Honda CRF 1000L Africa Twin Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı Başlığı
Reklamlar
-
05 Kasım 2021, 13:28
#201
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Bu tarz çoğu marka da bu şekilde hazirlik tesisati(soket vb.) Üzerinde gelir.
Reklamlar
-
05 Kasım 2021, 16:54
#202
levend84 adlı üyeden alıntı
Bu tarz çoğu marka da bu şekilde hazirlik tesisati(soket vb.) Üzerinde gelir.
Halen ustalarımız bu soketin karşılığı yok diye direk aküden çekiyor. Ben yurt dışından aldım soketi çektim orjinal hattan.
-
05 Kasım 2021, 18:18
#203
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Halen ustalarımız bu soketin karşılığı yok diye direk aküden çekiyor. Ben yurt dışından aldım soketi çektim orjinal hattan.
Hacim bizim çogu ustanin kafasi halen mz de jawada mobilette kalmiş,degismesi biraz zaman alir.
-
05 Kasım 2021, 19:42
#204
levend84 adlı üyeden alıntı
Hacim bizim çogu ustanin kafasi halen mz de jawada mobilette kalmiş,degismesi biraz zaman alir.
Kanalımda bakım videosu
Granaj sökme videosu
Orjinal alarm montaj videosu falan var .
Halen bir çok usta iki tapasının olduğunu bilmiyor
-
07 Kasım 2021, 16:40
#205
Herkese selamlar. Şu sıralar aşırı merak sardım AT’lere sadece 11 ay xmax250 dışında deneyimim olmadı. Ocak gibi aksilik olmazsa 1100 DCT L4 almak istiyorum. 197 boyum var, fiziksel olarak ve tecrübe olarak sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Hız yapan, aralara giren ve kendimi zora sokacak biri değilim. Sizin de fikirlernizi merak ediyorum
-
08 Kasım 2021, 06:55
#206
BurakSNCK adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar. Şu sıralar aşırı merak sardım AT’lere
sadece 11 ay xmax250 dışında deneyimim olmadı. Ocak gibi aksilik olmazsa 1100 DCT L4 almak istiyorum. 197 boyum var, fiziksel olarak ve tecrübe olarak sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Hız yapan, aralara giren ve kendimi zora sokacak biri değilim. Sizin de fikirlernizi merak ediyorum
Africa ağır ama dengeli güçlü ama kontrollü bir motosiklet ama her büyük cc için tecrübe ister.
Kaç bin km yaptınız xmax ile bufa önemli.
-
08 Kasım 2021, 21:00
#207
10bin km ye yakın. O kadar
-
09 Kasım 2021, 08:05
#208
BurakSNCK adlı üyeden alıntı
10bin km ye yakın. O kadar
Motor size ağır ve atak gelecektir kendinizi frenleyen ve hakim olan birisi iseniz herşey biraz daha kolay ama yinede eğitim almadan bu kdar az km de 1000 lik bir makine tercih etmenizi doğru bulmam. Bunu yanlış anlamayın sakın .
-
09 Kasım 2021, 09:45
#209
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Motor size ağır ve atak gelecektir kendinizi frenleyen ve hakim olan birisi iseniz herşey biraz daha kolay ama yinede eğitim almadan bu kdar az km de 1000 lik bir makine tercih etmenizi doğru bulmam. Bunu yanlış anlamayın sakın .
Böyle bir araç alırsam zaten kesinlikle eğitime hemen başlarım
-
09 Kasım 2021, 15:11
#210
BurakSNCK adlı üyeden alıntı
Böyle bir araç alırsam zaten kesinlikle eğitime hemen başlarım
Çok ağrasif değil ama tehlikeli ve bilmeyen için çok ağır
-
13 Kasım 2021, 13:29
#211
Bir aydır çalışmayan motorumuzun anlık akü volt değeri ve marşa bastığında çektiğimiz akım In videosunu çektim .
https://youtube.com/shorts/xikBAxiWe3E?feature=share
-
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Ramazan Hocam güzel video olmuş, elinize sağlık, kanalda da güzel videolar varmış
Kimse kullanmıyor mu artık afro nedir başlık bayağı sessiz kalmış. Ben bir soru sorayım, yaklaşık 3000kmdir 2018 afrika manuel kullanıyorum ama düşük hızlarda gazı kapattığımda motor bir ileri bir geri yapıyor, yumuşak bir şekilde asla gidemiyorum örneğin trafikte. Eski CBR650F imde 2. viteste gazı kapattığımda o kadar stabil bir şekilde ilerliyordum ki afrikaya geçince bu durum beni üzdü. 2 silindir olmasından kaynaklı mıdır motor karakteristiğinden midir sizde de durum böyle midir yoksa benim motora özgü müdür acaba? Zincir ayarı falan da güzel ama bilemedim.
-
afrika twin deki motor çalışma prensibi 4 silindir gibi değil yüksek devir çevirmeyen 2 silindir motosikletler dizel araba gibi çalışabilir yani yavaş trafikte akıp gitmez öksüre öksüre gider yani krakteri böyle
-
Anladım tahmin ettiğim gibi o zaman, teşekkürler. 4 silindiri özlüyorum sanırım
-
Bence olayin silindir sayisiyla alakasi yok. Ne kullandigim 2 silindir 650cc Honda VLX oyleydi, ne de simdiki 2 silindir 1300cc Superduke. Ikisi de dusuk devirlerde gayet duzenli ve dengeli.
Sahip oldugunuz modelde RBW (ride by wire) var mi?
-
Mutabık, ride by wirelı 2018 kasa. Asla stabil gidemiyorum gazı kapattığımda düşük hızlarda, arkadaşın tabiri gibi öksüre öksüre gidiyoruz ya da ben bir miktar daha gaz açıp stabil hale getirmek durumunda kalıyorum motoru.
-
Hiç o kasa Africa Twin tecrübem olmadı malesef, ama biraz acaip geldi bana doğrusu.
-
F54 adlı üyeden alıntı
afrika twin deki motor çalışma prensibi 4 silindir gibi değil yüksek devir çevirmeyen 2 silindir motosikletler dizel araba gibi çalışabilir yani yavaş trafikte akıp gitmez öksüre öksüre gider yani krakteri böyle
Alakası yok....cbr500r da 2 silindir düşük devir 2.000d.dk da bile pürüzsüz ve kadife gibi ılerliyor. AT de böyle brşey var ise )gaz kolunda on-off etkisi). Gaz haritalandırmasının kötü yapıldıgını gösterir. Net.
-
500 km den fazla hem dct hemde manuel Afrika kullandım, dediğiniz gibi bir şeyi hiç yaşamadım , belki durmaya çok yakın hızda debriyajı çekmekte gecikirsen yada zincirde lokal uzama varsa ileri geri kesik kesik bir hareket hissedilebilir..
-
F54 adlı üyeden alıntı
afrika twin deki motor çalışma prensibi 4 silindir gibi değil yüksek devir çevirmeyen 2 silindir motosikletler dizel araba gibi çalışabilir yani yavaş trafikte akıp gitmez öksüre öksüre gider yani krakteri böyle
tersi olmalı, yüksek devir çeviren araçların krank yapıları,krank'ın kendi ve üzerindeki ağırlıkları farklıdır(volan).(nispeten hafiftir,daha da hafifletilebilir)yüksek vites düşük devirde dediğiniz olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)