Yamaha Nmax 125 & 155 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mayıs 2016, 08:32
#121
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Kardeşim işine karışmak gibi olmasın ama, ben Pulsar kullandım kötü motor değil fakat bunu satıp sakın onu almayı düşünme. Çiçek gibi motorun var, bütçem olsaydı bunu tercih edecektim. Ama zevkler ve renkler tartışılmaz tabi. Hayırlısı olsun senin için.
Tşk ederim kardeş tavsiyen için.Pulsarı yakından takip ediyorum.2014 yılında çıktığında kronik sorunları olan bir motordu.Fakat şimdi bu sorunları hallettiler.Her neyse konuyu dağıtmak istemiyorum.Nmax kullanımı olsun yakıtı olsun gerçekten kullanıcısını üzmeyen bir motor.
Reklamlar
-
23 Mayıs 2016, 14:17
#122
Arkadaşlar selamlar test etme şansım olmadı ama kullanan arkadaşlar bilirler sele altı bagaja kask koyulmadığı zaman 15" bir notebook (Çantası ile ) sığabilirmi. Şimdiden cevaplayan arkadaşlara teşşekkür ederim.
-
25 Mayıs 2016, 16:04
#123
Merhaba,
30.000 km Peugeot Trekker 100 ve
7500 km PCX 125'ten sonra
70 km oldu nmax ile.
Düzgün kışın rahatlıkla kullanabileceğim (Tucano Urbano'm vardı PCX'te) Diz örtüsü arıyorum, yardımcı olabilecek var mı?
-
26 Mayıs 2016, 22:07
#124
endoramax adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar test etme şansım olmadı ama kullanan arkadaşlar bilirler sele altı bagaja kask koyulmadığı zaman 15" bir notebook (Çantası ile ) sığabilirmi. Şimdiden cevaplayan arkadaşlara teşşekkür ederim.
İçine 2 tane omuz çantası sığdırdığımı düşünerek sanki sığarmış gibi geliyor bana, fakat yine de Yamaha bayisine yanınızda çantayla gidip denemeniz daha iyi olacaktır.
-
29 Mayıs 2016, 12:10
#125
ynyss adlı üyeden alıntı
Sony hdr as20 modelini aldim. Fiyatina gore guzel cekim yapiyor. Video paylasinca bakarsiniz ins
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------
merhaba arkadaşlar videomu https://youtu.be/k_5Te7Z3C6E adresinden izleyebilirsiniz
Hocam şehir içi 2.1 şehir dişi 3.4 diyorsunuz ama bu fark neden böyle ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
Oooo gençler çok ölüsünüz ama olmuyor
-
29 Mayıs 2016, 13:35
#126
bu değerleri ölçerken hem yol bilgisayarı verileri hemde kendi verilerimi kullandım her ikisi de uyuşuyordu. Şehir dışı 70 km/h civarı sabit hızla 2 lt civarı bile gezebilirsiniz. Yalnız hız artınca enerji tüketimi de artıyor. Bu şimdiye kadarki dört motorum için de böyleydi. Hepside küçük hacimliydi ve hemen hemen hepsinin yakıt tüketim değerleri bu civardaydı. Ben fizik öğretmeniyim meraktan biraz araştırmışlığımda var. Sabit hızla gittiğimizde anlık kinetik enerjimiz hızın karesine göre artıyor. Örneğin hızımız iki katına çıkınca enerjimiz dolayısıyla harcadığımız enerjide dört katına çıkıyor. ulaşacağımız mesafeye iki kat daha kısa sürede yetişiyoruz ama yine de enerji 4 kat artması buna karşılık sürenin sadece yarıya düşmesi bir etken fazla yakıt tüketiminde. Bir diğer konu hava sürtünmesi. Hava sürtünmeside hızın karesiyle doğru orantılı olarak artıyor. tüm bunlar yüksek hızda neden daha fazla yakıt tükettiğimizi açıklıyor. Yani altımızdaki motorun cc si kadar gittiği hız da yakıt tüketiminde etkili oluyor. Ben 3.4 değerini düz rüzgarsız yolda 105 km/h civarında görüyorum.
-
29 Mayıs 2016, 14:04
#127
ynyss adlı üyeden alıntı
bu değerleri ölçerken hem yol bilgisayarı verileri hemde kendi verilerimi kullandım her ikisi de uyuşuyordu. Şehir dışı 70 km/h civarı sabit hızla 2 lt civarı bile gezebilirsiniz. Yalnız hız artınca enerji tüketimi de artıyor. Bu şimdiye kadarki dört motorum için de böyleydi. Hepside küçük hacimliydi ve hemen hemen hepsinin yakıt tüketim değerleri bu civardaydı. Ben fizik öğretmeniyim meraktan biraz araştırmışlığımda var. Sabit hızla gittiğimizde anlık kinetik enerjimiz hızın karesine göre artıyor. Örneğin hızımız iki katına çıkınca enerjimiz dolayısıyla harcadığımız enerjide dört katına çıkıyor. ulaşacağımız mesafeye iki kat daha kısa sürede yetişiyoruz ama yine de enerji 4 kat artması buna karşılık sürenin sadece yarıya düşmesi bir etken fazla yakıt tüketiminde. Bir diğer konu hava sürtünmesi. Hava sürtünmeside hızın karesiyle doğru orantılı olarak artıyor. tüm bunlar yüksek hızda neden daha fazla yakıt tükettiğimizi açıklıyor. Yani altımızdaki motorun cc si kadar gittiği hız da yakıt tüketiminde etkili oluyor. Ben 3.4 değerini düz rüzgarsız yolda 105 km/h civarında görüyorum.
Hocam teşekkürler. Bilgiler çok güzel. Peki sürtünme azalırsa güvenli sürüşe etkisi nedir? Buna göre hangi tarz motorlara binilmeli ? Sanki cruiser sonucu mu çıkıyor ? Ben sürekli motor değiştiriyorum, tarz arıyorum. Görüşünüzü ciddi olarak merak ettim.
Saygılar.
-
29 Mayıs 2016, 14:32
#128
ynyss adlı üyeden alıntı
bu değerleri ölçerken hem yol bilgisayarı verileri hemde kendi verilerimi kullandım her ikisi de uyuşuyordu. Şehir dışı 70 km/h civarı sabit hızla 2 lt civarı bile gezebilirsiniz. Yalnız hız artınca enerji tüketimi de artıyor. Bu şimdiye kadarki dört motorum için de böyleydi. Hepside küçük hacimliydi ve hemen hemen hepsinin yakıt tüketim değerleri bu civardaydı. Ben fizik öğretmeniyim meraktan biraz araştırmışlığımda var. Sabit hızla gittiğimizde anlık kinetik enerjimiz hızın karesine göre artıyor. Örneğin hızımız iki katına çıkınca enerjimiz dolayısıyla harcadığımız enerjide dört katına çıkıyor. ulaşacağımız mesafeye iki kat daha kısa sürede yetişiyoruz ama yine de enerji 4 kat artması buna karşılık sürenin sadece yarıya düşmesi bir etken fazla yakıt tüketiminde. Bir diğer konu hava sürtünmesi. Hava sürtünmeside hızın karesiyle doğru orantılı olarak artıyor. tüm bunlar yüksek hızda neden daha fazla yakıt tükettiğimizi açıklıyor. Yani altımızdaki motorun cc si kadar gittiği hız da yakıt tüketiminde etkili oluyor. Ben 3.4 değerini düz rüzgarsız yolda 105 km/h civarında görüyorum.
Yani uzun yolda 16 kuruş yakıyor. oda ruzgarsiz bir şekilde .
aslında değerler biraz fazla gibi geldi ruzgar girerse işin içine 18 19 civari yakar.
benim cbf 250 motorum uzun yolda yer yer 80 - 90 yer yer 110 120 ile gidişatta 20 kuruş yakıyordu .
bana göre fazla geldi açıkçasi ama dediğiniz gibi cc ye oranla normal.
ben genelde şehir içi kullanırım ama yeri geldiğindede basar giderim sağ sola nadirde olsa beni şehirler arasi üzmüyecek makine gerekli.tabi ona görede yakıtıda iyi olmali
-
29 Mayıs 2016, 15:27
#129
X-Slim adlı üyeden alıntı
Yani uzun yolda 16 kuruş yakıyor. oda ruzgarsiz bir şekilde .
aslında değerler biraz fazla gibi geldi ruzgar girerse işin içine 18 19 civari yakar.
benim cbf 250 motorum uzun yolda yer yer 80 - 90 yer yer 110 120 ile gidişatta 20 kuruş yakıyordu .
bana göre fazla geldi açıkçasi ama dediğiniz gibi cc ye oranla normal.
ben genelde şehir içi kullanırım ama yeri geldiğindede basar giderim sağ sola nadirde olsa beni şehirler arasi üzmüyecek makine gerekli.tabi ona görede yakıtıda iyi olmali
Valla bana da öyle bir makine lazım ama yok galiba ???
-
30 Mayıs 2016, 20:26
#130
Motorsiklet motorları ne yazıkki otomobil motorları kadar verimli olamıyor. Keşke uğraşıp verimli bir motor üretseler. Hava sürtünmesi yüzey alanına yani karşıdan rüzgarı yaran alana bağlı ne kadar küçülürse o kadar iyi.Bu konuda sanırım oturuş pozisyonundan dolayı racing motorlar avantajlı. Ama onlar da başka yönlerden, yakıt konusunda dezavantajlı. Mantıklı tarafım bana, adventure tarzı gezi motorları (MT 09 tracer), zevk düşkünü haylaz tarafım racing (CBR 600 rr), ekonomik ve idareli tarafımda scooter kullanmaya devam et diyor. Ama eminimki imkanlarım oluşur oluşmaz MT 09 tracer alırdım. Tabiki zevkler farklı olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Hocam teşekkürler. Bilgiler çok güzel. Peki sürtünme azalırsa güvenli sürüşe etkisi nedir? Buna göre hangi tarz motorlara binilmeli ? Sanki cruiser sonucu mu çıkıyor ? Ben sürekli motor değiştiriyorum, tarz arıyorum. Görüşünüzü ciddi olarak merak ettim.
Saygılar.
Hocam benim size nacizane önerim aklınızda olan tüm tarzları denemeniz ve öyle karar vermeniz olur. Eminim sürüş zevkinize çok güzel hitap edebilecek bir tarz vardır.
-
30 Mayıs 2016, 21:33
#131
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Valla bana da öyle bir makine lazım ama yok galiba ???
arayışlardayiz
-
30 Mayıs 2016, 23:40
#132
ynyss adlı üyeden alıntı
Motorsiklet motorları ne yazıkki otomobil motorları kadar verimli olamıyor. Keşke uğraşıp verimli bir motor üretseler. Hava sürtünmesi yüzey alanına yani karşıdan rüzgarı yaran alana bağlı ne kadar küçülürse o kadar iyi.Bu konuda sanırım oturuş pozisyonundan dolayı racing motorlar avantajlı. Ama onlar da başka yönlerden, yakıt konusunda dezavantajlı. Mantıklı tarafım bana, adventure tarzı gezi motorları (MT 09 tracer), zevk düşkünü haylaz tarafım racing (CBR 600 rr), ekonomik ve idareli tarafımda scooter kullanmaya devam et diyor. Ama eminimki imkanlarım oluşur oluşmaz MT 09 tracer alırdım. Tabiki zevkler farklı olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
Hocam benim size nacizane önerim aklınızda olan tüm tarzları denemeniz ve öyle karar vermeniz olur. Eminim sürüş zevkinize çok güzel hitap edebilecek bir tarz vardır.
Hocam burada kullanıcının boy Kilo oranları da etkilidir gibi geliyor. Ben zayıf ve orta boyluyum, enduro kullanmak isterdim ama tehlikeli olabilir benim için. Racing 40 yaştan sonra olmaz ve zaten hiç olmadı. Denemek istedigim cruiser kaldı. Bakalım nasip. Şu an kullandığım da keyifli . Bizimkisi merak işte.
-
03 Haziran 2016, 11:29
#133
Merhaba Arkadaşalar
Nmax sahibi olalı iki hafta oldu ve henüz 200 km yol yaptım. Daha önce BWS 100 ve Mondial Destro 250 kullanmış biri olarak ilk izlenimlerim şöyle:
Selenin rahatlığı, titreşimin hiç olmayışı ve kalkışlardaki seriliği ilk sürüşte dikkat çekiyor.
Çok özellikli bir dijital gösterge paneline sahip. Panelin tam ortasında kocaman rakamlarla hızınızı görebiliyorsunuz. Solda benzin göstergesi sağda ise gaz kolunu ne kadar verimli kullandığınızı gösteren bir gösterge var. Ayrıca panelin alt kısmında ister km/L, ister L/km cinsinden ortala yakıt tüketiminizi görebiliyorsunuz. Teknik özelliklerde motorun litre başı 45 km gittiği belirtilmiş. Ancak henüz rodajda olduğumdan 50 KM kızı hiç aşmamış olmama rağmen benim gösterge paneli motorun litre başı 39 km yol yaptığını gözüküyor.
Sele oturuş pozisyonu sürücü için de artçı için de çok rahat. Fakat sele altı bagaj biraz küçük. Sadece kaskımı koyduğumda bile kapatırken zorlanıyorum. Ayrıca aynalarla da sıkıntım var.Arkamı çok rahat göremiyorum. Şöyle bir 8-10 m daha dışarı doğru olsalardı güzel olurdu.
Süspansiyon bana çok sert geldi. En ufak bir tümseği ya da çukuru hissettiriyor.
Frenlerden bahsetmeme gerek yok sanırım. On üzerinden on diyebilirim. Zaten sınıfının tek ABS'li motoru.
Henüz rodajda olduğumdan daha yüksek hızlardaki performansından bahsedemiyorum. İlerde inşallah.
İyi sürüşler,
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
endoramax adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar test etme şansım olmadı ama kullanan arkadaşlar bilirler sele altı bagaja kask koyulmadığı zaman 15" bir notebook (Çantası ile ) sığabilirmi. Şimdiden cevaplayan arkadaşlara teşşekkür ederim.
Merhaba endoramax
Çantanın tam ölçülerini verirsen net bir bilgi verebilirim.
-
03 Haziran 2016, 12:36
#134
Merhabalar Nmax motorunu NC 700s motorumla takas etmek isteyen bana ulaşsın.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-model-21-000-km-de-kazasiz-305248434/detay/
-
03 Haziran 2016, 13:23
#135
Murat Ceylan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumu tarz değişikliği nedeniyle satıyorum.İlgilenenler için malum sitede ilan no:300886782
merhaba arkadaşlar,
murat abi'den aldım bunu ben ve aranıza katıldım. vatana millete hayırlı olsun. şimdilik sadece branda ve kilit tavsiyelerine açığım.
ilk mesaj olması sebebiyle kendimi tanıtmam gerekiyor mu bilmiyorum ama gerektiği kadar bilgiler zaten profilimde var gibi görünüyor.
saygılar
-
03 Haziran 2016, 14:44
#136
nohark adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar,
murat abi'den aldım bunu ben ve aranıza katıldım. vatana millete hayırlı olsun. şimdilik sadece branda ve kilit tavsiyelerine açığım.
ilk mesaj olması sebebiyle kendimi tanıtmam gerekiyor mu bilmiyorum ama gerektiği kadar bilgiler zaten profilimde var gibi görünüyor.
saygılar
hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim.
-
03 Haziran 2016, 22:59
#137
şuana kadar 400 km yol yaptım daha önce sym skuterim vardı. onadan da oldukça memnundum ama onunla kıyaslarsam yakıt olarak oldukça tatmin edici. rodajda olduğum için fazla gaz açmadım 5.87 litre ile 260 km yol yapmışım.10 kuruş yakmış oldukça iyi bir değer. açıkçası hızlanmasını falan çok test edemedim ama tatmin edici görünüyor. sayesinde araba kullanmayı bıraktım diyebilirim memnunum tavsiye ederim keşke daha ucuz olsaydı.
-
03 Haziran 2016, 23:07
#138
nohark adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar,
murat abi'den aldım bunu ben ve aranıza katıldım. vatana millete hayırlı olsun. şimdilik sadece branda ve kilit tavsiyelerine açığım.
ilk mesaj olması sebebiyle kendimi tanıtmam gerekiyor mu bilmiyorum ama gerektiği kadar bilgiler zaten profilimde var gibi görünüyor.
saygılar
Korhan kardeşime herkesin huzurunda kazasız belasız sürüşler temenni ediyorum.Nmax ile geçirdiğim yaklaşık iki buçuk aylık zaman zarfında 2.500 km yol yaptım.Kesinlikle bende kötü bir etki bırakmadı.Fakat tarz değişikliği nedeniyle satacağımı burdada belirtmiştim.Motorumu Korhan kardeş gibi bilinçli ve araştırmacı bir arkadaşa sattığım için mutluyum.Biliyorum ki bu konuyu takip eden nmax konusunda tecrübeli arkadaşlarda Korhan kardeşe elinden gelen yardımı yapacaklardır.Artık pulsar başlığında takılsamda burayada arasıra çay içmeye gelirim .Nmax kullandığım sürede kafama takılan sorularda bana yardımcı olan arkadaşlara ayrıca teşekkür ederim.Herkese Allah kazasız belasız yolculuklar nasip etlsin.Tekeriniz düz bassın.Hayırlı geceler.
Ek olarak konuyu dağıtmak istemem ama yeni aldığım motorumu sizlerle paylaşmak istedim.
-
05 Haziran 2016, 01:25
#139
Genel olarak çok sevdiğim bir motosiklet ancak satarken Nasıl olacak ondan biraz çekiniyorum birde parça fiyatları Hakkında bilgi verebilecek var mı ? Pcx 125 var birde aklımda
-
05 Haziran 2016, 22:14
#140
Murat Ceylan adlı üyeden alıntı
Korhan kardeşime herkesin huzurunda kazasız belasız sürüşler temenni ediyorum.Nmax ile geçirdiğim yaklaşık iki buçuk aylık zaman zarfında 2.500 km yol yaptım.Kesinlikle bende kötü bir etki bırakmadı.Fakat tarz değişikliği nedeniyle satacağımı burdada belirtmiştim.Motorumu Korhan kardeş gibi bilinçli ve araştırmacı bir arkadaşa sattığım için mutluyum.Biliyorum ki bu konuyu takip eden nmax konusunda tecrübeli arkadaşlarda Korhan kardeşe elinden gelen yardımı yapacaklardır.Artık pulsar başlığında takılsamda burayada arasıra çay içmeye gelirim
.Nmax kullandığım sürede kafama takılan sorularda bana yardımcı olan arkadaşlara ayrıca teşekkür ederim.Herkese Allah kazasız belasız yolculuklar nasip etlsin.Tekeriniz düz bassın.Hayırlı geceler.
Ek olarak konuyu dağıtmak istemem ama yeni aldığım motorumu sizlerle paylaşmak istedim.
http://i.hizliresim.com/bbMgD8.jpg
Sana da hayırlı olsun Murat Abi. Konuyu ne güzel dağıtmışsın, ne güzelmiş pulsar Kazasız, belasız kullanırsın umarım. O çantadan memnun musun mesela, bizim Nmax'e olur mu o?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)