Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Yamaha Nmax 125 & 155 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    bpak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yine msx 125
    Pcx almayı düşünüyordum ama fiyatı lastikleri ve abs olması aklımı baya çeldi. Yamaha'nın İstanbul'daki servisleri nasıldır acaba? Bakım ücretleri ne kadardır? Veya motorun yeni olmasından dolayı kronik sorunlarla çıkabilme olasılığı nedir acaba? Kafamdaki soruları giderirsem gidip almayı düşünüyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Bugün 14.45 te İzmir yönünden Ayvalık-Çanakkale istikametine dogru giden kırmızı renkli nmax125 in kullanıcısı burdan mı acaba ? Sanırım motoru yeni almış eve götürüyordu plaka falan yoktu. Tam bergama kavşağında denk geldik kendisiyle.
    Bu motor neden bu kadar ilgisiz kaldı ? Hiçbir kullanicisi gelip burda paylaşımda bulunmadı. Aslında pazara hareketlilik getirecek bir model.

  3. #23
    important22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2011
    Şehir
    Edirne
    Nmax abs sistemi ktm'nin abs'si ile karşılaştırıldığında nasıldır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

    | 500px.com/Arranger | Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg/videos | Flickr.com/photos/132925453@N03 |

  4. #24

    Üyelik
    07 Eylül 2015
    Arkadaşlar merhaba.

    Yamaha NMAX 125 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Nmax 125 benim kendime ait 2. motorum (İlk motor : Asya Nostalji 125). Bu yazıyı yazarken motor 135 Km de.

    Teknik bilgileri Yamaha'nın sitesinden zaten öğrenebilirsiniz. Ben kullanıcı yorumlarını yazacağım sizlere.

    Lastikler Dunlop. Bence lastikler çok güzel. Hatta daha asfalta alışmadı bile. Hep kuru zeminde sürdüm. Malum burası Adana ve yazın yollar hiç ıslak olmaz . Kışın ıslak zeminlerde nasıl performans sergileyecek bakalım göreceğiz.

    Frenler arka ve ön disk fren ve ABS. Çok güzel bir özellik. Çoğu kişi ne gerek var 125'lik scooter'da diyor ama ben buna KATILMIYORUM. Genelde çok motor sürmeyen ve yeni başlayan kişilerin 125'lik scooter tercih ettiğini göz önünde bulundurursak gayet güven veriyor. Hızlı bir şekilde giderken ani bir frende motor durana kadar dengesi kaybolmuyor, kayma olmuyor. ABS devreye girdiğinde fren kollarında ince tiz bir ses çıkıp hafif bir titreme oluyor. Bu da ABS'nin devreye girdiğini belli etmek için.

    Motorun genel görüntüsü bence çok yakışıklı(Bu tamamen zevk meselesi). Bende ki kırmızı olan ama gri olanı da gördüm. Kırmızı daha albenisi yüksek olmuş. Aynaları küçük gibi görünüyor dışarıdan ama görüş açısı çok güzel. Farlar bir araba ile yarışır derecede. Beyaz olan farlar mükemmel aydınlatıyor. Kısalar hep yanıyor. Kapatma düğmesi yok. Uzunları yakınca ne aydınlık oldu be diyorsunuz her defasında. Sellektör yapmak için uzunları yakıp geri kısalara dönmek lazım. Ayrı bir tuş yok ama uzunları yakmak çok pratik. Hemen sol baş parmanığınızın altında. Sürücü için ayak bölümü çok geniş. Ferah ferah hareket edebiliyorsunuz. Sele sert diyenler oldu ama bence gayet rahat. Sele altı bagaj bir çok eşyanızı alacak kadar büyük. Full face bir kast ters şekilde rahatlıkla sığıyor. Bir ceketin ve eldivenlerin rahatlıkla girebileceği boşluk kalıyor. Kaskın içerisine de bir kaç ıvır zıvır koyulacağını düşünürsek bagaj yetersiz diyecek kişi olacağını sanmıyorum. İnce bir yapısı var ve aralara rahat girebiliyor. Dengesi mükemmel diyebilirim. Direksiyon manevrası gayet yeterli açılarda. Sürüş sırasında tüm kontroller sizin elinizde ve buda sürüş zevkini arttırıyor.

    Hızlanması gerçekten etkileyici. Altınızda kalite olduğunun farkındasınız. Çok yüksek hızla sürmüyorum rodaj dönemi diye. Max 75 yapmışımdır o da yanlışlıkla. Ne zaman 75'e kadar hızlandı kerata anlamadım bile . Videolarda saatte 125 Km hız yapanı gördüm. 34 Km de iken benzini fulledim. Depo 6.6 lt. Gezdim, gezdim, gezdim benzin göstergesindeki 6 adet bardan 1 tanesi eksildiğinde 70-75 Km yapmıştım. İbre bozuk mu acaba diye düşünmedim değil . 134 Km olduğunda depoyu tekrar fulledim ve 2.2 Lt. aldı. Kısacası 100 Km'ye 2.2 Lt. yaktı. Hatırlatıyorum rodaj döneminde.

    Şimdilik diyeceklerim bunlar. Bir sorunuz olursa elimden geldiğince cevaplarım.

    Kazasız, belasız bol zevkli sürüşler.
    jackonbir, puyol, talcon ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #25
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Alıntı mstfg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.

    Yamaha NMAX 125 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Nmax 125 benim kendime ait 2. motorum (İlk motor : Asya Nostalji 125). Bu yazıyı yazarken motor 135 Km de.

    Teknik bilgileri Yamaha'nın sitesinden zaten öğrenebilirsiniz. Ben kullanıcı yorumlarını yazacağım sizlere.

    Lastikler Dunlop. Bence lastikler çok güzel. Hatta daha asfalta alışmadı bile. Hep kuru zeminde sürdüm. Malum burası Adana ve yazın yollar hiç ıslak olmaz . Kışın ıslak zeminlerde nasıl performans sergileyecek bakalım göreceğiz.

    Frenler arka ve ön disk fren ve ABS. Çok güzel bir özellik. Çoğu kişi ne gerek var 125'lik scooter'da diyor ama ben buna KATILMIYORUM. Genelde çok motor sürmeyen ve yeni başlayan kişilerin 125'lik scooter tercih ettiğini göz önünde bulundurursak gayet güven veriyor. Hızlı bir şekilde giderken ani bir frende motor durana kadar dengesi kaybolmuyor, kayma olmuyor. ABS devreye girdiğinde fren kollarında ince tiz bir ses çıkıp hafif bir titreme oluyor. Bu da ABS'nin devreye girdiğini belli etmek için.

    Motorun genel görüntüsü bence çok yakışıklı(Bu tamamen zevk meselesi). Bende ki kırmızı olan ama gri olanı da gördüm. Kırmızı daha albenisi yüksek olmuş. Aynaları küçük gibi görünüyor dışarıdan ama görüş açısı çok güzel. Farlar bir araba ile yarışır derecede. Beyaz olan farlar mükemmel aydınlatıyor. Kısalar hep yanıyor. Kapatma düğmesi yok. Uzunları yakınca ne aydınlık oldu be diyorsunuz her defasında. Sellektör yapmak için uzunları yakıp geri kısalara dönmek lazım. Ayrı bir tuş yok ama uzunları yakmak çok pratik. Hemen sol baş parmanığınızın altında. Sürücü için ayak bölümü çok geniş. Ferah ferah hareket edebiliyorsunuz. Sele sert diyenler oldu ama bence gayet rahat. Sele altı bagaj bir çok eşyanızı alacak kadar büyük. Full face bir kast ters şekilde rahatlıkla sığıyor. Bir ceketin ve eldivenlerin rahatlıkla girebileceği boşluk kalıyor. Kaskın içerisine de bir kaç ıvır zıvır koyulacağını düşünürsek bagaj yetersiz diyecek kişi olacağını sanmıyorum. İnce bir yapısı var ve aralara rahat girebiliyor. Dengesi mükemmel diyebilirim. Direksiyon manevrası gayet yeterli açılarda. Sürüş sırasında tüm kontroller sizin elinizde ve buda sürüş zevkini arttırıyor.

    Hızlanması gerçekten etkileyici. Altınızda kalite olduğunun farkındasınız. Çok yüksek hızla sürmüyorum rodaj dönemi diye. Max 75 yapmışımdır o da yanlışlıkla. Ne zaman 75'e kadar hızlandı kerata anlamadım bile . Videolarda saatte 125 Km hız yapanı gördüm. 34 Km de iken benzini fulledim. Depo 6.6 lt. Gezdim, gezdim, gezdim benzin göstergesindeki 6 adet bardan 1 tanesi eksildiğinde 70-75 Km yapmıştım. İbre bozuk mu acaba diye düşünmedim değil . 134 Km olduğunda depoyu tekrar fulledim ve 2.2 Lt. aldı. Kısacası 100 Km'ye 2.2 Lt. yaktı. Hatırlatıyorum rodaj döneminde.

    Şimdilik diyeceklerim bunlar. Bir sorunuz olursa elimden geldiğince cevaplarım.

    Kazasız, belasız bol zevkli sürüşler.
    Hocam bu pcx 125 le bir kalkış yapsanız kim alır yav merak ettim bayağı

  6. #26

    Üyelik
    07 Eylül 2015
    Hiç PCX 125 kullanmadım. yan yana da gelmedik ama şöyle bir bilgi var. Yamaha kendi söylüyor. Kalkışta Yamaha NMAX 125 3 bucuk motor boyu fark atıyormuş PCX 125 e göre.

  7. #27
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    O bilgi tam olarak şöyle ; bende bunu çok araştırdım. Drag yaparlarsa ilk kalkışta çok kısa bir süre pcx önde oluyormuş daha sonra nmax geçiyormuş ve 200 meterlik drag yarışında pcx125 e 2.5 motor boyu fark atıyormuş.
    İlk anda bir kaç saniye pcx125 in önde olmasına şaşırmadım çünkü hondanın scooterlarının ilk kavrama anı diğerlerine göre daha çabuk oluyor. Hatta pcx ten xmax 250 ye gecen bir arkadaş dahi yazmıştı bunu. İlk kalkışta pcx daha seri demişti ama tabiki de daha sonra xmax250 açık ara önde diye de belirtmişti.
    Şimdi benim merak ettiğim konu şu ; nmax125, pcx125 ten daha iyi ivmeleniyor ve pcx125 kullananlar pcx125 in pcx150 ile neredeyse aynı hızlandıklarını söylüyorlar.
    E o zaman nmax125, pcx150 den de mi daha iyi ivmeleniyor ? Eğer öyle ise pcx150 almanın hiç bir mantığı kalmıyor.

  8. #28

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı mstfg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.

    Yamaha NMAX 125 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Nmax 125 benim kendime ait 2. motorum (İlk motor : Asya Nostalji 125). Bu yazıyı yazarken motor 135 Km de.

    Teknik bilgileri Yamaha'nın sitesinden zaten öğrenebilirsiniz. Ben kullanıcı yorumlarını yazacağım sizlere.

    Lastikler Dunlop. Bence lastikler çok güzel. Hatta daha asfalta alışmadı bile. Hep kuru zeminde sürdüm. Malum burası Adana ve yazın yollar hiç ıslak olmaz . Kışın ıslak zeminlerde nasıl performans sergileyecek bakalım göreceğiz.

    Frenler arka ve ön disk fren ve ABS. Çok güzel bir özellik. Çoğu kişi ne gerek var 125'lik scooter'da diyor ama ben buna KATILMIYORUM. Genelde çok motor sürmeyen ve yeni başlayan kişilerin 125'lik scooter tercih ettiğini göz önünde bulundurursak gayet güven veriyor. Hızlı bir şekilde giderken ani bir frende motor durana kadar dengesi kaybolmuyor, kayma olmuyor. ABS devreye girdiğinde fren kollarında ince tiz bir ses çıkıp hafif bir titreme oluyor. Bu da ABS'nin devreye girdiğini belli etmek için.

    Motorun genel görüntüsü bence çok yakışıklı(Bu tamamen zevk meselesi). Bende ki kırmızı olan ama gri olanı da gördüm. Kırmızı daha albenisi yüksek olmuş. Aynaları küçük gibi görünüyor dışarıdan ama görüş açısı çok güzel. Farlar bir araba ile yarışır derecede. Beyaz olan farlar mükemmel aydınlatıyor. Kısalar hep yanıyor. Kapatma düğmesi yok. Uzunları yakınca ne aydınlık oldu be diyorsunuz her defasında. Sellektör yapmak için uzunları yakıp geri kısalara dönmek lazım. Ayrı bir tuş yok ama uzunları yakmak çok pratik. Hemen sol baş parmanığınızın altında. Sürücü için ayak bölümü çok geniş. Ferah ferah hareket edebiliyorsunuz. Sele sert diyenler oldu ama bence gayet rahat. Sele altı bagaj bir çok eşyanızı alacak kadar büyük. Full face bir kast ters şekilde rahatlıkla sığıyor. Bir ceketin ve eldivenlerin rahatlıkla girebileceği boşluk kalıyor. Kaskın içerisine de bir kaç ıvır zıvır koyulacağını düşünürsek bagaj yetersiz diyecek kişi olacağını sanmıyorum. İnce bir yapısı var ve aralara rahat girebiliyor. Dengesi mükemmel diyebilirim. Direksiyon manevrası gayet yeterli açılarda. Sürüş sırasında tüm kontroller sizin elinizde ve buda sürüş zevkini arttırıyor.

    Hızlanması gerçekten etkileyici. Altınızda kalite olduğunun farkındasınız. Çok yüksek hızla sürmüyorum rodaj dönemi diye. Max 75 yapmışımdır o da yanlışlıkla. Ne zaman 75'e kadar hızlandı kerata anlamadım bile . Videolarda saatte 125 Km hız yapanı gördüm. 34 Km de iken benzini fulledim. Depo 6.6 lt. Gezdim, gezdim, gezdim benzin göstergesindeki 6 adet bardan 1 tanesi eksildiğinde 70-75 Km yapmıştım. İbre bozuk mu acaba diye düşünmedim değil . 134 Km olduğunda depoyu tekrar fulledim ve 2.2 Lt. aldı. Kısacası 100 Km'ye 2.2 Lt. yaktı. Hatırlatıyorum rodaj döneminde.

    Şimdilik diyeceklerim bunlar. Bir sorunuz olursa elimden geldiğince cevaplarım.

    Kazasız, belasız bol zevkli sürüşler.
    Oncelikle hayirli olsun. Biraz taraflı bir inceleme gibi geldi bana. Ama size hak veriyorum bende zamaninda pcx aldigimda boyleydim. Sonra fark ettimki bu motor gitmiyor, 30-40 arasi bi ses geliyor.
    Bu motor pcx'den frenleri disinda pekte ustun degil gibime geliyor. Ama tabiki zamanla karsilastirilacaklar. Bol keyifli gazlamalar. Fotograf ve yorum bekliyoruz surekli.

    Kalkista 3.5 boy farkina gelince. Oyle bir seye gozumle gormeden asla inanmam. Pcx de esp oldugu icin belki nmax alabilir ama 3.5 boy imkansiz bence. Ayrica 125 cc scooter hizli kalksa ne olacak onu anlamadim. Bu motorlar acemi motoru. Iyi ki pcx aldim sonra yukselttim diyorum hep. Bu motoru kalkis, hizlanma ve son hiz icin degil, rahatlik ve ogrenme amacli alin. Selametle.

  9. #29
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O bilgi tam olarak şöyle ; bende bunu çok araştırdım. Drag yaparlarsa ilk kalkışta çok kısa bir süre pcx önde oluyormuş daha sonra nmax geçiyormuş ve 200 meterlik drag yarışında pcx125 e 2.5 motor boyu fark atıyormuş.
    İlk anda bir kaç saniye pcx125 in önde olmasına şaşırmadım çünkü hondanın scooterlarının ilk kavrama anı diğerlerine göre daha çabuk oluyor. Hatta pcx ten xmax 250 ye gecen bir arkadaş dahi yazmıştı bunu. İlk kalkışta pcx daha seri demişti ama tabiki de daha sonra xmax250 açık ara önde diye de belirtmişti.
    Şimdi benim merak ettiğim konu şu ; nmax125, pcx125 ten daha iyi ivmeleniyor ve pcx125 kullananlar pcx125 in pcx150 ile neredeyse aynı hızlandıklarını söylüyorlar.
    E o zaman nmax125, pcx150 den de mi daha iyi ivmeleniyor ? Eğer öyle ise pcx150 almanın hiç bir mantığı kalmıyor.
    125 den sonra 150 geçen abilerim var aradaki fark 2 bg 2 nm tork değilmiş gibi diyorlar. Yani bariz fark oldugunu söylüyor ama nmax ,150 yi tokatlayamaz )

  10. #30
    Proxy1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Motosikleti
    Yamaha N Max
    Merhaba,

    Yaklaşık 2 aydır nmax'a biniyorum, oldukça memnunum. İlk motorum olduğu için diğer marka ve modellerle karşılaştırma imkanım yok.
    1100 km yaptım. 1000km ilk bakımda 80tl ödedim. Max 105 km/h hız gördüm, daha hızlı gider mi bilmiyorum ama hızlı kullanmak pek benim tarzım değil.
    motorluyazar bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    başkent
    Motosikleti
    yamaha
    yok mu nmax kullanıcısı başka?
    pcx 150 ile karşılaştırma yapacak tecrübeli bir arkadaş yardımcı olsun lütfen...

  12. #32

    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha NMAX
    Herkese merhaba,

    1 haftalık NMAX kullanıcısıyım, İstanbul trafiği için doğru bir seçim yaptığımı düşünüyorum. 1044 km de aldım, 170 km yaptım. Motorun özellikle kalkıştaki hızlanması ve frenlemesi çok iyi. PCX kullanmadım ama trafikte gördüğüm zaman çok cılız geliyor gözüme, disk fren ve ABS olduğu için NMAX tercih etmiştim.

    Köprüleri kullanıyorum, yalnızca otobanda ön cam kısa olduğu için rüzgara maruz kalıyorsunuz. Orijinal camı 500 tl. GİVİ olarak henüz çıkmamış. Bildiğiniz farklı bir marka var mı bulabileceğim ya da özel yapım bulabilir miyim?

  13. #33
    bpak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yine msx 125
    Alıntı tahirorhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,

    1 haftalık NMAX kullanıcısıyım, İstanbul trafiği için doğru bir seçim yaptığımı düşünüyorum. 1044 km de aldım, 170 km yaptım. Motorun özellikle kalkıştaki hızlanması ve frenlemesi çok iyi. PCX kullanmadım ama trafikte gördüğüm zaman çok cılız geliyor gözüme, disk fren ve ABS olduğu için NMAX tercih etmiştim.

    Köprüleri kullanıyorum, yalnızca otobanda ön cam kısa olduğu için rüzgara maruz kalıyorsunuz. Orijinal camı 500 tl. GİVİ olarak henüz çıkmamış. Bildiğiniz farklı bir marka var mı bulabileceğim ya da özel yapım bulabilir miyim?
    Facebookta nmax turkiye grubunda bi arkadaş 10 tane cam yaptırmıştı en son 2 tane kaldığını söylüyordu. Grubun linkini bırakıyorum oradan arkadaşa ulaşabilirsiniz. 150 tl gibi bi fiyatı vardı camların.

    https://www.facebook.com/groups/1432061057102091/

  14. #34

    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha NMAX
    Facebook kullanmıyorum, iletişim bilgisi var mı acaba?

  15. #35
    bpak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yine msx 125
    Alıntı tahirorhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebook kullanmıyorum, iletişim bilgisi var mı acaba?
    0505 428 6864

  16. #36

    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha NMAX
    teşekkürler.

  17. #37
    Proxy1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Motosikleti
    Yamaha N Max
    Merhaba,

    - Yukarıda bahsedilen camdan ben de aldım, şu an yolda geliyor.
    - Tel vs şarj etmek için çakmaklık veya usb girişi takmak istiyorum. Başka bir başlıkta direkt aküden alınması tavsiye edilmiş. Bazıları uygun bulmamış, far hattından alın demiş.
    Nereye nasıl takmak lazım, takan var mı?

  18. #38
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    Nmax için Tucano Urbano diz örtüsünü nereden bulabilirim ?

  19. #39
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    Alıntı Hakki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nmax için Tucano Urbano diz örtüsünü nereden bulabilirim ?
    hasanpaşa yıldız ticaret'te buldum.

    başlıgın durumuna bakılırsa bu motor iyi satamadı diyecegim ama turkiyeye giriş yaptıgında bayilerde bulamıyorduk.
    var bi tuhaflık. ya herkes çok memnun ya da hiç kimse memnun değil motordan.

  20. #40
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Benim de radarımdaki makinalardan. Fuarı bekliyorum şimdilik. Ön cam ve arka çanta demiri olmazsa olmaz bu alette.


2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)