Peki bu ne kadar sağlıklı olabilir bilmiyorum benim bildiğim kadarıyla bu pek tavsiye edilen bir yöntem değil. Siz daha önce yaptırdınızmı
Peki bu ne kadar sağlıklı olabilir bilmiyorum benim bildiğim kadarıyla bu pek tavsiye edilen bir yöntem değil. Siz daha önce yaptırdınızmı
Her vida girdiğinde lastik değiştirsek yanarız Tam tersine en sagliklisi fitil yaptırmak. Geçen hafta yaptırdım 5 lira aldı lastikci.
Lastiğe fitil yapmayla ilgili şöyle birşey satın alıp kendiniz de yapabilirsiniz:
http://www.banggood.com/Auto-Repair-...-p-997520.html
Ayrıca konuyla ilgisiz olarak, benzincilerde lastiğe hava basmaya çalışırken yaşadığım, pompanın ucunu sibopa denk getirmeye çalışmamla ilgili sıkıntıyı gideren şu ürün de ayrıca kullanışlı birşey tavsiye ederim:
45 derece açılı:
http://www.banggood.com/45-Degree-CN...p-1073245.html
90 derece açılı:
http://www.banggood.com/90-Degree-CN...p-1073324.html
Arkadaşlar merhaba, 2016 model 200 km'deki pulsar 200 ns imi Nmax la değiştirmeyi düşünüyorum. Eğer İstanbul'da benzer bir değişiklik düşünenler varsa iletişime geçebiliriz.
ns'de abs olsa düşünebilirdim rs daha iyi bence, sırf abs'den.
bu arada başlık "nmax 2015 kullanıcıları". 2016'yı da ben açayım bari :D
Merhabalar
2016 nmax kullanısıyım. Benim motorun anlık tüketim göstergesi tek basamaklı değil 2 basamaklı gösterim yapıyor. Yani anlık tüketim 2.1 veya 2.5 gibi değil 20.1 veya 40.2 gibi değerler yazıyor. Bu gösterge nin herhangi bir ayarı mevcut mu acaba
Merhabalar,2016 400km de nmax sahibiyim.sitede farklı başlık altında devam eden bir titreşim,aşırı ve aukırı seslerden muzdaribim. Bugün üyelerden bi arkadaş arızaya dair de.pulley baga önerdi.İnceledim,yorumları okudum ve arızanın giderilmesi ihtimali yanında gerçekten yararlı olabilecek urun. Öğrenmek istediği ise, bizim bagaların olçu ve ağırlıkları nedir? Sipariş verebileceğimiz baga,kayış vs varken bildiğimiz teknik özellik hiç yok.Ve ilave tırnak kadar çizik için rötuş yapsam mı dedim ama titanyum gri için kod bulamadım. Bilgili ve tecrübeli uyelerin desteğini bekliyorum.
Aralık 2015 itibariyle nmax kullanıcı sıyim. 9000 km yaptım. Merak eden arkadaşların sorularını beklerim
arkadaslar motoru daha dün aldım yaklasık 400 km yaptım doyamadım :D yalnız aklıma takılan bir sey oldu eski kymcodan sonra motorla kalkarken tam gaz verdigimde yada sabit yavas hızla giderken gazı kökledigimde sanki alttan tık diye bir ses geliyor bir kac yerde 6000 devirden sonra bir seyler devreye giriyor falan diyordu. ama duyulmayacak bir ses tık diye geliyor normalmi
Selamlar.
Bu motorla uzun yol yapan var mi? Mesela 150-200 km gibi?
Koltuk biraz sert saat başı mola vermekte fayda var. Bir de tur camı ile daha keyifli olur. Onun dışında 150 200 km çok uzun mesafeler değil.
Arkadaşlar 1000km sonra 3000km bakımı mı var? Bu arada bir mont aldım küçük geldi, işine yarayan olur mu?
Almanyadan kendim için babama getirttim. M beden. etiketler vs. üzerinde hiç giymedim.
Bana biraz dar geldi. 173 boy, 87 kiloyum. Yani biraz göbek var. tahminimce 170-175 boy 75-80kg lık birisine olur. ama tabi denemesi lazım. fiyat 620 tl
Aşağıdaki linkte resmi var.
http://dosya.co/7jhd7qq8praj/alpines...-14-B.jpg.html
Dun 155'lik versiyonu icin Yamaha'ya mail attim. Cevap asagidaki sekilde geldi:
Merhaba;
Öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.
N-Max modelimizin 125 cc’lik versiyonu ülkemizde satılmakta olup 2017 yılı planlaması henüz yapılmamıştır. Talebiniz ilgili departmanlarımıza aktarılmıştır.
İyi günler.
Herhalde 2017'de de gelmeyecek. Tricity'nin 155'ligini getirdiler, hem PCX Killer deyip hem de 155'lik Nmax niye getirmezler, anlamak mumkun degil.
Merhaba,
Motora binmekten buraya yazmaya fırsat olmamış onu farkettim Dün 9874 km de 10.000 bakımı yaptırdım, son 2-3 haftadır titreşim de başlamıştı motorda. Oto sanayi de Redline yetkili servise gittim ancak kafamda soru işaretleri kaldı. Yapılan işlemler motor ve şanzıman yağ değişimleri+arka fren balatası değişimi+buji değişimi + işçilik = 215 TL. Hava filtresini 3 hafta kadar önce ben temizlemiştim dokunmadılar bile. Ön fren balatası da değişecekti ancak bulmadılar sanayide. Aslında yetkili servis olduğunu düşünürsek kendilerinde olması gerekirdi ama neyse... Motorun bakımını, Buji değişimi de dahil olmak üzere hiçbir kaporta parçasını sökmeden, Motoru çalışma sehpasına bile almadan yerde yaptılar. Açıkçası hiç profesyonel bir ortam göremedim. Titreşim sorununu da ilettim, debriyajdan kaynaklanır falan dediler ama yapılan işlemler sonrası motora bindiklerinde problem olmadığını söylediler. Ancak eve giderken ve bu sabah işe gelirken aynı sorunu yine hissettim. Ayrıca varyatör temizlenmesi vs. gerekmiyor muydu? bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz? Cuma günü tekrar gidecektim ön fren balatası için ancak ekstra işçilik parasını gözden çıkarıp farklı bir servise gitmeyi düşünüyorum.
Arkadaşlar selam,
Başına böyle bir şey gelen oldu mu? Yağ mı benzin mi anlamadım sızıyor ara ara işaret ettiğim noktadan aşağıya doğru. Sizce bu ne olabilir? 3000km de 3 aylık özenli kullanduğım bi motorda böyle bir şey olmasına anlam veremedim.
Arkadaşlar selam
ben motora nasıl bir bagaj uygulamalıyım onu bilemedim. Yamaha nın orjinal arkaya takılanları hem çok pahalı hem görüntü bozuyor varmı alternatif birşeyler ??
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)