Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Şubat 2012, 21:49
#1641
haklısınız..yedek depo koltuğun altında..ama ben komple boşaltmak ve yeniden antifiriz koymak için depoyu kaldırmak istiyorum..klavuzunda radyatör kapağında iki adet valf olduğundan bahsediyor..eğer radyatörde su azalırsa..küçük valf açılıp yedek depodan su ekliyor radyatöre..kararsız kaldım su pompasının oradaki su tahliye cıvatasından boşaltsam ve yedek depodan eklesem sonra tüm suyu diye..tedirgin etti bu şeklide yapmak..vazcaydım birde buji değişimi içinde deponun alınması lazım..iki işi birden yaparım diye düşünmüştüm..
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
Reklamlar
-
17 Şubat 2012, 23:18
#1642
komple suyu boşaltmak istiyorsan depoyu sök. motor soğukken radyatör kapağını aç ve su pompasının ordaki civatadan suyu boşalt. yedek depoyuda boşalt. sonra tapayı kapatıp antifriz koyup motoru çalıştır. termostat açılıp tam devirdaim yapana kadar çalışsın. sadece yedek su kabından antifriz değişmez. radyatör kapağının oradan koyman gerekiyor.
depoyu sökmek zor değil. yan kapakları söküp birde 12 lik deponun civatasını söcünce hafiftende kendine çektinmi çıkıyor. yanlız yan kapaklara dikkat et. er-5 lerde hastalıktır o kapakların ayaklarının kırılması.
buji değişimi için depoyu sökmeye gerek yok, alet çantasında buji anahtarı var. biraz uğrştırıyor ama sökülebiliyor. bujiyi 40.000 km de iken orjinaliyle değiştirmiştim. piyasada çok aradım ama bulamadım. z-moto da çiftini 20 tl ye aldım. maslakta süleyman memnun servisinde çiftine 50 tl fiyat çekmişlerdi,ellerinde yoktuda almadım çok şükür.
-
18 Şubat 2012, 16:24
#1643
-
22 Şubat 2012, 19:20
#1644
slm arkadaslar 2004 model er 5 almayı düşünüyorum yıllardır motor kullanıcısıyım en son cbr 125 kullandım bu ilk yüksek c li motorum olacak... tavsiyelerinize değerli bilgilerinize ihtiyacım var benı bılgılendırırsenız sevınırım...
-
23 Şubat 2012, 01:19
#1645
conquista adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar 2004 model er 5 almayı düşünüyorum yıllardır motor kullanıcısıyım en son cbr 125 kullandım bu ilk yüksek c li motorum olacak... tavsiyelerinize değerli bilgilerinize ihtiyacım var benı bılgılendırırsenız sevınırım...
O zaman biz sana konuyu okumanı ve bilgi sahibi olmanı tavsiye ediyoruz.Kafana takılan birşey olursa cevaplarız.
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
23 Şubat 2012, 12:29
#1646
konuyu vaktım oldukça okuyorum zaten... herkes yakıt tüketiminden bi de arka frenden şikayetçi... bende biraz agresif kullanırım motoru o kafama takılı şu anda
-
23 Şubat 2012, 12:46
#1647
Performanslı kullanım için 500cc sınıfında tek tavsiyem ER5 zaten.
Devri yükselttikçe makinanın altında coştuğunu hissettiriyor.Gs'de ve CBF'te bu şekilde bir hissiyat yok.
Tabiki her artı gibi eksileride mevcut.Aşırı yüklenirsen çok yakması doğal.Kii tüm makinalarda aynı şekilde.
Arka frenin hissiyatsız olduğu yalan değil.Daha optimum bir fren için orjinal veya ebc fren balatası öneriyoruz.
Er5 kompresyonu kuvvetli olan bir makina.Motoru kompresöre bırakınca ciddi oranda yavaşlama sağlıyor zaten.Buna nazaran ön frenin dozlamasıda gayet iyi.
Fakat genelleme yapacak olursak tam bir risk makinasıdır Adrenalini üst düzeylerde yaşatır.Hatanın telafisi azdır.Kontrolü tamamen kullanıcısına bırakan bir makina.
Sağlam lastik,kaliteli fren tertibatı,güzel pilotaj ile vazgeçilmez bir makina olmaya adaydır.
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
23 Şubat 2012, 13:30
#1648
o zaman bu makina tam benlik.... pek fren kullanan bi sürüşüm yoktur etrafımı sürekli gözlemler mümkün oldukça kompresörle yavaşlamayı tercih ederim...
bişey daha aklıma geldi mesela cbr 125 kullanırken arkada birisi daha olduğunda frene basınca oturuuş pozisyonundan kaynaklandığını tahmin ettiğim bi durum vardı.bileklerim kırılacak gibi oluyodu bu motorda öyle bir durum söz konusu olur mu
-
23 Şubat 2012, 14:50
#1649
conquista adlı üyeden alıntı
o zaman bu makina tam benlik.... pek fren kullanan bi sürüşüm yoktur etrafımı sürekli gözlemler mümkün oldukça kompresörle yavaşlamayı tercih ederim...
bişey daha aklıma geldi mesela cbr 125 kullanırken arkada birisi daha olduğunda frene basınca oturuuş pozisyonundan kaynaklandığını tahmin ettiğim bi durum vardı.bileklerim kırılacak gibi oluyodu bu motorda öyle bir durum söz konusu olur mu
Bencede ER5 size göre.Bahsi geçen pozisyon vücut ağırlığınız kollarınıza ve oradan bileklerinize yüklendiği için oluşuyor.ER5'Te de bu olayı yaşayabilirsiniz fakat bir süre sonra bilekleriniz kuvvetlenir ve hissetmezsiniz
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
23 Şubat 2012, 14:53
#1650
işin kötü tarafı motor şu anda ankarada... yarın sabah bınıp manısa ya gelmeyı düşünüyorum günlük 500 km tecrübem var hemde cbr 125 bakalım bu sefer nasıl olcak... afyon civarında donmazsam manısa ya gelebılırım diye düşünüyorum
-
23 Şubat 2012, 15:57
#1651
conquista adlı üyeden alıntı
işin kötü tarafı motor şu anda ankarada... yarın sabah bınıp manısa ya gelmeyı düşünüyorum günlük 500 km tecrübem var hemde cbr 125 bakalım bu sefer nasıl olcak... afyon civarında donmazsam manısa ya gelebılırım diye düşünüyorum
otobüse yüklemeyi düşündünüz mü hocam ? hava koşulları malum ,mesafe de az sayılmaz, bir düşünün derim.
-
23 Şubat 2012, 16:48
#1652
trgy adlı üyeden alıntı
otobüse yüklemeyi düşündünüz mü hocam ? hava koşulları malum ,mesafe de az sayılmaz, bir düşünün derim.
+1 mantıklı
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
24 Şubat 2012, 03:05
#1653
motorun hayırlı olsun dostum...
kendi tecrübelerimden aktarmam gerekirse er-5 yüksek devir aralığında kullanımı zevkli, hatayı çok tolere etmeyen,özellikle 2-3-4.viteslerde ivmelenmesi ok gibi olan (ki cbr 125 ten sonra sana nasıl keyfli gelecek göreceksin) , arka fren hissiyatı olmayan fakat bu sorunu motor freni yani kompresörle birlikte frenaj yapınca egale edebileceğin,ön freni yeterli güçte ve gazı kestiğinde yavaşlayan (yüksek kompresöründen dolayı) virajlarda çok hakimiyeti olmayan, yüksek süratlerde kullanıcısının en ufak vücut hareketine duyarlı çigisinden şaşmayan leziz bir makinadır...biraz çok yakar bundan dolayı rezerve çabuk düşersin ama rezervi çok sevmez sana tavsiyem benzin göstergen kırmızıya inmeden yakıt ikmali yapman.bide en keyifli kullanım ı120-160 kmh arasıdır. bu hızlarda 4-5-6 viteslerde oynamak çok keyflidir.
-
24 Şubat 2012, 19:48
#1654
OTOBÜS BENIMDE AKLIMDA AMA HAYATIMDA ANKARA İLE OLAN ALAKAM SADECE POLATLI DA ASKERLIK YAPMAMDAN İBARET TANIDIK BIRILERI OLMASI GEREKİYO.. YOL BİLMEM İZ BİLMEM Bİ ARKADASIMA ER6 GÖNDERDIM BURSADAN RIZE YE OTOBUSLE ŞÖFORU IKNA EDENE KADAR GÖBEĞİM ÇATLADI ACIKCASI.. AYRICA KENDIM VETERINER HEKIMIM BUTUN GUN ÇİFTLİKTE HAYVANLARLA UĞRASIYORUM GUNLUK EN FAZLA YAPACAGIM KM 5 10 DUR.. AYDA YILDA BIR İŞLERDEN FIRSAT BULURSAM 80 KM UZAKLIKTA İZMİR MERKEZ VAR ANCA ORAYA GIDERIM YAKITINDA O KADAR İNCİTECEĞİNİ DÜŞÜNMÜYORUM..
-
27 Şubat 2012, 17:14
#1655
-
28 Şubat 2012, 01:47
#1656
Hayırlı olsun Tamer Bey sattığınıza sevinelim mi üzülelim mi bilemedim.
Mutlu haberlerinizi bekliyorum.
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
28 Şubat 2012, 12:04
#1657
Tamer Abi'nin gözü gibi baktığı motoru yabancıya gitmedi =) inşallah kazasız belasız uzun bir süre güzel vakit geçirmek nasip olur,tertemiz harika bir makine,hava şartları nedeniyle henüz tam manasıyla test edememiş olsamda sabırsızlanıyorum bir an önce yol yapmak için, herkese kazasız belasız keyifli sürüşler.
-
28 Şubat 2012, 13:01
#1658
O zaman üzülmeye gerek yok buralarda kaldı demekki motor Hayrını görün kazasız belasız günlerde kullanın inşallah...
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
28 Şubat 2012, 14:24
#1659
Teşekkürler İlkan hocam hep birlikte inşallah .
-
28 Şubat 2012, 20:09
#1660
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler