Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1581
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    Haklısın..kaliteli birşey olması lazım..yoksa yolda ha düştü ha düşecek diye ses yapan birşeyle gidilmez..araştırmam lazım dediğin gibi...
    Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1582
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    İlkan ın gs 500 için aldığı bir cam vardı marka ve modelini öğren çok büyük de değil. sportif görünümü bozmayan bir camdı.
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  3. #1583
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Biri bana mı seslendi ???
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  4. #1584
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    Sevgili abilerim herkese selamlar Yaz başında araştırmalarım sonucu er5'i uygun buldum kendime ve takıldım peşine bayramdan beri bütün başlığı tamamen okudum herşeyini öğrenmeye çalışyorum tam olarak motorla çok kilometre yapan biriyim cbr 125 kullanıyorum 2009 mayıstan beri artık yeter bu kadar dedim ve satılığa çıkarttım motoru sattığım an bir er5 alacağım eğer alırken bir yardıma ihtiyacım olursa sanırım geleceğim adres yine burası, aldıktan sonra da burda olacağım sanırım onun için bi selam vereyim başlığa bi up vereyim dedim hepimize kazasız sürüşler
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''

  5. #1585
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    ARkadaşlar motosikletimi satma kararı aldım.
    Ya 4 silindir alacağım ya tek silindir alacağım.
    Takas düşünmüyorum.
    Fiyatımı gerçekçi rakamlara çektim.

    Suzuki GN250 restorasyon projem var.Orjinal parçalarını yığıyorum.

    İLAN İÇİN TIKLAYINIZ
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  6. #1586
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    İlkan gn mi toplayacaksıın ??? Ben drz ye kafayı sardım naked meğerse yalanmış ))
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  7. #1587
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    EVet kanka motosiklet olarak GN250 restore edeceğim.Araba olarak Jeep CJ8 restorasyonuna başlayacağım.Biliyorsun :D
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  8. #1588

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    hayırlı olsun,kolay gelsin ilkan bir önceki motorum Gn 250 idi 93 model siyah...Gn 250 candır ya,yedek parçada bol bkz.kanuni tiger bu arada dünden beri motorun gaz yememe problemi ile uğraşıyorum..akşam karşıya geçtim haremden e-5 e çıkarken rezerve düştü motor ondan sonra sapıttı...niyetim zaten bakım yaptırmaktı isabet oldu..5 km rezervde kullandıktan sonra depoyu fulledim,neyse bugün sabah erkendende servise gittim yağ ve buji ve filtrelerin değişimini yaptırdım, sorunu ustama anlattım çıktık yola deneme turu attık o önde ben arkada o an normal çalıştı usta dedi bir sorun görünmüyor ama pislik gelmiş olabilir vs. fakat ben benzini herzaman aynı yerden alırım, seçiciyimdir o konuda topkapı shell den şaşmam neyse dönüşte biraz sıkıştır kendine gelir dedi fakat bostancıdan çapaya gelene kadar sorun dahada arttı.hatta rölantide iken stop edecek duruma geldi...yarında sabah erkenden floryada Beşir Usta yı çok met ettiler ona götürecem bakalım...umarım farklı bir sorun yoktur

  9. #1589
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun,kolay gelsin ilkan bir önceki motorum Gn 250 idi 93 model siyah...Gn 250 candır ya,yedek parçada bol bkz.kanuni tiger bu arada dünden beri motorun gaz yememe problemi ile uğraşıyorum..akşam karşıya geçtim haremden e-5 e çıkarken rezerve düştü motor ondan sonra sapıttı...niyetim zaten bakım yaptırmaktı isabet oldu..5 km rezervde kullandıktan sonra depoyu fulledim,neyse bugün sabah erkendende servise gittim yağ ve buji ve filtrelerin değişimini yaptırdım, sorunu ustama anlattım çıktık yola deneme turu attık o önde ben arkada o an normal çalıştı usta dedi bir sorun görünmüyor ama pislik gelmiş olabilir vs. fakat ben benzini herzaman aynı yerden alırım, seçiciyimdir o konuda topkapı shell den şaşmam neyse dönüşte biraz sıkıştır kendine gelir dedi fakat bostancıdan çapaya gelene kadar sorun dahada arttı.hatta rölantide iken stop edecek duruma geldi...yarında sabah erkenden floryada Beşir Usta yı çok met ettiler ona götürecem bakalım...umarım farklı bir sorun yoktur
    Teşekkür ederim.Restorasyon derken gerçek anlamda restorasyondan bahsediyorum.Uydurma birşeyler yapmayı düşünmüyorum Serhat Bey.Örneğin 2011 model Suzuki GN250'nin resmini paylaşıyim sizlere...





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

    Bu arada sizin makinanın benzin deposundan pislik gelmiştir muhtemelen.Depoyu çıkarıp normal ve yedek benzin borularının depo içerisinde kalan filtreleri yerinden çıkmış olabilir veya etrafı pislik toplamış olabilir.Çıkarıp güzelce temizledikten sonra deponun içinide temizleyip karbüratörü temizlerseniz uzunca bir süre problem yaşamayacağınız kanaatindeyim.
    Saygılar.
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  10. #1590

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    sorun halloldu...tahmin edilen şekilde benzin deposundan pislik gelmiş,normal-yedek benzin hortumları tıkanmış vs...ayrıca sol silindir ateşleme bobinide arızalıymış,benden önceki sahibi suzukiye ait çıkma bir bobin takmış...mayıs ayından bu yana gittiğim ustam benim için artık bitmiştir, çünkü çarşamba günü motoru bakıma götürdüğümde bujileri değiştirdiğimizde sol taraftan çıkan bujinin kapkara olduğunu görünce ve ayrıca egzozu söktüğümüzde yine sol header in simsiyah kurum bağladığını gördüğümde içime bir kurt zaten düşmüştü fakat usta ya işte o buna aldırış bile etmedi...adama motor gitmiyor boğuyor kendini kapatıyor diyorum yok kıl yok yün yok tüy diyor meseleyi çözemiyor...yapmış olduğum araştırmalar neticesinde florya da Beşir Usta'yı buldum motoru dün götürüp teslim ettim.1 saat sonra adam beni aradı dedi senin bobininde arızalı orjinali var temin edebiliriz onay verirsen devam ediyorum dedi bende oluru verdim...Adam Kawasaki'nin eski ustabaşısı ve motorları yarışa hazırlayan adam,sessiz sakin ve işinin ehli biri..Eğer İstanbul'da Kawasaki'den anlayan usta arıyorsanız gözüm kapalı tavsiye ediyorum arkadaşlar...Motor şu an inanılmaz performansta çalışıyor.Tüm ayarlarını yapmış (senkron,hava,egzantirik gergisi),ve önceki halinden kat be kat farklı...Özetle 50.000 bakımı tamamlandı toplamda 450 TL masraf ettim ziyadesi ile memnunum.Ayrıca motor içinde kendisinin demesiyle maaşallahı varmış ve şu an itibarı ile en az 20.000 km sorunsuz gidebileceğimi belirtti

  11. #1591
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    Hadi gözünaydın...sevindim..benimde 50000 yaklaşıyor..tam olarak nerede Beşir usta..? sefaköydeyim ben..yakın bana Beşir ustanın yedi demekki..Ona göstermek isterim zamanı geldiğinde makineyi..telefon numarası nı da verebilirsen sevinirim..
    tekrar gözün aydın..kazasız, sıkıntısız sürüşler herkese..
    Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...

  12. #1592

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    Eyvallah dostum...Florya'da Aydin Unv.kampüsü karsisinda Pakten ismerkezi 1.katinda yeri.gitmeden ararsan giriste seni karsilar telefonu 05424247889.pek muhabbeti yok surati asik bir adam ama isinin gercekten ehli...gözün kapali teslim edebilirsin motorunu...bu arada az önce geldim eve,aksamdan beri kiz arkadasimla dolasiyoruz ayarlar tam olunca kullanmanin keyfine doyulmuyor soguk moguk nafile,hatun bile nolmus buna böyle diyor!

  13. #1593
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    er 5'in ayarları yerinde,birde deposu dolu olunca tadından yenmez kullanıcısına çok tat verir.
    rezerv depoya düşmemeye çalışın,hiç sevmiyor kerata,
    yine eklemek isterim musluk çıkışına benzin filtresi taktırın başınız ağrımasın.
    kazasız belasız kullanımlar dilerim.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  14. #1594
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorun halloldu...tahmin edilen şekilde benzin deposundan pislik gelmiş,normal-yedek benzin hortumları tıkanmış vs...ayrıca sol silindir ateşleme bobinide arızalıymış,benden önceki sahibi suzukiye ait çıkma bir bobin takmış...mayıs ayından bu yana gittiğim ustam benim için artık bitmiştir, çünkü çarşamba günü motoru bakıma götürdüğümde bujileri değiştirdiğimizde sol taraftan çıkan bujinin kapkara olduğunu görünce ve ayrıca egzozu söktüğümüzde yine sol header in simsiyah kurum bağladığını gördüğümde içime bir kurt zaten düşmüştü fakat usta ya işte o buna aldırış bile etmedi...adama motor gitmiyor boğuyor kendini kapatıyor diyorum yok kıl yok yün yok tüy diyor meseleyi çözemiyor...yapmış olduğum araştırmalar neticesinde florya da Beşir Usta'yı buldum motoru dün götürüp teslim ettim.1 saat sonra adam beni aradı dedi senin bobininde arızalı orjinali var temin edebiliriz onay verirsen devam ediyorum dedi bende oluru verdim...Adam Kawasaki'nin eski ustabaşısı ve motorları yarışa hazırlayan adam,sessiz sakin ve işinin ehli biri..Eğer İstanbul'da Kawasaki'den anlayan usta arıyorsanız gözüm kapalı tavsiye ediyorum arkadaşlar...Motor şu an inanılmaz performansta çalışıyor.Tüm ayarlarını yapmış (senkron,hava,egzantirik gergisi),ve önceki halinden kat be kat farklı...Özetle 50.000 bakımı tamamlandı toplamda 450 TL masraf ettim ziyadesi ile memnunum.Ayrıca motor içinde kendisinin demesiyle maaşallahı varmış ve şu an itibarı ile en az 20.000 km sorunsuz gidebileceğimi belirtti
    İstanbuldayken benim motora da o bakardı, dürüst adamdır. Ankara' da ikamet ediyorum adam gibi usta bulamadığımdan bakımda Beşir ustanın yanına gideceğim, memlekette düzgün usta yok denecek kadar az arkadaşlar...
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  15. #1595
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    er 5'in ayarları yerinde,birde deposu dolu olunca tadından yenmez kullanıcısına çok tat verir.
    rezerv depoya düşmemeye çalışın,hiç sevmiyor kerata,
    yine eklemek isterim musluk çıkışına benzin filtresi taktırın başınız ağrımasın.
    kazasız belasız kullanımlar dilerim.
    Kesinlikle katılıyorum bende alınca musluk çıkışındaki hortumu kesip araya odun motoru benzin filtresi takmıştım. Riske atmaya gerek yok.

  16. #1596

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    ayarlar yapıldıktan sonra km.de ortalama 23 krş yakıt tüketimi, son hızda 5-10 km lik bir artış ve şu an itibarı ile 200 km i çok rahat görmekte...daha önce 190-195 te takılıyordu.tabi bunda arka lastiğin cadde tipi değil dişli touring lastik olmasınında payı büyük...

  17. #1597
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    LAstik yakıt tüketiminde gerçekten ciddi bir etken. ben 150 taban kullanıyorum 130 tabanda az da olsa yakıt tüketiminde bir fark oluyor.Açık egsoz ile kapalı egsoz arasında büyük bir fark var.
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  18. #1598
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    PRİ konumu üst sayfalarda güzelce açıklanmıştı ,ama ne olursa olsun bence çok saçma bir durum yazık günah kardeşim 3 lt yağ yağ filtresi boşuna heba oluyor.O anki sinir durumunu zaten saymıyorum.Normalde PRİ konumu yatan motosikleti ilk çalıştırmada kolay çalışsın diye karbüratörü geçici olarak benzinle doldurmak için yani kısa süreligine kullanılacak konum...
    ben PRİ konumunda bırakmadım ama motor yokuş aşagı iken sağ karbüratör'e pislik gelmiş ve şamandra benzini kesmemiş ve piston kafasından yağa almış 500 ml benzini,hava filtresi haznesindende 1 bardak benzin çıktı,sebebi hava filtresinin tahliye hortumunun ucu kapalıydı-şimdi ucuna delikli tıpa taktım ne olur ne olmaz benzin dolarsa dışarı atsın diye birde musluk çıkışına oto benzin filtresi taktım karbüratörü tıkamasın diye.er 5'e binipta bu olay başına gelmeyen kalmayacak gibi görünüyor.
    musluk vakumu yüzünden arkadaşın er 5'i 3 sefer yaga benzin karıştırdı en sonunda kızdı sattı kawa'yı.
    çin motorunda bile butar arıza çıkmazken böyle kaliteli bir motosiklet'te ufacık bir pislikten yüzlerce liralık masraf çıkarması şahsen beni kızdırıyor.bu Japan'ların kafası halbuki çalışır diyorum ama bir boşluk anlarına gelmiş demekki.

    Offf offf Hiç hatırlatmayın arkadaslar bende pri nin gazabına ugramıstım hatırlarsanız

  19. #1599
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    47 tl ile..250 km...0.19 a geliyor km de..bana soracak olursanız güzel rakam..ara ara 130..140..ama genelde 90 ile 110 arası..bu arada 2005 model ve 50000 de şu an...
    Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...

  20. #1600
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    motosikletim bakımlarını genelde kendim yaparım iş yerinde ,ağır bakımlar sadece yetkili serviste yaptırırım.şehir içi şu an için 210 krş yakıyor-şehirler arası 157 krş orta ve üst limitlerde kullanım spor egzoz takılı.bence gayet normal bir yakır tüketimi 500 cc bir motosiklet için

    birde şu subap ayarını ve sonrası senkron ayarını yaptırınca yakıt ne olacak merak etmiyor degilim düşmesede dert degil hani mutlu mesut devam ediyoruz mecburen
    210 km hızlara çok rahat çıkıyor km saatini 260 mı yapsak acaba
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler