Arkadaşlar merhaba..600F' imi sattım..Şu an kredi çekip FZ6 Fazer yada ER6 N alamayacağım.. o nedenle elimdeki para ile almak için araştırdığım makine ER5..Fikrinizi dinlemek istedim.. kazasız belası sürüşler...
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
hayırlı olsun,ama 600 F ten sonra er5'e binmemeni tavsiye ederim.tamam torklu makinadır ama 210 dedimmi tıkanıyor ve 210 km'ye çıkmak için bir hayli bekliyor+malum frenler baya bir ugraştırır 600F'ten sonra.en güzeli er6 alana kadar beklemek veya satışı kolay olsun diye 150 cc bir motosiklet almak.ben olsam öyle düşünürdüm.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Ben de Arjantinli69 adlı arkadaşımıza katılıyorum. CBR'ınız ABS'liyse ve siz ona alıştıysanız hele, kaza yapmanız işten bile değil. Onun dışında dertsiz tasasız bir motorsiklettir ER5. Daha bugün hakkında yorum yazmıştım, bu adresten bakabilirsiniz. http://www.izmirmotor.com/showthread.php?tid=894 iyi ve kötü yönlerini o yorumumda yazmıştım ayrıntısıyla. Kullanıcı ismim ve fotoğrafım aynı, yorumumu oradan yakalayabilirsiniz.
Anladığım kadarıyla siz maddi sebeplerle ER5'eyakın duruyorsunuz. ER5, CBR'dan sonra tabii ki zayıf gelecektir lakin şehir içinde yada uzun yolda sürat hariç beklentilerinizi çok güzel karşılar. Ayrıca satmak da zor değildir, (mantıklı fiyat koyduktan sonra tabii ki).
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
yazmış oldugunuz yazıları okudum gayet güzel özetlemişsiniz.
aslında 2.el kawasaki er5 satan vatandaş yeni alıcıya bu sıkıntıyı bildirmesi gereken bir durum.
ben her zaman kawa er5 alacak vatandaşlara bu motorun + ve - lerini anlatıp duruyorum.
üst sayfalarda bende yazmıştım, bir kaç sefer rezerv depoda karbüratöre pislik gelip tekleme yapmıştı O yüzden yarım deponun altına düşürmemeye çalışırım her zaman.en son iş yerinde rampa aşağı dururken taşırma yapmış hava filtresini pek doldurmamış ama motor yağı içine en az 500 ml litre benzin karıştırmış.çalıştırmaya çalışmıştım çalışmadı sonunda akü basmamaya başladı bende vurdurarak çalıştırmayı denedim biraz bekledikten sonra.tekleyerek çalıştı dedim başka bir durum var,aklıma yağ göstergesi geldi dedim acaba birde kapağı açtım benzin kokuyor yağda tabi O an sinirler tavan yaptı birden.tabi yağ daha yeniydi ,hava filtreside öyle bir sürü masraf çıkarttı bana takabinde hemen depoyu söktüm komple içini temizledim.depo filtrelerini temizlemek istedim birde baktım rezerv çıkışının filtresi yerinden çıkmış deponun içinde geziyor sıkıntının ana sebebi filtrenin yerinden çıkması
filtreleri yerine taktım birde musluk çıkışına oto filtresi taktım O günden sonra bir daha tekleme yapmadı.
zamanında musluk çıkışına bir filtre koysalar bunlar başımıza gelmiyecek arızalar.
ama üretici nerden bilsin Türkiye'de hem pahalı hemde kalitesiz benzin satıldığını .yoksa kesin önlemini alırlardı.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Arjantinli69 ve mustafaat..ikinizede çok teşekkür ederim arkadaşlarım..ben cbr ile birkaç kez ikiyüz gibi bir sürate çıktım..genelde kullanımım sakindir.derdim sürat değil yani..hele hele ülkemizin yollarında sürat intihar gibi birşey..bana torku kuvvetli, gerektiği anlarda 140- 150 ye kolayca çıkacak ve uzun yolda sıkıntı vermeyecek bir makine lazım..er6 için kredi almam gerekecek bu durumda ve şu şartlarda çok zorlar beni..o yüzden temiz ve kazasız (minik düşmelerden bahsetmiyorum o her makinede olur bence..) bir er5 bulursam..alıcam..
bu arada neden sattın cbr yi derseniz..çok süratli makine bilirsiniz..ekonomik olmayaya başladı son benzin durumlarından dolayı.. )
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
140 - 150 sorun değil ER5 için, yapar o süratleri. Kilometresini de dert etme kapak açmadan 100 binleri deviren çok ER5 var yurtdışında. Bizim benzin kötü, ucuz yağ koydular desek bile hiç yoksa 75bin yapar kapak açmadan diye düşünüyorum.
Bu alet satışta şu anda İstanbul'da. Senin için sahibinden'e baktım. Çantası, ön camı falan da var. Pazarlığıydı, devriydi, lastiğiydi derken 7 liranın altında halledilebilirsin gibi görünüyor bu ilana göre. Daha ucuzu, daha pahalısı vardır, ben çantalı falan diye aşağıdaki ilanı aldım:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5072792/detay/
"Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"
iki motoruda kullanmışlığım var uzun yolda ,ve 1 senedir sanki üzerime yapıştı 2005 er5 kullanıyorum.şehir içi şu an 20 krş yakıyor,subap ve senkron ayarı zamanım geldi en kısa zamanda servisteyim.
180 km sürate çok kısa bir zamanda çıkıyor ve pek rüzgar hissettirmiyor ama 190 km den sonra üzerinde tutunması baya bir zorlaşıyorki ben 95 kg 'ım
birde ucuz bulmalı uygun satmalı.
ben 6250 tl ye almıştım geçen sene 1.000 tl den fazla masraf ettim .sezonda 7.350 tl vermişlerdi vermemiştim şimdi 7.000 tl veriyorlar vermiyorum.bakımlısınını ve üst modellisini uygun bulursan alabilirsin ve sezonda rahat satabilirsin.
istedigin kadar uzun yol yap diğer motorlarını aratmaz kesinlikle su sogutmalı ve sağlam makinadır kawasaki ER 5
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Bu makina 24Bin Mil de ve ayrıca komple boyalı.Temiz olmayan motor 5 lira bile olsa sakın almayın.Ne kendinizi üzün nede aldığınız ürün hakkında kötü bir deneyim sahibi olmuş olun.Alınabilecek temiz motorlar alın.Asla ekmeği yenmiş motorlara para vermeyin.Alacağınız ER5 i bulabilmeniz için geçmiş iki üç sayfa öncesinde detayları yazdım.Okuyun sonra tekrar yazın.Saygılar
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Er-5 de model yılı önemli mi? Demek istediğim atıyorum 2004 model altı alınmaz şu şu şu sebepten gibi.
Makinasında fark yok.Sadece dış tasarım olarak ufak tefek farklılıklar var.Motor çok temizse km düşükse fiyatta uygunsa alınabilir.Örneğin bir tane yeni ilan verildi 2000 model gri var.Çok düzgün motor gördüğüm kadarıyla.Fakat 2004 model aynı paradan daha aşağıya benim kuzenim satıyor.Kocaeli izmit diye bakarsan görürsün saks mavi renk
Bu makinaların piyasası oynak biraz.Diyecek birşey yok.Temiz olsun km düşük olsun kaza bela boya değişen olmasın orjinal makina olsun rakam kafana yatarsa alır binersin diyorum ben...
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
bugün 2005 model 50.000 de bir er5 test ettim..gerçi çok kısa bir sürüş deneyimiydi ama olsun..makine bana oldukça hafif geldi..kıvrak yani..saat gibi çalışıyordu ve makinesi pırılpırıldı..hiç açılmamış bir hali vardı..zaten kullanan çocukta sürekli uzun yol yaptığından bahsetti..
sanırım eğlenceli olacak benim er5 maceram...cbr 600f3 gibi kükremiyor ama..motor kuvvetli yinede...
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
Hayırlısı olsun.50 bin olsa da temiz olsun sorunsuz olsun.Alınır zevkle kullanılır kazasız belâsız binilir inşallah..
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
ilanlarda gördügüm çogu üst cc motosikletlerde model eski km az,yüksek model km çok ilginç bir durum normalde tam tersi olması gerekli
ama bizim ülkemizdeki çakal vatandaşlar kullanıyorlar motorlarını zaten % 80'i servise uğramıyor haliyle servis bakım evraklarıda yok düzenli km yazılsın,sonra km 50.000 olmuş niyeti satmak motoru 25.000 den bişey olmaz sağlam makina bu düşüncesi ile km saatini azcık sadece 25.000 km geri alıyor bir bakmışsın motor olmuş 20.000 de.2004 veya 2005 altındaki modelleri zaten yazmıyorum ,orjinal 20.000 veya 25.000 km diye ilan verip satmaya çalışıyorlar işten anlamayan bir vatandaşta alıyor O motosikleti kullandıkça başlıyor motosiklete söylenmeye
motosiklet bu uçak degil büyük şehirlerde yaşayanlar için olmazsa olmaz derecede bir ulaşım aracı (park ve trafik sorunu açısından )şahsen benim için öyle durum.
öyle ilanlar varki bir kaçı belki gerçek olabilir 2000 model orjinal 9.000 km diyor
11 yaşında motor 11 sene =4015 gün yapar 9.000 km desek =günde 2,2 km yapar hiç inanasım gelmiyor desem yeridir.motoru kendi halinde bırak günde 5 km yapar can sıkıntısından
ben geçen sene aldıgımda motoru 23 bim küsür km de idi şu an 40.450 km ye geldi ortalama bir senede 17 bin civarı km yapmışım normal kullanımda.günde ortalama 47 km ye filan geliyor.
söylemek istedigim alacagınız 2.el motosikletleri güzel inceleyip öyle alın,4-5 yaş üzeri motosikletlerin km saatini pek önemsemeyin zira çogunluk oynanmış km olasılıgı yüksek paracıklarınıza yazık.
havalar yağışlı ve soguk motosiklet kullanmak pek akıl işi degil ama sabahları işe giderken (İstanbul tarafiginde) araçları sağdan, soldan sollamak,gidecegin yere kısa zamanda varmak soguk havayı ve yagmuru pek hissettirmiyor,dikkatli olmakta fayda var.
tekeriniz düz bassın yolunuz açık olsun hayırlı sürüşler
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Tespitlerine aynen katılıyorum...Ortalama kullanımda bir motor senede en az 10-15 bin km yapar.O yüzden 5-6 yaşında bir motorun 5-10 bin km.de hatta ve hatta 2000 model bir motorun 9 binde olması hiç inandırıcı değil.He belkide öyledir kimbilir ama mantık olarak ters.
Ben 2004 GS yi garajdan aldım.9bin Kmdeydi.3 ayda 17bin km oldu.Sezon sonunda sattım.Ardından 1999 GS500 Aldım.Aldığımda 14500Kmde idi ve bu km gerçekti.Kış sezonuna geldiğinden dolayı 18bin yapabildim ve arkadaşıma sattım.Temmuz'da 2005 Er5 aldım.13.500Km de aldım.Bir ayda 6bin km yol yaptım.Şuan 19bin km oldu.Yada olacak
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Arkadaslar ER5'imi nakit ihtiyacim nedeniyle satmak durumundayim. 2006 model, 15500 km. Ankara'da.
İlgilenenler olur ise sahibinden ilan no: 64884168
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4884168/detay/
iyi gunler dilerim.
evren
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)