Ben olsam benim gönderdiğim çiçek desenliyi tercih ederdim :D Çok tatlı duracağı kanaatindeyim.
Gidon amortisörünü neden düşünüyorsun ?
Ben olsam benim gönderdiğim çiçek desenliyi tercih ederdim :D Çok tatlı duracağı kanaatindeyim.
Gidon amortisörünü neden düşünüyorsun ?
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
papatya desenli benimde hoşuma gitti.sitede uyumlu diyor ama ya merkeze veya balataya sıkıntı çıkartırsa hiç iç açıcı olmaz,ama satıcıdan okey aldımmı sorun olmaz sanırım.papatya disc daha iyi frenleme yapar sanırım,sogutucu kanalları daha çok.
gidon amortisörü tekken sıkıntı yok agırlık önde ama artçı ile giderken bazen sıkıntı oluyor eller serbest durumda lastik yere fazla basmıyor.
dün başıma gelen bir olayı paylaşayım ;
evden çıktım kadıköy 1.köprüye dogru sardım rampada rezerve düştü motor peşinden pislik geldi karbüratöre başladı teklemeye bağlarbaşı opet'e girdim neyse yakıt aldım baktım motor boguluyor müsait bir yere çektim motor yan ayakta,birde baktım benzin muslugunun ordan yakıt damlıyor,dedim musluktan olması zor ihtimal orta sehpaya aldım motoru yan kapagı söktüm baktım sol karbütarör taşırma yapıyor.benzinciden ufak su aldım ortadan kestim karbüratör alt taliyeyi açtım içerdeki fazla yakıtı boşalttım çalıştırdım düzeldi yüksek gazda normal rolantiye bırakınca yine tekleme ve yine yakıt taşırma
pisligi atamadıgı belli ama şamandıranın takılı kalacagı aklıma gelmiyor Ergün abiye danıştım dedi şamandıran takılmıştır ufak bir pisligin yaptıgına bak koca Japan pes etti
yeniden alt taliyeden benzini boşalttım,aldım elime lokma sapını ufaktan karbüratörün altına tıklamaya başladım baktım şamandıra sesi geliyor sonra kesildi benzin dolunca tekrar çalıştırdım düzeldi göründü biraz bekledim taşırma yok sonra çıktım köprüye dogru vatan caddesine dogru yolda tekleme filan yok normale döndü gaz yemede normal.durudgumda kafama takıldıya dedim bakim varmı taşırma görünürde bişey yok,bujiye filanda baktım ne olur ne olmaz diye,her şey normale dönmüş görünüyor şimdilik ama canımı sıktı bu 2. pislik gelme olayı oldu depo çıkışına bir tane benzin filtresi takmak şart oldu artık,belki birde yakıt kesmek için musluk takarım.
böyle yolda sorun çıkartmasını hayatta sevmem,bu meret er 5 ler rezerv depo ile yol yapmayı hiç sevmiyor deponun dibinde varsa pisligi hemen çekiyor.
çeyrek deponun altına mümkünse düşürmemeli ,benden sizlere tavsiye sonra ugraşırsınız benim gibi.
bu arada bir akşam şu yakın semtteki er 5 leri bir buluşturalım fikir alış verişi yapar sohbet ederiz.
kazasız belasız yollar bizlerin olsun
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Deponun içinde pas var mı baktığında görünüyor mu ? Ama sende de bendeki gibi kapağı açınca bir muhafaza daha var.Görünmesi zor.
Zamanla pas yapmış ve pası yedeğin alt seviyelerine inince çekiyor olabilir.
GS500 de çok yaşamıştım bu benzin ile ilgili problemleri.Çok şükür sorun yok bence.
Allah seninde yardımcın olsun.Elimden gelen birşey olursa yardımcı olmak isterim.Zira karbüratör konusunda artık iyice bilgi sahibiyim söke taka araştıra ede :D )
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Arkadaşlar bi arkadaş FAZER ini satılığa çıkardı. ben de bir anda niyeti bozdum ve benim ER5 i ilana koydum. Yani anlayacağınız temiz ER5 arayan varsa benim makine satılık artvin diye aratırsanız 1 tane var zaten
Bence çift satıp çift alman çok gereksiz olur.Boşu boşuna yakıt yakıyorsun.Tek farkı 200-210 kmhız çok çabuk çıkması.Ama emin ol 600F ten veya özellikle FZ6 veya Fazer600den çok yakıyor.
Bu arada ayağımı kırdım :D Pazartesi ameliyatım var.
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
geçmiş olsun
olay çift silindir degil,yeni nesil yeni tejnoloji,yüksek model + az km başka ne istenir dimi
gülü seven dikenine katlanır sözüne katılırım her zaman,ne kadar güç O kadar yakıt,aç motor oynamaz derler
şu er 5'i hayırlısıyla yolladıkmı gerisi kolay zaten.
birde 1 seneden fazla aynı motosikleti kullanınca sıkıntı yapıyor bende,km artmadan deger kaybetmeden,sorun çıkartmadan elden çıkartmalı.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Tamer Bey ben kullandım.Arkadaşımındı.Yanyana da gittim.Aynı benzini aldık aynı yolu 3 motor yaptık (ER6n,ER5,GS500).Güzel motor fakat ER5ten daha az yakan 4 silindirler varken gerek yok
Ayrıca 4 silindirin lezzetine alışsanız muhtemelen bizim makinalara motor değilmiş dersiniz :D:D
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
daha önce 4 silindir yüksek cc çok motosiklet kullandım,4 silindirin zevki hiç tartışılmaz sesi'de tabiki
ama 4 silindir bir makineye bindimmi şehir içi kullanımda 7 lt nin altında yaktıracagımı hiç sanmıyorum,hele birde spor egzoz varsa motor üzerinde.hafta içi genelde şehir içi kullanırım hafta sonları şehirler arası gezinti yaparım.uzun yolsa hiç sıkıntı yok ama şehir içi 250 krş tan fazla yaktımmı üzmeye başlar motor.çok yol yapıyorum oda bir etken tabiki,haftada 600-800 km arası yol deviriyorum hafta sonunu ekleyince 1500 km yi geçiyor
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
yaptığınız yolun büyük kısmını şehir içinde yapıyorsanız sorun yok.Fakat ER6 hakikaten ER5 ile arasında yakıt yönünden dünyalar kadar fark olan bir motor.Hatta cbf500den de biraz fazla yakıyor :D
Verdiğim bilgiler D100 gidiş agresif kullanım boş yol ve 3 motor (ER6-ER5-GS500) olarak.Şehir içine girince de bu kullanımdan aşağı yakacağını sanmıyorum.
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Kawici arkadaşlarım kıyaslama olsun diye yazıyorum. Şehir dışı 85-90 hızla 3.8lt./100 km, şehir içi sakin kullanımla 4.2-4.5lt./100km yakıt tüketimim oluyor. Tabi bunu 10lt/100km seviyelerine kadar çıkarmak mümkün. 4 silindir CVKD-36 karbüratör.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Arkadaşlar selamlar, öncelikle hepinizin bayramını kutlarım. Bende 2009 model YBR125 var ve
linkteki ER5'le takas düşünüyorum. Artık cc yükseltme zamanımın geldiğini hissediyorum.
İhtiyaçlarımda bu yönde zaten.
2005 ER5
Resimlerden anlayabildiğiniz kadarıyla yorum yaparmısınız. Ben şuanda bayram dolasıyla memleketimdeyim, bu motor Bilecek'te.
Gidip görmeyi ve olursa anlaşmayı düşünüyorum. Gittiğimde nelere dikkat etmeliyim mesela, bir ustaya gösterebilirmiyim oralarda bilmiyorum.
Kilometresi az ve temiz bir motor gibi geldi bana. Motor bloğunun üst tarafındaki civatalar dikkatimi çekti. Yıpranma var gibi. Yorumlarınız benim için çok önemli.
benim görüşüm motor boyanmışa benziyor belki sadece depo kısmı boyanmıştır ve ya foto çekiş açısından olabilir Kawasaki yazısı orjinal durmuyor gibi
zaten km saat çerçeveside boyanmış orjini nikelajdır
sinyaller kazadan dolayı degişmiş olabilir belkide zevk için degiştirmiştir
zincir gergisi ortayı geçmiş görünüyor,yakından bakmalı zincir ve dişlilere (set 400 tl yi buluyor )
eger önden darbe varsa km % 99 dümendir
dedigim gibi benim görüşüm yakından görmeli,sesini dinlemeli,depo altına ve yan kapak içlerine,gidona bakmalı.temiz sıkıntısız ise fiyat güzel alınır.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Evet motor hakkında bilgi sahibiyim.Önceki sahibini de tanıyorum.Motor 2007 trafik çıkışlı.Km çok yüksek değil fakat orjinalde olmaması lazım.Kontağındaki aşınmadan anlayabilirsiniz bunu.
Motosikletin deposu bursada ünlü bir grenajcıda yapılmış.Sağ tarafa yatması var ve depodaki ezikten dolayı işlem yapılmış.Yapılan işlem çok güzel.Fakat kendini kawasaki stickerlarından ele veriyor.Onun dışında motosikletin motor bloğundan v.s. belli olduğu üzere hakikaten çok yüksek bir km söz konusu değil.Oynanmışsa bile 24binden 14bin'e çekilmiştir görüşündeyim ben.Fakat o rakkamlara almamanızı öneririrm.Takas hariç vereceğiniz rakkamlar 6bin TL civarında olsun ;)
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Arkadaslar inanilmaz yardimci oldunuz, Allah sizden eazu olsun. İlginiz icin cok tesekkur ederim. Bu motoru inceledikce hayranligim daha fazla artiyor. Butun ihtiyaclarimin karsiligini topladiginizda bu motoe cikiyor karsima. Onun icin bu motoru almam lazim tanidik bildik temiz er5 bulursaniz haber verirmisiniz? Tamer beyin motoru var bildigim ama butce beni biraz asiyor.
---------- Post added at 15:33 ---------- Previous post was at 15:25 ----------
Allah razı olsun yazacaktım yanlis oldu, kusura bakmayin :D
her kese merhaba eski er6 kullanıcısı yeni er5 kullanıcısı olarak buradayım inşallah kahraman maraş tan selamlar ve bayramınız kutlu olsun
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
Aleykumselam, sizinde bayraminiz kutlu olsun. Neden er5 diye sorabilirmiyim?
param buna yetti ondan dolayı tek alternatif oldu
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
Kazasiz belasiz kullanin insallah. Bende temiz bir tane bulursam almayi dusunuyorum. Bulamazsam istedigim gibi sifir cbr250r alayim diyorum. Nasul motor memnunmusunuz?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)