ya arkadaşlar hep nick'lerle konuşuyoruz benim nick'in yanında ismimde yazıyor mesela szilerde yazsanız isimlerle konuşsak daha güzel olmazmı
ben 2 sefer km telini değiştirdim ybr km teli uyuyor veya velemoto'da bulunmakta fiyatlarıda gayet uygun.
karbüratör temizlemek biraz meşakatli-sabır isteyen bir iş.ortam müsait olmalı elinizin altında kompresör gibi alet-gereçlerin olması lazım.ufak bir aksilikte motorunuzun yatacağını unutmayın.
ben er 5'i geçen eylül ayında aldım şu ana kadar 10400 km yol yapmışım.3 sefer yağ degiştirdim,genelde 3500 km de yağ degiştiririm çıkan yağ hiç özelliğini yitirmemiş durumda tertemiz oluyor.
10.000 ve 20.000 km de komple bakıma girip ayarları yapılmış motor şu anda tekrar senkron ve sibop ayarı yaptıracağım tek eksigi o,diger bakımlarının hepsini yaptım.
her 8.000 km de bir orjinal NGK bujileri ile bujilerini degiştiririm.
hava filtresini 10.000 km de bir degiştiriyorum.
motor yagı olarak daha önce castrol kullanıyordum ama şu an Motul kullanıyorum vites geçişleri daha rahat ve sessiz oldu birde motordaki hafif zırıltıları kesti szilerede tavsiye ederim.
10.000-15.000 km de ortalama ön fren balatası bitmeye başlıyor kullanıma göre bu değişir ama arka fren valatası daha uzun ömürlü,tek yapılması gereken ara sıra arka tekeri söküp jant içini temizleme 0 zımpara ile zımpara yapmak aynı zamanda 0 zımpara ile balata üzerindeki yağlanmış özelligini yitirmiş kısmıda tamizlemek gerekir.fren balatasını çıkardıgınızda pedalın bağlandıgı kampana gergisinide çıkarın yerinden bir temizleyin grez yağı ile yağlayın yeniden takın fren pedalınızın çok rahatladığını göreceksiniz.
başkada her hangi bir sorun çıkartan bir motor degil kesinlikle istedigin kadar gaz aç yolda banamısın demiyor.bu fiyatlara alınabilecek en iyi kaliteli sorunsuz bir motor Kawasaki ER 5