sevgili yılmaz ne kusuruna bakacaz ... gs500 cüyüz ama teklif var ısrar yok bizde herkesin zevki ve fikri farklıdır , canın ne isterse alırsın tabiylmzzz adlı üyeden alıntı
sevgili yılmaz ne kusuruna bakacaz ... gs500 cüyüz ama teklif var ısrar yok bizde herkesin zevki ve fikri farklıdır , canın ne isterse alırsın tabiylmzzz adlı üyeden alıntı
honda servis ve yedek parça oplarak türkiyede en oturmuş firmaların başında gelir... hatta bir çok konuda yamahanın önünde servis olarak...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
konyada hem servis hem de yedek parçada honda üstün mesela. alacağım zamana kadar uzun uzun düşünmem lazım benim
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Arkadaşlar ER-5 ve GS500'ün ikinci el fiyatları ne aralıkta? Orta vadede banka kredisiyle cbr125 almayı planlıyorum; motor zaten 4500, korumalar, kıyafetler, belgeler, a2 ehliyet, eğitim vs. ile 5.500'e gelecek; ER-5 için 1-2 milyar gerekecekse pederi zorlarım
Bir de boy 183 kilo 65, ince yapılıyım bayağı, ER-5 veya GS500'de başlangıç motoru olarak çok zorluk yaşar mıyım?
er5 6500-7250 ytl arasında 2. eli var. 2005 modeller hem de. araştırırsan bulabilirsin bence. güç ve özellikle tork süper. cbr125 ufak cc ve küçük motor bence. uzun yolda özellikle motor zevki vermiyor.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Ya bir de ER-5, GS-500 ve CBR125'in 0-100 hızlanmalarını, 80-120km/s hızlanma sürelerini falan bulabileceğim bir site var mı? "CBR'la xxx km yaptım" diyen çok ama kronometreyle 100'e kaç sn'de çıktığını deneyen duymadım daha. Bu rakamları bulabileceğim bir site varsa çok müteşekkir olurum.
er5 in 0-100 hızlanması 6sn ama 5 sn de çıkanlarda varmış. googleden aratırsan bulursun mesela
er5 0-100 ya da cbr125 specifications diye arattırırsan çıkar. her site hızlanmaları yazmıyor ama.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
http://www.ciao.co.uk/Kawasaki_ER5__Review_5426768
0-60mph (0-96km/s) : 4,5 saniye.
Otomobillerle kıyaslarsak (fikir olsun diye) bir Subaru Impreza'nın 0-100'ü 5 sn civarı, Ferrari F-360 4,5 saniye, Porsche 911 Turbo'lar 4,1 saniye. Başlangıç için bu motoru kullanmak biraz fazla olmaz mı? Bir yıllık B ehliyetim var ama F360 sürmek biraz "sıkar" açıkçası, ER-5 almak şansımı zorlamak olmaz mı?
0-100 km/h 6 sn er5 in yav. 4,5 değil. siteden baktım bişey anlaşılmıyor.
http://www.scigacz.pl/Uzywane,Kawasaki,ER5,955.html bu sayfanın en altında 6sn yazıyo.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
6 saniye civarında Porsche Boxster var, eh fazla hızlı değilmiş Yardımcı olduğun için teşekkür ederim.
motordan çoook anlıyosun. senle tartışmak harikaKhutuck adlı üyeden alıntı
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Dostum motordan anlamaktan değil, anlamadığımı kabul ediyorum. Ukalalık yaptıysam özür dilerim , ama g.. korkusundan bu karşılaştırmayı yapıyorum, karşılaştırdığım araçalrı da kullandığımız yollar aynı . Motora yeni başlayan benim gibi birisi için böyle hızlanan bir makineyi kontrol etmek zor olmaz mı, aklıma takılan nokta bu . Sanayiden geçerken parçalanmış bi ER-5 daha görmenizi istemem , hele arkamdan "Rahmetli kütük vardı, hatırlar mısın" demenizi hiç istemem 500'lük aleti kullanmayı beceremeyeceksem ufağıyla başlayayım.
SUZUKİ GS500 - KAWASAKI ER5 - HONDA CBF500
BU MOTORLARLAR BASLANGIC MOTORU DEGILDIR
Er-5 de kesinlikle Gs500 den %20-30 fazla yakmıyor boyle birsey yok, yakın tuketimleri birbirine cok yakın, tabii kullamnım sekilleri cok onemli dusuk devirde kullanırsanız sabit hızda(80-90km) sehir disi er-5 100kmde 3.5 litre yakıyordu. Ama sehir icin yuksek devirde (9000-10000) 100kmde 7 litreye kadar cıkar.
Er-5 gs500 e daha performanslı oldugu icin ufak yakıt tuketim farkıda olması dogal. Arka amortisor cift olması motorun dengesini ve stabilligini etkilemiyor en az gs500 kadar dengeli. Deposu daha ufak oldugu icin menzili daha kısa.
İstanbul icin suzuki servisi en az kawasaki servisi kadar yetersiz
Er-5 cok uzun senelerdir uretilen bir model ve işcilik kalitesi , saglamligi cok iyi sizi kesinlikle yarı olda bırakmaz ama distiributor veya yedek parca lazım olursa yolda kalırsınız haberiniz olsun.
Bence kawasakini TR de daha gelismesi gerekiyor ve motor severleri yolunacak kaz olarak gormeye deva ederlerse pek bir ilerleme kaydedemezler.
Ayrıca Honda CBF500 u tercih ederim diyorsunuz ama bu motor Türkiye'de hic satılmadı ki yoksa ben mi yanlis biliyorum yaa ?
vallaha ben alakasız biryerde tartışma başlatmak istemiyorum skullhunter,ama eklemek istediğim ;ben 90-100km/h ile şehirler arası kullanırsam kmde 10ykrş yakıyor,şehir içi şehirdışı kasmadan karışık kullanımda 12-13 ykrş yakıyor,devirli kullanımda da max 15ykrş yakıyor.ben sağlamlığına birşey demiyorum,ama işçilik kalitesi olarak suzuki gs500 er5 ten kesinlikle üstün,bunu merak eden ikisininde detaylarına baksın,kartpostal gibi resimlre bakınca anlaşılmaz. teşekkür ederim
Skullhunter dostum CBF500 türkiyeye bu sene girecek hondanın resmi sitesindede satış fiyatı 9.799 YTL olarak duyurulmuş...Skullhunter adlı üyeden alıntı
http://www.honda.com.tr/motosiklet/pages/?page=fiyat
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Evet fiyat listesinde var ama model listesinde yok Tercih kesinlikle bulmalıSkullhunter dostum CBF500 türkiyeye bu sene girecek hondanın resmi sitesindede satış fiyatı 9.799 YTL olarak duyurulmuş...
Ben 2 sen boyunca er-5 kullandım işcilik kalitesi olarak cok iyi bir motor , gs500 ile birebir karsilastirdim kalite farkı kesinlikle yok yakıt tuketimi fazla oldugu kesin. Benim kullandıgım versiyon ingiliz uretimiydi bir alakası varmıdır onu bilemiyorum tabiikartpostal gibi resimlre bakınca anlaşılmaz.
skullhunter helal walla. suzukisi olan suzukiyi kawasakisi olan kawasakiyi övüyor. tarafsız karşılaştırman için sağol. ayrıca kawasakinin amortisörleri o kadar da kötü değil. mesela benim de gs500 ün motor korumaları hoşuma gitmiyor. yakından inceledim kawasaki hoşuma gitti. hondayı zaten görmedim.
bu arada bu motorlar bencede asla başlangıç motoru olamaz. ben bir seneden fazla ufak cc li motor kullandım. en az bir sene daha da kullanmayı düşünüyorum.
khutuck dostum motordan anlamamanla ilgisi yok konuşmanın. birşey sordun bende araştırdım sana cevap verdim ama sorduğun sorunun cevabını dinlemiyorsun. özür dileyecek zaten birşey yok.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Ben tam 1 yıl ER-5 kullandım merak edenlere kendi şahsi görüşlerimi aktarmak istiyorum diğer arkadaşın yazdıklarıyla beraber yorumlayarak darılmazsın değilmi Skullhunter , çünkü almadan önce bu motoru kullanmış olanların deneyimlerini çok merak edip öğrenmek istiyordum.
Evet kesinlikle bencede başlangıç motoru falan filan değildir,beklenti ve tarzınıza uyuyorsa ömür boyu kullanabilirsiniz. Hızlıdır , sağlamdır,kuvvetlidir bence tabi .o zaman son motordan beklentiniz ne olacak da bu motoru değiştireceksiniz ? ,tarz değişikliği derseniz işte bunu baştan çok iyi düşünüp tarzınıza uygun motor alın derim ,bu nokta çok önemlidir.Skullhunter adlı üyeden alıntı
Bu cümlelerinde arkadaşa katılıyorum
Er-5 de kesinlikle Gs500 den %20-30 fazla yakmıyor boyle birsey yok, yakın tuketimleri birbirine cok yakın, tabii kullamnım sekilleri cok onemli dusuk devirde kullanırsanız sabit hızda(80-90km) sehir disi er-5 100kmde 3.5 litre yakıyordu. Ama sehir icin yuksek devirde (9000-10000) 100kmde 7 litreye kadar cıkar.
Er-5 gs500 e daha performanslı oldugu icin ufak yakıt tuketim farkıda olması dogal.
ER-5 in yakıt tüketimi gayet ekonomiktir.Fakat şehir içinde en ekonomik aracın dahi ne kadar yakacağına hiç bir marka garanti veremez çünkü trafik hiç bir zaman standart değildir
Arka amaortisörün çift olmasının zararını görmedim,zaten adamlar 1 amortisör eksik yapsa maliyetten kar eder,yaptıysa vardır hikmeti.Ama bozuk yollarda ön amortisör bana sert gibi geldi ,asfaltta otobanda otomobil gibi rahat.Arka amortisor cift olması motorun dengesini ve stabilligini etkilemiyor en az gs500 kadar dengeli. Deposu daha ufak oldugu icin menzili daha kısa.
İstanbul icin suzuki servisi en az kawasaki servisi kadar yetersiz
Evet yarış motosikleti olan gpz 500 ün motoru takılı ayrıca bu motor çok tuttuğundan EN-500 ER-5 KLE-500 modellerde halen kullanılmaktadır. Amaaaa arkadaşın dediği gibi yedek parça sakın lazım olmasın kendiniz Japonya dan gidip alın daha iyi 1 ay da gelen yedek parçayı öpüp başımın üsütne koyarım , aman ha.Er-5 cok uzun senelerdir uretilen bir model ve işcilik kalitesi , saglamligi cok iyi sizi kesinlikle yarı olda bırakmaz ama distiributor veya yedek parca lazım olursa yolda kalırsınız haberiniz olsun.
SÜPER BİR TESPİT DAHA İYİ CÜMLE KURULAMAZDI ARKADAŞ.SÜPER,SÜPER,SÜPERBence kawasakini TR de daha gelismesi gerekiyor ve motor severleri yolunacak kaz olarak gormeye deva ederlerse pek bir ilerleme kaydedemezler.
hAAA,,,, madem bu kadar memmundun niye bıraktın motoru derseniz ; kilo sorun değil , 200 kilo yükle o motor süper gidiyor kuvvetli bir motor , amaaaaaa boy 1.80 olan adama göre değil bence, eğer boy 1.75 gibiyse iyi uzun boylular bence rahat edemez benim boy 1.80 ayakbileklerim çok bükülüyordu ve rahatsız oluyordum.
Genel anlamda ayak bükülmesi dışında motorumdan memmundum.
bana acele er5 yedek parçası lazım nerden bulabilirim yardımcı olur musunuz
tel:05447943248
dakka bir gol bir sana ne yedek parçası lazım hocam , artık z-moto haricinde etilerde villa levent'te kawasaki bayiliğini aldı orayada bi sor istersen ,rever adlı üyeden alıntı
Tel: 212 - 279 51 21 - Barış , bu arkadaş sana yardımcı olur sanırım
bide daha sonra bizi bilgilendirirsen sevinirim tedarik edip edemediğin ve sana karşı yaklaşımlarıyla ilgili
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)