bugün keçeleri değiştirip bi 100 lira da ben harcadım ama değdi doğrusu... artık sıra geldi çanta işine. tabi elimiz bollaşınca... kazasız belasız sürüşler herkese...
bugün keçeleri değiştirip bi 100 lira da ben harcadım ama değdi doğrusu... artık sıra geldi çanta işine. tabi elimiz bollaşınca... kazasız belasız sürüşler herkese...
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
O dedigin sıkıntı benim er 5 tede var süspansiyon çok sert ama amortisör üzerinde ayarlar var dene istersen belki gerek kalmaz yeni amortisöre
en yumuşakta bile sert geldi bana. normalde bir problemi yok ama öyle bir fikir düştü aklıma işte. ama o çok sonraki iş gibi duruyo şimdilik. hep maddiyat hep maddiyat...
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
kadir arkadaşın yeni aldığı er 5 te gazlı amörtisör var kendisi 50 kg ancadır onda bile kütür kütür vuruyormuş amörtisör bende kullandım ben 94 kg bendede aynı şekilde vuruntu yapıyordur sanki gazı az gibi.
ama benim amörtisörler orjinal ve en yumuşak kademede hiç bir sıkıntı yok tek ve artçılı kullanımda,sizin amörtisörlerde bir sıkıntı olmasın.baktırmakta fayda var.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Bi kaç gün giremedik başlık patlamış yeni alan arkadaşlar kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...aramıza hoşgeldiniz
bende artık er 5 i satmayı düşünüyorum vakti geldi gibi
niyet er 6 veya suzuki bandit bakalım hayırlısı.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Arkadaşlar benim süspansiyonlar da çok sert. Ben 100 kiloyum ama nafile. Bazen koltukla temasım bile kesiliyor
Ama herhangi bir ses gelmediği için problem etmiyorum. Anladığım kadarıyla genel bir problem bu.
Bu arada trafiğe takılınca fena yakıyor
İzmir'den er5 satan yok mu ya?bu kadar mı çok seviyorsunuz er5'lerinizi yada er5 popularitesi mi az anlayamadım
İlginize karşı teşekkür ederim motorunuzda extralar da mevcut farklı ve güzel olmuş tabi ama işlerim sebebi ile İzmir dışına pek çıkmam mümkün olmuyor hemde şehirdışı yollarda tecrübem hiç olmadı üstelik tanımadığım bir motorla bu mesafe benim için çok uzun gelebilir şahsen yol bilmem iz bilmem sıkıntı yaşamak istemem affola,tercihim İzmir belki Manisa(askerliğimi Alaşehirde yaptım az-çok yolu bulurum) ya da Aydın olabilir (Kuşadası'na epey gitmişliğim var vs)
size hayırlı müşteriler Engin bey
Teşekkürler Onur bey istediginiz gibi motorsiklet bulursunuz inşallah.
arkadaslar belki sizin için saçma bir soru soracam ama cevaplarınız benim için bir o kadar önemli...
2 seneden beridir hyosung 250 r istiyorum kasa olarak durus olarak acayip hosuma gidiyor ama er5 hem daha avantaj lı hem daha rahat hemde yüksek hızlarda 500 lük motor olmasına ragmen hyo dan daha az yakar diye düşünüyorum nacizane fikirlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum saygılar
Hyo 250 r tip olarak güzel görünüyor ama inan kalitesini bilemiyorum. Ama benim fikirmi soracak olursan, honda, kawa, suzuki gibi motorları tercih et.
Ona vereceğin paraya er-5, cbf500 gibi motorlar alabiliyorsan emin ol aldığına pişman olmazsın, ayrıca performans olarak da hyo dan üstünler.
hyo gt250r kullanmışlığım var ve sadece görüntüden ibaret bir motor olduğunu söyleyebilirim görenler 600cc filan sanıyor doğrudur ama ben zevk almadım oturuş pozisyonu orjinal race ve ben o açıda oturmaktan yoruluyorum cbr 125ide bu yüzden sattım,performansının görüntüsünün gölgesinde kaldığı aşikar ben kendimce er5 i gt250r lakıyaslamam bile.marka kalitesi de cabası hyoları fazla sıkıştırmaya gelmiyor arkadaşım 18bin kmde motor yapmıştı ordan biliyorum
1 sene hyoya bindikten sonra er-5e geçtim. 16000de alıp 23000de sattım ve öyle baş ağrıtan bir arıza da görmedim doğrusu. gayet keyifli bir motordu ama ben race oturuş pozisyonunu sevmediğim için değiştirdim. tabi asıl amaç enduro idi ama malum maddi durumlar işte. er 5 hakkında bir aylık sürücü olduğum için pek bir şey diyemem ama hyo gerçekten kalite bir alet. aman japonun yanından geçemez diye düşününce alınacak motor da kalmıyor(italyan ve almanlar daha pahalı olduğu için). sonuçta suzukiye motor üreten bir firma. motor açısından sıkıntı olmaz. ustalarım da hep öyle dediler. bu aşamada önemli olan 500lüğe hazır olup olmaman eğer hazırsan gönlünde olan tarz.
Bu arada ENGİN CAN üstadım bu yan çantlar ve aparatları ne kadara mal oldu acaba? özellikle aparatları merak ediyorum. benim de yaptırasım var ama belki haziranda...
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
Yan çanta aparatları givi nin orjinalleri ile aynı ölçülerde
maliyete gelince 250 tl ama montaj aparatları var onları kendin yapman gerekiyo
biraz sıkıntı yani. neyse bakalım şimdilik askıda kalsın öylece...
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)