ne demek delicoban.
lastiği taktırdım yol tutuşu mükemmel,motoru bıraksam nerdeyse kendi gidecek,yatışlarda şimdilik sıkıntı yok.motoru arkadan baya kaslı gösterdi.
resimleri çektim kabloyu bulursam yüklerim.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
evet sonunda cep-telden fotoları indirebildim
fikir vermek açısından ekliyorum fotoları.belki merak eden olmuştur Kawasaki ER-5 te 150/70/17 arka lastik nasıl olur diye buyrun bakın.gayet güzel ve konforlu,motor dengeli,franler daha güzel oldu arka lastiğin yere basan yüzeyi artığı için,yatmada bir sıkıntı yok gayet güzel.ben arka lastiği takmadan önce çok aradım nasıl durur olurmu diye ama bulamadım hiç foto,kime sorsam takma dedi Buz motor hariç ve şekil ortada kaslı bir ER 5
lastiğin buz motordaki fiyatı 348 TL
sağa sola sürtme filan yok çatalla lastik arasında 1.5 cm den fazla boşluk var.
bu da görsel olsun
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
lastik çok güzel olmuş abicim tekrar hayırlı olsun aynaların koso mu ? titreşim var mı ? nerden aldın ? diyerek seni soru yağmuruna tuttum ama :D Bende almayı düşünüyordum bikepoint aldım ama gözüm hala koso da :S
Mert TUNA (ADANA 0 RH +) yp pilot - kawasaki ER-5
arkadaşlar epeydir bu motora bakıyorum :D bana genel olarak bi yorum yazabilecek olan var mı ?
işte 0-100 şöyle yakıtı böyle masrafı var yok dayaknıklı değil :D vs vs
mesela 1. viteste kaç yapıyor işte son kaç yapıyor
Geriye doğru okursan bi çok yorum bulsbilirsin
Genel olarak diyorsan bence kendi fiyat aralığında alınabilecek en güzel motosiklettir. 0-100'ü 5.2 sn 1. vitesini bilmem ama 2 de 100 3 de 130 4 de 160 5 de 190 ı ben gördüm 67 vitesi zorlayacak bi yol doğu karadenizde malesef yok. 6. vites 4000 devirde 90 km hızı geçer bu da uzun yol için çok az yakıt sarfiyatı sağlar. su soğutmalı gayet seri bir motordur. 100 km de 4-5 litre civarı yakıt harcar ben 5 lt üzerine hiç çıkamadım. Yıllarca üretilmiş bir motora sahiptir. Hiçbir kronik sorunu yoktur. Benim 1 yıllık kullanım tecrübem bunlar.
merhaba arkadaşlar motorumu sattıktan sonra(cbr125) uzun bir ara oldu 7-8 ay kadar,yükseltmek için satmıştım ama parayı + biriktirdiğimi bile çarçur etmiştim sıcağı sıcağına motor seçimi yapamadım ve para eridi neyse uzatmadan mevzuya dönersek ben artık tekrar motora binmek istiyorum havalar düzeliyor ve sezon geliyor şöyle 6.000 tl civarı bi er5 alsam beni dörtköşe edermi?motor bilgim tecrübem sağlamdır korumalarım tam(aylardır askıda ve kılıfında o anı bekliyorlar:D)birçok motor ve tarza meyilliyimdir ne olsa binerim yeter ki 2 teker olsun ama biraz yapı meselesi o yüzden oturuşu rahat bir tarz daha çekici gelmiştir ve er5 bu özelliklere sahip ama sıkıntı çekeceğim mekanik,parça,servis vs sıkıntısı olurmu?forumu önceleri yakından takip ediyordum uzun süredir hiçbişey yazmadım ama artık sanki motordan uzaklaşmışım gibi hissettim ki çocukluğumdan beri motor üstünde geçmiştir yıllarım,anılarım vs...pek bir beklentim yok beni özgür hissettirsin ve trafikte rahat hissettirsin yeter...yaz geliyor buralarda arabaya binilir gibi değil çok sıcak oluyor...bu fiyat civarında pekte seçim yapamadım zaten.er5 bana çekici gelmiştir(farı hariç)kuyruk kısmına bitmişimdir mesela,ayların birikimini çıkartıyorum sanırımbiraz bu motoru tanıtsanızda bende alsam ne güzel olur
tekrardan herkese merhaba
onurcum forumun geçmiş sayfalarına doğru okuma eğilimin olursa tanımış da olursun.
kısaca 500 cc 50 hp
su soğutmalı arka fren kampana
makinası er-5 kle-500 ve en 500 ün üzerinde..(parça sı bu nedenle bol)
ne kadar yakar diyecesin
litresi 4lira 12 kuruş olan benzinden 20 kuruş yakar (ortalama)
adam akıllı bir takım lastiği 350 tl den başlar.
4 litre yağ iki buji kullanırsın. bakımsızını alırsan 1000 tl de lastik bakım zincir dişli masrafın olur..
gibi gibi..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 ----------
By kaptan_118 at 2011-03-07
By kaptan_118 at 2011-03-07
bu da orjinal ebatlar takım fiyatı 375 (fuardan alınma)
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
msj için saol teknik bilgileri vs çok önceden gezmiştim bu forumda ama şöyle lastik fiyatı gibi bilgiler aydınlatıcı oldu,yakıtınında pek fazla önemi yok aslında zevk için kullanıcam çok yol yapıcam sayılmaz.parça sıkıntısı yoksa sorun yok demektir,kısaca temizini bulursan kaçırma denilecek bir motor mu yani?
Arkadaşlar bu ER-5'in 2004 ve 2005 modelleri arasında fark var mı?
Mesela benim ilanlarda dikkatimi çeken; genelde 2004'lerin kilometre kapları siyah iken, 2005 ve sonraki modellerde nikelajlı görünüyor.
Doğru bir tespit mi yapmışım, eğer öyleyse başka farklar da mevcut mudur?
Hasan'cım ER-5 aldığından haberim yoktu benim, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız İnşallah. İstanbul'a gelirseniz bekliyoruz mutlaka biliyorsun.
selam arkadaşlar
selam Mert teşekkürler temennilerin için.
aynalar koso tipi ama markasına bakmadım doğrusu üzerinde vardı.titreşim ilk zamanlar hafiften vardı camları söküp yay ayarını biraz daha gerdim şimdi titreşim yok gibi neredeyse,yalnız 2 efer dirsek atıp camı kırmışlar aynalar fazla sıkı olması'da kötü yani.koso aynanın ebay'da baya bir modele mevcut fiyatlarda gayet uygun
http://reviews.ebay.com/Koso-Motorcy...00000014249531
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 ----------
selamlar Onur
kawa er-5 güzel tork canavarı bir alet.3. viteste bile arka yanlayabiliyor
şehir içi yakıt tiger egzoz ile 100 km de 5.2 lt yakıyor,normal kullanımda biraz daha aşağı düşebilir.
oturuş pozisyonu pek rahat değil ,yorucu oluyor uzun yolculuklarda,ama gidon ek aparatı ile gidonu biraz ileri aldımmı bu sorun ortadan kalkar.
frenlerde kesinlikle kitleme filan yok ve gayet güzel bir frenlemesi var arka tekerin,kampana olmasına takılma yani.
sağlamlıkta zaten üzerine söylenecek bir söz yok senelerin Japan kalitesi
parça sıkıntısı ben hiç çekmedim çünkü parça gereksinimi yok,yağ-benzin yola devam.
balatalar-filtreler gayet uygun fiyatları.yağ filtrei 9 tl-ön fren balatası 35 tl,arka fren balatası 45 tl,buji ngk tanesi 8 tl.yağ 3.5 lt 85 tl.hava filtresi 20 tl gibi devam ediyor.
lastiklerin kaliteli olması çok önemli.metzeller ön lastik 200 tl,michelin arka lastik 350 tl (150/70/17 )Pirelli Sport Demons arka lastik (130/70/17 ) 240 tl
bu güçte bu fiyata alınabilecek en güzel Japan bence er 5.
ön cam ve arka topcase aparatları çok fiyatlı haberin olsun.
yalnız alırken temizini almalı motordan sogumamalı.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Hocam kusura bakma ama hem temiz hem de ucuz aramayın lütfen zoruma gidiyor geçen yıl 7000tl nakit sayıp üstüne topcase taktığım motora 7000 isteyince adamların çoğuna gidiyor.
üç seçenek var
1- Ucuzluğuna aldanıp bir makine alırsın sorunlarını gördükçe hevesin kaçar durumu düzelttikçe masraf edip sorunları bir bir düzeltirsin. (Ne kadar düzeltsende asla eskisi gibi olmaz)
2- üçe beşe bakmayıp titiz kullanılmış bi makine alırsın bir daha arkana dönüp bakmassın ve kullandıkça çok para verdim ama helali hoş olsun temiz kullanmış adam dersin.(ben öyle diyorum)
3- Basar parayı sıfır alırsın hiçbişeyi dert etmessin. (Satarken için yanar ).
2004 modelde olsa km sayaçları dış kapları nikelajlıdır, 2004-2005 fark etmez. dış kabı siyahsa ya nikelayı dökülmüştür yada farklı bi gösterge takılmıştır. 2004 model er-5 lerin gösterge farkı km ve mil cinsinden hız gösterir olmasıdır.2005 modeller ise sadece km olarak gösterir.
2004 modellerin depo üzerinde kawasaki yazısının altında boylamasına duran şerit inceden kalına uzanır bir tasarıma sahiptir. 2005 modellerde ise nike firmasının armasının ters çevrilmişi gibi durur.
2004 modeller ve daha eski modellerin egzozları normal boru iken sadece 2005 modellerde komple paslanmaz krom alaşım egzoz kullanılmıştır. sonrada er-5 üretimden kaldırılmıştır.
iki model yılının fotoğraflarını karşılaştırınca durum anlaşılıyor.
2004 model.
http://images.google.com.tr/imgres?i...1t:429,r:0,s:0
2005 model.
http://images.google.com.tr/imgres?i...1t:429,r:6,s:0
Sağolasın dostum, benim kafamı karıştıran aşağıdaki fotoğraf oldu. Dediğin gibi arkadaş farklı bir gösterge takmış sanırım.
Hatta bir de şunu buldum, bu da farklı bir çalışma olmuş gördüğüm kadarıyla :
Uploaded with ImageShack.us
Peki bir de aşağıdaki ilandaki arkadaş "Amerikan versiyon" demiş; bu versiyon tam olarak ne oluyor acaba?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44686254/detay
merabalar geçen sezonsonu yükseltmek için sattığım motorumdan sonra aylar geçti ve artık yeni bir motor alma zamanı geldi diye düşünüyorum...aklımda marka ve model yok gibi...6.000-6.500tl altı/üstü bir motor arıyorum,şuan bu miktara alınabilecek en mantıklı motor kawasaki er5 gibi geliyor,er5 vb satılık motoru olan varsa ilgilenebilirim...
ilk fotodaki gösterge 1999 modellerde falan kullanılan ilk nesil gösterge olabilir, bişey diyemiyorum. ikinci gösterge resmi ise 2004 model göstergesi. hız kısmında mph ve km/h olarak (140 mph ve 220 km/h) yazılmış. verdiğin ilan linkinde yazan amerikan versiyon olma mevzusuda bu yüzden. amerika da hız birimi mil yani mph olarak ölçütlendirildiğinden ve 2004 kasa er-5 lerin göstergeleri amerika ya uygun olduğundan amerikan versiyon denilebilir. gümüş gri ve turkuaz renk er-5 ler 2004 kasadır.
hayırlı olsun navier yeni motorun kazasız belasız sürüşler dilerim sana.
motorun temiz görünüyor.
ama senin motor er 5 değil ER 551 sana ayrı bir topac açmalı.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)