Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mart 2011, 19:16
#1001
benim motora benzin girdiği gün işten eve geliyorken yolda kesiklik yapmıştı, bende muslukla oynamıştım. bütün konumları denedim enson pri de kalmış. bir iki saat sonra tekrar dışarı çıkacaktımki marşa bastığımda motor dönmüyordu. benzin pistonun üstüne dolmuştu. benzin kokusunu alınca hava filtresini söktüm, hazne benzin doluydu. sonradan jeton düştü bende. önceden böyle bir olay başına gelmiş birinin yazısını okumuştum, o kişide benzin dışarı akmıştı ama benimkinde motorun içine dolmuştu. ben ne olur ne olmaz karbüratörü söktüm, temizlettirip ayarlattım. pri konumunda bırakıpta benzin akmadığını söyleyen arkadaşlarda var, bende tam kesin pri yada karbüratör sorunu diyemiyorum. pri de bırakmamak gerektiği kesin ama illaki benzin boşalmayabiliyor. en sağlıklısı karbüratör bakımı yaptırıp musluğuda pride bırakmamak.
Reklamlar
-
14 Mart 2011, 02:03
#1002
delicoban08 adlı üyeden alıntı
Vallaha ne güzel toplanmış konuşuyorlar artvinde bir tane daha yok benimki yapayalnız
Bu KLE nin dişli oranları da aynı mı acaba ER5 le
kle'nin ön dişli 17 arka dişli 44.ön dişli 45-70 TL arka dişli 60-100 TL
KLE500 (1997 to 2005)UYUMLU D.İ.D ZİNCİR 0-RİNG( 520-110)--160 TL
Er 5 in ön dişli 17 arka dişli 42.ön dişli 45-70 TL-arka dişli 55-90 TL
ER500 (1997 to 2006) UYUMLU D.İ.D ZİNCİR 0-RİNG( 520-110)--160 TL
göründüğü üzere fiyatlar hemen hemen aynı.KLE 500 enduro oldugu için arka dişli 44-46 da takılıyor.
benzin musluk konumu kesinlikle normal kullanımda on konumunda olucak.sadece kış aylarında ilk çalıştırma amaçlı pri konumuna birkaç dakikalığına alıp benzinin bol akmasını sağlayıp motor çalıştıktan sonra tekrar on konumuna geri alınacak.benzin bittiğinde rezerv konumuna alınacak.servis manuelindeki açıklama bu yönde.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
14 Mart 2011, 13:36
#1003
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
benzin musluk konumu kesinlikle normal kullanımda on konumunda olucak.sadece kış aylarında ilk çalıştırma amaçlı pri konumuna birkaç dakikalığına alıp benzinin bol akmasını sağlayıp motor çalıştıktan sonra tekrar on konumuna geri alınacak.benzin bittiğinde rezerv konumuna alınacak.servis manuelindeki açıklama bu yönde.
Bence pri 'ye almaya hiç gerek yok 1 ay çalıştırmadığımda bile 2 kere marşa basmadım (hep on konumunda duruyor)
-
14 Mart 2011, 23:06
#1004
2 sene bindim..Musluğa hiç elimi deymedim.... Hatta musluğu görmedim hatırlamıyorum bile....
Hiç gerek olmadı... 2 ay çalıştımadığım oldu..Ama sonrasında tek marşta çalıştı....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
18 Mart 2011, 18:15
#1005
-
18 Mart 2011, 22:16
#1006
arkadaşlar bugün itibariyle 2005 siyah bi er-5 sahibiyim. paylaşımlarda buralardayız artık. tekeriniz düz bassın.
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
-
18 Mart 2011, 22:49
#1007
desert3737 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün itibariyle 2005 siyah bi er-5 sahibiyim. paylaşımlarda buralardayız artık. tekeriniz düz bassın.
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim güle güle kazasız belasız kullanasın...
Aramıza hoşgeldin...
-
19 Mart 2011, 00:51
#1008
desert3737 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün itibariyle 2005 siyah bi er-5 sahibiyim. paylaşımlarda buralardayız artık. tekeriniz düz bassın.
hayırlı olsun,kazasız kullanımlar.
bu gün 150/70/17 michelin arka lastik aldım er-5 e bakalım nasıl olucak.yağmurlar bir dursun taktırmayı düşünüyorum.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
19 Mart 2011, 01:03
#1009
desert3737 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün itibariyle 2005 siyah bi er-5 sahibiyim. paylaşımlarda buralardayız artık. tekeriniz düz bassın.
Hayırlı olsun kardeş,Allah kaza bela göstermesin.
-
19 Mart 2011, 01:30
#1010
Mert TUNA (ADANA 0 RH +) yp pilot - kawasaki ER-5
-
19 Mart 2011, 01:32
#1011
Mert_tuna adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:28 ----------
merakla bekliyorum sonuçları virajlardaki farkı merak ediyorum
artısı eksisi ne olacak? iyi geceler
bende merak ediyorum doğrusu büyük olasılık virajda yatmayasak ama düz yolda iyi yol tutacağı kesin.
sanada hayırlı geceler.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
19 Mart 2011, 11:03
#1012
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun,kazasız kullanımlar.
bu gün 150/70/17 michelin arka lastik aldım er-5 e bakalım nasıl olucak.yağmurlar bir dursun taktırmayı düşünüyorum.
Hocam nerden ve kaça aldınız acaba?
-
19 Mart 2011, 19:19
#1013
çok sağolsun beyler. inşallah memnun kalırız bakalım. daha nedir ne değildir anlayamadım tabi. ama çekiş çok iyi o ortada.
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
-
20 Mart 2011, 02:24
#1014
delicoban08 adlı üyeden alıntı
Hocam nerden ve kaça aldınız acaba?
sahibinden.com sağolsun 250 tl.
bu gün yan yana koydum sanki milimetrik kalıcak duruyor çataldaki boşluk,belkide arka kampana sabitleme çubuğuna sürtecekmiş hissi verdi bana ama ufak bir bükme işlemiyle hallederiz yeterki başka sıkıntı çıkarmasın.
arkadan bakınca motor baya heybetli görünmeye başladı
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
23 Mart 2011, 12:56
#1015
Sahibinden com da 150TL yede dunlop marka 150 lik lastik var ama aynı lastik başka sitede 300TL ye da var kafam karma karışık oldu gerçi henüz lastiğe ihtiyacık yok ama...
Lastiği satın almadan önce üretim tarihni nasıl kontrol edebiliriz hiç bakmadım doğrusu üzerinde yazıyor mu?
-
24 Mart 2011, 21:54
#1016
arkadaşlar temiz ve orjinal 2006 er-5 satın almak istiyorum alanyada er-5 olmadığı için yakından bakamıyorum bana bilgi verirseniz sevinirim alanyada oturuyorum
MOTOSİKLET ÖZGÜRLÜKTÜR
-
24 Mart 2011, 22:07
#1017
-
24 Mart 2011, 23:34
#1018
delicoban08 adlı üyeden alıntı
Sahibinden com da 150TL yede dunlop marka 150 lik lastik var ama aynı lastik başka sitede 300TL ye da var kafam karma karışık oldu gerçi henüz lastiğe ihtiyacık yok ama...
Lastiği satın almadan önce üretim tarihni nasıl kontrol edebiliriz hiç bakmadım doğrusu üzerinde yazıyor mu?
selam delicoban
lastigin bir yüzünde DOT diye başlayan numaralar vardır,üretim tarihi oluyor dot.en son 2 sayı seneyi gösterir onun önündeki 2 sayı haftayı gösterir.
buda açıklayıcı resim ;
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
25 Mart 2011, 01:17
#1019
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
26 Mart 2011, 00:44
#1020
kaptanhasan hayırlı olsun,ama resimler açılmıyor.
bu gün taktırdım lastiği sonunda BUZ motora fena kaslı durdu motorda
şu an için yol tutuşu mükemmel,denge çok daha iyi oldu.bakalım fazla yatmaz dediler ince lastiğe nazaran yarın ufaktan bir denemeli.bu arada resimlerini çeker atarım bilgi amaçlı görsellik olur.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler