Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Aralık 2010, 14:53
#881
dostum ben istanbulda temiz er-5 bulamadım kalktım gittim ankaraya aldım geldim yazı beklersen fiyatlar artar derim cbf 500 le er-5 arasında neredeyse 3 binlira oynuyor ki bence çok para tertemiz ybr alınır o paraya benim aldığım fiyat ortada yukarıdaki resimdeki diger er-5 ide arkadaşa aynı paraya aldık o sadece biraz daha yorgun ikiside sorunsuz canavar gibi gidiyor ama asla baktırmadan heleki kawasaki ise baktırmadan motoralma 45 km yol demişsin az mesafe yağmurda soğukta gidilir o yola yeterki kar buz olmasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 ----------
http://www.dailymotion.com/video/xg5...r-exhaust_auto
bu egzos nasıl olmuş sizce arkadaşlar
Reklamlar
-
17 Aralık 2010, 16:00
#882
mevzuun üzerindeyim... hayırlısı...
-
17 Aralık 2010, 18:58
#883
kaan.c.kale adlı üyeden alıntı
becerebildiysem söz konusu er-5'in fotoğrafı bu linkte:
www.loadtr.com/651458-er_5.htm][img]http://img1.loadtr.com/k-651458-er_5.jpg
arkadaşlardan ricam bu görüntüye göre bir değerlendirme yapmaları... Eksozda bir problem var mı sizce?
yukarıda belirttiğim şartları da gözönüne alıp yapacağınız yorumlarınız benim için fikir verecek... şu anda bu motoru hemen yarın alacak durumum var. Ama cbf500 faktörü kafamı karıştırıyor. 4-5 ay daha bekleyip -yeterli parayı biriktirdikten sonra- bir cbf 500 de alabilirim? Ne dersiniz? İki kişi uzun yolda hangisi daha mantıklı? Şimdiden teşekkür ediyorum...
kaan Çanakkaleye selamlar.
senin motorun fotosunu bir atalım
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
çogu motosikletin egzoz'u değişiktir zaten,sağlam ve sesi güzelse sorun etme bence.500 cc motor illaki denge ,frenleme,gaz açmada zorlayıcı olacaktı,sonuçta geçiş motoru değil.
güzel temiz ER 5 fiyatları genelde 6000 ve üzeri fiyatlarda o da sezon sonu fiyatlar,yaz başlarken fiyatlar yukarı dogru tırmanır.
cbf 500 dediğin motor enjeksiyonlu ve arka tek amartisör ,teker disc fren.
sana şöyle söyleyeyim benim için arka tekerin kampana olması hiç sorun değil frenlemese gayet güzel yüksek hızlarda sadece ön-arka fren sıkma dengesini iyi yapmalısın arka lastiği kitlememelisin.
şu anda acil ihtiyacın yoksa nisan-mayıs gibi sezon başı alman daha mantıklı zaten kış sezonundayız.fazla nakit biriktrebilirsen ER 6 al derim bütün beklentilerini karşılar
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
17 Aralık 2010, 19:43
#884
a.selam...
teşekkür ederim arjantinli... özelde de belirttiğim gibi bazı "hususi" durumları varmış motorun... bakalım hayırlısı...
-
17 Aralık 2010, 19:49
#885
kaan.c.kale adlı üyeden alıntı
a.selam...
teşekkür ederim arjantinli... özelde de belirttiğim gibi bazı "hususi" durumları varmış motorun... bakalım hayırlısı...
resimden motorun görseli güzel görünüyor,ama yakından sesini dinlemeli alıp şöyle bir rampaya sarmalı bir gazlamalı nasıl gidiyor,nasıl yol tutuyor,nasıl duruyor yakından tecrübe etmeli.orası şöyle burası böyle diye takılmamalı.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
17 Aralık 2010, 19:51
#886
Arjantinli69;resimden motorun görseli güzel görünüyor,ama yakından sesini dinlemeli alıp şöyle bir rampaya sarmalı bir gazlamalı nasıl gidiyor,nasıl yol tutuyor,nasıl duruyor yakından tecrübe etmeli.orası şöyle burası böyle diye takılmamalı.
haklısın hocam...
-
18 Aralık 2010, 11:02
#887
-
18 Aralık 2010, 18:31
#888
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar
nerde bu bizim ER 5 aslanları,şu yiğitlerin güzel fotolarını atsak topaç canlansa biraz.belki eksikleri vardır motorların tamamlarız.bilgi alışverişi yaparız.
ben atayım bir tane
[IMG]
Uploaded with
ImageShack.us[/IMG]
grenaj çok güzel ve farklı durmuş sanki turing gibi
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
19 Aralık 2010, 14:07
#889
günaydın arkadaşlar.iridyum buji takıp + yönde randıman alan varsa yorumlarını okumak isterim.kazasız belasız pazarlar
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
19 Aralık 2010, 14:20
#890
Valla konu almış başını gitmiş , ER5imi özledim desem yeridir.
-
19 Aralık 2010, 16:01
#891
bende kn ka0018 hava filtresi takıpta performans alan varmı diye merak ediyorum tabi yakıtı ne kadar etkiliyor bunuda bilmek lazım
-
19 Aralık 2010, 20:52
#892
Alp_Tunay bu konularda bilgi sahibi daha önce kendisi kullanmıştı galiba iridyum buji ve k&n hava filtresi
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
22 Aralık 2010, 22:16
#893
Selamün aleyküm arkadaşlar havalar soğusu 15 gündür ER5 imden ayrıyım kurtlandım resmen.
şu grenajlı makine çok hoş olmuş ya acayip farklı göstermiş motoru ama nihayetinde ben bi NAKED çiyim.
-
23 Aralık 2010, 00:20
#894
delicoban08 adlı üyeden alıntı
Selamün aleyküm arkadaşlar havalar soğusu 15 gündür ER5 imden ayrıyım kurtlandım resmen.
şu grenajlı makine çok hoş olmuş ya acayip farklı göstermiş motoru ama nihayetinde ben bi NAKED çiyim.
Arkadaşlar hava sogudu diye motora binilmez dye bi kanunmu var aslında soguk havada motora binilir.Bu ara bizim er 5toplanması yalan oldu
-
23 Aralık 2010, 02:30
#895
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
23 Aralık 2010, 17:56
#896
arkadaşlar selam
bende er 5 kullanıcısıyım yanlız enduro ya gecmek ıstıyorum
dıleyen varsa takas edebılırız enduro su olan veya gecıs yapmak ısteyen naked sınıfa
ankarada yasıyorum
2005 model ve 25000 de motorum
f 650-kle 500- aprilla 650
saygılarımla
541 437 81 00
-
24 Aralık 2010, 14:52
#897
nakafi adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam
bende er 5 kullanıcısıyım
yanlız enduro ya gecmek ıstıyorum
dıleyen varsa takas edebılırız enduro su olan veya gecıs yapmak ısteyen naked sınıfa
ankarada yasıyorum
2005 model ve 25000 de motorum
f 650-kle 500- aprilla 650
saygılarımla
541 437 81 00
ilan linki,veya fiyat resim eklerseniz alıcak olan arkadaşlar görmüş olurlar.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
24 Aralık 2010, 23:52
#898
Arkadaşlar ER-5 in lastiklerine kaç hava basıyorsunuz? Lastiğin üzerindeki maximum basınç değerlerini basmak uygun mudur?
Selamlar
-
25 Aralık 2010, 00:02
#899
Trakonya adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ER-5 in lastiklerine kaç hava basıyorsunuz? Lastiğin üzerindeki maximum basınç değerlerini basmak uygun mudur?
Selamlar
Sık sık artçı alıyorsan Ön 36 arka 42....
Yok kendim biniyorum sadece diyorsan ön 32 arka 34...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
Alp_Tunay bu konularda bilgi sahibi daha önce kendisi kullanmıştı galiba iridyum buji ve k&n hava filtresi
İridyum kullanmadım ama K&N hava filtresi şart.... Hem yakıtı az yakıyor hemde performansta ciddi fark var...
Buji olarak DENSO KULLANMANIZI tavsiye edebilirim... Ben kullandım... Gayet de memnundum...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
25 Aralık 2010, 01:53
#900
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Sık sık artçı alıyorsan Ön 36 arka 42....
Yok kendim biniyorum sadece diyorsan ön 32 arka 34...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------
İridyum kullanmadım ama K&N hava filtresi şart.... Hem yakıtı az yakıyor hemde performansta ciddi fark var...
Buji olarak DENSO KULLANMANIZI tavsiye edebilirim... Ben kullandım... Gayet de memnundum...
bilgiler için teşekkürler bosch almayı düşünüyordum ama denso alayım o zaman,birde k&n hava filtresi,sonrası senkron ayarı görünüyor
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler