Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Kasım 2010, 03:44
#821
evet ER 5 'in egzoz videosunu yükledim.Tiger egzoz sesine bakabilirsiniz yorumları görelim.ben egzoz'u değiştirecektim ama arkadaşlar sesi güzel kalsın dediler bende ellemedim
http://www.youtube.com/watch?v=pglG7riIcWM
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:41 ----------
link yalnış olmuş yeni link
http://www.youtube.com/watch?v=Ak6-mw2FDjQ
diğer video link
http://www.youtube.com/watch?v=jNng9R7xXaY
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
Reklamlar
-
27 Kasım 2010, 12:56
#822
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
iyide açık alan değil ki orası. küçük bir odada ybr'den de çok güzel ses çıkıyor birbirimizi kandırmayalım.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
27 Kasım 2010, 22:45
#823
ozgurakman adlı üyeden alıntı
iyide açık alan değil ki orası. küçük bir odada ybr'den de çok güzel ses çıkıyor birbirimizi kandırmayalım.
etrafa iyi bak arkadaşım açık mı ? kapalımı.
ybr dediğin motordan nasıl bir ses bekliyorsun merak ediyorum.ER 5 ten 4 tane ybr çıkıyor farkında degilsin anlaşılan
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
27 Kasım 2010, 22:52
#824
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
etrafa iyi bak arkadaşım açık mı ? kapalımı.
ybr dediğin motordan nasıl bir ses bekliyorsun merak ediyorum.ER 5 ten 4 tane ybr çıkıyor farkında degilsin anlaşılan
resim 000 videosundan bahsediyorum. kastım ybr ile er5 yarıştırmak değil, her motosiklet kapalı alanda tok ve kalın ses verir...
ayrıca resim 001 videosunda da 1-2 metre arkada duvar var ki bu duvar da ses yansımasına sebep olur... kastım er5'i yermek değil aksine insanların kandırılmasını önlemek. saygılar
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
27 Kasım 2010, 23:10
#825
ozgurakman adlı üyeden alıntı
resim 000 videosundan bahsediyorum. kastım ybr ile er5 yarıştırmak değil, her motosiklet kapalı alanda tok ve kalın ses verir...
ayrıca resim 001 videosunda da 1-2 metre arkada duvar var ki bu duvar da ses yansımasına sebep olur... kastım er5'i yermek değil aksine insanların kandırılmasını önlemek. saygılar
senin için öbür linki'de vereyim öyle karar ver o zaman bak bakalım arada fark varmı fazla.olay şu aslında er-5 500 cc bir motor ve üzerindeki Tiger egzoz uzun olanından.kısa olan çok daha gürlüyor,ama insanları rahatsız etmekten fazla bir şey yapmıyor.ne demişler azı karar çoğu zarar
buyur bu da diğer link
http://www.youtube.com/watch?v=T8PFW7AninA
bu da orjinaline yakın ses
http://www.youtube.com/watch?v=zoNWd...eature=related
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
28 Kasım 2010, 02:33
#826
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim paylaşım için kısa olan Tiger modelini hiç duymadım ve görmedim... senin makinenin sesi iyi de hocam yakıttan ne haber? hava filtresi orj. mi yoksa açık hava filtresi mi var?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
28 Kasım 2010, 03:14
#827
ex 500 lerin sesi güzel ne takarsan tak istersen pipe tak yine güzel ses verir. ama kalite full egsoz taktın mı motorunun ömrünü de kısaltmaz bu yerli egsozlar 10 bin km den sonra sübap ayarında kaçmalar sesli çalışma gibi sorunlara yol açıyor en iyisi orjinali tabi, benim 92 kle 500 de bile orrjinal egsoz vardı hemde daha çürümemişti içi.. eski kawalar sanki daha sağlammışş..
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
28 Kasım 2010, 03:17
#828
ozgurakman adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim paylaşım için
kısa olan Tiger modelini hiç duymadım ve görmedim... senin makinenin sesi iyi de hocam yakıttan ne haber? hava filtresi orj. mi yoksa açık hava filtresi mi var?
aynı egzoz'un kısa olanı.ses olarak 2 katı ses çıkarıyor neredeyse.
yakıt olarak ben şehir içi 4-5 lt olarak değişmekte,gaz kolunu çevirmeye bağlı.hava filtrem bujiler orjinal.filtreyi k&n ile değiştireceğim bakım zamanı daha kullanışlı çünkü.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:15 ----------
gs500inanc adlı üyeden alıntı
ex 500 lerin sesi güzel ne takarsan tak istersen pipe tak yine güzel ses verir. ama kalite full egsoz taktın mı motorunun ömrünü de kısaltmaz bu yerli egsozlar 10 bin km den sonra sübap ayarında kaçmalar sesli çalışma gibi sorunlara yol açıyor en iyisi orjinali tabi, benim 92 kle 500 de bile orrjinal egsoz vardı hemde daha çürümemişti içi.. eski kawalar sanki daha sağlammışş..
benim motordaki egzoz'un fiyatı 275 euro,orta sınıf bir egzoz.firmaya ve ya servise sorarsak güzel egzoz bir sıkıntı vermez dediler.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
29 Kasım 2010, 01:08
#829
merhaba. yine ben bir sorum olacak... bu ER5 in önünü kaldırmak 4 silindir 600 cc.ler kadar kolay mı? bir de arka frenin tambur olması dezavantaj oluşturuyor mu?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
29 Kasım 2010, 01:36
#830
ozgurakman adlı üyeden alıntı
merhaba. yine ben
bir sorum olacak... bu ER5 in önünü kaldırmak 4 silindir 600 cc.ler kadar kolay mı? bir de arka frenin tambur olması dezavantaj oluşturuyor mu?
4 silindir olunca kuvvetli olup teker yapması kolay diyorsun yani ,tvs apache diye bir motor var bilirsin 150 cc 13 hp gazı az açınca teker yapar hatta ön teker yere hiç basmaz neredeyse
kawasaki er 5 50 hp motor sen gazı verince teker yapar ama sen üzerinde olurmusun onu bilemem. ben 95 kg geliyorum gazı fazla açınca üzerinden atıcak gibi oluyor,heleki 180 den sonra vay haline.
kampana olayına takılma kardeş bmw -ve bir çok motor kampana fren kullanıyor işi bilmedikleri içinmi yoksa maliyet arttığı içinmi dersin.zaten arka fren % 30 sıkılır ağırlık ön frendedir
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
30 Kasım 2010, 13:59
#831
-
01 Aralık 2010, 00:38
#832
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
kawasaki er 5 50 hp motor sen gazı verince teker yapar ama sen üzerinde olurmusun onu bilemem.
Arjantinli yanlış anlama ama ER5 çok fazla teker kabiliyetine sahip bi motor değil. ben henüz gazla kafa kaldırmayı beceremedim. makine ağır kalkmıyor. yalnızca bi kere ışıktan kalkarken hızlı çıkmak istedim debriyajı sert bırakınca teker yaptı onun dışında sadece gaz ile beceremedim.
yakıt olayına gelince şehir içi ben hiç ölçmedim ama şehirler arası sürekli 7000 devir ve üzeri kulanmama rağmen 5lt yi hiç geçmedi.
Bu arada
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0549307/detay?
adresteki demiri satın aldım eleman gayet sağlam yapmış üzerine de K35 takacağım K46 çok kaba durur diye düşündüm.
-
01 Aralık 2010, 02:38
#833
delicoban08 adlı üyeden alıntı
Arjantinli yanlış anlama ama ER5 çok fazla teker kabiliyetine sahip bi motor değil. ben henüz gazla kafa kaldırmayı beceremedim. makine ağır kalkmıyor. yalnızca bi kere ışıktan kalkarken hızlı çıkmak istedim debriyajı sert bırakınca teker yaptı onun dışında sadece gaz ile beceremedim.
yakıt olayına gelince şehir içi ben hiç ölçmedim ama şehirler arası sürekli 7000 devir ve üzeri kulanmama rağmen 5lt yi hiç geçmedi.
Bu arada
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0549307/detay?
adresteki demiri satın aldım eleman gayet sağlam yapmış üzerine de K35 takacağım K46 çok kaba durur diye düşündüm.
sen yinede kalkışta gazı fazla verme ben denedim
yakıt olayı ben şehir içi ve şehir dışı çok kontrol ettim şehir içi 4-5 lt arası oynuyor
şehir dışı 3-4 lt arası oynuyor yani ortalama 140 krş gibi yakıt diyebilirim
benim çanta demiri maliyetim çok düşüktü 10-20 tl arası gibi ama işçilik çok zaman aldı
bu günde 46 lt lik topcase üzerine port bağaj yaptım yarın bir ara resimleri çeker atarım
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
01 Aralık 2010, 17:44
#834
Tamam resimlerini bekliyorum.
benim K35 de yolda takınca ben de resimlerini koyarım.
-
02 Aralık 2010, 19:06
#835
-
05 Aralık 2010, 16:40
#836
her keze meraba arkadaşlar ön ve arka firen balataları bitirdim şansıma ikisi aynı anda bitti hangi marka taksam bilemiyorum en iyisi hangisidir dandik bişeye boşuna para vermek istemem tavsiyelerinizi beklerim
-
05 Aralık 2010, 16:49
#837
arkadaşlar yakıt olayının 140 krş ortalama olduğundan eminmisiniz?
düşündüğüm bir motor,yakıtı bu seviyelerdeyse daha ciddi düşüneceğim
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
05 Aralık 2010, 17:11
#838
mamt adlı üyeden alıntı
her keze meraba arkadaşlar ön ve arka firen balataları bitirdim şansıma ikisi aynı anda bitti hangi marka taksam bilemiyorum en iyisi hangisidir dandik bişeye boşuna para vermek istemem tavsiyelerinizi beklerim
ben motoru aldığımda üzerinde trw vardı, orjinalleri çok pahalı olduğu için bende trw taktım. herhangi bir problem yaşamadım. ön ve arka balata fiyatlarını istanbulmotor.com sitesinden bakabilirsin.
ben baktım şimdi.
ön balata:32€
arka balata:26€
-
05 Aralık 2010, 18:00
#839
vlad1462 adlı üyeden alıntı
ben motoru aldığımda üzerinde trw vardı, orjinalleri çok pahalı olduğu için bende trw taktım. herhangi bir problem yaşamadım. ön ve arka balata fiyatlarını istanbulmotor.com sitesinden bakabilirsin.
ben baktım şimdi.
ön balata:32€
arka balata:26€
trw markasınıda ilk defa duydum şimdi firen mesafesi nasıl memnun musun acaba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:58 ----------
babaçi adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yakıt olayının 140 krş ortalama olduğundan eminmisiniz?
düşündüğüm bir motor,yakıtı bu seviyelerdeyse daha ciddi düşüneceğim
140 kr. diye bir standart yok 4-5 lt. arasında yakıyor devirli kullanırsan 5 lt. yide aşarsın kaç kuruş yaktığını sen hesap et ertık öyle düşün çokmu az mı
-
05 Aralık 2010, 18:15
#840
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler