Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Ağustos 2010, 12:54
#641
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
Hocam teşekkür ederim ama bu resimlerde ikinci bi bağlantı yeri tam anlaşılmıyor. Acaca aparat kuyruğun üstündeki el tutma yerine mi bağlanıyor yoksa oraya varmadan daha önde yandan bağlantısı varmı?
Burada ki resimde 2 ve 3 diye numaralandırdığım yerlerde sanırım bağlantı var 3 hadi bi şekilde yapılır ama 2 yi nereye bağlamışlar onu anlayamadım grenajın altında aşağı doğru uzanan şaseye bağlı ince bi demir ucu var acaba ona mı bağlanmış?
Reklamlar
-
20 Ağustos 2010, 15:05
#642
2.baglantı düşündüğün nokta.3.bağlantı noktası yok tutamacın üzerine oturuyor.1.bağlantı amortiösr kafasına baglı.bu topcase aparatı kappaya özel sağlam fonksiyonel bir aparat.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
20 Ağustos 2010, 18:30
#643
motor alan arkadaşlarıma hayırlı olsun)
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
21 Ağustos 2010, 01:50
#644
delicoban08 adlı üyeden alıntı
Hocam teşekkür ederim ama bu resimlerde ikinci bi bağlantı yeri tam anlaşılmıyor. Acaca aparat kuyruğun üstündeki el tutma yerine mi bağlanıyor yoksa oraya varmadan daha önde yandan bağlantısı varmı?
Burada ki resimde 2 ve 3 diye numaralandırdığım yerlerde sanırım bağlantı var 3 hadi bi şekilde yapılır ama 2 yi nereye bağlamışlar onu anlayamadım grenajın altında aşağı doğru uzanan şaseye bağlı ince bi demir ucu var acaba ona mı bağlanmış?
Grenajın altından koltugun hemen altında gözüken yere aparat uzatmışlar....
Zaten kırılırsa o aparat kırılıyor...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
21 Ağustos 2010, 09:04
#645
-
22 Ağustos 2010, 01:53
#646
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
22 Ağustos 2010, 15:00
#647
Arkadaşlar yorumlara teşekkür ederim. boş bi zaman bulursam yapmayı deneyeceğim.Şimdilik sadace binmeye vakit buluyorum da :D
-
23 Ağustos 2010, 01:49
#648
-
23 Ağustos 2010, 02:06
#649
mamt adlı üyeden alıntı
givi ninki kırılıyorsa hepsi kırılır o zaman kırılmayanı yoktur (benim fikrim
)
Sadece onunki değil....Hepsinde aynı şey... Fiziken de kırılması , çatlaması normal.. Çünkü merkeze uzak kalıyor çanta... Biraz ağırlık ve biraz engebeli yol olunca demirlerr ne yapsın....
Bizde sırf bunun için kendimiz yapmıştık... 2 yıla yakın bindim... Hiç bir sorun yaşamadım...Sadece çantanın bağlantı plastiği laçka olmuş, çantadan çok aşırı ses gelmeye başlamıştı....
Topcasede givi ya da kappa.... Başkasını tanımam...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
24 Ağustos 2010, 03:38
#650
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Sadece onunki değil....Hepsinde aynı şey... Fiziken de kırılması , çatlaması normal.. Çünkü merkeze uzak kalıyor çanta... Biraz ağırlık ve biraz engebeli yol olunca demirlerr ne yapsın....
Bizde sırf bunun için kendimiz yapmıştık... 2 yıla yakın bindim... Hiç bir sorun yaşamadım...Sadece çantanın bağlantı plastiği laçka olmuş, çantadan çok aşırı ses gelmeye başlamıştı....
Topcasede givi ya da kappa....
Başkasını tanımam...
ustam peki bizde bundan yapmak istesek bize tarifini verirmisin.gerçekten yardımcı olursan belki burdan başkalarıda görüp faydalana bilir kolay olurmu gözüm alırmı yapmayı becerirmiyim bilmem söylersen bakarız bizde şimdiden sağol
-
24 Ağustos 2010, 10:48
#651
mamt adlı üyeden alıntı
ustam peki bizde bundan yapmak istesek bize tarifini verirmisin
.gerçekten yardımcı olursan belki burdan başkalarıda görüp faydalana bilir kolay olurmu gözüm alırmı yapmayı becerirmiyim bilmem söylersen bakarız bizde şimdiden sağol
üst sayfalarda linki var... Çok basit... Gereken tek şey iyi bir kaynakçı..... Gerisi yeteneğinize kalmış..
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
24 Ağustos 2010, 16:23
#652
Yahu benim anlamadığım madem kırılıyor neden bu meret bu kadar pahalı kawasaki konya bayi ben getirtirim demiş fiyatı 135 euro oda 1.933*135=261 TL yapıyor. Topu topu 1kg demir=1TL 5 adet kaynak çubuğu kullanılsa 50 kuruş 2.5 lira da boyası olsa, 257TL işçilik mi olur ya
-
24 Ağustos 2010, 23:24
#653
demonıac adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar er-5 in benzin vanasını nerde tutuyorsunuz?? "PRE" mi yoksa "ON" mu??birde "PRE" ne demek tabi??
)
harbiturk adlı üyeden alıntı
Sanırım konumları yanlıs kullnıyorsunuz.
KLE 500 de kı konumlar şöyle.
PRE - KONTROLLÜ AÇIK Motor çalışırken benzın ceker kapalıyken otomatik kapanır. karburatorden gelen bir hortum var depoya baglı burası karburatore aldıgı hava oranında hava basar bu hava depoye gırer ve benzın cıkması ıcın basınc olusturur. Burda kullanmak daha uygundur.
ON - SÜREKLİ AÇIK Ozellikle park halınde ıken burda bırakmamak lazım.
RES - YEDEK DEPO
Arkadaşlar bu soruya verilen bu cevaptan sonra aldığımda "ON" konumunda olan anahtarı "PRE" konumuna getirdim şöyle bi sonuçla karşılaştım. motorun altına benzin damlamış takip ettiğimde hava filtresinin içinde bulınuduğu siyah kutunun altına benzin birikmiş ve oradan damlıyor. hava filtresini çıkartıp içerdeki benzini temizledim motoru bi süre kullanıp park ettim. motorun yanına döndüğümde altına tekrar benzin damladığını gördüm. ve aklıma depo konumunu değiştirdiğim geldi. depoyu tekrar ON konumuna getirdim ve 1 saat kadar bekledikten sonra az önce gidip baktım benzin birikmemiş. sabaha bakalım ne olacak
-
25 Ağustos 2010, 09:30
#654
delicoban08 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu soruya verilen bu cevaptan sonra aldığımda "ON" konumunda olan anahtarı "PRE" konumuna getirdim şöyle bi sonuçla karşılaştım. motorun altına benzin damlamış takip ettiğimde hava filtresinin içinde bulınuduğu siyah kutunun altına benzin birikmiş ve oradan damlıyor. hava filtresini çıkartıp içerdeki benzini temizledim motoru bi süre kullanıp park ettim. motorun yanına döndüğümde altına tekrar benzin damladığını gördüm. ve aklıma depo konumunu değiştirdiğim geldi. depoyu tekrar ON konumuna getirdim ve 1 saat kadar bekledikten sonra az önce gidip baktım benzin birikmemiş. sabaha bakalım ne olacak
Ezbere yazınca böyle yanlış oluyor işde Gidip baktım pozisyonları yanlış yazmışım Doğrusunu tekrar yazıyorum.
ON Kontrollü açık sadece motor çalışırken benzin gidiyor.
PRE Sürekli açık Yakıt tüketimi artar benzin uçar damlar herşey olabilir.
RES Rezerv. ON konumunda benzin bitince buraya alıp benzinliğin yolunu tutmaya yarar
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
25 Ağustos 2010, 18:07
#655
-
25 Ağustos 2010, 20:42
#656
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
26 Ağustos 2010, 02:49
#657
merhaba ER-5 kullanıcıları... 13000 km.lik ybr maceramdan sonra size katılmaya karar verdim... Bütün topic'i baştan sona okudum. bir kaç sorum olacak. 1. yağ değişimi, iridyum buji değişimi, yağ filt. değişimi ne kadar tutar?
2. orjinal filtre kullananlar nasıl yapıyor filtre değişimini? (açık filtre kullananlar direk yıkıyıp geri takıyor galiba)
3. açık hava filtresi kullananlar için: yakıtta bir artış oldu mu?
4. açık hava filtresi kullanmak motor ömrünü azaltır mı?
5. Balıkesir'de ikamet ediyorum. bakımlarını kendim yapmayı düşünüyorum. Zaten Ybr'me ben bakım yapıyorum, ER-5 e de yapabileceğimi düşünüyorum. Yağ filtresi kaç km.de değişir? fiyatı nedir? en yakın nereden sipariş ettireceğim?
6. son olarak, er-5 alırken neye dikkat edeyim? motor ömrü kaç bin km? kaç model alayım?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
26 Ağustos 2010, 03:52
#658
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Keçelerini mi?....
Bence karbüratör rulmanlarından yapıyordur...
Karbüratörün gömleğe bağlandığı yerde keçe yok mu? (plastik bağlantı, boru gibi bişey)
ozgurakman adlı üyeden alıntı
merhaba ER-5 kullanıcıları... 13000 km.lik ybr maceramdan sonra size katılmaya karar verdim... Bütün topic'i baştan sona okudum. bir kaç sorum olacak. 1. yağ değişimi, iridyum buji değişimi, yağ filt. değişimi ne kadar tutar?
2. orjinal filtre kullananlar nasıl yapıyor filtre değişimini? (açık filtre kullananlar direk yıkıyıp geri takıyor galiba)
3. açık hava filtresi kullananlar için: yakıtta bir artış oldu mu?
4. açık hava filtresi kullanmak motor ömrünü azaltır mı?
5. Balıkesir'de ikamet ediyorum. bakımlarını kendim yapmayı düşünüyorum. Zaten Ybr'me ben bakım yapıyorum, ER-5 e de yapabileceğimi düşünüyorum. Yağ filtresi kaç km.de değişir? fiyatı nedir? en yakın nereden sipariş ettireceğim?
6. son olarak, er-5 alırken neye dikkat edeyim? motor ömrü kaç bin km? kaç model alayım?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...i-hf303/detay?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0339705/detay?
Kardeş ben de alalı 2 hafta oldu sorularına cevap veremeyeceğim ama hava ve yağ filtresi bunlar. yağ filtresini değiştirirsen 3lt değiştirmezsen 2.8 lt yağ alıyormuş kataloğunda okudum.
Genel olarak motor hakkındaki görüşlerimi yazmamı istersen 51HP ile YBR den sonra uçağa binmiş gibi hissedersin ben titandan buna geçtim titanın seri bi motorsiklet olduğunu düşünüyordum iki hafta sonra bugün titanıma bindim gazı çeviririm çeviririm gitmez
-
26 Ağustos 2010, 04:00
#659
delicoban08 adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...i-hf303/detay?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0339705/detay?
Kardeş ben de alalı 2 hafta oldu sorularına cevap veremeyeceğim ama hava ve yağ filtresi bunlar. yağ filtresini değiştirirsen 3lt değiştirmezsen 2.8 lt yağ alıyormuş kataloğunda okudum.
Genel olarak motor hakkındaki görüşlerimi yazmamı istersen 51HP ile YBR den sonra uçağa binmiş gibi hissedersin ben titandan buna geçtim titanın seri bi motorsiklet olduğunu düşünüyordum iki hafta sonra bugün titanıma bindim gazı çeviririm çeviririm gitmez
linkler için teşekkürler... topic biraz sakin. bu sorular sanırım 1 haftadan fazla cevap bekleyecek =) devlet bursum çıksa da ben de bir ER-5 aramaya başlasam =)
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
26 Ağustos 2010, 17:21
#660
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler