Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #581

    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Alıntı dynamique adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb arkadaşlar,
    Ben aranıza yeni katıldım, ilk motorum motorcu arkadaşlarımın tavsiyeleri üzerine çok titiz kullanılmış denk getirdiğim bir Er-5 oldu. Motoru çok beğendim, ilk başta ağır geldi biraz, düşüreceğim diye korktum ama çok çabuk alıştım, race motoru olan arkadaşlarımla 2 haftalıkken uzun yol bile yaptık cahil cesareti .
    Biraz fazla gaza asılırsanız fazla yakıyor doğru, ama dengesi, sürüş keyfi, seriliği tartışılmaz derece tatminkar, 2 aydır beklediğim bu motor için üretilmiş orjinal mivv marka egsoz da bugün geldi, nasipse pazartesi taktıracağım, bu vesile ile hepinize mrb demek istedim...


    hayırlı olsun kazasız belasız. Bu aralar benimde aklımda Er 5 var, dylanı satıp Er5 e geçmeyi düşünüyorum ama bakalım nasipse. Bu arada motosikletinizi kaç paraya, kaç kmde aldınız, he bide kaç model. Aklımdaki motorlarla kıyaslamak için soruyorum.
    İzmirden bi kaçtane baktığım ilan var ama sizlerede sormak istiyorum 15- 20.000 km civarındaki Er 5 almamın bana açacağı ağır bakım ne olabilir. Hoşuma ve keseme uygun bi kaçtane var ama bakalım nasip.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #582
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı CBA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun kazasız belasız. Bu aralar benimde aklımda Er 5 var, dylanı satıp Er5 e geçmeyi düşünüyorum ama bakalım nasipse. Bu arada motosikletinizi kaç paraya, kaç kmde aldınız, he bide kaç model. Aklımdaki motorlarla kıyaslamak için soruyorum.
    İzmirden bi kaçtane baktığım ilan var ama sizlerede sormak istiyorum 15- 20.000 km civarındaki Er 5 almamın bana açacağı ağır bakım ne olabilir. Hoşuma ve keseme uygun bi kaçtane var ama bakalım nasip.
    Eğer aşırı hırpalanmışsa baya bir tuzlu kaçar...Ama binicisi sakin bir kullanım seçmişse daha 20.000 sorun açmadan yapar.....

    Ben sakin biniciydim...39 000 de sattım..En ufak ampül bile değiştirmedim...
    Sadece yağ ve filtre, bir kere de buji....


    Ama kullanım biraz agresifse zincir dişli takımından lastiklere , Ön amortisör bakımından debriyaj ve fren balatalarına girerse 1000 liradan aşağı çıkmaz...
    Motorda kaporta hasarı yoksa...

    Güzel makina güzel para eder... 2+2=4..... 1000 lira fazla verip sorunsuz temiz makine almak her zaman mantıklı gelir bana...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  3. #583

    Üyelik
    03 Nisan 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Er-5
    Merhaba arkadaslar,
    ER5'imin akusunu yenileyecegim. Oneriniz nedir? tavsiye edeceginiz veya sakin yanina yaklasma dediginiz urunler var mi? bilgi verirseniz cok sevinirim.

    Bu arada İlkER5 hocam, bende ankaradayim ve gectigimiz yaz sonunda aldim ER5, bir ara tanismak isterim..
    herkese selamlar

  4. #584
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    Alıntı onur35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayın abiler şu er5 lerinizin fotoğraflarını şöyle bir gösterseniz belki benim gibi motor değiştirmeyi düşünen arkadaşlar da vardır bir yardımcı olsanız hiç fena olmaz...mesela far kısmında değişiklik ya da modifiye yapan var mı metalik yuvarlak far bana biraz itici geliyor ama kuyruk kısmına hastayım mesela
    tüm sayfalara baktım ama neredeyse hiç fotoğraflarını paylaşmamışsınız
    Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...

  5. #585

    Üyelik
    02 Aralık 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Er5
    Alıntı ahmetrasim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar,
    ER5'imin akusunu yenileyecegim. Oneriniz nedir? tavsiye edeceginiz veya sakin yanina yaklasma dediginiz urunler var mi? bilgi verirseniz cok sevinirim.

    Bu arada İlkER5 hocam, bende ankaradayim ve gectigimiz yaz sonunda aldim ER5, bir ara tanismak isterim..
    herkese selamlar
    Öncelikle hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler...Ben de Ekim ayında Er5 sahibi oldum.Şu aralar düzenli binemiyorum,zaten hafta içi kullanma şansım yok...İyi bir hava yakalarsak bazen hafta sonları çıkıyoruz arkadaşlarla.İnşallah bir ara görüşür tanışırız,iyi olur...
    "[B]SÖYLESEM TESİRİ YOK , SUSSAM GÖNÜL RAZI DEĞİL[/B]"[I][/I]

  6. #586

    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer aşırı hırpalanmışsa baya bir tuzlu kaçar...Ama binicisi sakin bir kullanım seçmişse daha 20.000 sorun açmadan yapar.....

    Ben sakin biniciydim...39 000 de sattım..En ufak ampül bile değiştirmedim...
    Sadece yağ ve filtre, bir kere de buji....


    Ama kullanım biraz agresifse zincir dişli takımından lastiklere , Ön amortisör bakımından debriyaj ve fren balatalarına girerse 1000 liradan aşağı çıkmaz...
    Motorda kaporta hasarı yoksa...

    Güzel makina güzel para eder... 2+2=4..... 1000 lira fazla verip sorunsuz temiz makine almak her zaman mantıklı gelir bana...


    cevap için tşkler gayet açıklayıcı bi mesaj olmuş. Yardım için tşkler.

  7. #587

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Er-5 2006
    Ben 55-56 yaşlarında bir abiden aldım, o da 3.000km de iken yakın bir arkadaşından almış, garajda muhafaza ediyodu, aşırı derecede pimpirikli bir abiydi
    Motorcu bir arkadaşımla bakmaya gitmiştik, görünce "sakın kaçırma al bu motoru dedi" arkadaşım, ertesi gün Bursa Kawasaki servisine götürdüm, ekspertiz yaptırdım, usta "kazasız sorunsuz bir motor ufak tefek bakım lazım deyince" hemen aldım motoru. Bana maliyeti alım satım dahil 7.500tl yi buldu.
    Aldığımda 16.000km de idi, motor 2006 model ama ruhsatta 2008 trafik çıkışlı gözüküyor, lastikleri orjinaldi hala, dişleri de süper durumdaydı ama ben gene de değiştirdim. Ön ve arkaya Pirelli Sport Demon lastik aldım bir takım, yağını değiştirdim, yağ filtresi, hava filtresi ve bujiler değişti, aşşa yukarı 1000tl gibi işçilik dahil masraf açtı yani motor bana. Ama çok memnunum, fişek gibi makine hakkaten, havalar ısınsın resimlerini koyarım, almak isteyen herkese de tavsiye ederim.
    Bu arada çıkan lastikler bende duruyor isteyen olursa satabilirim.
    ARABA BEDENİNİZİ TAŞIR, MOTORSİKLET İSE RUHUNUZU...

  8. #588

    Üyelik
    23 Şubat 2010
    arkadaşlar iki ay önce 20000 de 2005 model er-5 aldım biraz tuhaf gelecek ama motor bana kalas gibi geldi.27 yaşındayım 10 yıldır motor kullanıyorum.tamam bindiğim ilk orta hacimli motor daha önce küçük hacimli çok motor kullandım ama oturma pozisyonu olsun çukurlarda verdiği kafa sallama olsun reflekslerime karşılık vermemesi beni deli ediyor.trafikte makas atmaya korkuyorum çünkü hükmettirmiyor kendine yani işin açığı kontrolde zorlanıyorum.kendimde hata olduğunu zannetmiyorum bu motorun nesi var sizce motor kazalı falan da değil şasede sorun var desem. lastiklerin değişmesi gerek o çünkü orjinal lastikleri var üzerinde hala.yolda yamaya girince motor sapıtıyor lastikten yapar biliyorum ama tahminimden fazla yapıyor ve deli ediyor beni her an hevesle aldığım bu motoru gözden çıkarabilirim.lastikleri değiştirip denicem .bu konuda tecrübesi olan varsa yardım ederse memnun olurum.ha bide ön amortisörler çok sert bu konuda fikir rica ediyorum kazasız sürüşler herkese

  9. #589
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı porsche911t adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iki ay önce 20000 de 2005 model er-5 aldım biraz tuhaf gelecek ama motor bana kalas gibi geldi.27 yaşındayım 10 yıldır motor kullanıyorum.tamam bindiğim ilk orta hacimli motor daha önce küçük hacimli çok motor kullandım ama oturma pozisyonu olsun çukurlarda verdiği kafa sallama olsun reflekslerime karşılık vermemesi beni deli ediyor.trafikte makas atmaya korkuyorum çünkü hükmettirmiyor kendine yani işin açığı kontrolde zorlanıyorum.kendimde hata olduğunu zannetmiyorum bu motorun nesi var sizce motor kazalı falan da değil şasede sorun var desem. lastiklerin değişmesi gerek o çünkü orjinal lastikleri var üzerinde hala.yolda yamaya girince motor sapıtıyor lastikten yapar biliyorum ama tahminimden fazla yapıyor ve deli ediyor beni her an hevesle aldığım bu motoru gözden çıkarabilirim.lastikleri değiştirip denicem .bu konuda tecrübesi olan varsa yardım ederse memnun olurum.ha bide ön amortisörler çok sert bu konuda fikir rica ediyorum kazasız sürüşler herkese
    2005 yılından beri motor üstünde takılı olan lastik hiç yol yapmamış bile olsa berbat durumdadır. yüksek süratte titreme yapacağı gibi motorun yönlendirilebilirliğini de sıfıra indirir. özellikle ön lastiğin bitikliği viraj kabiliyetini siler atar. motorda bi sıkıntı olduğunu sanmam lastiklerini değiştirdiğinde yeni bir motora bindiğini hissedeceksin
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  10. #590
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    arkadaşlar motor 20000 de üst kapak açtık sübap ayarı için ön(egzos) egzantrik milinde iki taraftada fabrika hatasına benzer biraz aşınma var ama aşınma derinliği yok piyanolara bakmadık şimdilik.motoru yaza yakın satacam bu parçayı değişmek masraflı olacak muhtemel piyanoda isteyecek.ne önerirsiniz

  11. #591
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    Alıntı porsche911t adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iki ay önce 20000 de 2005 model er-5 aldım biraz tuhaf gelecek ama motor bana kalas gibi geldi.27 yaşındayım 10 yıldır motor kullanıyorum.tamam bindiğim ilk orta hacimli motor daha önce küçük hacimli çok motor kullandım ama oturma pozisyonu olsun çukurlarda verdiği kafa sallama olsun reflekslerime karşılık vermemesi beni deli ediyor.trafikte makas atmaya korkuyorum çünkü hükmettirmiyor kendine yani işin açığı kontrolde zorlanıyorum.kendimde hata olduğunu zannetmiyorum bu motorun nesi var sizce motor kazalı falan da değil şasede sorun var desem. lastiklerin değişmesi gerek o çünkü orjinal lastikleri var üzerinde hala.yolda yamaya girince motor sapıtıyor lastikten yapar biliyorum ama tahminimden fazla yapıyor ve deli ediyor beni her an hevesle aldığım bu motoru gözden çıkarabilirim.lastikleri değiştirip denicem .bu konuda tecrübesi olan varsa yardım ederse memnun olurum.ha bide ön amortisörler çok sert bu konuda fikir rica ediyorum kazasız sürüşler herkese
    makas atmaya korkmana şaşırdım oturuş pozisyonu rahat deyil o gerçek ama racing hissi yaşatıyordu, ben sattım ama hala çok sevdiğim bir makina
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  12. #592
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    porsche911t abi lastik havalarını kontrol ettiniz mi...lastiklerde yeterince basınç olmadığı zamanlarda motora hükmetmek zordur yani dediğiniz gibi yol yamalarında sapma veya diğer adı ile sağa veya sola çekme yapar...lastik basıncınızı motorunuza uygun görülen seviyede tutunuz...tabi ölçütünüz ve basınçtan kaynaklanmıyorsa lastik ömrünü tamamlamıştır yani esnekliğini kaybetmiştir yeni lastik almanız sizin için çözüm olacaktıreğer yeni lastik kullanıyorsanız sebebini bende merak ettim
    Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...

  13. #593
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Ön düzene bağlı olabilir... Göbek bilyalarının ayar vidası çok sıkıysa manevran zorlaşır... Testi şu şekilde yap...Orta sehpaya alıp dirksiyonu düz konumda iken bıraktığında sağa ya da sola rahat yatıyorsa normaldir...Ama kıpırdamıyorsa sıkıdır ve sürüşünü zorlaştırır... Biraz gevşetmen gerekir..
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  14. #594
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar bu egzantrik hakkında ne düşünüyorsunuz üstte yazmıştım iyi bi motor koruma ile biraz devam mı edeyim

  15. #595
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Aşınmayı ne ile tespit ettiniz?.. Gözle yanılma mümkündür... Fabrikasyon hata olma ihtimali çok düşük...lk defa sizden duydum bunu....

    Eğer aşırı ses yapmıyor ve performansı etkilemiyorsa ellemeyin derim...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  16. #596
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    ses yapıyor sadece performasını etkilemiyor egzos egzantriği bu ayar için açınca gördük diğeri sağlam piyanoya basan kısımda derinliği çok az çukurlar oluşmuş sadece ses yapıyor.teşekkürler

  17. #597

    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    freedom200 & Kawasaki er5
    Alıntı porsche911t adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iki ay önce 20000 de 2005 model er-5 aldım biraz tuhaf gelecek ama motor bana kalas gibi geldi.27 yaşındayım 10 yıldır motor kullanıyorum.tamam bindiğim ilk orta hacimli motor daha önce küçük hacimli çok motor kullandım ama oturma pozisyonu olsun çukurlarda verdiği kafa sallama olsun reflekslerime karşılık vermemesi beni deli ediyor.trafikte makas atmaya korkuyorum çünkü hükmettirmiyor kendine yani işin açığı kontrolde zorlanıyorum.kendimde hata olduğunu zannetmiyorum bu motorun nesi var sizce motor kazalı falan da değil şasede sorun var desem. lastiklerin değişmesi gerek o çünkü orjinal lastikleri var üzerinde hala.yolda yamaya girince motor sapıtıyor lastikten yapar biliyorum ama tahminimden fazla yapıyor ve deli ediyor beni her an hevesle aldığım bu motoru gözden çıkarabilirim.lastikleri değiştirip denicem .bu konuda tecrübesi olan varsa yardım ederse memnun olurum.ha bide ön amortisörler çok sert bu konuda fikir rica ediyorum kazasız sürüşler herkese
    Evet motor bana da yönlendirilmesi zor gelmişti ama zamanla alıştım. Ben arkanın çift amortisör oluşuna bağlıyorum bu durumu. Yani motor düz gitmeyi seviyor. Düz yolda çok stabil. Virajlarda ve yön değiştirmelerde kontra tekniğini deneyin derim. Ben öyle yapıyorum ve işe yarıyor.
    Saygılar, selamlar

  18. #598

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Er-5 2006
    Mivv egsozu taktım arkadaşlar, ses inanılmaz yolda keyiften dört köşe oldum, komprasyona kaldığında patır patır patlıyo, yakın zamanda havalar ısınır ısınmaz videosunu çekip youtube a koyacağım, merak edenler izlesin.
    ARABA BEDENİNİZİ TAŞIR, MOTORSİKLET İSE RUHUNUZU...

  19. #599

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Bende Smokehead Carbon egsoz takıcaktım satıcam diye ucundan döndüm valla carbon egsoz çok yakışıyor er5e

    Gözüm gibi baktığım motorumu satmanın zamanı geldi
    İlgilenenler detaylara aşağıdaki linkten ulaşabilirler;
    http://www.sahibinden.com/sezona_haz...XQQdisplayitem


















  20. #600
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    temiz 2004 model ve üzeri er5 satan varmı arkadaşlar.ama km si az olucak yani 25.000 ve altı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:03 ----------

    temiz 2004 model ve üzeri er5 satan varmı arkadaşlar.ama km si az olucak yani 25.000 ve altı.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler