Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Şubat 2010, 02:22
#581
dynamique adlı üyeden alıntı
Mrb arkadaşlar,
Ben aranıza yeni katıldım, ilk motorum motorcu arkadaşlarımın tavsiyeleri üzerine çok titiz kullanılmış denk getirdiğim bir Er-5 oldu. Motoru çok beğendim, ilk başta ağır geldi biraz, düşüreceğim diye korktum ama çok çabuk alıştım, race motoru olan arkadaşlarımla 2 haftalıkken uzun yol bile yaptık cahil cesareti
.
Biraz fazla gaza asılırsanız fazla yakıyor doğru, ama dengesi, sürüş keyfi, seriliği tartışılmaz derece tatminkar, 2 aydır beklediğim bu motor için üretilmiş orjinal mivv marka egsoz da bugün geldi, nasipse pazartesi taktıracağım, bu vesile ile hepinize mrb demek istedim...
hayırlı olsun kazasız belasız. Bu aralar benimde aklımda Er 5 var, dylanı satıp Er5 e geçmeyi düşünüyorum ama bakalım nasipse. Bu arada motosikletinizi kaç paraya, kaç kmde aldınız, he bide kaç model. Aklımdaki motorlarla kıyaslamak için soruyorum.
İzmirden bi kaçtane baktığım ilan var ama sizlerede sormak istiyorum 15- 20.000 km civarındaki Er 5 almamın bana açacağı ağır bakım ne olabilir. Hoşuma ve keseme uygun bi kaçtane var ama bakalım nasip.
Reklamlar
-
20 Şubat 2010, 02:43
#582
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
20 Şubat 2010, 13:26
#583
Merhaba arkadaslar,
ER5'imin akusunu yenileyecegim. Oneriniz nedir? tavsiye edeceginiz veya sakin yanina yaklasma dediginiz urunler var mi? bilgi verirseniz cok sevinirim.
Bu arada İlkER5 hocam, bende ankaradayim ve gectigimiz yaz sonunda aldim ER5, bir ara tanismak isterim..
herkese selamlar
-
20 Şubat 2010, 14:04
#584
onur35 adlı üyeden alıntı
sayın abiler şu er5 lerinizin fotoğraflarını şöyle bir gösterseniz belki benim gibi motor değiştirmeyi düşünen arkadaşlar da vardır bir yardımcı olsanız hiç fena olmaz...mesela far kısmında değişiklik ya da modifiye yapan var mı metalik yuvarlak far bana biraz itici geliyor ama kuyruk kısmına hastayım mesela
tüm sayfalara baktım ama neredeyse hiç fotoğraflarını paylaşmamışsınız
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
20 Şubat 2010, 14:31
#585
ahmetrasim adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaslar,
ER5'imin akusunu yenileyecegim. Oneriniz nedir? tavsiye edeceginiz veya sakin yanina yaklasma dediginiz urunler var mi? bilgi verirseniz cok sevinirim.
Bu arada İlkER5 hocam, bende ankaradayim ve gectigimiz yaz sonunda aldim ER5, bir ara tanismak isterim..
herkese selamlar
Öncelikle hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler...Ben de Ekim ayında Er5 sahibi oldum.Şu aralar düzenli binemiyorum,zaten hafta içi kullanma şansım yok...İyi bir hava yakalarsak bazen hafta sonları çıkıyoruz arkadaşlarla.İnşallah bir ara görüşür tanışırız,iyi olur...
"[B]SÖYLESEM TESİRİ YOK , SUSSAM GÖNÜL RAZI DEĞİL[/B]"[I][/I]
-
20 Şubat 2010, 18:30
#586
alp_tunay adlı üyeden alıntı
cevap için tşkler gayet açıklayıcı bi mesaj olmuş. Yardım için tşkler.
-
21 Şubat 2010, 20:02
#587
Ben 55-56 yaşlarında bir abiden aldım, o da 3.000km de iken yakın bir arkadaşından almış, garajda muhafaza ediyodu, aşırı derecede pimpirikli bir abiydi
Motorcu bir arkadaşımla bakmaya gitmiştik, görünce "sakın kaçırma al bu motoru dedi" arkadaşım, ertesi gün Bursa Kawasaki servisine götürdüm, ekspertiz yaptırdım, usta "kazasız sorunsuz bir motor ufak tefek bakım lazım deyince" hemen aldım motoru. Bana maliyeti alım satım dahil 7.500tl yi buldu.
Aldığımda 16.000km de idi, motor 2006 model ama ruhsatta 2008 trafik çıkışlı gözüküyor, lastikleri orjinaldi hala, dişleri de süper durumdaydı ama ben gene de değiştirdim. Ön ve arkaya Pirelli Sport Demon lastik aldım bir takım, yağını değiştirdim, yağ filtresi, hava filtresi ve bujiler değişti, aşşa yukarı 1000tl gibi işçilik dahil masraf açtı yani motor bana. Ama çok memnunum, fişek gibi makine hakkaten, havalar ısınsın resimlerini koyarım, almak isteyen herkese de tavsiye ederim.
Bu arada çıkan lastikler bende duruyor isteyen olursa satabilirim.
ARABA BEDENİNİZİ TAŞIR, MOTORSİKLET İSE RUHUNUZU...
-
23 Şubat 2010, 08:51
#588
arkadaşlar iki ay önce 20000 de 2005 model er-5 aldım biraz tuhaf gelecek ama motor bana kalas gibi geldi.27 yaşındayım 10 yıldır motor kullanıyorum.tamam bindiğim ilk orta hacimli motor daha önce küçük hacimli çok motor kullandım ama oturma pozisyonu olsun çukurlarda verdiği kafa sallama olsun reflekslerime karşılık vermemesi beni deli ediyor.trafikte makas atmaya korkuyorum çünkü hükmettirmiyor kendine yani işin açığı kontrolde zorlanıyorum.kendimde hata olduğunu zannetmiyorum bu motorun nesi var sizce motor kazalı falan da değil şasede sorun var desem. lastiklerin değişmesi gerek o çünkü orjinal lastikleri var üzerinde hala.yolda yamaya girince motor sapıtıyor lastikten yapar biliyorum ama tahminimden fazla yapıyor ve deli ediyor beni her an hevesle aldığım bu motoru gözden çıkarabilirim.lastikleri değiştirip denicem .bu konuda tecrübesi olan varsa yardım ederse memnun olurum.ha bide ön amortisörler çok sert bu konuda fikir rica ediyorum kazasız sürüşler herkese
-
23 Şubat 2010, 11:27
#589
porsche911t adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iki ay önce 20000 de 2005 model er-5 aldım biraz tuhaf gelecek ama motor bana kalas gibi geldi.27 yaşındayım 10 yıldır motor kullanıyorum.tamam bindiğim ilk orta hacimli motor daha önce küçük hacimli çok motor kullandım ama oturma pozisyonu olsun çukurlarda verdiği kafa sallama olsun reflekslerime karşılık vermemesi beni deli ediyor.trafikte makas atmaya korkuyorum çünkü hükmettirmiyor kendine yani işin açığı kontrolde zorlanıyorum.kendimde hata olduğunu zannetmiyorum bu motorun nesi var sizce motor kazalı falan da değil şasede sorun var desem. lastiklerin değişmesi gerek o çünkü orjinal lastikleri var üzerinde hala.yolda yamaya girince motor sapıtıyor lastikten yapar biliyorum ama tahminimden fazla yapıyor ve deli ediyor beni her an hevesle aldığım bu motoru gözden çıkarabilirim.lastikleri değiştirip denicem .bu konuda tecrübesi olan varsa yardım ederse memnun olurum.ha bide ön amortisörler çok sert bu konuda fikir rica ediyorum kazasız sürüşler herkese
2005 yılından beri motor üstünde takılı olan lastik hiç yol yapmamış bile olsa berbat durumdadır. yüksek süratte titreme yapacağı gibi motorun yönlendirilebilirliğini de sıfıra indirir. özellikle ön lastiğin bitikliği viraj kabiliyetini siler atar. motorda bi sıkıntı olduğunu sanmam lastiklerini değiştirdiğinde yeni bir motora bindiğini hissedeceksin
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
27 Şubat 2010, 20:53
#590
arkadaşlar motor 20000 de üst kapak açtık sübap ayarı için ön(egzos) egzantrik milinde iki taraftada fabrika hatasına benzer biraz aşınma var ama aşınma derinliği yok piyanolara bakmadık şimdilik.motoru yaza yakın satacam bu parçayı değişmek masraflı olacak muhtemel piyanoda isteyecek.ne önerirsiniz
-
porsche911t adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iki ay önce 20000 de 2005 model er-5 aldım biraz tuhaf gelecek ama motor bana kalas gibi geldi.27 yaşındayım 10 yıldır motor kullanıyorum.tamam bindiğim ilk orta hacimli motor daha önce küçük hacimli çok motor kullandım ama oturma pozisyonu olsun çukurlarda verdiği kafa sallama olsun reflekslerime karşılık vermemesi beni deli ediyor.trafikte makas atmaya korkuyorum çünkü hükmettirmiyor kendine yani işin açığı kontrolde zorlanıyorum.kendimde hata olduğunu zannetmiyorum bu motorun nesi var sizce motor kazalı falan da değil şasede sorun var desem. lastiklerin değişmesi gerek o çünkü orjinal lastikleri var üzerinde hala.yolda yamaya girince motor sapıtıyor lastikten yapar biliyorum ama tahminimden fazla yapıyor ve deli ediyor beni her an hevesle aldığım bu motoru gözden çıkarabilirim.lastikleri değiştirip denicem .bu konuda tecrübesi olan varsa yardım ederse memnun olurum.ha bide ön amortisörler çok sert bu konuda fikir rica ediyorum kazasız sürüşler herkese
makas atmaya korkmana şaşırdım oturuş pozisyonu rahat deyil o gerçek ama racing hissi yaşatıyordu, ben sattım ama hala çok sevdiğim bir makina
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
porsche911t abi lastik havalarını kontrol ettiniz mi...lastiklerde yeterince basınç olmadığı zamanlarda motora hükmetmek zordur yani dediğiniz gibi yol yamalarında sapma veya diğer adı ile sağa veya sola çekme yapar...lastik basıncınızı motorunuza uygun görülen seviyede tutunuz...tabi ölçütünüz ve basınçtan kaynaklanmıyorsa lastik ömrünü tamamlamıştır yani esnekliğini kaybetmiştir yeni lastik almanız sizin için çözüm olacaktıreğer yeni lastik kullanıyorsanız sebebini bende merak ettim
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
Ön düzene bağlı olabilir... Göbek bilyalarının ayar vidası çok sıkıysa manevran zorlaşır... Testi şu şekilde yap...Orta sehpaya alıp dirksiyonu düz konumda iken bıraktığında sağa ya da sola rahat yatıyorsa normaldir...Ama kıpırdamıyorsa sıkıdır ve sürüşünü zorlaştırır... Biraz gevşetmen gerekir..
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar bu egzantrik hakkında ne düşünüyorsunuz üstte yazmıştım iyi bi motor koruma ile biraz devam mı edeyim
-
Aşınmayı ne ile tespit ettiniz?.. Gözle yanılma mümkündür... Fabrikasyon hata olma ihtimali çok düşük...lk defa sizden duydum bunu....
Eğer aşırı ses yapmıyor ve performansı etkilemiyorsa ellemeyin derim...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
ses yapıyor sadece performasını etkilemiyor egzos egzantriği bu ayar için açınca gördük diğeri sağlam piyanoya basan kısımda derinliği çok az çukurlar oluşmuş sadece ses yapıyor.teşekkürler
-
porsche911t adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iki ay önce 20000 de 2005 model er-5 aldım biraz tuhaf gelecek ama motor bana kalas gibi geldi.27 yaşındayım 10 yıldır motor kullanıyorum.tamam bindiğim ilk orta hacimli motor daha önce küçük hacimli çok motor kullandım ama oturma pozisyonu olsun çukurlarda verdiği kafa sallama olsun reflekslerime karşılık vermemesi beni deli ediyor.trafikte makas atmaya korkuyorum çünkü hükmettirmiyor kendine yani işin açığı kontrolde zorlanıyorum.kendimde hata olduğunu zannetmiyorum bu motorun nesi var sizce motor kazalı falan da değil şasede sorun var desem. lastiklerin değişmesi gerek o çünkü orjinal lastikleri var üzerinde hala.yolda yamaya girince motor sapıtıyor lastikten yapar biliyorum ama tahminimden fazla yapıyor ve deli ediyor beni her an hevesle aldığım bu motoru gözden çıkarabilirim.lastikleri değiştirip denicem .bu konuda tecrübesi olan varsa yardım ederse memnun olurum.ha bide ön amortisörler çok sert bu konuda fikir rica ediyorum kazasız sürüşler herkese
Evet motor bana da yönlendirilmesi zor gelmişti ama zamanla alıştım. Ben arkanın çift amortisör oluşuna bağlıyorum bu durumu. Yani motor düz gitmeyi seviyor. Düz yolda çok stabil. Virajlarda ve yön değiştirmelerde kontra tekniğini deneyin derim. Ben öyle yapıyorum ve işe yarıyor.
Saygılar, selamlar
-
Mivv egsozu taktım arkadaşlar, ses inanılmaz yolda keyiften dört köşe oldum, komprasyona kaldığında patır patır patlıyo, yakın zamanda havalar ısınır ısınmaz videosunu çekip youtube a koyacağım, merak edenler izlesin.
ARABA BEDENİNİZİ TAŞIR, MOTORSİKLET İSE RUHUNUZU...
-
-
temiz 2004 model ve üzeri er5 satan varmı arkadaşlar.ama km si az olucak yani 25.000 ve altı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:03 ----------
temiz 2004 model ve üzeri er5 satan varmı arkadaşlar.ama km si az olucak yani 25.000 ve altı.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler