Aprilla Srv 850 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
MOTOR
Aprilia SRV 850 motoru ilk ve tek 90° V çift silindirli scooter motorudur ve Veneto'lu maxiyi dünyada bugüne kadar üretilmiş en hızlı ve en güçlü scooter yapmaktadır.Sıvı soğutmalı, elektronik enjeksiyonlu, silindir başına 4 sübaplı dağılımlı ve çift buji ateşlemeli olan bu motorun silindir hacmi 839,3 cc'dir. Motor kontrol sisteminde yapılan yeni optimizasyon sayesinde 7.750 rpm'de maksimum 55,9 kW (76,0 HP) güce ve 6.000 rpm'de 76,5 Nm maksimum torka ulaşmaktadır. SRV 850 bu özellikleri ile kategorisinin en üst sırasındadır.
Ön taraftaki frenleme sisteminde Brembo Gold Serisi çift pistonlu yüzer kaliper ve iki adet 300 mm yarı yüzer çelik disk kullanılmaktadır. Arka tarafta, karşılıklı iki piston içeren yüzer kaliper 280 mm çelik diskte çalışır. Metal kafesle kaplı borular ve 4 konuma ayarlanabilen manivelalar frenleme sistemine gösterilen özeni bir kez daha gözler önüne sermektedir. Aprilia SRV 850 ayrıca ayak kalkanının sağ tarafındaki pratik manivela ile çalıştırılan bir park freni ile donatılmıştır.
TASARIM
SRV 850 Aprilia maxi motosikletlerinin stilini scooter dünyasına taşıyor. RSV4'ü popüler, SBK'yi 2010 SBK Dünya Şampiyonu yapan stil SRV 850'de de tamamen sürücülere sunulmaktadır. Üçlü far, far düzeninin altındaki dinamik hava girişleri ve rüzgâr tünelinde dizayn edilmiş yarış kaportası SRV 850'nin supersport dünyasında devrim yaratan motosiklet ile arasındaki ortak özelliklerdir. Tasarım rengi kardeş model RSV4'ü andırmaktadır. İki tonlu siya-kırmızı renk Max Biaggi'nin dünya şampiyonalarında sürdüğü Veneto'lu Superbike'ın Factory versiyonunu karakterize etmektedir.
İleri teknoloji ürünü materyalden üretilmiş geniş sele, spor tasarıma uygun olmakla birlikte sürücü ve yolcunun çok konforlu olmasını sağlar. SRV 850'nin zarif ve ince arka kısmı müthiş bir LED teknolojili ışık tertibatı içermektedir. Aprilia'nın yeni maxi çift silindirli modelinde bulunan bu özellik aynı zamanda Aprilia maxi motosikletin güçlü sportifliğinin standart temsilcisi olan Dorsoduro 1200 modelinde de bulunan bir özelliktir.
Teknik Özellikler
SRV 850
Motor Aprilia uzunlamasına V90, 4 zamanlı, ekli üstten kam milli zamanlamalı, silindir başına dört sübaplı.
Hacim 839.3 cc
Max Güç 7.750 devir/dk’da 76 beygir gücü (55,9 kW)
Max Tork 6000 devir/dk’da 7,8 kgm (76.4 Nm)
Soğutma Üç yollu termostatlı sıvı
Ön süspansiyon
41 mm çapında düz ayaklı ve çekme pimi (set-back pin) ile hidrolik teleskopik çatal
Arka süspansiyon
Alüminyum kasnak ve yanlamasına monte edilen tekli amortisör, yedi pozisyonlu yay önyükleme ayarı ile
Ön Fren
Ø 300 mm çift disk Brembo çift yüzer kaliper ile
Arka Fren
Ø 280 mm disk yüzer kaliperli
Ön tekerlek
Hafif alaşım jant.
İç lastiksiz 120/70-R16.
Arka tekerlek
Hafif alaşım jant.
İç lastiksiz160/60-R15
Sele yüksekliği 780 mm
Yakıt deposu hacmi 18.5 litre - 3 litre yedek dahil
Egzoz çıkışı Euro 3
Elektronik yönetim
Kilitlenme karşıtı fren sistemi (ABS) ve gelişmiş çekiş kontrolü (ATC) standarttır
Reklamlar
-
Scooterin kirali xmax kullanicisiyim birgun durumum el verirse alacim tek motor scooterde son nokta arkadaslar bu motor
-
İtalyanlar tasarım konusunda bir numara.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)