Teşekkür ederim, makina ilk başta çok ağır geliyor ancak teker döndüğü an sihir gibi bir şey oluyor ve tüy gibi hafifliyor. Düşük hızda dönüşler çok rahat. Soğuk havaya yakalanmamak için ciddi süratli geldim, 270 lira benzine para verdim. Bence sakin kullanımlarda daha düşer.
Bozuk satıha girildiğinde korkutacak bir ağırlık hissi değil mi? Tüketim harikaymış?
Caponord ticareti ilanlardan değil, grup içerisindekiler arasında dönüyor genelde. Benim aldığım motor ilanlarda yoktu. 7 moto Hüseyin Ustanın orada 1200 capo aradığımı söyledim ve bana fotoğraf gösterdi anlaştık aldım. genelde kapalı bir topluluk gibi. pek ilan olmamasının sebebi ise motorun çok keyifli olması, donanımlarının bir çok emsalinde bulunmamasından.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:48 ----------
çok teşekkkürler darısı size.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------
daha çok dengede tutamam deviririm korkusu var ancak teker dönünce kum çakıl fark etmiyor, çok dengeli ve kullanıcı dostu.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
Grup içerisinde olması mantıklı bir çözüm. Meraklıları birbirini bulup tanıdıkları makineyi alabilirler. Uzun zamandır ilanda bekleyen Capolar bu gruba dahil değil demek ki.
Tamam hocam. Upuzun rotalarınız olsun yeni motorunuzla. Hakkını vermenizi dilerim.
Motor o kadar nadir ki bir gün yolda bizim arkadaşın motorunun aynısına denk geldim, bizim arkadaş sandım. Korna, selektör yaptım selam vermek için, yaklaşınca plakaya bir baktım ki farklıymış. Rezil olduk.
Bugun tekrar 100 km kadar kullandım, ilk önce eksi yönlerinden bahsedeyim. Debriyaj hidrolik olmasına rağmen sert, özellikle trafikte bilekleri yoruyor. Diğer bir eksi yönü 80-100 km hıza kadar titreşim var, ama sonrasında hiç hissedilmiyor.
Hayran bırakan yönleri ise; virajları sanki kendi dönüyor, insana hiç tedirginlik vermiyor. Gücü ve torku çok başka. Teknik olarak 125 hp diyor ancak hissedilen çok başka. Vites aralıkları çok uzun, 115 nm torkla birleşince çok vitesle oynamadan seyahat imkanı sunuyor.
Gidon konumu gayet güzel, hız sabitleyici insanı şimartan bir rahatlık sağlıyor.
Çekiş kontrol 3. Seviyede iken çok müdaheleci ülkemizin asfaltı için bence gayet güzel.
Modların tur ve yağmur arasında ki farkı pek hissedemedim, spor modunda ise bambaşka bir hale bürünüyor.
Egzozun muhteşem bir homurtusu var insanı gaza getiriyor ve sürekli yüksek devir kullanmaya zorluyor, performans egzoz takmaya hiç gerek yok.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Buraları şenlendirmeye devam edeceğim.
Haftasonu 200 km kadar yol yaptım. bu sefer hız sabitleyici denedim ve çok konforlu bir şimarıklıkmış. kolları sürekli aynı pozisyonda tutmaktan kurtaran ve ciddi yakıt tasarrufu sağlayan bir özellik. Yaklaşık 5 sn sabitleme tuşuna basılı tuttuktan sonra göstergede yeşil bir lamba yanıp sönüyor. sonra istediğimiz hıza gelince tuşa bir kere daha basınca o hızda sabitlenip kalıyor. debrayaj, fren veya gaza dokunulmadığı sürece (tıpkı otomobil gibi) gayet keyifli gidiyor.
Bu arada göl kenarına inerken biraz stabilize yola indim, üstünde yol lastikleri olmasına rağmen herhangi bir zorluk çıkartmadı, Abs nin kapatılabilmesi toprak yolda büyük avantaj sağlıyor. Yani motoruma bir kere daha aşık oldum.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
Merhabalar, bu ara capanord 1200 rally almak niyetindeyim de, motorla alakalı kullanıcı deneyimlerine ihtiyacım var.
düşük hızlarda titreşimden bahsetmişsiniz, hatta youtubede bi arkadaş bi inceleme videosunun altına yorum yapmış titreşim düşük hızlarda o kadar çokki stop lambası ve ayak pedini bile düşürdü Demiş, aslı varmı böyle bi titreşimin, zira yarı yarıya şehir içinde de kullanacağım motoru. sonra yakıt değerleri uzun yolda baya ekonomik gitmişsiniz Sivasa 25 kuruş falan sanırım o da kabaca 5 lt gibi sanki, peki şehir içi tüketim 100/l acaba, birde aşırı ısınmadan bahsetmişler hem ayaklara hemde seleye çok ısı veriyor diyo, size zahmet bu sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim. Ve başka eksi yönleri de varsa sizin tespit ettiğiniz, ve bu aletin kronik bi sorunu varmıdır alırken dikkat etmem gereken.
merhaba, titreşim v motor olması dolayısıyla var ama o pegleri düşürecek veya stop lampası oynayacak falan yalan dolan işler bunlar. yakıt olarak 5-6 lt uzun yol 6-7 lt şehiriçi yakıt ortalaması.
ısınma konusunda evet caponord ısınıyorözellikle sol baldırıma sıcaklık geliyor şehir içinde biraz fazla fan açıyor, özellikle soğuğu seven bir motor.
kronik bir sorunu yok diğer eksi denilecek yönleri yukarıda ki başlıklarda yazdım.
caponord için tek bişey söyleyebilirim muhteşem bir makina. ayrıca titreşim için şunu da söyleyim ben motoruma sübap ayarı yaptırmam gerekiyor, ayardan sonra muhtemelen böyle bir titreşim kalmayacak. çünkü motor bağlantılarına baktığımda ciddi kauçuk titreşim emiciler kullanılmış.
eğer imkanınız varsa durmayın alın derim.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
2009 dan beri caponord kullanıyorum... son versiyon Caponord 1200 rally i 2019 da aldım halen keyifle kullanmaya devam ediyorum... ilanımı da az önce yayına aldım.. millet motor görsün...
uzun zamandır buraları boşlamışım, motora keyifle binmeye devam ediyorum. motora otm. zincir yağlama taktırdım, zincir yağlama derdine de son verdim. motorun az sayıda olması kullanıcıyı özel kılıyor.
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
Türkiye'de nadir bulunan motosikletlerin ticareti facebook gruplarında dönüyor daha çok.Benim SM'i facebooktan almıştım.Hem 1-2 ay takılınca kim motoruna iyi bakıyor kim bakmıyor anlıyorsunuz ona göre ticaret yapıyorsunuz.
Hayirli olsun,kazasiz belasiz kullanimlar..
tekrar hayırlı olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)