Bu motorda yakıt ve surat bilgisi paylasirmisin.
170-180 cc olduğu yalan 150'lik silindir var orda görülüyor.
Kardesim ben yeni aldim 180 fc 38 arka disli vardi ve cros motoru gibi surekli vites istiyordu 34de dusurdum top speed 120kmh yakit 20 kurus civari ama daha 300 kmde motor illaki duser ama gayet atarli
170-180 hepsi 150 cc. Hepsi pistonları aynı 62. Arka dişlini keşki ilk yağ değişiminden sonra değiştirseymişsin. Motorun görüceği son hız 130 iyi açabilirsen 140(kesinlikle zorlama şu hızı görücem diye). Ama alt devirleri vitesleri güzel torklu makine. Ben beğeniyorum. 180 nin tek özelliği arkadaşın dediği gibi full nikelaj oluşudur. Ön dişlini büyüt daha rahat edersin. Bende şuan 17-38 var. Arkayı 34 yapınca benim motorda daha da rahatlıyacak.
Balansörlü 150cc ile bile 128km hızı gördüm. KM Saati GPS ile aynı gösteriyo. O hıza motora yatarak değil sadece ayaklarımı yolcu demirine basıp kafamı gidona eğerek çıktım. Arka çantayı söküp motora yatsam Cg'ciler gibi 135'i geçerdi
Kopukların ve apaçilerin vazgeçilmezi olmasa çok nostaljik ve kibar motorlar aslında. İşletim masrafı çok çok düşük, tüy gibi hafif ve kıvrak.
Gel gör ki ben de eski motorumu (breton) %50 apaçiler yüzünden, %50 de titreşim yüzünden sattım, yoksa sapasağlam motordu, performansı da güzeldi.
Bütün it kopukla muhattap olmak zorunda kalıyordum, "Kaç yapıyor, yapılı mı, aynaları söksene, motorları salalım mı, yarışak mı, amasörleri kestirsene", sokakta geçerken tüm cgli apaçiler beni süzüyordu. Şimdiki motorum çok daha iyi ve alımlı olmasına rağmen kimse dönüp bakmıyor, kafam rahat
Herkese iyi forumlar..
Ben yaklaşık 2 hafta içinde ehliyetimi almış olacağım ve motor araştırması yapıyorum
Bundan 2 yıl önce yuki-110 bir cub motorum vardı ve çalındı yaklaşık 2 ay kadar kullanmıştım.
İki model arasında kaldım, Kuba Çita 180-FC ve Honda CBF-150.. Çita'nın ''sıfırı'' 2.800 olduğu için cezbediyor, malum öğrenciyiz.
Max 3,500 bütçem var. Sizce hangi motoru almalıyım? Motoru aldığımda ev-okul arası olarak sürekli kullanacağım yani uzun süreli bir motor lazım. Günlük Min. 20km motorun üstünde yol yapacağım ve ara hızlanmalar önemli. Ne kadar hızlı gittiği değil frene bastığım anda durması önemli benim için.
Sizin önerileriniz nelerdir? Teşekkür ederim.
Salakmısınız nesiniz motr tabiki karburotru 149 cc alttabanda 150 lik sen ne sanıyorsun 180 lik olsa 95 kg motr 250 yapar neyin kafası bu o da imkansız
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Bende 170 lik var ve 180 liğie 10 metre fark attım arkadışımın ki150 felan goruyor ben 1- 2 kere 170 e doğru vurdu ama mak yaptığım hız 160 o da arka dişliyi kuçultup onu buyultunce tabiki zaten orjinal en fazla 140 gorur benimki km de 25 k yakıyor
Devamı için Takipte kalın arkadaşlar
Evet arkadaşlar benim bildiğim kadarı ile bu motorlar 170 ve 180 cc ama daha sonra servis arkadaşlara sordum alt motor 150 cc ancak krankları özel olduğundan 179 cc ye kadar güçlü bir motor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)