Sym Fiddle III 200i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Fiddle III 200i
Motor Tipi 4 zamanlı, 2 subaplı
Motor Hacmi 169 cc
Soğutma Sistemi Hava
Yakıt Sistemi Enjeksiyon
Maksimum Güç 8.8 kW / 7500 d/d (11.80 hp)
Şanzıman CVT
Ön Süspansiyon Teleskopik Çatal
Arka Süspansiyon Salınım kolu
Ön Fren 190 mm disk
Arka Fren 220 mm disk
Ön Tekerlek 110/70-12
Arka Tekerlek 120/70-12
Boyutlar (UxGxY) (mm) 1900 x 690 x 1130
Ağırlık(kg) 112 / 116
Yakıt tankı kapasitesi (lt) 5.2
Fiyat;
Fiddle III 200i - 6953 TL
Reklamlar
-
Merhaba Arkadaşlar, Fiddle 3 200i'ye kavuştum. Karar vermemde en önemli etken tasarımı ve bu tipteki scooterlere göre nispeten büyük motor hacmine sahip olmasıydı. Henüz 60 km yol yaptım. İlk izlenimlerim olumlu. Artılar eksiler kısmına gelirsek hızlanması ve konforu gayet iyi. Malzeme kalitesini ve selesi başarılı. Farları piyasadaki muadillerine göre çok iyi aydınlatıyor. Eksiler kısmına geldiğimizde sele altı bagajına hiç bir kapalı kask sığmıyor. Çözüm olarak arka çanta takmak zorundasınız. Hadi çanta takayım dediğim noktada arka çanta demirini piyasada bulamıyorsunuz. Aksesuar amaçlı küçük bir ön cam takmak istedim maalesef fiddle 3 ön camı bulamadım. Öğrendiğime göre fiddle 2 ön camlarını uyarlıyorlarmış, deneme yapacağım. Fiyat/performans, kalite ve estetik olarak düşündüğümde en mantıklı motorun bu olduğuna karar verdim. Biraz daha km yapayım daha detaylı bilgi ve fotoğraf paylaşacağım. Güvenli sürüşler.
-
merhaba öncelikle hayırlı olsun. bende 125 lik olanını almayı planlıyorum. Ama marka biraz beni korkutuyor. şu an için izlenimleriniz nasıl acaba aklımda fiddle 3 veya yamaha d-elight var. Siz hangisini tavsiye edersiniz cevap verirseniz şimdiden çok sevinirim.
-
Açıkçası Yamaha, Honda, Suzuki gibi markalar her zaman bir adım önde. Ama Sym'nin eli yüzü düzgün servisleri mevcut, parça konusunda da problem yok. Ayrıca fiddle serisi Türkiye'de gerçekten tuttu, piyasası olan bir motor. D'elight benimde seçeneklerim arasındaydı. Sym'den farkı arka fren kampana, cc'si daha düşük. Aynı paraya fiddle 3 200i alabiliyorsun. Ben her gün uzun yol gideceğim için 200i aldım. Şehir içinde kısa mesafe kullanacağım dersen Yamaha D'elight'da mantıklı. Önce neye ihtiyacın olduğunu iyi düşün. Ben trafiğin açıldığı noktalarda elimin altında biraz daha güç ve sürat olsun istedim.
-
motorun hayirli olsun allah kaza bela vermesin.bizde 2 arkadas almaya karar verdik.en uygun 6750 nakit 2015 model siyah rengini bulabildik.sakincasi yoksa aldigin fiyat model yili renk ve bayi bilgisini paylasabilirmisin.
-
2015 model, lacivert renk, 6.750 TL'ye aldım. Siyah rengi fotoğraflarda çok havalı duruyor ama canlı görünce çok beğenmedim. Düz beyaz olsa beyaz çok yakışırdı bu motora maalesef çift renk yapmışlar yanları gri. Benim en çok lacivert hoşuma gitti çok şık duruyor. Bayilerde şunu zorla 3-4 bin nakdin varsa, kalanını kredi kartına 3 ay, 5 ay taksit yapalım de kabul ederler.
-
TİMSAH adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar, Fiddle 3 200i'ye kavuştum. Karar vermemde en önemli etken tasarımı ve bu tipteki scooterlere göre nispeten büyük motor hacmine sahip olmasıydı. Henüz 60 km yol yaptım. İlk izlenimlerim olumlu. Artılar eksiler kısmına gelirsek hızlanması ve konforu gayet iyi. Malzeme kalitesini ve selesi başarılı. Farları piyasadaki muadillerine göre çok iyi aydınlatıyor. Eksiler kısmına geldiğimizde sele altı bagajına hiç bir kapalı kask sığmıyor. Çözüm olarak arka çanta takmak zorundasınız. Hadi çanta takayım dediğim noktada arka çanta demirini piyasada bulamıyorsunuz. Aksesuar amaçlı küçük bir ön cam takmak istedim maalesef fiddle 3 ön camı bulamadım. Öğrendiğime göre fiddle 2 ön camlarını uyarlıyorlarmış, deneme yapacağım. Fiyat/performans, kalite ve estetik olarak düşündüğümde en mantıklı motorun bu olduğuna karar verdim. Biraz daha km yapayım daha detaylı bilgi ve fotoğraf paylaşacağım. Güvenli sürüşler.
hayırlı olsun 200luktekı lacıvert 125 lık fıddle 3 te varmı
-
Öncelikle güzel günlerde kulllanmanızı temenni ederim. Yurt dışı forumlarda Fiddle II olsun III olsun çok yaygın bir şekilde bahsedilen bir sorunu sormak isterim. Titreme durumu nedir? Muhtemelen rodaj dönemini henüz tamamlamamış olsanızda beni korkutan bir sorun açıkçası. Ben de 125 ile 200i arasında kalmış durumdayım. Eğer bu tarz bir sorun mevcut ise 200i versiyonu pek makul gelmiyor. Yada bizimle paylaşabileceğiniz bu tarz, yürüyen aksam kaynaklı bariz bir sorun ile karşılaştınız mı? Namussuz çok yakışıklı yoksa, yarın gidip alasım var.
-
Arkadaşlar aynı şeyler beni de korkutuyor. Bazı sitelerde görünüşüne bakıp aldanmayın sorunlu motor sürekli arıza çıkarır falan diyenler var. Bu nedenle korkuyorum. Yoksa görünüş olarak gerçekten çok yakışıklı bir motor. Umarım kullanan arkadaşlar bize detaylı bilgiler verir..
-
Arkadaşlar ben forumları çok araştırdım almadan önce arızayla ilgili bir sorun pek görmedim. Titreme derseniz geçen bir motor tamircisi fiddle 2 lerde çok titreme var fiddle 3 te de vardır almasaydın gibi bir şey dedi (aküyü şarj ettirdiğim motor ustası aşağıda yazdım niye şarj etmek zorunda kaldığımı). Sonra motorda titreme aramaya başladım Öyle rahatsız edici bir titreme hissetmedim tabi 200 için konuşuyorum. Bir arkadaş 125'in laciverti var mı demiş, evet vardı bayide gördüm. Bu arada arıza konusuna gelirsek 300 km yaptım ilk yağ değişimi gerçekleşti. Motor gerçekten rodajdan sonra daha iyi hale geldi 700 km'den sonra daha da iyi olacağını düşünüyorum. Serviste bir çift vardı fiddle 3 200i'lerini bakıma getirmişler 7.000 km'de hiç bir sıkıntı yaşamadık gayet memnunuz dedi içime su serpti. Bende ise akü bitti bir tamircide şarj ettirip servise götürdüm. Konjentör arızalıymış aküyü yeterince beslemiyormuş. Soketinden söktüler, yenisini sokete taktilar pıt diye düzeldi. Sıfır motorun böyle bir şey yapması çok hoşuma gitmese de kolay hallettikleri için çok kafaya takmamaya çalıştım.
-
Plaka çıkmadan önce fotoğrafını çekmiştim. Onları atayım bari hiç yoktan henüz detaylı fotoğraf çekme imkanım olmadı iş yoğunluğundan.
-
Masallah Masallah nazar degmesın gule gule bın
bende 2 sı var bu aletın sayfasında yazdım artısını eksısını
6000km yaptım ılk bakım 300 km sonra 1000km 3000km sımdı 3. bakıma gırcek
alet kaş da bır ay bınerım 11 yatar.cok sukur rutın bakım dısında bır masrafı suyu buyu olmadı
tıtresım neymnıs usta neresıdnen uydurmus bılemedım
daha gecen gun ogluma orbıt 2 aldım 500km yol geldım 100-140km aralıgında suratle
suzukı an 125 fıdell2 orbıt bunlar hep aynı motor
orbıtı 1000km de aldım garantı belgesınde garantıden sendekı parcanın degıstıgı yazılı
ankarada ustaya sordum muhım bırsey degıl dedı ne kadar dogru egrı bılememü
netıcede ıcıne sınmıs almıssın tıtreme mıtreme ses su bu dınleme bın gıt bas gıt
ha hıc aksaklıkyok dedım ama on frenlerden ses gelır bırde altta tahlıye hortumunun orda sıyah uzun bır hortum vardır o delınır
bunlarda klsıktır sayfasında yazdım bunları okumanı onerırım
kaşda o kecının zor cıktıgı yollara bız uc kısı bındık motora 97+50+55kg=202 kg banamısın demedı demez alt cok sukur
tekrardan hayırlı olsun
-
Merhaba arkadaşlar yakıt konusunda ilk ölçümü yaptım 100 km de 2,5 lt yakıyor. Bana gayet makul geldi.
-
-
21 Temmuz 2016, 02:54
#15
Öncelikle HAYIRLISI OLSUN kardeşim.. Kazasız, belasız sürüşlerin olsun.
Merak ettiğim bir, iki konu var ve yardımcı olursan çok memnun olurum.
İlk olarak çift renk olayından ben de hoşnut olmadım ve bu yüzden Fiddle 2 ile 3 arasında gidip geliyordum ancak senin motoru görünce fikrim değişti. Motorunun rengi o kadar tatlı duruyor ki, ben de aynı renkten istiyorum
Gelelim merak ettiğim konulara.
"2015 Model Fiddle III 200i 6.750 TL"
Birincisi; nereden temin ettin?
İkincisi; Plaka, sigorta vs. ne kadara patladı?
Zahmet olmazsa, birazcık bilgilendirirsen çok memnun olurum...
-
22 Temmuz 2016, 09:16
#16
200 cc , son hız olarak ne seviyede , deneyen oldu mu?
110-120 lerde çok zorlanıyor mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------
TİMSAH adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar yakıt konusunda ilk ölçümü yaptım 100 km de 2,5 lt yakıyor. Bana gayet makul geldi.
merhaba ,
hız ne durumda , hiç deneme yaptınız mı? 120+ olur mu ?
-
26 Ağustos 2016, 17:26
#17
Arkadaşlar merhaba,
Ben aranıza yeni katıldım. Bende Hazirran da Fiddle 3 200i motor aldım. Takribi 12 senedir motorsiklet kullanıcısıyım. Fiddle 3 ile toplamda 3500 km ye yakında yol yaptım. 1.85 boy ve 103 kg yum ve motora genelde eşimle beraber biniyorum. Motorun boyutları benim gibi birine bile gayet uygun ölçülerde. Motor hakkındaki izlenimlerimi aktaracak olursam. 2016 modellerinde kombine fren sistemi var ve gayet iyi tutuyor. Hatta ilk aldığım zamanlarda fren denemeleri yaparken üzerinden uçacakmış gibi hissettim kendimi Motor 11.8 hp ve çekişi bence şahane 2 kişi binmemize rağmen 100 km hıza gayet kısa sürede ulaşıyor ki tek kişi iken bu daha fazla hissettiriyor. Ben deneme amaçlı bir kere 120 km hıza çıktım daha da çıkar gibiydi ama lastik ebadının küçük oluşu ve hafif bir motor olmasından dolayı rüzgar biraz fazla hissettiriyor o süratlerde bu nedenden dolayı korktum ve daha fazla hızlanmadım. Motorun küçük oluşu bütün aralıklardan geçebilmenizi sağlıyor. Yakıt konusunda bir depo ile 200-250 km arası yol yapıyoruz 2 kişi. zaten deposu 5,2 lt ve benzin aldığımda daha depoda 0,5 -1 lt arası benzin oluyor. Eksi yönü bagajı biraz küçük. bunun dışında ben severek biniyorum. Torpido gözünde çakmak giriş yeri hazır vaziyette ama takılı değil. bunun dışında torpidosuna cüzdan ruhsat ve telefon rahat sığıyor. Torpido üstünde poşet asma kancası mevcut. Benim gibi çarşı pazar alışverişine gidenler için süper işe yarıyor. Ayak koyma yerinin düz olması da bir avantaj. Sele altında yakıt kesme sistemi var. Uzun süreli park edeceğiniz zamanlarda motoru kontaktan çalıştıramamaları için böyle bir güvenlik önlemi alınmış ve motora yakıt gitmesi engellenmiş. Bakımlarını düzenli olarak yapıyorum daha şuana kadar en ufak sorun veya bir ses veya titreme ile karşılaşmadım. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar merak eden olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
-
Uzun zamandır girmiyordum, bazı sorular olmuş. 9.000 km yol yaptım şu ana kadar hiç bir problem yaşamadım. Ruhsat masrafı 200 TL, sigortada 650 tuttu. Motorun 120 kmnin üzerine çıktığı pek söylenemez. 110 km ile çok rahat vibrasyon ve zorlanma problemi olmadan gidebiliyorsunuz. 120 km ilede isterseniz gidersiniz ama o +5 km için yokuş aşağı falan olması gerekir heralde Bu arada yanlış anlaşılma olmasın 120 km'de bile motor vibrasyon ve zorlanma yapmıyor ama ben 110km'de daha rahat hissediyorum. 9.000 km olmasına rağmen sağından solundan ses gelmemesi, ilk günki gibi olması beni oldukça memnun etti.
-
kullananlara hayılrı olsun nice 9000 kilometreler darısı benim de başıma geçtiğimiz cumartesi günü ben de mavi renk için bayiyle anlaştım daha işlemler bitmedi bekliyorum gelmesini. Ehliyeti de önceki cumartesi aldım. şimdi iş işten geçti gerçi ama çok mu acele etmişim almakta? korkmuyor da değilim trafiğe nasıl çıkıcam diye. bi sorum olursa size danışıcam artık
-
Arkadaşlar merhaba dün 3200km de fiddle 200i mi alarak aranıza katıldım. Kullanım kılavuzunun teknik bilgiler kısmında fiddle 3 125 lik var 200lük yok. Sanırım bayi alırken yanlış vermiş. Elinizde varsa görselini atabilir misiniz. Bir de motorun lastik basıncı kaç olmalı. Ön cam siperlik konusunda benim aldığım motorda siperlik demirleri vardı ama camı yoktu. Netten evde imalat yapan birini buldum sipariş verdim. Ürün geldiğinde bakarım kaliteliyse isteyen arkadaşlara ustanın numarasını yollarım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)