GEZMEYE BAŞLADIK ŞÜKÜR...
GEZMEYE BAŞLADIK ŞÜKÜR...
bu hunk'un yenı modeline hasta kaldım resmen eee hero nun kalitesini biliyorum zaten sorunsuz motorlar bişey olsada yedek parcası bol 5 garantisi var zaten fiyatıda cok uygun. bayiyle konuştum önumuzdeki aylarda gelecekmiş ismimi yazdırdım bile
Benim hunkta 2 viteste gidince debriyaja basılı tutunca trrrrttt diye ses geliyor boşa alınca düzeliyor ve normalde durunca 1 den boşa alınmıyor cok sert illaki biraz hareket etirip o şekilde almam lazım sizde de böylemi acaba ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
Cevap verecek kimse yok mu???
Merhabalar. Bugün itibari ile 2016 Hunk alarak ben de aranıza katılmış bulunmaktayım. Daha önce Keeway Superlight 150, Regal Raptor 250cc ve Cbf 150 tecrübem oldu. Hunk'ı günde 15 km ise gidip gelmek oçin kullanacağım. Sokağa bırakacağım için kesilmez zincir ve kilite ihtiyacım var. Uygun fiyata nereden temin edebilirim?
Hayırlı akşamlar.
Reis araştırım buldum debriyaj telinde az biraz fazla boşluk vardı ve sıkınca şanzıman tam ayrılmıyor vites geçişleri rahat sağlanmıyordu . Az biraz sıktım ve şuan geçişler düzeldi yerinde bile düzgün boşa geçiyor
1,5 senedir severek kullandığım Hunk'ımı satıyorum arkadaşlar. Nedeni 250cc motor almak istemem. 14 binde, tüm bakımları Motul yağ kullanılarak zamanında yapılmıştır. Buradan referans ile gelenlere fiyatım 5.500 TL Üzerinde orjinal ölçü Anlas lastikler var.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...76485748/detay
Bilindiği gibi youtube da motorumu detaylı teknik özellikleri ile beraber tanıttım. Youtube linki;
https://www.youtube.com/watch?v=NvwOfhgi-Ko
Evet arkadaşlar. Yaklaşık 1 ay önce buraya en son ben yazmışım, tekrar ben yazıyorum.
Bildiğiniz gibi distribitörümüzün bence biraz sessiz kalması, 2 yıldır yeni ürün getirmemesi, 2018 yılı 2. yarısına girdiğimiz halde halen daha 2016 model ürünlerin de satılması bizim modelin piyasada unutlulmasına sebep oldu. Keşke daha çok çalışıp, biraz da biz kullanıcıların yanında olsalar, pozitif etkileşimlerde bulunsak ve varlıklarını yanımızda hissetsek. Ama malesef Hero Hunk modelini 5 bin lira deseniz kimse almıyor. Ben de sattım 4.750 ye.
Bu kadar sağlam, taş gibi ve tabiri caizse vur kırbacı gitsin bir ürün var, 1 depo ile 550 km menzil gibi bir yakıt tüketimi var, yetkili serviste manet 10 lira, egzos koruma 25 lira, bakımlar 80 lira. Ama malesef distribitör bana göre bu ürünü kullanamadı. Keşke sesimizi duyup şuradan iki kelam edebilseydik, önerilerde bulunabilseydik ama yok. Ben de satıp Hero'yu terk ettim. 200 lük Hunk gelecekmiş. 125 lik enjeksiyonlu Ignitor modelini önce Mayıs için gelecek dediler, olmadı web sitelerinden tarihi silip Haziran yaptılar. O da olmadı komple tarihi sildiler. Ignitor ne zaman gelecek belli değil yani. 200 lük Hun da Kasım deniyor. O da 2019 da anca gelebilir. Doğru düzgün bir politika izlense hadi 2017 de komple yattın, 2018 Mart'da ignitor, Haziran' da Hunk 200 getirse, biraz kullanıcı ile muhatap olsa ben yoluma Hero ile devam edebilirdim. Şimdi 400cc çift silindir motor yaptık. Abs li fiyatı 15 bin dese yine almam. BEnim için, üzülerek de olsa Hero bitti. Diğer Hint markası ile 2016 yılında bilinirlikleri kafa kafaya gidiyordu. Ama diğer adamlar ne yaptı, arka arkaya yeni modeller, 400 lük motorlar, yok Türkiye turu, yok servis günleri, 150 cc ler 160 cc ler, cafe racerlar. Adamlar çalıştı.
Ekrem abi var, bu forumda milletin nazını çekti, dert dinledi, çözüm üretti. Bizim firma bunları yapmadı. Veya ben göremedim.
Motor fiyatları oldukça yükselmişken, aldığım fiyatın daha da azına, 4.750 liraya bana doğru düzgün sermaye olmayacak bir paraya sattım. Burada distribitörün doğrudan bir suçu yok. Ama çok severek ve isteyerek aldığım, çok severek kullandığım motorumu, piyasada iyice bitecek-unutulacak endişesiyle sattım.
Bana zararı hadi olsun 500 TL Satış-servis işi yapanlar bence maddi açıdan asıl mağduriyetlerini yaşayabilirler diye tahmin ediyorum.
Bitti
Ve tabi ki ne olursa olsun imza;
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Türkiyeden teknik müdürler bu hafta sonu eğitime gidiyorlar. Yeni modelerin tanıtımı vs. için. Türkiyede üretim olacaksa onunla ilgili eğitimde olabilir, ama eğitim süresi kısa, bence olmaz.
Bu arada Hero Türkiye Kariyer.net te SSH müdürü arıyor. Minimum maaş ve maksimum 1 sene olacak bu maceraya kaç kişi başvurdu acaba?
Bu arada 3 sene ile rekor bende Yaklaşan olmadı
Bu motorda dikkatimi çeken en büyük detay rölantide ve düşük devirde neredeyse hiç ses çıkarmaması, elektrikli motor gibi neredeyse
Yoksa bir tek bende mi böyle acaba?...
Arkadaşlar merhaba. 3 aydır hunk kullanıcısıyım. 3 ayda 4000 km yol yapmışım. Daha yeni ege akdeniz turundan geldim. 2100 km civarı yol yaptım. Uzun yola çıkacağım diye ön dişliyi bir diş büyüttüm. Halen bazen ayak beşten sonra vites arıyor. Çünkü beşte 7000 devire gelince fena bağırmaya başlıyor. Titreşimde bu noktada keyif kaçırmaya başlıyor.Hele artçı için kabus. Gidişi ve yakıtı iyi. Şöyleki limitlerde 2100 km kullanınca 410 tl gibi bir yakıt tüketti.(6,35tl/lt)yani 100km de 3 lt, yan çantalı ve yüklü. Orjinal lastikler kuru zeminde tatminkar. Malzeme kalitesi güzel. Beğenmediğin yanı alt devirler çok ölü. 1 den 2 ye atıp gazı açınca boğulma yapıyor. Aynı olay 2 den 3 e atıncada oluyor. Fakat yüksek devirde değiştirirsen sorun yok. Sabahları yaz ayında bile ilk marştan hemen sonra hareket edemiyorsun. İlla 2 dk ısınacak. Yoksa öksürüyor tabiri caizze. Sizlerinde başına böyle tekleme boğulma problemi olupta çözüm bulanınız olduysa benimle paylaşırsa çözümü sevinirim.
Tekerimiz düz bassın
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
valla hocam 2 yıldır kullanıyorum ne boğulma ne öksürme ne tıksırma hiçbir problemim yok allaha şükür sadece sabahları geç ısınma olayı bende de var.ama o da benim nezdimde bir sorun dahi sayılmaz.
bu arada bu forumda hunk kullanıcı sayısı pek yok ama facebook gruplarında epey varlar.sormak istediğin teknik sorular olursa oraya yaz sanayide ömrü geçmiş adamlar mutlaka yol göstereceklerdir.
Bayram öncesi yağ değişimi vb bakımlarını yaptırıp 1000 kmlik bir tura çıktım artçı olmadan. İkinci bakımına farklı servise götürmek istedim. Ve ilk süprizi yaşadım. Motor sistemde kayıtlı bile değil. Montajı yapılmamış görünüyor. Yani ilk servise güvenmemekte haklı çıktım. Neyse bunu bugün yarın halletmek için uğraşacağım. Yaklaşık 1000 km boyunca beni rahatsız eden şeyler nelerdir onu yazayım.
1. Rüzgar: Tabiri caiz ise beni "mafetti". 50 km gibi hızlarda bile mahvetti beni. Tamam güzergahım rüzgarlı bir güzergahtı ama bu kadar etkilenmesi de normal değiildir herhalde. Özellikle bir sahil şeridinde giderken bir virajı çıkıp seyirlik bir tepe hizasına çıktığımda motoru yatırabilecek kadar yana attı beni. Bunu daha önce tecrübe etmemiştim, korktuğumu söylemek isterim.
2. Titreşim ve sele: Evet ilk gün 400 km yaptıktan sonra 5 saat mola oldu. Ardından bir 350 km daha yaptım. İki gün sonra da 250 km daha yaptım. Totomu hissetmiyordum 5 saatlik moladan sonraki yolculukta. Öne al, yana al, geri ittir; o neydi arkadaş :D
Ayrıca, motoru son hızlarda kullanmak fazla yakıyor. Bir limit belirlemek fena olmaz aslında bunun için.
Bunlar dışında ise bir sorunum olmadı. Motordan memnunum ama bazı servislerinden ve buna ek olarak garanti ile parça tedarik süresi uydurmasından memnun değilim.
Yazdım-çizdim-fuarda yetkililerle konuştum-sosyal medyadan ulaştım. Motordan müthiş memnun kaldım, distribütörden müthiş memnun kalmadım "aman elimde kalır" diye sattım. Bir daha da almam. Kasım'da 200R gelir mi bilmem. Mayıs'da Ignitor geliyordu. Nooldu?
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Hero Hunk motorum ile Beypazarı - Çayırhan - Nallıhan yolculuğunun 1. bölümü
İyi seyirler...
Bende de thriller vardi, dun sattım yemin ederim taş gibi motordu ama servis yalanlarından, hâla piyasa yapamadığından bıktım artık, kim vurduya gitti güzelim marka, karizma biyerde 7 bin tl biyerde 9 bin.
Model gösteriyolar ne zaman gelecek belli değil belkide gelmeyecek.
Hele o servis saçmalıkları ne öyle ya birinden kaçıyorum diğeri daha beter çıkıyor, farklı yağ koymalar boru gibi fiyat almalar, koyduğu yağı tonla alıyo adam ve benim motorum 1 litre alıyor ona 1 litre 30 liraya bile gelmiyordur ama benden istediği para 120 tl, hava filtresi buji birlikte değistiğinde 175 tl alıyor iki katını verir japona binerim baba hadi Allaha emanet ol herocum
Selamlar arkadaşlar benim Hunk kışın yatacak, karbüratördeki benzini bitirip yani musluğu kapatıp bekletsem bir sorun çıkar mı?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)