Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
bizde sürücü kursuna eğitim aracı olarak aldık ama titreşim beni benden aldı 35 km de toto uyuşturmak nedir birde konforlu falan diyorlar bunu geçtim lastik konusuna seçenek bulmamız lazım anlaş alsak üzermi bilemiyorum bugün eğitim dönüşü sağlam yağmur yedik motor bi sağa bi sola geziniyo mrf ile metzeler falan varsa iyi yoksa anlaş alıcaz kullananlar yorum atarsa iyi olur
Reklamlar
-
ayzek adlı üyeden alıntı
bizde sürücü kursuna eğitim aracı olarak aldık ama titreşim beni benden aldı 35 km de toto uyuşturmak nedir birde konforlu falan diyorlar bunu geçtim lastik konusuna seçenek bulmamız lazım anlaş alsak üzermi bilemiyorum bugün eğitim dönüşü sağlam yağmur yedik motor bi sağa bi sola geziniyo mrf ile metzeler falan varsa iyi yoksa anlaş alıcaz kullananlar yorum atarsa iyi olur
Birçok kişiyle konuştum.Çoğunluk anlaş lastiklerinin(irc) asfaltta iyi ancak yağmurda kaygan olduğunu söylediler.Yağmurda kaymamak için michelin pilot street tavsiye ettiler.Ben de gittim aldım.arka lastik ebadı 1 cm küçük kalsa da sürüş esnasında sorun teşkil etmiyor.Lastiği aldığımdan beri 150 kilometre kullandım yağmurlu ve normal havalarda.ve şimdiye kadar çok şükür en ufak bir kayma bile yaşamadım.ve size de tavsiye ediyorum.
-
22 Kasım 2016, 11:09
#183
1300 km dur hunkla beraber yol yapıyorum. Biraz titresim var. Pulsar 150 kadar degil. Motor iyi tavsiye ederim. Asya motor biraz ilgisiz.
-
06 Aralık 2016, 09:15
#184
5 ay süren yoğun araştırmalar sonucu Hunk' ımı alarak aranıza katıldım.
Olay biraz da kısmet. Böyle olacağını biliyordum. Tam 1 sene önce inazuma' mı Ankara' da bir arkadaşıma sattım.
Yaz başında motor almaya niyetlendim. Mondial RX3i ile başladım. Baktıklarımın en pahalısı buydu. Enduro olduğu için tubeless lastiği yok. Beni tedirgin etti. Vazgeçtim. Aynı grubun Zontes motoruna baktım. 9 binlik fiyatı hoşuma gitti. Yağ soğutmalı motorları da severim. Kimse almadı, hiç satılmadı. Forumdan 1 arkadaş aldı. Memnun ama parça, aksesuar ve ikinci el değeri beni soğuttu. Bu arada 9 binlik fiyatı 10 bine dayandı. Satılmayan bir motor için fazla özgüvenli bir hareket olmuş. Vazgeçtim ve ikinci el xcity' lere bakar oldum. Scooter adamı olmadığımı anladım. İnazuma' mı sattığım arkadaş, onu satıp Hunk almıştı. Şimdi tekrar büyük motora geçecek. Bana Hunk' ı öve öve bitiremiyordu. Sonunda onun Hunk' ını ben aldım. Daha 3.000 kilometrede. Hemen kimsenin yapmadığını tahmin ettiğim şekilde arkadaş, kış lastiği almış. Anlas Wintergrip 2. Yumuşak hamurlu bir lastik. Virajlarda motoru yatırabiliyorsunuz. Frenleme ve virajı çok iyi. Yazlık lastiği de aladım. 1,5 sene falan lastiğe para vermem.
06 plaka olduğu için trafik sigortası İstanbul' a göre daha düşük çıktı. 600 küsür lira. Sigortam.net' den indirimim vardı, 450 liraya halledecem.
Zamdan az etkilenmek için depomu doldurdum. 50 liraya 10 küsür litre benzin aldım. Menziline bakacağım.
Önceki motorum tabi mercedes konforu sunuyordu. Hunk, tek silindir, karbüratörlü, hava soğutmalı daha düşük beygir ve tork gibi negatif özelliklere sahip ama bu fiyata bu motor. Performansı da fena gelmedi.
Bakalım. Hayırlısı olmuştur inşallah.
-
06 Aralık 2016, 22:02
#185
hayırlı olsun kardeşim.inazuma kadar olmasa da hunk da konforludur o konuda seni tatmin edecektir.titreşimi sorun etmezsen hunkla çok mutlu olacağından eminim.
-
12 Aralık 2016, 02:09
#186
Ben karizma r kullaniyorum on arka anlas lastik taktim formada resmini attim yagmurda deil buzda bile kaymiyo rahatca virajlarda yatiyo motorsiklet ben cok memnunum soyle soyleyim abarti belki ama lastik ole yere yapisiyoki yol islakken lastigin gectigi yerlerde islaklik kalmiyo kurütuyo 😃😃😃 saka bi yana yol tutusu cok iyi tavsiye ederim
-
12 Aralık 2016, 13:45
#187
Bende de Anlas lastik var. Hatta arkalar 90/90-18 incelikte. Ama fren ve özellikle virajlar çok iyi. Baya bi yatırabiliyorsunuz motoru. Bambaşka bir karaktere bürünüyor. Lastiklerin kenarlarında da viraj için vakumlar var. Bugünlerde motora binecekler varsa sonuna kadar tavsiye ederim. LAstik bu, motorda pek çok şey ona bağlı.
-
23 Aralık 2016, 15:11
#188
HERO HUNK KIŞLIK LASTİK TAVSİYESİ HK.
KIŞ ŞARTLARINA UYGUN BİZZAT KULLANARAK ÜSTÜN YOL TUTUŞU OLAN KARDA VE BUZDA BİREBİR ETKİLİ... ADAMLAR YAPMIŞLAR HELAL OLSUN..
http://urun.n11.com/lastik/anlas-2-7518-ve-90-9018-winter-kislik-takim-lastik-P138624474
-
28 Aralık 2016, 17:24
#189
herohunk67 adlı üyeden alıntı
KIŞ ŞARTLARINA UYGUN BİZZAT KULLANARAK ÜSTÜN YOL TUTUŞU OLAN KARDA VE BUZDA BİREBİR ETKİLİ... ADAMLAR YAPMIŞLAR HELAL OLSUN..
http://urun.n11.com/lastik/anlas-2-7518-ve-90-9018-winter-kislik-takim-lastik-P138624474
http://i.hizliresim.com/JqaPjE.jpg
Tamam işte, benim lastikler bunlar. Ama 110 cm arka lastiği 90 cm e düşürmek bir olumsuzluk teşkil eder mi bilmiyorum.
Benim fren performansım en az 2 gömlek, viraj ve yatma kabiliyetim minimum 3-5 gömlek daha iyi oldu. Resmen viraj yapar oldum yatırarak motoru. Motor alma lastik al
-
29 Aralık 2016, 16:37
#190
kuryelerin altındada görmeye başladım, kuryelerin yeni favorisi gibi gözüküyor
-
29 Aralık 2016, 16:39
#191
namikcan adlı üyeden alıntı
kuryelerin altındada görmeye başladım, kuryelerin yeni favorisi gibi gözüküyor
hero nun türkiyedeki en beğenilen modeli hunk
-
30 Aralık 2016, 16:51
#192
Yeni alanlara hayırlı ugurlu olsun. Maşallah 2bin kilometre oldu ve şu soguklarda bile tek marşta jikle ile marş alıyorya ona hasta oluyorum. Birinci vitesten 2. vitese geçerken biraz tak diye fazla ses çıkıyor gibi ama yinede motorumu çok seviyorum. Çok şükür sonunda kendi karakterimle uyuşan bir motosiklete sahibim. 20 lira atıyorum gez gez nerelere gittiğimi unutuyorum. Ayrıca koltuğu rahat değil diyenler için daha önce drift kullanmıştım benim için bu motosiklet oturuş pozisyonu açısından hiçbir rahatsızlık vermedi 1,83 boyum 83 kiloyum. Motosikleti de muğladan 2. el aldım ve 50 liralık benzin ile 50 ile 70 kilometre hızları arasında yalovaya kadar gelmiştim yani ilk defa üzerine binmem ve uzun yol yapmama rağmen neler hissedemediğimi düşünün. Kask kafamı sıkıyordu motordan inmek gelmiyordu içimden. Her dostuma tavsiye ederim hunk HERO Motorun kurtarıcısıdır. Yılbaşı geçmeden zamlar yüklenmeden kaçırmayın derim alın depoya biryere koyun motorlarınızı
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------
Dionysos adlı üyeden alıntı
1300 km dur hunkla beraber yol yapıyorum. Biraz titresim var. Pulsar 150 kadar degil. Motor iyi tavsiye ederim. Asya motor biraz ilgisiz.
Evet söylediklerin hakkında sana katılıyorum ASYA motor biraz ilgisiz ancak motosikletinde uğraçılacak kafa ağrıtacak bir tarafı yok o yönden şanslıyız.
Hayatımda En Tatlı Gördüğüm Şey Sadece HAYATIM
-
TVS apache ile karşılaştırma yapsak ne gibi artı eksiler ortaya çıkar hunk sahibi arkadaşlara sormuş olalım?
-
5 yıl garanti,ön arka disk fren,daha konforlu sele + sürüş (bana göre)
-
ılk motor ıcın cokmu guclu yada agır kaçar,tecrubesız bır surucu ıcın arkadaslar.Ehıyetı gecne yıl aldık ama ımkanlardan mtoru erteledık en begendıgım commuter hunk ,ama sankı surusu ybr gıbı efsane kolay degıl gıbı gelıyor,yada gozum korkuyor bılmıyorum ne dersınız,vıtessız scooterlaramı bakmalı,bır kere adam gıbı hunk alıp zorda olsa alısıp kullanmalımı? tesekkurler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Birde gecen yıl bal rengı ve yeşilde vardı diye hatırlıyorum fakat suan sıtesınde yok,acaba bu renkler artık gelmeyecekmı yada bayılerdekı yeşili alsak sonrasında parcada sıkıntı yasanma durumu nedir?
-
stevejones adlı üyeden alıntı
ılk motor ıcın cokmu guclu yada agır kaçar,tecrubesız bır surucu ıcın arkadaslar.Ehıyetı gecne yıl aldık ama ımkanlardan mtoru erteledık en begendıgım commuter hunk ,ama sankı surusu ybr gıbı efsane kolay degıl gıbı gelıyor,yada gozum korkuyor bılmıyorum ne dersınız,vıtessız scooterlaramı bakmalı,bır kere adam gıbı hunk alıp zorda olsa alısıp kullanmalımı? tesekkurler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Birde gecen yıl bal rengı ve yeşilde vardı diye hatırlıyorum fakat suan sıtesınde yok,acaba bu renkler artık gelmeyecekmı yada bayılerdekı yeşili alsak sonrasında parcada sıkıntı yasanma durumu nedir?
hunk güçlü bir motor değil.zaten biz hunku gücünü düşünerek almadık.hunkun diğerlerinden(ybr,cbf...) ayrılan en önemli özellikleri tork,tasarım ve ön-arka disk fren oluşu.ybr tasarım olarak biraz küçük kalıyor.bisikletten bozma bir alet gibi duruyor özellikle benim gibi 1.85 boyunda birinin altında.cbf daha kalıplı ama o da hep kurye motoru havasında olduğu için(malesef) insanlara cazip gelmeyebiliyor.ayrıca cbf de tork falan yok.bunu hunk kullanınca çok daha iyi anlıyor insan.hunku kullanınca şehir içinde amele gibi vites değiştirmene gerek kalmıyor.ve yokuşta şahlanan bir motordan bahsediyoruz.daha ne ister bir insan?biraz titreşim beni rahatsız etmez diyosan,boyun da 1.70'in altında değilse hunk senin için süper bir başlangıç motoru olacaktır.scooter istiyosan iş değişir tabi.ama vitesli düşünüyorsan keskinlikle hunku tavsiye ederim.
-
Hunk'ı geçtiğimiz Cumartesi servise götürdüm. Altınşehir Derviş Motor'a. Aydın ilgilendi sağolsun.
Hava soğutmalı olduğundan motor sıcaklığı özellikle yazın yüksek olacağından Castrol 15w-50 motor yağı koyduk. Aynalar bana küçük geliyordu. Cbf 150 aynası taktırdım. Bir de motorun üst kısmında yağ sızıntısı vardı. Eksiltme yok ama nedenini anlayamamıştım. Motor Ankara'dan tırla yatık şekilde geldi, ondan da olmuş olabilir. Neyse temizledik, biraz test edip sızıntı oluyor mu bakacağım. 20 km kadar 8 bin devir civarı kullandım sızıntı yok. Yakıt ekonomisi sağladığı gibi bakım ve parça fiyatları da uygun bir motor.
Bu arada 5. vitesde ölçtüm. 6 bin devirde 75, 7 bin devirde 87, 8 bin devirde 100 yapıyor. Demek ki 9 bin devirde 113 yapacak. Bu da son hız. Yukarısı redline. Cbf 150 ön dişlisi takan arkadaş vardı. Hızlara 1.000 devir düşükte ulaşıldığını belirtmiş. Bu durumda 9 bin devirde 125 yapabilir.
-
hero hunk umu haziran 2016 da aldım o günden beri zevkle keyifle biniyorum şehir içiyse şehir içi uzun yolsa uzun yol sıkıntısız güvenli rahat şekilli kalıplı ekonomik iyi bir motor ne ararsan var bu benim üçüncü motorum ilk motorum bumoto safir marka 100 lük bir cup tı uzun yola giderken yanımda benzin şişesi taşımak zorunda kalıyordum 100 lük olduğu için bayırda bayılıyordu baktım olmayacak onu satıp bajaj boxer aldım gerçekten çok güçlü ve sağlam bir motor hele bayırlarda inanılmaz güçlü düzde kaçla gidiyorsan bayırda da aynı hızla git ama şehir içi motoru uzun yolda 4 vites olduğu için 4. viteste 80 90 km hızla giderken motor çok bağırıyordu titreşimi de fazlaydı bunlar uzun yolda can sıkan şeyler böyle olunca sattım bende araştırdım iki motor arasında kaldım bajaj pulsar 150 ns mi hero hunk mu iki motorun bayilerine gittim inceledim ikisi de kalıplı şekilli motorlar hunk un 5 yıl garantisi ön arka frenlerin disk oluşu zincir korumasının olması ve hunk un oturuş pozisyonu ve selesinin yumuşaklığı ve rahatlığı pulsara göre bence daha iyiydi pulsarda o rahatlığı göremedim ama şu var ki pulsar ın forum sayfası hunk a göre daha hareketli bunda bajaj firmasının forumlarda kullanıcısıyla diyalog halinde olması ve bajaj etkinliklerinin motorseverleri buluşturması ben bir hero kullanıcısı olarak hero firmasının da forumlara katılmasını ve etkinlikler düzenlemesini isterdim
-
bence heronun en iyi modeli
-
Merhaba arkadaşlar, geçen hafta Hero hunk satın aldım. Çok fazla deneme şansım olmadı 25 km kadar kullanabildim.Ehliyet sınavından sonra ilk defa vitesli motosiklet kullanıyorum. Önceki motosikletim honda kinetic. Şehir içinde ihtiyaçlarımı karşılıyor. Hunk u yolumun üzerinde hero bayide gördüm.Forumda yazılanlara bir göz attım.Bir hafta sonra tekrar bayiye gidip daha ayrıntılı inceledim. Sonra bajaj, kuba, asya motor, yamaha, honda ve bir kaç bayiye daha gidip bütün 150 cc commuter, scooter, naked vs modellere baktım. Bazılarını çalıştırıp sesini dinledim. Hunk bana çok şık geldi açıkçası.Sesini de beğendim. Malzeme kalitesi 10.000 tl civarı diğer markalar gibi. Bir eksiklik görmedim. İlk izlenimim, aynalar biraz gevşekti sıkıştırmak için çevirince daha da gevşedi, meğerse terse doğru çevirmek gerekiyormuş.Çift somunlu yapmışlar penseyle hallettim. Gazı bana biraz hassas geldi ama biraz kullanınca alıştım. Vitesi boşa geçirmek için baya bi uğraştım ama sanırım benim acemiliğimden. Kinetic le zorlanarak çıktığım bir yokuş vardı oraya gittim üçüncü vitesle gayet rahat çıktım, rodajda olduğu için 4500 deviri geçmedim. Frenleri çok başarılı. Hele kinetic ten sonra bana ciddi bir güven verdi ki alma sebebimdir. Yakıtı daha ölçmedim. Evim giriş katta olduğu için motosikleti evin içine aldım. Havalar düzelince kullanmaya başlarım, yakıt konusuna da o zaman bakacağım.İlk izlenim olarak memnunum.80-90 km hızları geçmeden kullanacağımı bildiğimden rahat ederim diye düşünüyorum.Birde deneme fotosu atayım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)