Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2016, 09:51
#121
Oncelikle herkese selamlar. Nacizhane 18 yildir motosiklet kullanan biri olarak fikirlerimi aktarmak istiyorum. Suana kadar kullandigim en ufak motosiklet 600cc idi. Ancak 2008 yilinda iki arkadasimi kazada feci sekilde kaybedince psikolojik olarak binmek istemedim ve 8 sene sonra hero hunk ile tekrardan araniza dahil oldum. Genelde kiyaslamalara baktigimda Cbf 150 ile kiyaslama yapilmis. Oncelikle sunu soyleyeyim hondanin urettigi motorlar dogru kullanimla evladiyeliktir. Hondanin 150 cc ye kadar olan motorlarini yakin zamana kadar Hero fabrikasi yapmaktaydi. Yurt disi urunlerine baktiginizda motor bloglarinda hero honda yazdigini gorursunuz. Bu benim icin ilk referans oldu. Ikincisi 150cc ve bu segmentte bir motora 5 yil ve 50.000km garanti vermek cok iddali bir durum oldu benim icin. Bayide motoru incelerken diger yandan Lifan, Kuba, Asya motor markalarinin muadil modellerinede goz attim. Amac kucuk bir ilcede dolasmak ve hala kaza psikolojisini atamadigim icin neden olmasin dedim. Heroda ilk dikkatimi ceken plastik aksamdaki malzeme kalitesi oldu. Sonra biraz daha yaklastim baglanti noktalari, sasi, ve oturus pozisyonu arti olarak geldi ve motor gucunun digerlerinden bir tik yukarilarda olmasi almama sebep oldu.
Benim gibi 1.86 boyunda ve 85 kg biri cok guzel sigdi motora. Deponun tasarimini begendim dizler tam yerlesiyor ve hareket edene kadar buyuk bir naked hissi veriyor.
Suspansiyon olarak cok hosuma gitti rahat bir kullanim sagliyor. Olumsuz gordugum yanlardan biri ayak pegleri ile vites ve frenin cok yakin olmasi kendi acima 43 numara bir ayakla zorlaniyorum ama onuda kendim cozecegim.
Cok guzel bir sahil sehrinde oturuyorum o yizden virajli yollar konusunda biraz sansli sayilirim. Daha 1 gunde100km yol yapmisken zorlamak ne kadar dogru bilemem ama viraja giris ve. Cikislardaki durum gayet stabil. (dip not.. Ben bilmem kac yillik motorcuyum birsey olmaz demeyin guvenli surus ve hakimiyet egitimi almadan virajlarda kendinizi zorlamayin).
Guc olarak rodaji tamamlanmamis bir motosiklet uzerinden yorum yapmak pek dogru degil ama kullanani uzmeyecek kadar guclu oldugunu soyleyebiliriz.
Titresime gelecek olursak titresimsiz tek silindir motosiklet olmaz. Bunun cc ile alakasi yok. Imkani olan 650cc hacime sahip suzuki savage denesin eli ayagi uyusunca anlar konumuza gelecek oluraak Hunk verebilecegi gucten feragat etmeyerek vibrasyonu kabul gorur bir seviyede tutmus. Zira kendi motosikletimde sadece peglerde hissettigim bir titresim var. Onun cozumude cok basit. Kendimizinde yapabilecegi cok kolay bir yontemle bunu sifira yakin bir degere almak mumkun.
Son olarak ufak cc motorlarimizi uzun sure keyif ile kullanmak istiyorsak uzmememiz ve bakimlarini yaptirmamiz gerekir.
Kendi motorum Hunk icin uzun yol ve max ideal hizimi 80-90 arasi olarak belirledim. 100km ilede yol alabiliriz ancak surtunme cok fazla olacagindan erken ve ciddi sorunlar ile karsilasmak mumkun. Sonucta yuksek devir ile kullanim amacli uretilmis bir motosiklet degil.
Butun motosiklet tutkunu arkadaslarima guvenli ve keyifli surusler dilerim.
Reklamlar
-
20 Ağustos 2016, 20:54
#122
Merhaba arkadaşlar.ben de bugün hero hunk siparişi vererek aranıza katılmış bulunuyorum.allah pişman etmesin kazasız sürüşler nasip etsin hepimize.bir sorum var.hunk'un arka lastik ebadına göre uygun lastik yok sanırım.sadece kenda marka lastik var.cb125e nin fabrika lastiği olması lazım.sizce kenda lastik nasıl?ayrıca arka lastik için tavsiye edebileceğiniz 100/90/18 ölçülerinde lastik markası var mıdır?
-
21 Ağustos 2016, 19:27
#123
öncelikle hoşgeldin dostum. yüksek sürat beklentin yoksa güzel seçim yapmışsın. ben 2 hafta önce aldım şuan 1600 kmlerdeyim. bir müddet mevcut lastiklerinle kullan şuana kadar beni üzmedi. önümüzdeki sezon için lastik ebatlarında biraz oynama yapacağım arkalara 120/70/18 ön kısmada 100/90/18 leri koyacağım. ben sürekli uzun yol yaptığım için daha iyi yol tutuşu almak amaçlı böyle birşey deneyeceğim. yakıt konusunda hgayet iyi perşembe, cuma ve cumartesi günlerinde mudanya, körfez ve kapıdağ yarım adasında toplam 638 km yol yaptım harcadığım 1 depo. artçım ve yan çantalarım ile beraber 90 km sabit gayet güzel bir şekilde yol yapıyorum. bu pazarda mudanya armutlu çınarcık yalova orhangazi gemlik mudanya toplamda 250 km yol yaptım gayet keyifliydi.
-
21 Ağustos 2016, 20:55
#124
Oha 2 haftada 1600 km mi yaptin tebrik ediyorum seni.peki orjinal lastik ebatlarindan daha buyuk ebatli lastikler kullanman jantlara zarar vermez mi?
-
22 Ağustos 2016, 09:53
#125
Janta bir zarari olmaz tek sorun şasiye degip değmeyeceği
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------
Motosiklete yol yapmak icin binilir bende kendimce iyi gezerim . Janta bir zarari olmaz tek sorun sasiye degip deymeyecegi. Sasi ile temas olmazsa daha iyi bir tutuş yakalayacagim gibi. En kotu ihtimal tabani 110 a cikaririm.110/80/18 olur. Egzosuda farkli bir markanin 250cc motosikletinden aldigim egzos ile biraz daha guclendirecegim. Yakit emisyonu ile ilgilide bir degisiklik yapabilirim. Onumuzdeki hafta motor baglanti noktalarina vibrasyonu emmesi icin kauçuk takoz takviyesi yapacağım bakalim daha önce yaptik oldu. Heroya da olacak mi
-
23 Ağustos 2016, 18:01
#126
-
23 Ağustos 2016, 19:34
#127
maşallah tüm türkiyeyi gezmişsin herhangi bir sıkıntı yaşadın mı motorla ilgili?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------
valla internet sitesinde arka lastik ebadı için 100/90/18 yazıyor.ama bana şimdi motorun proforma faturasını verdiler.orada arka lastik 110/90/18 yazıyor
-
23 Ağustos 2016, 23:06
#128
Merhabalar,
Geçen eldiven aldığım moto aksesuarcu, cbf 150 michelin lastiklerin uyacağını söyledi, ön-arka 270 TL. Arka lastik biraz ince olur fakat michelin kalitesi ne dersiniz önerirmisiniz.
Bu arada üzerindeki lastiklerin yol tutuşundan memnunum, şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım.
-
23 Ağustos 2016, 23:58
#129
Ben de bunu duydum bir ustadan.Sanırım bu motor cbf'den daha ağır olduğu için arka lastik ebatları daha büyükçe olması istenmiş.Malum motorun ağırlığı arttıkça lastik ve jant büyüklüğü artıyor.Bu motor da cbf den yaklaşık 15-20 kg daha ağır.Sen michelin lastiklerini takarsan burda yorumlarını yaz sürüşü etkileyen bir durum var mı motorun yola oturuşu güzel mi senden öğrenmiş oluruz.
-
24 Ağustos 2016, 12:56
#130
herkese selamlar hero hunk motorumla alaplı görele arası gidiş geliş toplam 1800 km yol yaptım herhangi bir sorun yaşamadım gayet rahat ve güzel bir yolculuk oldu ortalama 90 ve 100 km hızlarla seyahat ettim rodajı bittiğin için titreşimi beni çileden çıkaracak kadar fazla değildi almayı düşünen arkadaşlara gerek görüntüsü gerekse rahatlığı ve sağlamlığı ile iyi bir alternatif olacağı kanaatindeyim tabii ki herkesin beklentileri görüşü istekleri kişiye göre değişir hero hunk motorum benim beklentilerimi yeterince karşılıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
bu arada uzun yola gitmeyi düşünen arkadaşlara tavsiyem eczanelerde satılan kulak tıpası almaları inanılmaz işe yarıyor rüzgarın sesi ve yolun gürültüsü bu sayede baş ağrısına sebep olmuyor
-
24 Ağustos 2016, 21:47
#131
Herkese merhaba .. bende hero hunk ile aramıza katılmış durumdayim.. Serkan bey güzel gezi olmuş..
-
24 Ağustos 2016, 22:17
#132
Motoru alır almaz vites pedalı yerinden çıktı :( Bayiden aldım 1 kilometre sürdüm bi baktım vites pedalı yok.aşağıya doğru sallanıyo.işte o an eyvah çin motoru mu aldım acaba dedim.alır almaz böyle bir durumun yaşanması beni oldukça üzdü.çıktığı anda 3. vitesteydim ve bi şekilde geri döndüm motoru tekrar bayiye getirmeyi başardım.vites pedalını yerine taktılar ama tekrar olabilir diye pedala çok yumuşak müdahaleler yapıyorum :( sizde bu gibi sıkıntılar yaşandı mı arkadaşlar?
-
24 Ağustos 2016, 23:18
#133
Geçmiş olsun.. Alır almaz kotu bir durum olmuş. Ben öyle bir sorunla karşılaşmadim.
-
25 Ağustos 2016, 18:47
#134
lemogra adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba .. bende hero hunk ile aramıza katılmış durumdayim.. Serkan bey güzel gezi olmuş..
teşekkür ederim güzel gezi oldu motorunuz hayırlı olsun ben motoru aldıktan sonra herhangi bir sorun yaşamadım gayet güzel memnunum çok güzel bir sele rahatlığı var vites geçişleri güzel ses yapmıyor frenleri çok iyi tutuyor ve 8000 devirde 100 km hızla sabit çok güzel yol alıyor güven veriyor rodajı bittikten sonra bu hızla çok rahat her yere gidilir titreşimi cbf e göre biraz var ama kesinlikle bunu hiç sorun etmedim motorun seriliği hızlanması beni yeterince tatmin ediyor hero hunk almayı düşünen arkadaşlara illaki bu motoru alın demiyorum ama kesinlikle bu motoru test etmelerini yakından incelemelerini öneririm
-
25 Ağustos 2016, 23:40
#135
Almayı düşündüğüm bir model ve ilk motorum olacak. Çevremdeki motor kullanan arkadaşlarım sakın alma alırsan elinde kalır, sahibinden de bile doğru düzgün satılık ilanı yok çünkü alan bir sene sonra hurdaya ayırıyor dedi. Ne yapsam bilemedim. Birde kullananlar yakıt olarak nasıl? Bu motorun beni en çok arka disk olması almaya itiyor.
-
27 Ağustos 2016, 09:07
#136
Alan bir sene sonra hurdaya mi ayırıyor.. yok artik
-
27 Ağustos 2016, 12:04
#137
Söylenen bu hocam
-
27 Ağustos 2016, 22:58
#138
Selam arkadaşlar, Hunk için bir senede hurdaya çıkar diye kim söylediyse bu motoru hiç kullanmadığına eminim. Hunk emsalleri arasında gayet kuvvetli ve sağlam bir motor. Ben de alalı 3 ay oldu, şu ana kadar kalitesinden ve performansından bir şikayetim yok. 150cc sınıfında bekleneni çok iyi bir şekilde veren bir makina bence. Gerçekten kullanan kişilerin yorumlarını dikkate almak en doğrusu olacaktır. Bu motora haksızlık etmek istemem, fiyatına göre de gayet kaliteli.
-
27 Ağustos 2016, 22:59
#139
.brian. adlı üyeden alıntı
Almayı düşündüğüm bir model ve ilk motorum olacak. Çevremdeki motor kullanan arkadaşlarım sakın alma alırsan elinde kalır, sahibinden de bile doğru düzgün satılık ilanı yok çünkü alan bir sene sonra hurdaya ayırıyor dedi. Ne yapsam bilemedim. Birde kullananlar yakıt olarak nasıl? Bu motorun beni en çok arka disk olması almaya itiyor.
Bu motor cbf den daha torklu.cbf ile sadece 1.viteste çıkabildiğim yokuşları bu motorla 3.viteste çıkabiliyorum.üstelik ben 120 kiloyum.ama son hız konusunda cbf nin gerisinde kalır.bildiğim kadarıyla cbf nin son hızı 120 bu motorunki 105.son hız derdin yoksa al derim.sen milletin ne dediğine bakma.sahibinden de bir sürü ilan olmaması o motoru kötü yapmaz.gir sahibindene bir sürü çin malı motor ilanı var.şimdi bu açıdan bakınca çin malı motorlar çok sağlam ya da çok seviliyor anlamına mı gelmeli?bak ben motoru aldığım gün vites pedalı yerinden çıktı.büyük mutsuzluk yaşadım ama yine de iyi ki bu motoru almışım diyorum.test sürüş fırsatını bulursan sür kararını ver.
-
27 Ağustos 2016, 23:20
#140
Yanıt için teşekkür ederim hız ile ilgili takıntım yok. Yıllardır İstanbulda araba kullanmaktan trafikten bıktım ve uygun fiyatlı az yakan hadi gidelim denildiği zaman tamam diyip biyere gidebileceğim motor ararken buldum bu motoru. Araba ile malum daha gideceğin yere varmadan önce acaba park yeri varmıdır diyor insan. Bu bakımdan hero hunk beni üzmez sanırım. İkinci eli olmaması aslında beni düşündürüyor ama gidip bi test sürüşü yapayım içime sinerse Allah kerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)