Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Haziran 2016, 15:10
#101
Hero Hunk'u sürücü kursunda A2 eğitim aracı olarak aldım. ilk izlenimlerime gelince, Titreşim var fakat rahatsız edici değil, arka disk fren çok iyi olmuş, motorun hızı şuan 98 km yi geçmiyor, fazla rüzgarlı havalarda dikkat edin sallıyor.özellikle tek kişi olunca rüzgar tehlike yaratıyor. gazlı amortisörler çok rahat sürüş keyfi sağlıyor.motorun sesine bayıldım, torku 150 cc lik motora göre çok güzel, boyunuz 1,70 altındaysa biraz yüksek geliyor. yaz ayında bile olsa jikleyi çekmeden zor çalışıyor, ayak frenini sevmedim, ayağın sabit kaldığı yer ile pedala basılan mandal arası mesafe kısa olmuş, bide pedalda boşluk yoksa ,devamlı frene basarak gitmek durumunda kalınabiliyor, frene basmamak niçin ayağı kasıyorsun, buda rahatsızlık veriyor, fren pompasının orda ayar somunu gördüm, kendim ayarlayım dedim anahtar girmiyor, sökmek lazım. Ayrıca yeni ehliyet yasasına göre A2 eğitim araçları 11 kw üzeri olmak zorunda ancak trafik polisi buna bakmıyor,milli eğitimin yönetmeliği farklı trafik kanunu farklı. 125 cc üzeri motor kullanacaksanız mutlaka A2 ehliyetiniz olmalı.
Reklamlar
-
05 Haziran 2016, 22:39
#102
ZWEZDA26 adlı üyeden alıntı
Hero Hunk'u sürücü kursunda A2 eğitim aracı olarak aldım. ilk izlenimlerime gelince, Titreşim var fakat rahatsız edici değil, arka disk fren çok iyi olmuş, motorun hızı şuan 98 km yi geçmiyor, fazla rüzgarlı havalarda dikkat edin sallıyor.özellikle tek kişi olunca rüzgar tehlike yaratıyor. gazlı amortisörler çok rahat sürüş keyfi sağlıyor.motorun sesine bayıldım, torku 150 cc lik motora göre çok güzel, boyunuz 1,70 altındaysa biraz yüksek geliyor. yaz ayında bile olsa jikleyi çekmeden zor çalışıyor, ayak frenini sevmedim, ayağın sabit kaldığı yer ile pedala basılan mandal arası mesafe kısa olmuş, bide pedalda boşluk yoksa ,devamlı frene basarak gitmek durumunda kalınabiliyor, frene basmamak niçin ayağı kasıyorsun, buda rahatsızlık veriyor, fren pompasının orda ayar somunu gördüm, kendim ayarlayım dedim anahtar girmiyor, sökmek lazım. Ayrıca yeni ehliyet yasasına göre A2 eğitim araçları 11 kw üzeri olmak zorunda ancak trafik polisi buna bakmıyor,milli eğitimin yönetmeliği farklı trafik kanunu farklı. 125 cc üzeri motor kullanacaksanız mutlaka A2 ehliyetiniz olmalı.
bu sacmalıgı bende kesfettım gecen ay a1 aldım sınava 150 cbf ıle gırdım basında mufettıs var kurul var kurs var ama a1ı alınca cbf150 alamıorsun cok sacma gecen yıne trafık polısıne sordum 125yı gecemezsın dedı,e o zaman dedım kw nıye var,cok fena uyuz oldum
-
08 Haziran 2016, 22:35
#103
Selam arkadaşlar, 9 senelik bir cbf 150 kullanıcısı olarak ben de biraz değişiklik arıyordum ve bir anda Hunk' un üzerinde buldum kendimi. Yaş 43 hemen hemen 30 senedir motor kullanıyorum. CBF' e göre biraz titreşim var ancak torku ve süspansiyonu gayet yeterli. Cbf ile 2. vitese düştüğüm rampaları 3. vitesle çıkabiliyorum. Manevra kabiliyeti trafikte gayet güzel, tek kişilik kullanımda şehir içinde yakıtı da çok ekonomik. Sanırım kilometre yaptıkça daha da ısınacağım Hunk' a şu ana kadar aldığıma pişman değilim. Ayak marşına varana kadar koymuşlar motora, ben arka freni balata olan modelini aldım. Üzerindeki Hint malı orjinal lastikleri ısındıktan sonra fena değil ancak kışa doğru değişirim onları. Malzeme kalitesi kötü değil, arka stop led olarak konulmuş. Motorun temeline bakınca Honda' yı hissediyorsun aslında, şimdilik iyi gidiyor, umarım yüzümü kara çıkarmaz. CBF 150 ilk geldiği zaman da çok şey söylemişlerdi ama 9 sene kahrımı çekti, bir de Hunk' ı deneyelim bakalım. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
09 Haziran 2016, 13:01
#104
kurnazdağlı adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar, 9 senelik bir cbf 150 kullanıcısı olarak ben de biraz değişiklik arıyordum ve bir anda Hunk' un üzerinde buldum kendimi. Yaş 43 hemen hemen 30 senedir motor kullanıyorum. CBF' e göre biraz titreşim var ancak torku ve süspansiyonu gayet yeterli. Cbf ile 2. vitese düştüğüm rampaları 3. vitesle çıkabiliyorum. Manevra kabiliyeti trafikte gayet güzel, tek kişilik kullanımda şehir içinde yakıtı da çok ekonomik. Sanırım kilometre yaptıkça daha da ısınacağım Hunk' a şu ana kadar aldığıma pişman değilim. Ayak marşına varana kadar koymuşlar motora, ben arka freni balata olan modelini aldım. Üzerindeki Hint malı orjinal lastikleri ısındıktan sonra fena değil ancak kışa doğru değişirim onları. Malzeme kalitesi kötü değil, arka stop led olarak konulmuş. Motorun temeline bakınca Honda' yı hissediyorsun aslında, şimdilik iyi gidiyor, umarım yüzümü kara çıkarmaz. CBF 150 ilk geldiği zaman da çok şey söylemişlerdi ama 9 sene kahrımı çekti, bir de Hunk' ı deneyelim bakalım. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
hayrlı olsun benımde cok begendıgım konforlu ve fp olarak cazıp bır model,gucu konforu şekli şemali fiyatı her acıdan güzel,keyıflı sürüşler dilerim,bu arada cıdden hunkın ustunde honda yada yamaha yazsa temız 7-8 bın gıderı var bence.
-
17 Haziran 2016, 19:46
#105
-
19 Haziran 2016, 00:58
#106
Teşekkürler,
Evet bu motorun markası Honda veya Yamaha olsa gerçekten o fiyatlardan aşağı vereceklerini ben de düşünmüyorum. Şu ana kadar kötü bir izlenim bırakmadı bende. Belki ileride uzun bir ön cam ve yan çanta demiri olursa daha da konforlu bir makina haline gelebilir. Kullanıldıkça aksesuarları da çoğalır diye düşünüyorum. Hunk' ı biraz da Honda' ya kızdığım için aldım. 150cc PCX' e 10.000TL para istiyorlar, bir de çıplak hali bu fiyat. Oydu buydu falan derken neredeyse 11.000' i buluyor fiyat. CBF 150 desen hala 2007' de çıkan motorun aynısı. Şimdilik Hunk iyi gidiyor, parasına göre çok iyi bir motor. Hepimize kazasız sürüşler dilerim.
-
19 Haziran 2016, 02:16
#107
kurnazdağlı adlı üyeden alıntı
Teşekkürler,
Evet bu motorun markası Honda veya Yamaha olsa gerçekten o fiyatlardan aşağı vereceklerini ben de düşünmüyorum. Şu ana kadar kötü bir izlenim bırakmadı bende. Belki ileride uzun bir ön cam ve yan çanta demiri olursa daha da konforlu bir makina haline gelebilir. Kullanıldıkça aksesuarları da çoğalır diye düşünüyorum. Hunk' ı biraz da Honda' ya kızdığım için aldım. 150cc PCX' e 10.000TL para istiyorlar, bir de çıplak hali bu fiyat. Oydu buydu falan derken neredeyse 11.000' i buluyor fiyat. CBF 150 desen hala 2007' de çıkan motorun aynısı. Şimdilik Hunk iyi gidiyor, parasına göre çok iyi bir motor. Hepimize kazasız sürüşler dilerim.
Bende cbf için hala aynı motor, şöyle böyle dedim almadım. cbf'in yarısı kadar zarar ettim havaya gitti param. 2 sene içinde şu anda kullandığım cbf 6. motorum olmuş oldu. Huzur buldum o kadar diyim size. Ha bu huzurun yarısını 2. motorum hero pleasure ile bulmuştum, o ayrı. Ama tamamına cbf ile eriştim. Keşke baştan alsaydım, şimdi daha mutlu olacaktım ama olsun, hiç olmamasından iyidir. Evet cbf parasını haketmiyor gibi duruyor ama muadillerine bakarsak maalesef ediyor. Genel olarak cücük kadar motorların fiyatları aşırı yüksek.
-
19 Haziran 2016, 22:49
#108
Bir de Honda' nın Brezilya sitesine bak, ufak cc segmentinde çok fazla seçenek var. Bize gelince de hala sadece CBF 150 diye inat ediyorlar. Hint markaları da bu boşluğu çok güzel doldurdu. Brezilya' da hala 250cc Twister, CRF 230cc, honda titan 160cc daha aklıma gelmeyen bir çok çeşit. Ufak cc' de Yamaha, Honda, suzuki hepsinde çok eksik var. Bu pazarı da Hintliler doldurunca insanlar ister istemez bu ürünlere yöneliyor. Ben Hunk' dan şimdilik memnunum, ileride neler çıkarır bilemem, göreceğiz bakalım. Bakımlarını zamanında yaptırmazsan her motor sıkıntılıdır, ben bunu öğrendir bu zamana kadar. Java' lar MZ' ler zamanında sorunlar yok muydu? Usta bile bulamıyorduk doğru dürüst. Şimdi en kötü motor bile 4 zamanlı, Hintlilerin bu pazara girmesi bir yönden iyi oldu. Belik biraz çeşit getirirler bu bahane ile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
-
28 Haziran 2016, 18:53
#109
Kardeşim bu motorda titreşim 0
-
29 Haziran 2016, 12:30
#110
hero hunk motorumu iki haftadır kullanıyorum iki haftalık izlenimlerim oturuş pozisyonu rahat viraj kabiliyeti güzel motor gerçekten güçlü ayrıca yakıt konusunda daha ölçmedim ama az yakıyor titreşim konusuna gelince motorum rodaj süresinde olduğu için 5 bin devri geçmiyorum bu yüzden titreşimi ben hissetmedim ayrıca hem tip olarak özellikle siyah rengi ve bu kadar güzel kullanışlı ve iyi giden bir motorun forumu neden bu kadar zayıf ben anlayamadım bu motoru almadan önce pulsar 150 ns mi hero hunk mu diye arada kalmıştım hero hunk u almamda sebeb şekil olarak iki motorda çok güzel ama oturuş pozisyonu rahatlığı hunk un bence daha iyi uzun yolculuklarda fazla yormayacağı belli ön ve arka frenin disk olması ve 5 yıl 50 bin km garantisi beni hunk a çeken bunlar oldu
-
30 Haziran 2016, 08:55
#111
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Bende cbf için hala aynı motor, şöyle böyle dedim almadım. cbf'in yarısı kadar zarar ettim havaya gitti param. 2 sene içinde şu anda kullandığım cbf 6. motorum olmuş oldu. Huzur buldum o kadar diyim size. Ha bu huzurun yarısını 2. motorum hero pleasure ile bulmuştum, o ayrı. Ama tamamına cbf ile eriştim. Keşke baştan alsaydım, şimdi daha mutlu olacaktım ama olsun, hiç olmamasından iyidir. Evet cbf parasını haketmiyor gibi duruyor ama muadillerine bakarsak maalesef ediyor. Genel olarak cücük kadar motorların fiyatları aşırı yüksek.
Tamamen katılıyorum. CBF bu sınıftaki en performanslı değil ama en iyi motordur. Bunu anlamak için başka motorları kullandıktan sonra CBF'i denemek gerekiyor. Ondaki rahatlık, titreşimsizlik ve huzur hiçbirinde yok. O yüzden denediğim hiçbir motoru tam beğenemedim fakat bir yerden sonra performansı kesmiyor, insan 200 cc motor arıyor. Hunk keşke CBF kadar titreşimsiz olsaydı. Yoksa gidişi de frenleri de çok güzel.
-
30 Haziran 2016, 22:35
#112
Selam, ben cbf ile 2. vitese düştüğüm rampaları 3. vitesle rahat rahat çıkıyorum. Hunk' da titreşim var yok değil, varsın olsun bu şekilde sevdim bu motoru. Kullanmaya da devam edeceğim. CBF titreşimsiz ancak tork daha kötü ve yakıt daha fazla. Sıkıştırdığım zamanlarda bile Hunk Cbf kadar yakmıyor. Cbf' i de aldığım zaman da yok yağ yakması var, yok krankı ses yapıyor diye bir çok laf üzerine aldım ve tam 9 sene kahrımnı çekti. Honda' nın tek dezavantajı cbf' i geliştirmeye çalışmamak oldu. Hintliler' de ufak cc segmentindeki bu boşluğu dolduruyorlar. Kalite istiyorsan Pcx bile 10.000 TL olmuş, daha söylenecek söz yok bence. Bu sefer de Hunk' u deneyeceğim, bakalım nerelere götürecek beni. Şuna da inanıyorum bu motor Honda veya Yamaha' da olsa bu paraya vermezlerdi.
-
03 Temmuz 2016, 15:58
#113
-
04 Temmuz 2016, 22:55
#114
hero hunk motorumla 662 km oldu bana göre çok az yakıyor çünkü en başta 70 tl ye fullediğim motorum 662 km oldu ve hala benzinin bitmesine bir çizgi daha var motorun şekli duruşu iyi kullanması oturuşu rahat frenleri iyi 80 km hızdan sonra deli dana gibi bağırmıyor tatlı bir sesi var rampa yukarı çıkarken hiç bayılmıyor çok güçlü aynı vitesle çıkıyorum ama titreşim var elcik ve ayak pedlerinde hissettiriyor belki de motorum rodajda olduğu içindir şu an 5 bin devirlerde kullanıyorum
-
11 Temmuz 2016, 23:07
#115
Bayramda ufak bir İstanbul- İznik turu yaptım, gidiş geliş ortalama 270km' yi buldu. Otobanda ortalama 90-100 km arasında sürat yaptım. Sakin kullanımda 2.08LT civarında yakıyordu. Biraz basınca bu sefer ortalama 2.70LT' yi buldu. Yine de çok değil, eskiden CBF 150 normal kullanımda bile bu kadar yakıyordu. Yakıt konusunda gerçekten çok cimri, yol tutuşu ve manevrası da gayet güzel. Şu anda 1.300KM' ye ulaştım ve herhangi bir sıkıntı yok. Bu arada İznik turunda bir CBF 600 bir de NC 700X ile beraberdim. Onlardan kopmamak için gariban Hunk' ın canını çıkardım biraz. Hem de sınırlarını zorlamış oldum, genel olarak memnunum diyebilirim. Bir tek ön cam ve yan çanta demirleri olursa daha keyifli olabilir kanaatindeyim.
-
14 Temmuz 2016, 14:53
#116
Merhabalar,
Beyaz bir hero hunk alarak bende aranıza katılmış bulunmaktayım, çoktan beri sitenin okuyucusuydum motor almamla üyede oldum.
serkan6767 beyaz renk bu motora çok yakışıyor ilk fırsatta resmini atarım. Beyazını ayrıca trafiktede görünebilirliğini arttırmak için özellikle tercih ettim.
Koltuk çok rahat benim için en önemli şartlardan biriydi,
Fren arka kampanalı modelini aldım, diskli olan parti ilk seferde gelmiş tükenmiş, sonraki partiyi bekleyemedim sezon biter diye.
görünüş 150 lik motordan daha büyük sanki bir 200 lük gibi gözüküyor, kalıplı bir motor, 1,78 boy 88 kiloyum koltuk yüksekliği ile ilgili bir sıkıntı yaşamadım.
arka ışık ve fren led olması artı bir özelliği.
bir hafta süren tatil dönüşü sabah çalıştırmaya denediğimde kontak basmadı, cikle ile ısındırdım çalıştırabildim, rodaj sonrası sorunun kaybolacağını umuyorum. e5 de 70-80 le rahat gidiyorum, 6000 devir üzerine çıkmamaya çalışıyorum rodaj sonrası 100 leri göreceğimi tahmin ediyorum.
Herkese keyifli güvenli sürüşler.
-
14 Temmuz 2016, 15:41
#117
merhaba filinta motorun hayırlı uğurlu olsun evet yazdıklarına katılıyorum beyaz renk trafikte daha iyi farkediliyor motor dediğin gibi kalıplı duruyor görenler bana bu kaçlık diyorlar 150 lik deyince hadi ya büyükmüş diyorlar motorum şu an 971 km de otoyolda 7000 bin devirde 90 km hızla seyahat ediyorum bana da yetiyor koltuğu rahat frenleri iyi kalıplı farların gece aydınlatması çok iyi sürüş ve oturuş pozisyonu rahat yakıtı az titreşimi cbf e göre biraz var ama rahatsız edici değil km ler arttıkça titreşimin azaldığını hissediyorum güzel tatlı bir sesi var ilk başlarda o çalıştırma sorunu bende de vardı şu an yok ben bu motoru tercih ettiğime çok memnunum herkese keyifli sürüşler dilerim
-
19 Temmuz 2016, 13:09
#118
-
30 Temmuz 2016, 23:06
#119
-
01 Ağustos 2016, 17:42
#120
mat gri rengi benimde favorim hayırlı olsun @serkan6767
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)