Hocam 30-40kmph altı hızlarda fizik yasaları gereği gayet normal yalpalama yapması fakat o hızların üstündeyken bir dengesizlik yaşıyorsanız bu ya sürücü kaynaklıdır ya da motosiklet. Denediğiniz her motosiklette böyle olduğunu söylüyorsunuz neredeyse. Bence başka bir arkadaşınızın da denemesini tavsiye ediyorum. Misal bende de hep sağa çekme problemi var ama bu sürdüğüm her iki tekerlekli araçta ben kaynaklı oluyor. Elimi bırakıyorum hafif hafif sağa kaçıyor alet. Bu hunk için de geçerli, 1.5 lastik kullandığım yol bisikletim için de geçerli 2.5 lastik kullandığım dağ bisikleti için de geçerli. Fakat ikinci bırakışımda sanırım beynim merkezlemeyi ayarlıyor ve gidiyorum ip gibi
Yanlış anlaşılmaması dileğiyle;
İyi sürüşler, iyi forumlar.
Not: Bu arada el bırakma olayını genelde montun fermuarını çekmek için ya da kaskın klipsini takmayı unuttuğum yapıyorum, apaçilik sanılmasın
Yok hocam. Yazımda da belirttiğim gibi. İnazuma ve Hunk kullanırken aynı sorun vardı. Vstorm kullandım, dümdüz gidiyor. Yani benden değil.
Kuzenimde de aynı motordan var o, kendi motorunu kullanırken de kafa sallıyor. Yani sorun benden kaynaklı değil ama sahip olduğum 2 motorda da aynı sorunu yaşıyorum. KAfa sallama sorunu da 30-70 arası hızlarda oluyor.
Sizlerin motorları ip gibi gidiyormu arkadaşlar?
özmusti sorunun cevabı şu:ön amortisörlerin yetersizliği.
inazuma kullanmadım bilmiyorum ama hero hunklarda ön takım malesef çok yetersiz.ön amortisörleri yoldaki çukur ve tümseklerle ve ayrıca rüzgarın etkisiyle baş edemiyor.bu yüzden kafa sallamaya başlıyor.bunun çözümü ön amortisör sıvısını kalınlaştırmak ve sıvı seviyesini artırmak.bu sayede amortisör sertleşecek sürüş konforunu azaltacak ancak kafa sallamayı da bırakacaktır.
Bilmiyorum ki. Ön değil de arka amortisörler ilgili olabilir mi.
Sizin de aynı sorun vardı, ön amortisör sıvısını arttırıp kalınlaştırınca düzeldiğini bizzat tecrübe ettiniz mi?
hayır uğraşmak istemedim.o işi yapsam da tamamen düzelmeyecekti.bir nebze daha güvenli sürüş anlamına gelecekti.değmez diye düşündüm.
Arkadaşlar motorum Hero Hunk için hazırladığım bir ön tanıtım videosu , inşallah ileri de detaylı bir inceleme videosu çekmeyi düşünüyorum. Videolarımı izler ve beğenirseniz çok sevinirim. Kazasız belasız günler...
Facebook Sayfam:
https://www.facebook.com/ramazanakincisarisker
THE LOST RIDER
www.youtube.com/user/ramazanakinci
DOMINAR D400
konu tozlanmaya başlamış canlandıralım bu motorun saat ayarı nasıl yapılıyo bi türlü beceremedik
Hafif yokuş aşşağı yüksek vites düşük devirde bırak ellerini düz pozisyonda ve doğru pozisyonda otur dizlerinle motora entegre et kendini sağa sola dalma yaparsa tekerlerlerden olabilir yada en kötü ihtimal şasedendir bir ihtimal daha var o da ölmek değil (: zincir ayarı yapan kişinin tecrübesizliği olabilir arka tekeri ayarsız sabitlemiş olabilir bunlar hayati olabilecek dış etkene maruz kalmadan bu yolu açacak olanlar eksik yada yanlış bilgi verdiysem özür dilerim iyi forumlar
Deneyeceğim, teşekkürler.
Bu arada en son 11,5 litre doldurarak depoyu fulledim. 410 km oldu, benzin ibresi daha yarıya gelmedi. Bakalım kaç km gidecek. Ama önceki tecrübelerime göre benzin ibresi yarıya gelene kadar 300 km giderse, bi 300 daha gidip sıfıra inmiyor. 150-200 km sonra ibre dibe geliyor.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Ne demek bahsettiğin tüketim değerleri çok çok iyi kontrollerini de yaptır bi arkadaş söylemişti 40 km ve üstü giderken ellerini bırak doğru söylemiş motoruna iyi bak o sana yamuk yapmaz hocam tekeriniz düz bassın
teşekkürler deneyeceğim
Iyi gunler bende hero hunk almayi dusunuyorum varmidir bursada satan birde titresim cok mu rahatsiz edici ilk motorum olacak insallah sorunsuz bir motordur
bu sefer de ben canlandırayım tozlanmış konuyu.
bugün motorun gidonunu komple sağa döndürerek de gidon kilidi yapılabildiğini öğrendim
Konuyu uyutmayalım.
Geçtiğimiz Cumartesi motoru servise götürdüm. Derviş Motor.
Motul 3000 10w-40 yağ
Hava filtresi
70 lira tuttu.
Motul 3000 serisi mineral bazlı bir yağ. 5100 veya 7100 gibi değil. Önceden 10-40 castrol konulmuştu. Mineral yağ konulunca şüphelerim oldu ama her nedense vites geçişlerim daha yumuşak oldu. Özellikle 2 den 1 e veya 1 den 2 ye geçerken ki sertlik azaldı. Litresi 40-45 lira sanırım. Bence deneyin. Daha kötü yağ alsanız da zaten 30 lira vereceksiniz.
Bu motorun bu özelliği iyi işte. Bakımı 70 lira. Arıza da çıkartmıyor. Az da yakıyor, tam bir vur kırbacı işte.
Daha kaliteli olmalarına birşey diyemem ama bugün bir Japon işi motorunuz olsa rutin yağ bakımına 350 tl veriliyor.
Merhaba arkadaslar 7000 km oldu dahaca hunk ile aramizda büyük sorunlar cikmadi şükür. Daha once kaza sonrasi lastik alacagimdan bahsetmistim anlas capra takim aldim on arka ve yaklasik 4 bin kilometredir kullaniyorum sikinti yasamadik. Hatta bir kac kez panik frenle kullanma durumu oldu allaha sukur fren mesafesi ve benim tepkilerimi kazaya donusturmemesi hoşuma gitti. Bu aralar soguklardan dolayi cok birlikte olamiyoruz. Ilk yanina gidip marş denedigimde beyin gidiyor geri geliyor. Sanirim akülerimiz kış icin pek uygun değil. Bur arkadasin 4 mah yerine 5 mah taktigini ve memnun oldugunu duymustum ilkbahara dogru belki aküyü degistiririm. Bu arada soğuk havalarda kontağı acip direkt marş denemeyin biraz akü kendine gelsin sonra kontağı kapatip tekrar acin 5 ya da 10 saniye sonra marşa basarsaniz daha az sikintili çalışma sağlamış olursunuz. Çok sukur simdiye kadar ayak marsini hiç kullanmadim. Kazasiz belasiz surusler.
Arkadaşlar merhaba,
aranıza yeni katıldım
henüz motorum 150 kmde
Bende kullandıkça katkıda bulunacağım
Hayirli ugurlu olsun insallah. Gule gule kullan.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)