Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
23. sayfa BirinciBirinci ... 132122232425 ... SonuncuSonuncu

Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #441

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Alıntı Mr.Yldrmdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrüben benimkinden çoktur kesinlikle ama merak ettiğim bir soruyu sorucam. Ellerinizi gidondan bırakınca rüzgarın yaptığı bir durum olma ihtimali olamaz mı denge bozukluğu ?
    Yok her daim oluyor. Rüzgardan olduğunu sanmıyorum. Sizin motor dümdüz gidiyor mu elleri bırakınca?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #442

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok her daim oluyor. Rüzgardan olduğunu sanmıyorum. Sizin motor dümdüz gidiyor mu elleri bırakınca?
    Hiç ellerimi bırakıp sürüş yapmadım. Belkide gitmiyordur bilemem yanlış bilgi vermek istemiyorum.

  3. #443

    Üyelik
    30 Ağustos 2017
    Şehir
    Bursa - Görükle
    Motosikleti
    Hero Hunk
    Hocam 30-40kmph altı hızlarda fizik yasaları gereği gayet normal yalpalama yapması fakat o hızların üstündeyken bir dengesizlik yaşıyorsanız bu ya sürücü kaynaklıdır ya da motosiklet. Denediğiniz her motosiklette böyle olduğunu söylüyorsunuz neredeyse. Bence başka bir arkadaşınızın da denemesini tavsiye ediyorum. Misal bende de hep sağa çekme problemi var ama bu sürdüğüm her iki tekerlekli araçta ben kaynaklı oluyor. Elimi bırakıyorum hafif hafif sağa kaçıyor alet. Bu hunk için de geçerli, 1.5 lastik kullandığım yol bisikletim için de geçerli 2.5 lastik kullandığım dağ bisikleti için de geçerli. Fakat ikinci bırakışımda sanırım beynim merkezlemeyi ayarlıyor ve gidiyorum ip gibi

    Yanlış anlaşılmaması dileğiyle;

    İyi sürüşler, iyi forumlar.

    Not: Bu arada el bırakma olayını genelde montun fermuarını çekmek için ya da kaskın klipsini takmayı unuttuğum yapıyorum, apaçilik sanılmasın

  4. #444

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Alıntı oriequman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 30-40kmph altı hızlarda fizik yasaları gereği gayet normal yalpalama yapması fakat o hızların üstündeyken bir dengesizlik yaşıyorsanız bu ya sürücü kaynaklıdır ya da motosiklet. Denediğiniz her motosiklette böyle olduğunu söylüyorsunuz neredeyse. Bence başka bir arkadaşınızın da denemesini tavsiye ediyorum. Misal bende de hep sağa çekme problemi var ama bu sürdüğüm her iki tekerlekli araçta ben kaynaklı oluyor. Elimi bırakıyorum hafif hafif sağa kaçıyor alet. Bu hunk için de geçerli, 1.5 lastik kullandığım yol bisikletim için de geçerli 2.5 lastik kullandığım dağ bisikleti için de geçerli. Fakat ikinci bırakışımda sanırım beynim merkezlemeyi ayarlıyor ve gidiyorum ip gibi

    Yanlış anlaşılmaması dileğiyle;

    İyi sürüşler, iyi forumlar.

    Not: Bu arada el bırakma olayını genelde montun fermuarını çekmek için ya da kaskın klipsini takmayı unuttuğum yapıyorum, apaçilik sanılmasın
    Yok hocam. Yazımda da belirttiğim gibi. İnazuma ve Hunk kullanırken aynı sorun vardı. Vstorm kullandım, dümdüz gidiyor. Yani benden değil.

    Kuzenimde de aynı motordan var o, kendi motorunu kullanırken de kafa sallıyor. Yani sorun benden kaynaklı değil ama sahip olduğum 2 motorda da aynı sorunu yaşıyorum. KAfa sallama sorunu da 30-70 arası hızlarda oluyor.

    Sizlerin motorları ip gibi gidiyormu arkadaşlar?

  5. #445

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok hocam. Yazımda da belirttiğim gibi. İnazuma ve Hunk kullanırken aynı sorun vardı. Vstorm kullandım, dümdüz gidiyor. Yani benden değil.

    Kuzenimde de aynı motordan var o, kendi motorunu kullanırken de kafa sallıyor. Yani sorun benden kaynaklı değil ama sahip olduğum 2 motorda da aynı sorunu yaşıyorum. KAfa sallama sorunu da 30-70 arası hızlarda oluyor.

    Sizlerin motorları ip gibi gidiyormu arkadaşlar?
    özmusti sorunun cevabı şu:ön amortisörlerin yetersizliği.
    inazuma kullanmadım bilmiyorum ama hero hunklarda ön takım malesef çok yetersiz.ön amortisörleri yoldaki çukur ve tümseklerle ve ayrıca rüzgarın etkisiyle baş edemiyor.bu yüzden kafa sallamaya başlıyor.bunun çözümü ön amortisör sıvısını kalınlaştırmak ve sıvı seviyesini artırmak.bu sayede amortisör sertleşecek sürüş konforunu azaltacak ancak kafa sallamayı da bırakacaktır.

  6. #446

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Bilmiyorum ki. Ön değil de arka amortisörler ilgili olabilir mi.

    Sizin de aynı sorun vardı, ön amortisör sıvısını arttırıp kalınlaştırınca düzeldiğini bizzat tecrübe ettiniz mi?

  7. #447

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    hayır uğraşmak istemedim.o işi yapsam da tamamen düzelmeyecekti.bir nebze daha güvenli sürüş anlamına gelecekti.değmez diye düşündüm.

  8. #448
    sariasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    Ankara - Beypazarı
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Arkadaşlar motorum Hero Hunk için hazırladığım bir ön tanıtım videosu , inşallah ileri de detaylı bir inceleme videosu çekmeyi düşünüyorum. Videolarımı izler ve beğenirseniz çok sevinirim. Kazasız belasız günler...


    Facebook Sayfam:
    https://www.facebook.com/ramazanakincisarisker
    stevejones, jackonbir ve crxforever bunu beğendiler.
    THE LOST RIDER
    www.youtube.com/user/ramazanakinci
    DOMINAR D400

  9. #449

    Üyelik
    12 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Piaggio X Evo 250
    konu tozlanmaya başlamış canlandıralım bu motorun saat ayarı nasıl yapılıyo bi türlü beceremedik

  10. #450

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    2014 TVS Apache RTR 150
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok her daim oluyor. Rüzgardan olduğunu sanmıyorum. Sizin motor dümdüz gidiyor mu elleri bırakınca?
    Hafif yokuş aşşağı yüksek vites düşük devirde bırak ellerini düz pozisyonda ve doğru pozisyonda otur dizlerinle motora entegre et kendini sağa sola dalma yaparsa tekerlerlerden olabilir yada en kötü ihtimal şasedendir bir ihtimal daha var o da ölmek değil (: zincir ayarı yapan kişinin tecrübesizliği olabilir arka tekeri ayarsız sabitlemiş olabilir bunlar hayati olabilecek dış etkene maruz kalmadan bu yolu açacak olanlar eksik yada yanlış bilgi verdiysem özür dilerim iyi forumlar

  11. #451

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Alıntı SaRii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hafif yokuş aşşağı yüksek vites düşük devirde bırak ellerini düz pozisyonda ve doğru pozisyonda otur dizlerinle motora entegre et kendini sağa sola dalma yaparsa tekerlerlerden olabilir yada en kötü ihtimal şasedendir bir ihtimal daha var o da ölmek değil (: zincir ayarı yapan kişinin tecrübesizliği olabilir arka tekeri ayarsız sabitlemiş olabilir bunlar hayati olabilecek dış etkene maruz kalmadan bu yolu açacak olanlar eksik yada yanlış bilgi verdiysem özür dilerim iyi forumlar
    Deneyeceğim, teşekkürler.

    Bu arada en son 11,5 litre doldurarak depoyu fulledim. 410 km oldu, benzin ibresi daha yarıya gelmedi. Bakalım kaç km gidecek. Ama önceki tecrübelerime göre benzin ibresi yarıya gelene kadar 300 km giderse, bi 300 daha gidip sıfıra inmiyor. 150-200 km sonra ibre dibe geliyor.
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

  12. #452

    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    2014 TVS Apache RTR 150
    Ne demek bahsettiğin tüketim değerleri çok çok iyi kontrollerini de yaptır bi arkadaş söylemişti 40 km ve üstü giderken ellerini bırak doğru söylemiş motoruna iyi bak o sana yamuk yapmaz hocam tekeriniz düz bassın

  13. #453

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    Alıntı FatihAsiltur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu tozlanmaya başlamış canlandıralım bu motorun saat ayarı nasıl yapılıyo bi türlü beceremedik
    Sanirim reset tuşu ile yanindaki diger tuşa ayni anda 3 saniye basılı tutunca saat ibresi yanip sonmeye basliyordu oyle hatirliyorum.sonrasinda reset ya da diger tusa tek tek basinca ayar yapilabiliyordu

  14. #454

    Üyelik
    12 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Piaggio X Evo 250
    teşekkürler deneyeceğim

  15. #455

    Üyelik
    15 Aralık 2017
    Iyi gunler bende hero hunk almayi dusunuyorum varmidir bursada satan birde titresim cok mu rahatsiz edici ilk motorum olacak insallah sorunsuz bir motordur

  16. #456

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    bu sefer de ben canlandırayım tozlanmış konuyu.

    bugün motorun gidonunu komple sağa döndürerek de gidon kilidi yapılabildiğini öğrendim

  17. #457

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Konuyu uyutmayalım.

    Geçtiğimiz Cumartesi motoru servise götürdüm. Derviş Motor.

    Motul 3000 10w-40 yağ
    Hava filtresi

    70 lira tuttu.

    Motul 3000 serisi mineral bazlı bir yağ. 5100 veya 7100 gibi değil. Önceden 10-40 castrol konulmuştu. Mineral yağ konulunca şüphelerim oldu ama her nedense vites geçişlerim daha yumuşak oldu. Özellikle 2 den 1 e veya 1 den 2 ye geçerken ki sertlik azaldı. Litresi 40-45 lira sanırım. Bence deneyin. Daha kötü yağ alsanız da zaten 30 lira vereceksiniz.

    Bu motorun bu özelliği iyi işte. Bakımı 70 lira. Arıza da çıkartmıyor. Az da yakıyor, tam bir vur kırbacı işte.

    Daha kaliteli olmalarına birşey diyemem ama bugün bir Japon işi motorunuz olsa rutin yağ bakımına 350 tl veriliyor.

  18. #458
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Merhaba arkadaslar 7000 km oldu dahaca hunk ile aramizda büyük sorunlar cikmadi şükür. Daha once kaza sonrasi lastik alacagimdan bahsetmistim anlas capra takim aldim on arka ve yaklasik 4 bin kilometredir kullaniyorum sikinti yasamadik. Hatta bir kac kez panik frenle kullanma durumu oldu allaha sukur fren mesafesi ve benim tepkilerimi kazaya donusturmemesi hoşuma gitti. Bu aralar soguklardan dolayi cok birlikte olamiyoruz. Ilk yanina gidip marş denedigimde beyin gidiyor geri geliyor. Sanirim akülerimiz kış icin pek uygun değil. Bur arkadasin 4 mah yerine 5 mah taktigini ve memnun oldugunu duymustum ilkbahara dogru belki aküyü degistiririm. Bu arada soğuk havalarda kontağı acip direkt marş denemeyin biraz akü kendine gelsin sonra kontağı kapatip tekrar acin 5 ya da 10 saniye sonra marşa basarsaniz daha az sikintili çalışma sağlamış olursunuz. Çok sukur simdiye kadar ayak marsini hiç kullanmadim. Kazasiz belasiz surusler.
    sariasker bunu beğendi.

  19. #459
    Kergit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    X Max 250
    Arkadaşlar merhaba,
    aranıza yeni katıldım
    henüz motorum 150 kmde
    Bende kullandıkça katkıda bulunacağım

  20. #460
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Hayirli ugurlu olsun insallah. Gule gule kullan.


23. sayfa BirinciBirinci ... 132122232425 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)