Ben genelde tek kullanıyorum yukumde 15 kilo falan bende 80 kiloyum
Ben genelde tek kullanıyorum yukumde 15 kilo falan bende 80 kiloyum
Sigortayi da yaptirdm beyler 288 liraya bilginiz olsun,yarin da plakayı cikartiyorum o da 108 deniyor dogrumu bilmiyorum?ne kadar acep?
Hero motor olarak cbf mi kullanıyor? Sahibinden.com daki ilanlarda bazıları aynı blok yazmışlar. Eğer aynıysa bunda da yağ yakma sorunu olmaz mı?
Hic bir yerde bulamadim arka lastik ebadini 100/90 çok sinir oldum,anlasda var galiba onuda sevmiyorum irc ile ayniymis galiba,nasil olacak bu iş,michelin de yok,digerlerinde de bulamadim sadece ön var,bulaniniz var mi?
Merhabalar arkadaşlar. Kadranın doğruluğuyla alakalı bir kaç şey okumamın üzerine "Suunto Ambit 3 Sport" GPS'li saatimle bir deneme yapmak istedim. Sizlerinde kafasında bir fikir oluşsun itedim.
Görüdüğünüz üzere turuncu çizgiler hız eğrisi olup, beyaz çizgiler ise eğim eğrisidir. Denediğim yol ne kadar düz gözüksede hafif bir rampaymış
Grafikte top speed 105.8 gözükmekte. Kadran ise 109-110 olarak seyirmekteydi ve kısa bir süre o hızda çakılı kaldım. Devir ise 9000-9500 civarıydı soğuk olduğu için titremekten pek dikkat edemedim.
İyi forumlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------
Not: Buarada hiç ya saat yanlış gösteriyor falan muhabbeti olmasın lütfen. Suunto GPS konusunda kendini kanıtlamış bir markadır. Garmin'e göre doğruluk payı epey yüksektir ve haraketim doğrusal ve sabit olduğu için ölçümün çok rahat doğru olduğunu söyleyebilirim.
Evet beyler herşey iyi güzel, sürücü için herşey katlanılabilir fakat 7k devirden sonra arka pegler de oluşan titresimi azaltmam için önerisi olan varmıdır?
Bugün artçımla beraber otobana çıkıp küçük prova yapalım dedik. Herşey çok güzel ama o pegler can sıkıcı ne yazık ki...
Merhaba.
Bu yorumum sana ve diğer lastik arayanlara gelsin.
Arkadaşlar yanlış ölçülerde lastik almayın. Orjinal ölçülerde sadık kalın.
Hiçbir yerde anlatılmamış teknik detayları aktardığım videom var.
https://www.youtube.com/watch?v=NvwOfhgi-Ko Bu videomda da belirttim. Hero Hunk ölçüleri zincir korumamızın orada yazıyor. Bizim ölçüler Anlas'da var. Ön ve arka uyumlu 2 farklı model. NF 28 ve NR 47 Ben kullanıyorum ve oldukça memnunum. 2.75-18 ve 90-90-18 ölçüleri bizim ölçülere göre biraz dar. Ayrıca Anlas pek sert olmayan yumuşak hamurlu bir lastik. Virajı, freni ve gidişi çok güzel. IRC den daha yumuşak. Yanlış ölçü olan Metzeller'e falan boşa para vermeyin.
Motor yağı, zincir yağlama ve diğer teknik detaylar için videomu izleyin. Ve orada da belirttiğim gibi kullanım kitapçığınızı okuyun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
Merhaba.
Bu yorumum sana ve diğer lastik arayanlara gelsin.
Arkadaşlar yanlış ölçülerde lastik almayın. Orjinal ölçülerde sadık kalın.
Hiçbir yerde anlatılmamış teknik detayları aktardığım videom var.
https://www.youtube.com/watch?v=NvwOfhgi-Ko Bu videomda da belirttim. Hero Hunk ölçüleri zincir korumamızın orada yazıyor. Bizim ölçüler Anlas'da var. Ön ve arka uyumlu 2 farklı model. NF 28 ve NR 47 Ben kullanıyorum ve oldukça memnunum. 2.75-18 ve 90-90-18 ölçüleri bizim ölçülere göre biraz dar. Ayrıca Anlas pek sert olmayan yumuşak hamurlu bir lastik. Virajı, freni ve gidişi çok güzel. IRC den daha yumuşak. Yanlış ölçü olan Metzeller'e falan boşa para vermeyin.
Buyrun burada da NF-28 ön lastiğin NR-47 model ile uyumlu olduğu yazıyor. Fiyatlar çok uygun, lastik de iyi. Hatalı ölçülere boşa fazla para vermeyin. LAstik mevzusunda lütfen bu yazdıklarımı değerlendirin.
Motor yağı, zincir yağlama ve diğer teknik detaylar için videomu izleyin. Ve orada da belirttiğim gibi kullanım kitapçığınızı okuyun.
Hocam 500km lik bir rodajdan sonra yağımı değiştirdim ve normal kullanımla devam ediyorum( kitapçık öyle demekte). 500 km boyunca max 5.500 devir gördüm. 0 alma sebebim rodaj hassasiyetim di zaten. Şuan 1200km oldu ve motoru çok sıkıştıran bir yapıda değilim. Sırf denemek için totalde 10-15 dakikalık sıkışık bir sürüşüm olmuştur. Günlük kullanımım da sadece ilk viteslerde 7k üzerine çıkıyor ve genelde 6k devirde seyir gerçekleştiriyorum.
Ki ilerleyen kilometrelerde ön dişliyi büyütmeyi düşünüyorum. O zaman arzuladığım hıza 7k devirlerde ulaşacağım için çok sorun olmaz diye düşünorum. Zaten titreşimin rahatsız etmeye başladığı devir neredeyse 85 kmph a tekabül ediyor şuan. Bu benim için ideal bir hız artçı ile uzun yolda. En kötü senaryoda artçıya sadece tır sollamalarında biraz dayanmasını rica edeceğim . Tabi o titreşimi absorbe edebilecek bir yol bulabilirsem 90-95 kmph seyir hızıda kötü olmaz hani.
Ama inancım ilerleyen günlerde ve dişli değişince herşeyin umduğum gibi olacağı doğrultusunda.
iyi forumlar.
Yalniz hocam sen 90/90-18 diosun ama videoda 100/90 18 arka
90-90-18 değil. Bizim ölçüler 100-90-18
koruyucu demir taktıktan sonra motorda titreşim acayip arttı gibi hissediyorum, böyle bişey başına gelen oldumu önceden sadece 90-95km hızla biraz hissedirken şimdi 20-30 km hatta aragaz verince bile titreşim hissediyorum
Koruma demirlerinin baglanti yerlerini söküp oraya uygun plastik conta ayarlayarak tekrar takarsan titreşimi büyük ölçüde azaltacaktır.
Bu arada hero servisim var arkadaşlar. Aklınıza takılan birşey olursa yazın özelden falan. Ustamıza iletip sorunuza cevap bulmaya çalışırız duruma göre
[I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]
Bursa'lı arkadaşlar servis öneriniz varmıdır?
500 bakımında yağ filtresini temizlemedi bizim eleman yeni düştü benim jeton o yüzden biraz keyfim kaçık.
Dert etme dostum. Bizim motorlarda yağ filtresi yok
Zaten o sebepten bizim bakımlar 3 bin de bir.
Aklında bulunsun. Her bakımda ama her bakımda mutlaka tüm civataları sıktırt. Ve locktide denen sıvı contadan sürdür. Burada pek çok arkadaşın elcik topuzu düşmesi, egzostun manifolttan çıkması, vites pedalı çıkması gibi titreşime bağlı civata fevşemesi sorunları oldu.
Arkadaşlar uzun zamandır kafamda olan, Türkiye motosiklet piyasasında da bir türlü çözülemeyen bir sorunum var.
İlk motorum Suzuki İnzuma idi. Onda farkettim, 30-40-60-70 gibi hızlarda elimi bırakınca gidon sağa-sola sallanıyor. Topcase den, lastik balansından, lastik havalarından gibi önerilerde bulunuldu, servislere gidildi, sorunum çözülemedi. 100 le giderken bırakınca ip gibi gidiyor, 70 gibi başlayıp 60-50-40 kafa sallanıp duruyor.
Hunk alınca onda da elleri bıraktığımda aynı hızda aynı şeyin oldupunu gördüm. Kuzenimin Hunk'da da var. Arkadaşımda Vstorm var onda böyle bir sorun yok.
Balanslara, lastik havalarına bakıldı onlarda sorun yok. Topcase i çıkarınca yine aynı sorun. Nedir bu dengesizliğin sebebi. Sizde de aynı sorun yok mu?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)