Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Ağustos 2017, 20:03
#401
Ben metzeler taktırdım arka biraz ince oluyor ama fazla fark etmiyor motor biraz alcaldi gibi gidişi duruşu orijinal lastikten iyi ben memnunum arka 90/90/18 oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
IMG_20170723_142643.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
11042010229.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------
Resim ekle yemedik bi türlü
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------
Reklamlar
-
24 Ağustos 2017, 08:50
#402
-
24 Ağustos 2017, 13:47
#403
lastikleriniz hayırlı olsun.güzel marka ayrıca yakışmış,
tescilden iki gün sonra 6 aylık 61tl mtv ödedim
-
25 Ağustos 2017, 20:00
#404
benim hunk motorun sağ ayna büyük gösteriyor ayrıca aynanın ortasında bombede var görüntü bozuktu.2 gün önce servise gittim.servis önce sağ aynalar genelde büyük gösterir böyle olur dedi.sonra oda bindi baktı inceledi haklısınız görüntü bozuk sıkıntılı tutanak tutalım abi dedi.
bugün aradı gelin aynanızı değiştirelim fabrika gönderdi diye sağolsun halletti.teşekkür ederim ilgi ve alakaya.
-
25 Ağustos 2017, 23:32
#405
serkan6767 adlı üyeden alıntı
arka lastigin yonu ters takilmis gibi sanki me 22 ler guzel lastiktir
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
26 Ağustos 2017, 20:46
#406
ben de ters takıldığını düşündüydüm bana da ters geldiydi ustaya sordum ters değil böyle dedi
-
26 Ağustos 2017, 20:54
#407
Kendiniz kontrol etseniz. Üzerinde takılma (dönüş) yönü işareti var.
-
30 Ağustos 2017, 16:53
#408
Merhabalar arkadaşlar.
Kırmızı Hunk ile bugünden itibaren bende sizlerin arasındayım. Bu motoru tercih etmemde katkınız gerçekten çok fazla oldu. Ufak tefek şeyler dışında öyle ciddi problemle karşılaşmış bir arkadaş yok gördüğüm kadarıyla... Bunları görmek beni sevindirdi.
İsterseniz neden bu motoru tercih ettim sıralayayım;
Görsel!
Beyler itiraf etmeliyim ki cihaz 150cc bir alet için gayet kaslı ve yakışıklı.
Konfor!
2008-2012 yılları babamın YBRsini kullanarak geçirdim. O zamanlar ehliyetim olmadığı için genelde 30km çapta sürüşler yapıyordum. Ki o zamanlar yaşadığım yer Antalya'nın batısı, motorsuz bir hayat gerçekten çekilmez durumdaydı. O zamanlar YBR güzel geliyordu göze ve g*te. Fakat geçen yıl bir arkadaşımın motoruyla Bursa'dan Aydın'a( ıvırı zıvırı 450km) bir gün içerisinde gittik. Saat başı mola vermemize rağmen yorucu bir yolculuktu. Neyse ki 2 arkadaş olarak yol bisikleti sürücüsü olduğumuz için pekte kafaya taktığımız birşey değildi veya bizi hayattan soğutacak birşey. Bu motorun selesine oturduğum anda gerçekten kendimi iyi hissettim ve artçı olarak denediğimde de gayet sıkıntısız duruyor. Uzun yolda saat başı molalarla beni üzmeyeceğini düşünüyorum. Benden ziyade artçı olacak olan kız arkadaşımı üzmese iyi olacak, dediğim gibi ben yol bisikletçisiyim .
Fiyat konusuna değinmiyorum bana göre bu işçilik ve kaliteye göre gayet iyi bir fiyat. Fakat bir YBR dayanıklılığı olur mu bilmiyorum ama düzgün bir sürücüyüm bu yüzden kolay kolay bir sorun çıkartacağını sanmıyorum. Ve amacım en az 2 yıl kullanmak bu aleti.
Son hız konusunda yazılanları umursamadım pek. Çünkü hız seven bir adam değilim tek dileğim (55kg+65kg+15kg+benzin yükü)yola çıktığımda parantez içindeki değerlerle düz yolda 85-90 da sorunsuz gidebilmek ki bence bunun üstesinden gelebilecek bir motor. Baktım standart olarak gelemiyor, dişliyle oynarım ve modifikasyon sonrası beni hayal kırıklığına uğratmaz.
Motorumun bakımını yapacak olan usta kaliteli işi bilen bir arkadaş gibi duruyor ve efendi bir adam içim o konuda şuanlık rahat gibi.
Şuan için ilişkimizin ilk günleri gayet tatlı gidiyor ve tazeliğini korumasını diliyorum...
Ve unutmadan, ben bu alete nasıl ve nereden Tur Camı ile Yan Çanta demiri bulacağım :( Birileri aydınlatsın beni bu konuda.
İyi forumlar.
-
30 Ağustos 2017, 18:50
#409
Aramıza hoşgeldin kardeşim hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullan inşaallah.mükemmel bir tercih her yönden f/p ürünü, kalafatlı kaslı gösterişli sağlam bir motor.Bir bakan bir daha bakıyor.yanıma gelip ''çin değil neci nerenin bu motor'' diye soruyorlar.Bende hint malı deyince şaşırıyorlar.zamanla alışacaklar.
bende her yönden çok inceleyip araştıran ıncık biri olarak heroya karar verdim inceledim.yerinde baktım bindim servisle bayi ile uzun uzun görüştükten sonra beyaz hunk aldım.inşaallah hep beraber pişman olmadan sağlıcakla bineriz.
-
31 Ağustos 2017, 04:10
#410
Hayırlı olsun motorun yan çanta demiri cbf nin demirlerini uyduranlar oldu daha orjinali yok bildiğim kadarıyla
-
01 Eylül 2017, 00:28
#411
Şuan Rodaj aşamasındayım beyler ve 160km yi tamamladım. Eğer bir aksilik çıkmaz ise 200ü deviririm gibi. Tek sıkıntı boşu bulmakta güçlük çekmem ve bazen boş ışığı yanmamasına rağmen motorun boşa geçmesi. Bunun dışında herhangi bir sorun yok şuanlık.
Yan çanta olayını ise Tex 881 ile çözeceğim sanırım cünkü heybe şeklinde ve bağlantı noktaları koltuk altına saklanabiliyor. Kamplı turlar içince sosis çanta alıp arkaya bağlamayı düşünüyorum. Bu şekilde bir tercih yapmamın sebebi top case hep itici gelen bir unsur oldu. Sosis çantaya mat tulum çadır gibi eşyaları koyup detay eşyaları yan çantalara yüklemeyi düşünüyorum.
Aranızda böyle bir çözüme giden arkadaş var ise yazarsa sevinirim.
İyi forumlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
Beyler iyi akşamlar.
Kusura bakmayın seri seri yazıyorum gibi oluyor ama belki de ilk motorumun olmasının heyecanıdır. Bugün biraz motorun sesini dinleyeyim dedim ve ilginç bir durumla karşılaştım ya da aslında özünde olan birşeyi ilginç gibi algıladım. Bu noktada sizlerin desteğini rica ediyorum.
Motor rölantide çalışırken motorun ham sesinin yanında çıtı-çıtı-çıtı bir ses motora eşilik ediyor. Biraz araştırdığım kadatıyla Sübaplarla alakalı birşeyler okudum. Sizlerin yorumu nedir? Şuan bayram olduğu için servisim kapalı. Rodajı bu şekilde tamamlamam sakıncalı olur mu?
İlginiz ve alakanız için teşekkürler.
Not: Şuan 200km oldu ve tüm viteslerde geziyorum. Devir aralığım ise 4000-5.500 arası. 5.500 devirlerde 60-65 arası bir hıza ulaşıyorum. Rodaj için köy yollarını tercih etmek istedim. Tüm vitesleri gezmemi kolaylaştırıyor ve nispeten daha eğlenceli. Yanlış yaptığım birşey yoktur umarım
Not 2: Bursa'da ki sürücülerle tanışmak isterim, teşekkürler.
İyi forumlar.
-
01 Eylül 2017, 22:25
#412
Ben böyle bir çanta kullanıyorum mat uyku tulumu çadır ıvır zıvır bazı şeyleride alıyor bursa dayim bende gorusuruz
-
02 Eylül 2017, 19:51
#413
Hocam numaram 543 966 58 37 Görükle de oturuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------
Evet beyler 420km oldu. Velakin şu motordan gelen çıtı-çıtı-çıtı sesi kafamı yoruyor. Ustamı aradığım da bu sesin Hero da standart bir ses olduğunu ve belli bir klometreden sonra ortaya çıktığını söyledi. Ama bana çok mantıksız geliyor. Sizlerin motorlarında da aynı durum var mıdır? Bilgilendirirseniz çok mutlu olurum.
İyi forumlar.
https://www.youtube.com/watch?v=SsyVx87qGXc tam olarak bu ses.
-
03 Eylül 2017, 15:16
#414
evet aynı çıkırtılı ses bendede var genelde motor sıcakken sekman sesine benzer ince bir sürtünme sesi.servis bu sesin normal olduğunu söyledi
-
03 Eylül 2017, 17:40
#415
Hocam bana pekte normal gelmedi birden ortaya çıktı ve gerçekten hastalıklı bir ses gibi. Yurt dışı kaynaklardan okuduğum kadarıyla Zamanlayıcı ya da subap diyorlar. Ben bu sesi kabullenemem açıkcası. Normal bir ses olsa motoru teslim aldığımda bastığım ilk marşla gelmesi gerekiyor diye düşünüyorum.
-
04 Eylül 2017, 01:39
#416
Evet dostlar motorumu 200 km yi tamamlamak uzereyim,inanilmaz hoşuma gitti özellikle çin malı motorlardan sonra,sanki essekten Ata binmiş gibi hissettim,şu an hiç bir sikintim yok tek sikintim rölanti devri 2.5 2.75 lerde onu azıcık düşürmem gerekecek gibi, çünkü aldgimda öyleydi sanki rölanti hızlı gibi, verdiğim paraya şu an değdi cok mutluyum inş ileriki zamanlarda da mutlu eder,bir de sorum olacak Michelin lastik düşünüyorum, fiyatlarından haberdarmisiniz?
-
04 Eylül 2017, 10:28
#417
herkese merhaba hero hunk la uzun yol yapmayı düşünen arkadaşlara dişli değişimini öneririm ön dişli 14 dü 15 cbf dişlisi arka dişli 43 dü 42 cbf dişlisi taktırdım performans ve çekişde düşme hissetmedim titreşim biraz azaldı hız devir başına + 6, 7 km arttı 7000 devirde 89 km hız yaparken dişli değişiminden sonra 7000 devirde 95 km hız yapıyor bu da uzun yol için gayet yeterli
-
04 Eylül 2017, 20:40
#418
Serkan bey dişli değişimini bende düşünüyorum. Hedefim uzun yolda sürücü dahil 140kg civarı yükle 80-90kmph hızla gidebilmek. Sizce çok zorlarmı? Daha önce YBR ile yaklaşık 140kg yükle 600km devirdim bir günde ortalama da 80 çok bağırırsa 90. Tek dileğim YBR de yaşadığım Tır sollama gerginliğini bu alet ile yaşamamak. Birkeresinde Tırla inatlaşıp 3 dakika sollamak için uğraşmıştım 140kg yüklü haliyle. Fakat genel olarak keyifli bir yolculuktu.
İyi forumlar.
-
04 Eylül 2017, 21:35
#419
Benim sade ön dişli değişik 90 km hızı çok rahat yapıyor tirlari kamyonları da rahat solluyor ybr nın boş ağırlığı 126 kilo 11 beygir gücü var hunk 143 kilo 15.6 beygir gücü nde bende ybr kullandım arada çok fark var birde ybr gibi kamyonların ruzgarindanda etkilenmiyor ben bir günde 600 km yaptım hunkla gayet iyi gitti
-
04 Eylül 2017, 23:57
#420
Peki hocam kuru yük hariç kaç kg yük var motorda sizin sürüşlerinizde?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)