Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2017, 15:19
#341
namikcan adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------
[/COLOR]
çevrimiçi
Üyelik
19 Temmuz 2015
dediklerinizin çoğuna katılıyorum ama bajaj enjeksiyonlu pulsarı da ilk olarak endonezya ve türkiye de satışa sunmuştu hindistanda çıkmadan...
Gönül isterki gelsin, ama Bajaj la Hero işleyiş açısından, standartlar açısından, distribütorler açısından çok farklı. Servislerde çok sorun çıkar, anahtarı kayıp immolu motorun yeni anahtar eşleşmesi bile servis açısından sorun olurken yeni enjeksiyonlu sistemlerin adaptasyonu müşteri açısından sorun çıkarır. Ciddi eğitim, ekipman ve servis elemanı gerekli. mevcut distribütör de bunlar yok. bu yönde niyeti de yok. Şu anda stokla ilgileniyorlar. Yeni model gelse bile çok sorun çıkar. Bence Hero Motocorp bu topa girmez. Belki FI Glamourla deneme yapabilirler, buradan Hindistana giden arkadaşlar onun eğitimini aldı bildiğim kadarı ile.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Reklamlar
-
22 Mayıs 2017, 09:09
#342
Tecrübeli ve bilgili arkadaşlara 2 konuda danışmak istiyorum. Birincisi motorumda sağ elcik ve sağ peg dışında hiç bir yerden titreşim almıyorum. Bu bölgelerde de 6 bin devir sonrası titreşim oluşuyor. Bahsettiğim titreşim çok rahatsız edecek miktarda değil. Sadece sağ tarafta bu titreşimin olması bana çok saçma geliyor. Bunun sebebi nedir ve çözümü var mıdır?
Bir diğer konu da rölanti ile alakalı. Serviste rölanti 1500 devire ayarlandı ancak ertesi sabah motoru çalıştırdığımda 1000 devir civarında stop etmemek için can çekişiyordu. Gün içinde de 1-2 saat motor durduktan ve soğuduktan sonra çalıştırmaya çalıştığımda aynı şeyle karşılaştım. Kırmızı ışıkta durduğumda yine 1400-1500 civarına çıkmış oluyor. Motor ısınınca rölantinin yükselmesi normal midir? Bir ara rölanti devrinin motor sıcaklığına göre değişmesinin subap aralığı ile alakalı olduğuna dair bir şeyler okumuştum forumda ancak tekrar bulamadım o başlığı. Bu durumu nasıl çözerim?
-
22 Mayıs 2017, 11:29
#343
erdems adlı üyeden alıntı
Tecrübeli ve bilgili arkadaşlara 2 konuda danışmak istiyorum. Birincisi motorumda sağ elcik ve sağ peg dışında hiç bir yerden titreşim almıyorum. Bu bölgelerde de 6 bin devir sonrası titreşim oluşuyor. Bahsettiğim titreşim çok rahatsız edecek miktarda değil. Sadece sağ tarafta bu titreşimin olması bana çok saçma geliyor. Bunun sebebi nedir ve çözümü var mıdır?
Bir diğer konu da rölanti ile alakalı. Serviste rölanti 1500 devire ayarlandı ancak ertesi sabah motoru çalıştırdığımda 1000 devir civarında stop etmemek için can çekişiyordu. Gün içinde de 1-2 saat motor durduktan ve soğuduktan sonra çalıştırmaya çalıştığımda aynı şeyle karşılaştım. Kırmızı ışıkta durduğumda yine 1400-1500 civarına çıkmış oluyor. Motor ısınınca rölantinin yükselmesi normal midir? Bir ara rölanti devrinin motor sıcaklığına göre değişmesinin subap aralığı ile alakalı olduğuna dair bir şeyler okumuştum forumda ancak tekrar bulamadım o başlığı. Bu durumu nasıl çözerim?
Ben de bu rölanti sorunlarını sıklıkla yaşıyorum. Bence Hunkların rölanti tutmama sorunu var. Ondan sebep rölanti ayar vidası çok kolay ulaşılacak bir yerde
Ben sık sık elimle kendim ayarlıyorum. Kitapçıkta 1.400 devir civarında olması gerekir yazıyor. Servise gittiğimde ise, bunların rölantisi 6.000 km civarlarında düzene giriyor gibi bana göre saçma-komik birşey dediler.
Daha da ilginci her 4-5 dur-kalkda bir durup dururken stop ediyor. İşten eve gelene kadar 10 defa ışık ve trafik tıkanıklığı sebebiyle duruyorsam, 2 tanesinde falan çat diye stop ediyor.
-
22 Mayıs 2017, 14:39
#344
Ben şu ana kadar hiç stop etme sorunu yaşamadım. Ama dediğim gibi ısınmış motorda rölantiyi 1400 civarına ayarladığında soğuduğunda çok düşüyor ve bu nedenle jiklesiz çalışmadığı oluyor. Motor soğukken 1400'e ayarlandığında da ısındığında neredeyse 2000'lere vuruyor. Hatırladığım kadarıyla kitapçıkta ünlem işareti koyulmuş bir cümlede "farklı sorunları rölanti ayarını değiştirerek gidermeye çalışmayın" gibi bir uyarı vardı. Bu nedenle pek oyanamıyorum rölanti vidasıyla. Servisle bir şekilde çözeceğiz artık. Umarım kronik bir sorun değildir.
Titreşimle ilgili yazdıklarıma bir cevabınız var mı peki? Motorun sol tarafında neredeyse hiç titreşim yokken sağ tarafında titreşim olması çok anlamsız değil mi?
-
25 Mayıs 2017, 14:00
#345
Herkese selamlar
Uzun bir süreden sonra bende bugün motoruma kavuştum. Siyah ön arka disk olan modelini aldım. Şu anda sadece 25 km kadar sürebildim. İlk izlenim olarak motor gerçekten kaliteli ve kaslı duruyor. Vites geçişleri sorunsuz, hakimiyeti benim gibi ufak tefek bir adam için bile kolay. Ruhsat ve plaka işlerini hallettikten sonra yoğun bir şekilde kullanacağım. Motor hakkında tecrübe kazandıkça buraya yazacağım. Sorusu olan arkadaşlar var ise yardımcı olabilirim.
-
25 Mayıs 2017, 16:34
#346
zertach adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar
Uzun bir süreden sonra bende bugün motoruma kavuştum. Siyah ön arka disk olan modelini aldım. Şu anda sadece 25 km kadar sürebildim. İlk izlenim olarak motor gerçekten kaliteli ve kaslı duruyor. Vites geçişleri sorunsuz, hakimiyeti benim gibi ufak tefek bir adam için bile kolay. Ruhsat ve plaka işlerini hallettikten sonra yoğun bir şekilde kullanacağım. Motor hakkında tecrübe kazandıkça buraya yazacağım. Sorusu olan arkadaşlar var ise yardımcı olabilirim.
Dostum bende ve kuzenimde Hunk var.
Öncelikle Anlas'dan lastikleri değiştirdik ve memnunuz. Önler için NF-28 arkalar için de bununla uyumlu NR-47 modeli var. Takımı 235 lira.
Bizim motorların ön dişlisi 14 diş. Cbf in 15 dişlisini ve 43 olan arka dişliyi 42 ye düşürdüğümüzde performansından fazla ödün vermeden başarılı sonuçlar elde ettik. Dişli ölçülerimiz Cbf 150 ile aynı olmuş oldu. Ancak 11,6 beygirlik cbf 150 değil de 15,6 beygirlik Hunk'a bindiğimiz için cbf e göre çok daha akıcı sürüşlerimiz oldu. Dişli ve lastik değişimini size de öneririm.
-
25 Mayıs 2017, 17:26
#347
Teşekkür ederim @Öz_Musti . Performans ile ilgili öyle uçsun kaçsın gibi beklentilerim yok. Vitesli motorlarda yeni sayılırım. O yüzden motorsikletin orjinalini bozmadan kullanacağım. Daha performanslı bir motor isteseydim daha büyük cc lere bakardım.
Lastik konusunda haklısın. Bir çok motorun fabrika lastikleri kötü. Lastik önerin için teşekkür ederim. Motora biraz alıştıktan sonra lastikleri direkt değiştireceğim.
Kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
25 Mayıs 2017, 20:52
#348
Bende hero'nun kampanyasından faydalanıp yarın alıcam inş motoru, umarım memnun kalırım ilk motorum olacak heyecanlıyım
-
27 Mayıs 2017, 12:45
#349
bu gün benim hero hunk kırm1zı geliyor
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
-
29 Mayıs 2017, 01:12
#350
Hero hunk bence çok guzel bir motor üzerinde barındırdığı özellikler çok çok zengin bence. Immobilizer anahtar ,arka disk fren ,ayak marşı ve malzeme kalitesi hakikatten bu motor alınır bence.Hero zaten kendisine motor kalitesi olarak çok güveniyor buda ayri bir güven verici.Tam kurye motoru sadece biraz parça yaygınlaşması lazım ve mondial servisleri ye devam etmemesi lazım bence hero nun çünkü bu kadar kaliteli bir motora anca servis kalitesizligi ile gölge düşer yoksa gerçekten 10 nunara motor olarak gördüm.
-
29 Mayıs 2017, 13:43
#351
Kadir28 adlı üyeden alıntı
Hero hunk bence çok guzel bir motor üzerinde barındırdığı özellikler çok çok zengin bence. Immobilizer anahtar ,arka disk fren ,ayak marşı ve malzeme kalitesi hakikatten bu motor alınır bence.Hero zaten kendisine motor kalitesi olarak çok güveniyor buda ayri bir güven verici.Tam kurye motoru sadece biraz parça yaygınlaşması lazım ve mondial servisleri ye devam etmemesi lazım bence hero nun çünkü bu kadar kaliteli bir motora anca servis kalitesizligi ile gölge düşer yoksa gerçekten 10 nunara motor olarak gördüm.
evet hero hunk iyi ve sağlam motor ama senin de dediğin gibi kuryelere hitap edebilmesi için parçaların dağıtımının istanbul dan ankara dan yapılması gerekir istanbul daki kurye parça gelecek diye 2 gün 3 gün motoru yatıramaz adam o işten para kazanıyor
-
29 Mayıs 2017, 14:18
#352
serkan6767 adlı üyeden alıntı
evet hero hunk iyi ve sağlam motor ama senin de dediğin gibi kuryelere hitap edebilmesi için parçaların dağıtımının istanbul dan ankara dan yapılması gerekir istanbul daki kurye parça gelecek diye 2 gün 3 gün motoru yatıramaz adam o işten para kazanıyor
Hero'nun 72 saat içerisinde parçayı teslim etme garantisi var. Yoksa bedelsiz değişim yapıyor. Parça sıkıntısı olmayan bir motor. Bu fikri zihninizden atın.
Bir arkadaş da Mondia servisleri ile iş yürümez demiş. Zaten mondial değil Hero'nun kendi servisleri var.
Zaman zaman ben motorumda sorunlar yaşıyorum. Kuzenimin vites pedalının çıkması, benim manifoltun çıkması gibi. Geçen gün de motor koruma demirim orta yerinden çatladı. Tahminimce ani sıcaklık değişimi ve titreşim nedeniyle koca demir çatırt diye gitti. Bir zırıltı duydum giderken, aha dedim biryer daha dağıldı. durup kontrol edince demirin çatladığını gördüm. Gidip bir demircide kaynattıracağım.
Elde 13-14 anahtar takımıyla sürekli motorumuzun vidalarını sıkmamız lazım. Ve locktide sürdürmemiz lazım.
-
29 Mayıs 2017, 14:19
#353
Selam arkadaşlar
Ruhsat işlerini daha bitiremediğim için motoru fazla kullanamıyorum. Haftasonu mahalle aralarında kullanma şansım oldu. Motorun gerek görünüşü ve parça kalitesi oldukça iyi. Rodaj sürecinde olduğu için performans hakkında çok fazla bir şey söyleyemeyeceğim ama ölü bir motor değil kesinlikle. İvmelenmesi oldukça iyi.
İlk izlenim olarak artı ve eksilerini şu şekilde özetleyebilirim.
Artıları
- Başlangıç için gerçekten ideal. Sizi güç olarak ne sıkar ne de çılgın gibi gider.
- Görünüşü muaddilleri arasında gerçekten güzel ve kaslı.
- Parça ve malzeme kalitesi iyi.
- Vites geçişleri rodajda olmasına rağmen çok iyi. (Boşu bulmakda çok rahat)
- Ağırlığı ve kontrolü çok rahat. (170 boy ve 60 kg olmama rağmen rahatça kontrol edebiliyorum.170 altındaki arkadaşlar biraz parmak ucu ile kullanmak zorunda kalabilir)
- Gösterge ve aydınlatmalar yeterince iyi.
- Benzin deposunun kapağı menteşeli yapılmış. Elinizde gezdirmenize gerek yok.
Eksileri
- Kafa tasarımını çok beğenmedim (Kişiden kişiye değişebilir)
- Yan ayaklık orjinalinde gelmemekte ve ayak açıkken motor uyarı vermemektedir. (Serviste yada aldığınız bayiden ayak takılmasını rica edebilirsiniz.)
- Koruma demiri ekstra olarak satılıyor.
- Rodajdan mıdır bilmiyorum ama. Havalar sıcak olmasına rağmen ilk çalıştırmada rolantide çok oynak motor tam ısınmadan durmadan stop edebiliyor. Hafif gaz vererek yada cikleyi biraz açarak uğraşmak gerek.
- Ön far rölantide iken kısık gaz verdikçe de fazla yanıyor.
- Arka fren pedalı biraz yukarıda yapılmış gibi. Sürerken ayağım az da olsa frene basıyor. Basmamak için ayağımı yukarı kaldırmak zorunda kalıyorum buda ayağımda ağrı yapıyor. (Zamanla alışacağım veya servisde ayarlatacağım)
- Hararet göstergesi yok. Yada ben bulamadım :D (Bilen varsa bilgilendirsin.)
Not : 1-2 arkadaşım moturu denedi titreşim var dedi. Bende kullanıyorum ama öyle bir titreşim hissetmiyorum. Buda sanırım kişiden kişiye değişiyor. Beni rahatsız edecek bir titreşim hissetmiyorum. Ayrıca sonuçta hemen altımızda benzinle çalışan bir motor var elbet az ayda çok titreyecek.
Çok kısa süredir kullanıyorum ama şu anda memnunum. Umarım ilerleyen zamanlarda büyük problemler çıkarmaz.
-
29 Mayıs 2017, 14:32
#354
zertach adlı üyeden alıntı
- Arka fren pedalı biraz yukarıda yapılmış gibi. Sürerken ayağım az da olsa frene basıyor. Basmamak için ayağımı yukarı kaldırmak zorunda kalıyorum buda ayağımda ağrı yapıyor. (Zamanla alışacağım veya servisde ayarlatacağım)
Büyük ihtimal motosiklete yanlış oturuyorsunuz. Peglere topuğunuzla değilde ayak uçlarınızla basın. Dizlerinizle de depoyu tutun.
-
29 Mayıs 2017, 14:39
#355
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Büyük ihtimal motosiklete yanlış oturuyorsunuz. Peglere topuğunuzla değilde ayak uçlarınızla basın. Dizlerinizle de depoyu tutun.
Düz yolda iken haklısınız, ama trafikte arka ve ön fren kombine kullandığım için arka fren için tetikte durmam gerekiyor. Malum istanbul trafiği deli ediyor insanı.
-
29 Mayıs 2017, 17:04
#356
Yan ayaklığın orijinalinde gelmediğini ben de bir yerlerde duymuştum ancak satın alırken öyle bir şey yok dediler ve motorun üstündeydi. Sizinkinde yan ayaklık yok mu?
-
29 Mayıs 2017, 17:28
#357
erdems adlı üyeden alıntı
Yan ayaklığın orijinalinde gelmediğini ben de bir yerlerde duymuştum ancak satın alırken öyle bir şey yok dediler ve motorun üstündeydi. Sizinkinde yan ayaklık yok mu?
Bende internetteki araştırmalarımda olmadığını duydum. Hatta malum sitedeki ilanlara baktığımda resimlerde de yoktu. Bayiden satın alırken sordum. Evet normalde yok ama biz kendimiz takarak veriyoruz dediler.
-
29 Mayıs 2017, 23:49
#358
Boxer ı satıp hunk alsam acaba sonra pișman olurmuyum ikisinide kullanan kıyaslayabilirmi
-
31 Mayıs 2017, 10:02
#359
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Hero'nun 72 saat içerisinde parçayı teslim etme garantisi var. Yoksa bedelsiz değişim yapıyor. Parça sıkıntısı olmayan bir motor. Bu fikri zihninizden atın.
Bir arkadaş da Mondia servisleri ile iş yürümez demiş. Zaten mondial değil Hero'nun kendi servisleri var.
Zaman zaman ben motorumda sorunlar yaşıyorum. Kuzenimin vites pedalının çıkması, benim manifoltun çıkması gibi. Geçen gün de motor koruma demirim orta yerinden çatladı. Tahminimce ani sıcaklık değişimi ve titreşim nedeniyle koca demir çatırt diye gitti. Bir zırıltı duydum giderken, aha dedim biryer daha dağıldı. durup kontrol edince demirin çatladığını gördüm. Gidip bir demircide kaynattıracağım.
Elde 13-14 anahtar takımıyla sürekli motorumuzun vidalarını sıkmamız lazım. Ve locktide sürdürmemiz lazım.
ben parça garantisi yok demedim yanlış anlamışsın dediğim şey istanbul gibi metropol şehirde kuryenin parçanın başka ilden gelmesini beklememesi gerektiğini belirtmek istedim 72 saatte göndermediler demedim nerden biliyorum kendim zonguldak ta oturuyorum istanbul a bir iş dolayısıyla gitmiştim hero nun istanbul baş bayisine uğradım parça sordum bizde yok sipariş edicez gelecek dediler
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
spil adlı üyeden alıntı
Boxer ı satıp hunk alsam acaba sonra pișman olurmuyum ikisinide kullanan kıyaslayabilirmi
benim hunk dan önce boxer ım vardı boxer bildiğin gibi 4 vites vites atışları cup motorlar gibi 80 den sonra çok bağırıyor ve titreşimi biraz daha fazla görüntü olarak da hunk daha iyi görünüyor daha modern sağlamlıkları aynı rampa yukarı çıkarken bana göre boxer daha güçlü müthiş tırmanıyor boxer düzde nasıl gidiyorsa rampada da aynı gidiyor bana göre pişman olmazsın hunk dan memnun kalırsın
-
31 Mayıs 2017, 14:46
#360
Herkese selamlar
Ruhsat işini hala halledebilmiş değilim. O yüzden motor garajda yatıyor. Ruhsat tescil işlemleri tamamen çile. İnternet üzerinden randevu alabilmek mümkün değil. Tüm işler emniyetde tanıdık vasıtası ile yürüyor. O yüzden daha fazla uğraşmak istemedim ve trafik takip bürosuna verdim. Benim 1 haftadır alamadığım randevuyu adam yarın gel al ruhsat ve plakanı dedi.
Bilgi amaçlı söyliyeyim. 2 tane trafik takip bürosuna sordum. Birisi kadıköyde izbe biryerdi hiç ilgilenmediler bile tipleri kayık zaten. Öyle kağıtlara baktı 500 TL ye yaparız dedi. Başka bir yere sordum adam sağolsun çok ilgilendi. 425 TL + 91 TL vekaletname ile hallediyor.
Trafik sigortası 347 TL tavan fiyat çıktı. Motoru arkadaşımın üstüne aldım. yaşı 25 , istanbul , üzerine otomobili var ama motor ilk.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)