Madem ucuza satilabiliyordu da bize niye geçirdiniz. Bir daha hero mu tovbeler olsun.
Madem ucuza satilabiliyordu da bize niye geçirdiniz. Bir daha hero mu tovbeler olsun.
saelamun aleykum bende hunk alıp sızlerın aranıza atılmak ıstıyorum fakat korkularımda var tabı sızce almalımıyım kronık sorumları vamıdır servıslerı kotumudur sızlerden bana yardımcı omanızı ıstıyorum sımdıden tesekurler
Hero türkiye sayfasında ne giydirmişler herkes servislerden,garantiye dahil olmayan onarımlardan,hero türkiyenin arkasında durmamasından ahanda yazıyorum fiyatın düşmesindeki etken kampanya falan değil ürün satılmıyor alanların çoğu pişman olmuş bakın diğer hintli kardeşe hem geliştiriyor hemde zam yapıyor garantiye giriyor kullanıcı hatası hariç herşey geçenlerde servis ile ilgili gene sorun yaşadık fabrikayı aradık dönüş yapacaklardı 1 hafta geçti aramadılar ben aradım yetkili yok aratıcaz desiler 2 hafta bitti çok sorumsuzlar 5 yıl garantiye kimse kanmasın 20 tl lik parçayı bile garantiye sokmayan firma sonuçta
kesinlikle katılıyorum.5 yıl garanti mevzusuna inanmayın.karşısınzda bu konuda muhatap bulabileceğiniz kimse yok.servise gittiğinizde biri karşınıza geliyo ve bu parça garanti kapsamında değil diyor.bir mantıklı açıklama yok.itiraz etseniz muhatabınız yok.normalde sizden garanti talebiyle ilgili bir dilekçe almaları lazım.ve yazıyı teslim aldık diye bir not yazıp imzalamaları,en geç 1 hafta sonra yazınıza hero türkiye tarafından cevap verilecek demeleri lazım.tüm kurumsal firmalar böyle yapar.ama böyle bir uygulama yok.tamamen amatörce bir çalışma hali ve hayatlarından,motorlardan bıkmış servis elemanları var.bir daha asla asya motorun distribütörü olduğu bir motor almayacağım.allahtan motor sağlam(çok şükür).sürekli arıza veren bir motor olsa ve sürekli servise gitmek zorunda kalsak halimiz haraptı.bu servis rezilliğine rağmen motorumu çok seviyorum.umarım bozulmadan uzun yıllar kullanırım.
motorlar kimine göre güzel olabilir bana görede idare eder derim fakat servisler rezalet sorunu gideremedikleri gibi sağlam parçayoda bozuyorlar benim sinyallerde soru. Vardı gaz vermeden yanmıyordu role falan dediler sonradan sol kumanda panelini açtılar kurcaladılar bi oldu bi olmadı sonra o panelden pim gibi birşeyi düşürüp bulamadılar sonra bu değişecek dendi garantiye sokmadılar fabrikayı aradık ettik ama dinleyen var sadece başka birşey yok neyse kol ücretli değişti bu sefer motor rolanti hepten sapıttı 1600 2000 2500 4000 de falan sabit kalmaya başladı ara bakıma götürdüm söyledim 1 saate yakın baktılar bulamadılar sonra kol değişince yapmaya başladı dönüşlerde gaz yiyor bazen stop ediyor jigle kolundan şüpheleniyorum dedim onunla alakası yok dediler sonra bulamayınca kolu söktüler dediler sıkıntı burda eee değişin sizin taktığın neyse jigle kolunun tırnaklarını kestiler kolun açık kapalı konumu yok ve sorun hala düzelmedi elde var olan sorunun yanı sıra birde bağımsızlığını ilan etmiş jigle kolumuzda oldu aldığımız beri ön diskten ses geliyor balatalar aşınsın düzelir dediler ama 4400 küsüre geldi motor hala düzelmedi sağa dönüşlerde zincir vurması gibi ses geliyor ayarlıyorlar vs yanlışta yapsalar düzelmiyor sadece sağa dönüşte yapıyor nedense
Şanzuman 3 ve 4 viteste uğultular gelmeye başladı hilallerde sorun var o yapıyor servise smylüyorum tur atıp geliyor sorun yok hayor var diyorum öbür eleman gidiyor geliyor herşey normal diyor hayır arkadaşım ötüyor motor işte nasıl duymuyorsun diyorum ispat et o zaman diyor bak hele kelimeye bak tamam gidelim biniyoruz sesi dinlrtiyorum birşey yok usta diyor sonra diyorum gel usta usta gezicez diyorum tek tek göstericez bu ses hilallerden geliyor ve 3 ve 4 te sorun var diğer vitrslerde ses yok anlamıyorsanız ustayım diye geçiniyorsunuz bilmiyorsanız bilmiyoruz diyin boşa uğraştırmayın karşınızda aptal yok sizin 2 kişi gidip gelip sorun yok diyorsunuz abi tamam hilallerden ama sıkıntı yapacak bir durum yok nası yok kardeşim yapalım bozulunca getir yaparız şanzumanı dağıtıp blokmu patlatalım düzeltmeniz için fabrikayı aradık görüştük şanzumanıda dahil etmiyorlar gibi kullanıcı hatası vs muhabbeti yaptılar bende kullanıcı olarak en fazla dişlilere zarar verebiliriz dişlilerde sorun yok dedim ama bakalım bi nane çıkmayacak
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Hero sayfsında ben pek şikayet görmedim. Olan şikayetlere de %100 oranında Hero Motor Türkiye'nin dönüşü var.
Bu forumda 150 lik motor isteyen kimi görsem Hero özellikle Hunk tavsiye ediyorum. Benim de manifolt motordan çıktı, pancar motor gibi bağıra bağıra servise gittim. Yolda gazlayamadım ki millet küfretmesin. Vida çıkınca manifolt da yerinden çıkmış. Taktılar düzeldi. Kuzenimde de aynı motor var. Onun da vites pedalı çıktı. Zar zor 2 ye atmış. 2. viteste servise gitti. Pedalı yerine taktılar. Yine benim durup dururken sol elcik dış plastik topuzu uçtu gitti. Servise gidip taktıracam.
Ama motoru aldım 5.500 liraya. Lastik aldım, takımı 235 lira. Ön dişliyi büyüttüm 38 lira. 3 bin bakımı yaptırdım 50 lira. 100 km de 2.3 litre falan yakıyorum. Egzosta paslanmalar oldu. Servis dedi egzos boyası var ısıya dayanıklı. Al getir boyarız. Dedim egzos komple değişse ne kadar, valla 50-100 bişey bunların komple seti dedi.
Önceden İnzuma kullanıyordum. 13 bin lira para vermiştim 2015 de. Servise bir gitmem 250 lira tutuyordu en az. Dişli-zincir seti 600 lira. Lastik takımı 1.000-1.200 lira. Ön far 600 lira. Egzosun değişmesi veya çocuğu yurtdışında dil okuluna götürme arasında tercih yapmam gerekecekti.
Bir defa düştüm ve sürüklendim, 1.700 lira çıkma parçalarla tamir oldu. Mesela çıkma ön çamırluk 650 lira idi. Sıfırı 900 lira. Yani altı üstü 250 lik motor. Ama parçaları faciha.
Bu açıdan da değerlendirmek lazım. Motor 6.000. 5 sene kullansan, bakımlarını yetkili servise yaptırsan ve bozulanı hep değiştirsen hepi topu 5 senede 2-3 bin lira anca cebinden çıkar. Ben kendi adıma, zaten fazla büyük masraflar çıkarmadığı için ve tamiri ucuz olduğu için fazla önemsemiyorum.
Önceki mesajlarımda aynalarla ilgili problem yaşadığımdan bahsetmiştim. Durumu servise bildirdikten bir kaç gün sonra Aydın'dan sıfır ayna takımı yolladılar. Özellikle sağ aynada optik kaymalar vardı ve şu an sorun giderilmiş durumda. Bir başka problemim de satın aldıktan sonra fark ettiğim eksik etiketti. Farın 2 yanında dikey olarak bulunan etiketlerden sol taraftakinin olmadığını satın aldıktan 10 gün sonra fark ettim. Yine durumu hem servise hem de Hero Türkiye'ye bildirdim ve bir kaç mail-telefon görüşmesinden sonra komple farın sol yanındaki grenajı yolladılar. Serviste eski grenajı söküp yenisini taktırdım. Son olarak dageçen hafta sonu motoru yıkarken yerlerin kaygan olması nedeniyle orta sehpaya almaya çalışırken motoru düşürdüm. Neyse ki yerle temas eden parçalar ayak koruyucu demir ile elcikti. Koruyucu demir hafiften çizildi elciğin ucundaki topuz kırıldı. Dün servise durumu bildirdim. Topuz yarın gelecek ve serviste taktıracağım.
Bunları neden anlattım? Bazı arkadaşların eleştirilerine karşılık satın aldığımdan bu yana geçen 3 haftalık süreçte yaşadıklarımı aktarmak istediğimden. Bu zaman diliminde 3 ayrı konuda servise ve distribütöre işim düştü ve çok hızlı şekilde çözüme ulaştık. Satış sonrası destek konusunda Hero Türkiye bende çok iyi bir izlenim bıraktı. Garantiden parça değiştirilmemesi konusunda anlatılanlara şaşırdım açıkçası. Bu şirketin böyle bir yaklaşımda bulunabileceğini hiç hayal edemiyorum. Umarım böyle bir tecrübem olmaz.
Her ne kadar 20 gün fark yüzünden 530 TL fazla para ödemiş olsam da bahar kampanyasının eleştirilmesine anlam veremiyorum. Bu tip kampanyaları her sektörde karşımıza çıkabiliyor. Bir ayakkabı alıyorsun 2 gün sonra fiyatının yarı yarıya düştüğünü görebiliyorsun. Sonra bir kenarda ağlıyorsun ancak yapacak bir şey yok. Yaşasın kapitalizm! Benim şahsi eleştirim motoru satın almaya gittiğim bayide şans eseri denk gelen ege bölgesi satış yöneticisi arkadaşa olur. Haberi vardıysa ve beni uyarmadıysa kendisine burada teessüflerimi iletiyorum
hero hunk dan ben memnunum fakat servis olayı yeterince organize olmuş durumda değil mesela kdz ereğli gibi 114 bin nüfusun ve motorun yaygın olduğu bir yerde hero nun ne bir bayisi ne de bir servisi var en yakın düzce ye gitmek zorunda kalıyoruz
Servis yapılanmasını Servis Müdürleri değilde bayiler ve bölge satış temsilcileri yaparsa kaçınılmaz sonuç bu.
Problem Heromotocorp India da, yaptırım uygulamıyor. yanlışlar da artarak devam ediyor.
-4000 km dir kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.
-Balansör olmadığı için yüksek devirlerde titreşim var ama rahatsız edecek kadar değil.
-Maximum hızı 120. Ama uzun yolda 90 ın üzerinde hem çok rüzgar alıyor hemde titreşim rahatsız etmeye başlıyor.
- Artçımla beraber 80-90km hızlarda 150 km lik sıkıntısız şehirler arası yolculuk yaptık.
-Uzun yolda 2.2 lt tükettik. şehir içinde (artçısız)2.3 lt.
-Gece aydınlatması fena değil ama ampül değişimi olursa daha çok verim alınabilir.
-Üzerindeki lastikler çok güven vermiyor. En kısa zamanda bende yenilemeyi düşünüyorum.
-Servisleri sanırım göreceli. Antalya muratpaşa servisi gayet ilgili. Herhangi bir olumsuzluk yaşamadım.
-Sıfır alacaksanız arka fren disk olanını tercih etmenizi öneririm.Bendeki kampana, arkadaşımın disk olanı kullandım daha verimli.
-Muadillerine göre fiyat avantajı var.
-Aklıma gelenler bunlar.Bayiye gidip yakından incelerseniz malzeme kalitesi hakkında da fikir sahibi olursunuz.Ben kullanıcı olarak tavsiye ediyorum.
Arkadaşlar bu arada aldığım haberlere göre;
*Hunk, Temmuz'da enjeksiyonlu motor ile ülkemize gelecek. Nasıl motosiklet fuarında Karizma 1.000-1.500 lira indirimle satıldı son parti diye, Hunk kampanyası da bu yüzden.
*Karizma demişken ZMR modeli Türkiye'ye gelecek
*T-Sport 200cc lik motorla giriş yapacak.
Hazır olun. Yalnız bizim Hunkların ikinci el fiyatları da yerlerde tabi.
Sorunlar giderilmeden yeni ürün çok zor. Hero servisleri enjeksiyon konusunda yetersiz, bilgisiz, eğitim olmadan 5 yıl garantili e4 ürün gelmez. Enjeksiyonlu ürünün servis için işlemleri çok teferruatlı olur,eğitim, hazırlık, ekipman gerekir, ekipmanı her servis kaldıramaz , bunu Hero Türkiye de karşılamaz. Kampanyanın nedeni stok. Enjeksiyonlu Hunk u önce Hindistanda satışa sunarlar, lansman yapmadan export olarak göndermezler, gönderseler bile öncelik daha çok satan piyasalar olur,temmuzda TR de olması için şu anda yolda olması lazım. Yani büyük ihtimalle haber yanlış.
Karizmanın tasarımının değişeceği yazılmıştı yurt dışı kaynaklarda. AEA testinde de yorumlara bakın bir motorun bu kadar çok tipsiz eleştirisi aldığına çok az sahit olduk. gerçi cbf 150 çok mu karizma ki karizma çok çirkin motor deniyor ama zevk renk meselesi bu motor hiç sevilmedi
neyse diyeceğim o ki karizmanın enjeksiyon ve karenaj kurtarmaz TR pazarında. Komple cbr 250 gibi bir tasarım ve su soğutma 26-27 hp olmalı ki pazarı oluşsun.
Zaten HX-250r model çıktı bunun için.üretilip gelirse pulsar RS 200 den fazla talep görebilir iyi pazarlandığı takdirde
Hero'nun XF3R, Hastur, HRX250, Xtreme 200 S gibi çok güzel konseptleri var ancak seri üretime geçirmiyorlar. Bir bildikleri vardır elbet, bekleyip göreceğiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------
[/COLOR]çevrimiçi
Üyelik
19 Temmuz 2015
dediklerinizin çoğuna katılıyorum ama bajaj enjeksiyonlu pulsarı da ilk olarak endonezya ve türkiye de satışa sunmuştu hindistanda çıkmadan...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)