Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Bajajda sorunlar oldumu evet oldu hiç bir onarıma kuruş para vermedim geçen yolumun üstü diye uğradım bi çay içmeye zincirde hafif bollaşmıştı gerdiler borcum ne kadar önemli değil canının sağlığı dediler onarım yapılan parçalarda hiç bi zaman şu girmez bu girmez şukadara yaparız demediler ayrıca hunk ile pulsarı kıyaslamak hatta hunk pulsardan daha iyi demek mantıksız ne 150 nede 200 ns lerde kıyas kabul etmez 150 ns 130 135 km hızları gören bir motor bastımmı gidiyor titreşimi hunk kadar yok üstelik tüketimleri hemen hemen aynı gibi 200 ns e girmiyorum bile tamam bajaj arıza çıkartıyor başlık açılılıyor vs de hunk kaç tane sattı pulsar ne kadar sattı hunk arıza çıkarmıyormu tabiki çıkarıyor garantinin adı olup kendi olmadıktan sonra ne anlamı varki hero çok daha yeni sayılır bu motorlara bakmak lazım ne kadar süre dayanacak hondaya motor yapıyorlar ile yürümüyor malesef kalite farklı çünkü bajaj da ktm ye kawasaki yapıyor ama ne bir ktm nede kawasaki sonuçta bajaj diyip geçiyoruz
Reklamlar
-
Bajaj servisilerine bmw servisi benzetmesi komik olmuş.Forumda hemen hemen hergün bajaj la ilgili bir problem paylaşımı yapılıyor. Hero da kronik sıkıntı olarak karizma nın titreşimi dışında pek şikayet olmuyor. Antalya muratpaşa hero servisinde bugüne kadar herhangi bir problem yaşamadım. Diğer motorumun bakımlarını da artık orada yaptırıyorum. Yetkili servislerin yanlışlarını üst makamına şikayetle, buradan isim vererek paylaşmakla vs. giderebiliriz. Tümüne genelleme yapmak da hoş değil.
-
nogayali adlı üyeden alıntı
Bajaj servisilerine bmw servisi benzetmesi komik olmuş.Forumda hemen hemen hergün bajaj la ilgili bir problem paylaşımı yapılıyor. Hero da kronik sıkıntı olarak karizma nın titreşimi dışında pek şikayet olmuyor. Antalya muratpaşa hero servisinde bugüne kadar herhangi bir problem yaşamadım. Diğer motorumun bakımlarını da artık orada yaptırıyorum. Yetkili servislerin yanlışlarını üst makamına şikayetle, buradan isim vererek paylaşmakla vs. giderebiliriz. Tümüne genelleme yapmak da hoş değil.
evet bajaj servisine bmw servisi dersen komik olur tıpkı senin anladığın gibi..
Dersenki heronun servisi sanayide tırt bi usta dükkanı gibi heroya göre bajajınki bmw servisi gibi kalır dersen hiçde komik olmaz gayet yerinde olur kanımca
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
ayzek adlı üyeden alıntı
evet bajaj servisine bmw servisi dersen komik olur tıpkı senin anladığın gibi..
Dersenki heronun servisi sanayide tırt bi usta dükkanı gibi heroya göre bajajınki bmw servisi gibi kalır dersen hiçde komik olmaz gayet yerinde olur kanımca
Sevgili ayzek, bende onu diyorum, bajaj servisine bmw benzetmesi yapman komik olmuş.
Ben bajaj servisine bmw servisi de demedim.
Yazdığın şey tam olarak şöyle;
Bajaj servisiyle hero servisini karşılaştırıyorsun. Sonra bajaj servisi hero nun yanında bmw servisi gibi diyorsun.
Hani desen ki bajaj servisi daha iyi daha ilgili vs. anlarım ama, bajaj servislerinden de millet şikayetçi be kardeşim.
Ben motorumdan, sevisinden bu kadar şikayetçi olsam gider şikayet eder burada da gelen cevabı paylaşırdım. Başına gelenler üzücü ama her hunka binenin başına gelmiş şeyler de değil açıkçası. Zaten öyle olmuş olsa inan bizde yazardık çizerdik. Titreşimi var, son hızı düşük vs. gibi kötü yanlarını da yazıyoruz. Bir marka fanatikliğimiz yok.
-
ayzek adlı üyeden alıntı
Bajajda sorunlar oldumu evet oldu hiç bir onarıma kuruş para vermedim geçen yolumun üstü diye uğradım bi çay içmeye zincirde hafif bollaşmıştı gerdiler borcum ne kadar önemli değil canının sağlığı dediler onarım yapılan parçalarda hiç bi zaman şu girmez bu girmez şukadara yaparız demediler ayrıca hunk ile pulsarı kıyaslamak hatta hunk pulsardan daha iyi demek mantıksız ne 150 nede 200 ns lerde kıyas kabul etmez 150 ns 130 135 km hızları gören bir motor bastımmı gidiyor titreşimi hunk kadar yok üstelik tüketimleri hemen hemen aynı gibi 200 ns e girmiyorum bile tamam bajaj arıza çıkartıyor başlık açılılıyor vs de hunk kaç tane sattı pulsar ne kadar sattı hunk arıza çıkarmıyormu tabiki çıkarıyor garantinin adı olup kendi olmadıktan sonra ne anlamı varki hero çok daha yeni sayılır bu motorlara bakmak lazım ne kadar süre dayanacak hondaya motor yapıyorlar ile yürümüyor malesef kalite farklı çünkü bajaj da ktm ye kawasaki yapıyor ama ne bir ktm nede kawasaki sonuçta bajaj diyip geçiyoruz
bajaj 150 ns 2.3 litremi yakiyor 100 km de?ben kime sorsam cok yakiyor deniyor.bide hunk bastimmi gitmiyormu?
-
Madem abartmak serbest , madem yüzlerce servis olması değil benim gidip memnun kalmadığım birkaç servis olması önemli , madem atış serbest .. o zaman bencede durum bu , gerçek olarak ..
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
-
fatiii adlı üyeden alıntı
bajaj 150 ns 2.3 litremi yakiyor 100 km de?ben kime sorsam cok yakiyor deniyor.bide hunk bastimmi gitmiyormu?
200 ns ile 100 km de 2.6 lt yakmışlığım var 200 ns sayfasında eski postlarda bulabilirsin hunk bastımı gitmiyor demiyorum gidebildiği hız belli ve 150 ns ile kıyaslarsan 150 ns performans olarak hunkdan daha iyi hem hızlanması hemde son hızı ben bunu söylüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
nogayali adlı üyeden alıntı
Sevgili ayzek, bende onu diyorum, bajaj servisine bmw benzetmesi yapman komik olmuş.
Ben bajaj servisine bmw servisi de demedim.
Yazdığın şey tam olarak şöyle;
Bajaj servisiyle hero servisini karşılaştırıyorsun. Sonra bajaj servisi hero nun yanında bmw servisi gibi diyorsun.
Hani desen ki bajaj servisi daha iyi daha ilgili vs. anlarım ama, bajaj servislerinden de millet şikayetçi be kardeşim.
Ben motorumdan, sevisinden bu kadar şikayetçi olsam gider şikayet eder burada da gelen cevabı paylaşırdım. Başına gelenler üzücü ama her hunka binenin başına gelmiş şeyler de değil açıkçası. Zaten öyle olmuş olsa inan bizde yazardık çizerdik. Titreşimi var, son hızı düşük vs. gibi kötü yanlarını da yazıyoruz. Bir marka fanatikliğimiz yok.
güzel kardeşim benimde bir fanatikliğim yok ben gördüğümü söylüuor 4 tane bajaj servisi gördüm derli toplu düzenli yaklaşımları güzel yaptıkları iş düzgün 2 tane hero servisi gördüm ne yaptıkları iş doğru düzgün nede servisleri derli toplu idi hatta okadar dağınıktıki yere düşürdüğü parçayı bile bulamadılar illaki iyi servisi var illaki işi bilen ustaları vardır ama çoluk çocuk denecek düzeyde ustaları var sağlam motoru bozacak düzeyde eğitimsiz personelleri var bunda gücenecek birşey yok bizim motorlarımızı kobay gibi kullanıp bozup sonra garantiye girmez şukadar ücreti var diye onarım yapacaklar ileride bunu dile getiriyorum zinciri bile doğru düzgün ayarlamasını bilmeyen adam serviste ustayım diye geçiniyor bu adama orka teker yalpalıyor ve bu adam bu motoru güya test edip sana sorun yok diye teslim ediyor benim demek istediğim bu hero ile pazartesi görüşmelerim olacak elbette belki başka servis tavsiye ederler bundan sonra oraya gideriz bizde ama servislerini çalışanları eğitime almalılar bilmeyenleri eğitmeliler bu senin için,benim için diğer hero kullanıcıları için önemli bir nokta
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
ayzek adlı üyeden alıntı
200 ns ile 100 km de 2.6 lt yakmışlığım var 200 ns sayfasında eski postlarda bulabilirsin hunk bastımı gitmiyor demiyorum gidebildiği hız belli ve 150 ns ile kıyaslarsan 150 ns performans olarak hunkdan daha iyi hem hızlanması hemde son hızı ben bunu söylüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
güzel kardeşim benimde bir fanatikliğim yok ben gördüğümü söylüuor 4 tane bajaj servisi gördüm derli toplu düzenli yaklaşımları güzel yaptıkları iş düzgün 2 tane hero servisi gördüm ne yaptıkları iş doğru düzgün nede servisleri derli toplu idi hatta okadar dağınıktıki yere düşürdüğü parçayı bile bulamadılar illaki iyi servisi var illaki işi bilen ustaları vardır ama çoluk çocuk denecek düzeyde ustaları var sağlam motoru bozacak düzeyde eğitimsiz personelleri var bunda gücenecek birşey yok bizim motorlarımızı kobay gibi kullanıp bozup sonra garantiye girmez şukadar ücreti var diye onarım yapacaklar ileride bunu dile getiriyorum zinciri bile doğru düzgün ayarlamasını bilmeyen adam serviste ustayım diye geçiniyor bu adama orka teker yalpalıyor ve bu adam bu motoru güya test edip sana sorun yok diye teslim ediyor benim demek istediğim bu hero ile pazartesi görüşmelerim olacak elbette belki başka servis tavsiye ederler bundan sonra oraya gideriz bizde ama servislerini çalışanları eğitime almalılar bilmeyenleri eğitmeliler bu senin için,benim için diğer hero kullanıcıları için önemli bir nokta
Ha Hero ha Bacac.. al birine vur ötekine...
-
fatiii adlı üyeden alıntı
motoru aldim bugun icin 15 km kadar kullandim cok bisey anlamadim 2. el 1000 km de aldim.ilk izlenimlerim 7 bin devre kadar titresim pek yok ama 7 bin devir sonrasi bariz titriyo motor.yakit gostergesi cok fazla hareket ediyor henuz benzin almadim depo bos sayilir o sebep oluyormu bilemedim ama bi bakiyorum yarim depoya yakin bi bakiyorum kirmizi cizgide arizada olabilir.suspansiyon cok cok iyi..ilerleyen gunlerde objektif sekilde yakitindan kullanimina herturlu izlenimlerimi yazarim.
yakıt göstergesindeki hareketi çözdüm.sanırım deponun gidona yakın olan kısmında çizgiler var ve benzin göstergesi o çizgilere göre çalışıyor.yokuş çıkarken depodaki benzin gidon kısmına yakın olan seviyeden aşağıya doğru çekildiği için ve deponun sürücüye yakın olan kısmına doğru yığıldığı için benzin göstergesindeki çubuk biraz aşağı iniyor.yani benzin azmış gibi gösteriyor.yokuş inerken ise tam tersi depodaki benzin deponun gidona yakın olan kısmına doğru yığıldığı için oradaki benzin seviyesini ölçüyor ve çok benzin varmış gibi gösterge çubuğu biraz yukarı çıkıyor.düz zeminde durup bekleyince de gösterge çubuğu normalleşiyor.ben km hesabı yaptığım için göstergeyi çok kafama takmıyorum ama tespit ettiğim bu durumu açıklamak istedim
-
evet tecrubelerimi gun gectikce aktariyorum titresim 7000 devir ustunde var diyodum 3000 bakimina gittigimde zincirde bosluk biraz fazlaymis onu duzelttiler ve titresim cok bariz derecede azaldi yani baya baya yok kivamina yakin oldu.motorumda 7000 devir ustu titresim cok diyosaniz kesinlille zincirinize baktirin
-
01 Nisan 2017, 15:51
#291
Tam karar vermiştim... Kafam karıştı. Ne kadar çok kıyaslama yapılmış. Gezmek için, rahat olsun, ekonomik olsun, normal kullanımda problem çıkarmasın yeter..... 150 lik Hero alıp, 1000 lik Harley Davidson performansı aramıyorum...
Sabih TÜZEM
Lifan Emisol 150
-
03 Nisan 2017, 12:04
#292
sabiht adlı üyeden alıntı
Tam karar vermiştim... Kafam karıştı. Ne kadar çok kıyaslama yapılmış. Gezmek için, rahat olsun, ekonomik olsun, normal kullanımda problem çıkarmasın yeter..... 150 lik Hero alıp, 1000 lik Harley Davidson performansı aramıyorum...
alacağın motor öyle çinlilerle falan kıyaslanmayacak motor üstelik sıkıntısız.Ha doğru dürüst gitmeyen cbf gibi titreşimsiz değil ama basınca da giden motor,bence fazla düşünmeye gerek yok,beklentilerini bence tam anlamıyla karşılar...
-
03 Nisan 2017, 18:29
#293
Evet arkadaşlar menzil hesabım bitti. 10.5 litre ile 445 km yaptım motor stop etti. Demek ki 100 km de 2.3 litre yakmışım.
Yalnız benzin bitince, umursamaz ve kendimden emin bir şekilde rezerveye alıp benzinliğe gideyim dedim. Musluğu aşağıya indirdim ama yine çalışmadı. Kitapçıkta yazılanı yaptım. Fayda yok. Eee o zaman neye yaradı rezerve. Dımdızlak kaldım yolda. 1 saat motoru ittim, paketçi bi arkadaş yanında 1 lt yedek taşıyormuş. Sağolsun onu verdi de benzinliğe gidebildim.
Şu rezerve olayını adam akıllı bilen var mı.
-
04 Nisan 2017, 02:19
#294
bence siz yedegi de yemisiniz gibi geldi bana ... bu arada ben ybr 125 imi sattim ve cbf 150 ile hunk arasinda sıkıstım tavsiyeniz ne olur bana ???
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:11 ----------
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar menzil hesabım bitti. 10.5 litre ile 445 km yaptım motor stop etti. Demek ki 100 km de 2.3 litre yakmışım.
Yalnız benzin bitince, umursamaz ve kendimden emin bir şekilde rezerveye alıp benzinliğe gideyim dedim. Musluğu aşağıya indirdim ama yine çalışmadı. Kitapçıkta yazılanı yaptım. Fayda yok. Eee o zaman neye yaradı rezerve. Dımdızlak kaldım yolda. 1 saat motoru ittim, paketçi bi arkadaş yanında 1 lt yedek taşıyormuş. Sağolsun onu verdi de benzinliğe gidebildim.
Şu rezerve olayını adam akıllı bilen var mı.
sizin kullaniminiza gore hunk bana gelirmi en cokda 2 kisi ile ybr de bayirlarda biraz bayilma oluyordu hunk da nasildir evet okey verirseniz 2. ellerine pek güvenemedim ama 0 km bi hunk düsünüyorum.
-
04 Nisan 2017, 08:43
#295
gencomix adlı üyeden alıntı
bence siz yedegi de yemisiniz gibi geldi bana
... bu arada ben ybr 125 imi sattim ve cbf 150 ile hunk arasinda sıkıstım tavsiyeniz ne olur bana ???
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:11 ----------
sizin kullaniminiza gore hunk bana gelirmi en cokda 2 kisi ile ybr de bayirlarda biraz bayilma oluyordu hunk da nasildir evet okey verirseniz 2. ellerine pek güvenemedim ama 0 km bi hunk düsünüyorum.
Yakıt alınırken önce rezerve dolmuyor mu? Veya rezerveyi doldurmak için, musluğu rezerveye getirip mi yakıt alacağız. Net bir bilgi bulamadım. Bilen varsa söylesin.
Hocam şimdi senin durumuna gelince, somut teknik veriler ortada.Hunk 15.6 beygirken, cbf 11.6 beygir. Yani 156 beygirlik bir arabayla, 116 beygirlik araba gibi bir performans farkı var. Hunk bariz performansı iyi bir motor. Torku da daha yüksek. Ybr ile karşılaştırmıyorum bile. Cbf de çin üretimi. Hunk hiç olmazsa Hint. Yazdığım gibi 100 km de 2.3 litre yaktım. Üstelik, 8 bin devirlerde motoru da sık sık zorladım.
5 yıl garanti ve 72 saatte istenilen yedek parçayı ulaştırma garantisi veriyor. Önemli bir özellik. Parçalar ucuz. Sele rahat. Titreşim cbf den biraz fazla. Ama kesinlikle rahatsız etmiyor. Cbf de titreşim olmasın diye balansör koymuşlar, performansı yemiş bitirmiş, o kadar da titreşim kesilmemiş. Zincir komple bir korumanın içerisinde. Toz, toprak, çamur olmuyor.
Hero hunk varken, kim neden cbf alır bilinmez. Ybr, Cbf ve Hunk arasında kalanlara tavsiyem kesinlikle Hero Hunk.
-
04 Nisan 2017, 09:15
#296
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Yakıt alınırken önce rezerve dolmuyor mu? Veya rezerveyi doldurmak için, musluğu rezerveye getirip mi yakıt alacağız. Net bir bilgi bulamadım. Bilen varsa söylesin.
Hocam şimdi senin durumuna gelince, somut teknik veriler ortada.Hunk 15.6 beygirken, cbf 11.6 beygir. Yani 156 beygirlik bir arabayla, 116 beygirlik araba gibi bir performans farkı var. Hunk bariz performansı iyi bir motor. Torku da daha yüksek. Ybr ile karşılaştırmıyorum bile. Cbf de çin üretimi. Hunk hiç olmazsa Hint. Yazdığım gibi 100 km de 2.3 litre yaktım. Üstelik, 8 bin devirlerde motoru da sık sık zorladım.
5 yıl garanti ve 72 saatte istenilen yedek parçayı ulaştırma garantisi veriyor. Önemli bir özellik. Parçalar ucuz. Sele rahat. Titreşim cbf den biraz fazla. Ama kesinlikle rahatsız etmiyor. Cbf de titreşim olmasın diye balansör koymuşlar, performansı yemiş bitirmiş, o kadar da titreşim kesilmemiş. Zincir komple bir korumanın içerisinde. Toz, toprak, çamur olmuyor.
Hero hunk varken, kim neden cbf alır bilinmez. Ybr, Cbf ve Hunk arasında kalanlara tavsiyem kesinlikle Hero Hunk.
cevabiniz icin tesekkurler. benim icin cok iyi aydinlatici oldu arada kalmisdim bugun yine bayiye bi ugricam anlasilan 😀😀 insallah parca kaliteside iyidir..??
-
04 Nisan 2017, 22:37
#297
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Yakıt alınırken önce rezerve dolmuyor mu? Veya rezerveyi doldurmak için, musluğu rezerveye getirip mi yakıt alacağız. Net bir bilgi bulamadım. Bilen varsa söylesin.
Hocam şimdi senin durumuna gelince, somut teknik veriler ortada.Hunk 15.6 beygirken, cbf 11.6 beygir. Yani 156 beygirlik bir arabayla, 116 beygirlik araba gibi bir performans farkı var. Hunk bariz performansı iyi bir motor. Torku da daha yüksek. Ybr ile karşılaştırmıyorum bile. Cbf de çin üretimi. Hunk hiç olmazsa Hint. Yazdığım gibi 100 km de 2.3 litre yaktım. Üstelik, 8 bin devirlerde motoru da sık sık zorladım.
5 yıl garanti ve 72 saatte istenilen yedek parçayı ulaştırma garantisi veriyor. Önemli bir özellik. Parçalar ucuz. Sele rahat. Titreşim cbf den biraz fazla. Ama kesinlikle rahatsız etmiyor. Cbf de titreşim olmasın diye balansör koymuşlar, performansı yemiş bitirmiş, o kadar da titreşim kesilmemiş. Zincir komple bir korumanın içerisinde. Toz, toprak, çamur olmuyor.
Hero hunk varken, kim neden cbf alır bilinmez. Ybr, Cbf ve Hunk arasında kalanlara tavsiyem kesinlikle Hero Hunk.
depoda rezerve diye bir kısım yok esasında.depodan karbüratöre giden 2 hortum var.birisi deponun dibinden çekiyor benzini,ki bu rezerv depo olarak bilinir,diğeri de deponun dibine yakın ama biraz yukarda bir yerden çekiyor benzini.eğer yakıt çubuğunu rezerv durumuna getirirseniz dipteki hortumdan benzin akar.diğer duruma getirirseniz birazcık yukardaki hortumdan akar.iki hortum çıkışı arasından yaklaşık yüzde 10-15 gibi bir benzin seviyesi söz konusudur.yani yakıt çubuğu normal konumda benzin bittiğinde rezerve getirdiğinizde daha kullanacak yaklaşık deponun yüzde 10 u gibi bir benzin kullanabilmeniz lazım.hero hunk türkiyeye gelmeden önce piyasadaki tüm rezervli depolarda durum böyleydi.Herolarda da farklı bir durum olduğunu düşünmüyorum ama sizinki neden bitmiş onu çözemedim.
-
12 Nisan 2017, 09:35
#298
Bence musluğun yönü hatalı. Yani rezerve-normal depo-kapalı konumlarını ayarladığımız depo seçim musluğunun ince ucu değil, kalın ucu seçilen depoyu gösteriyor. Yani ben ince ucu yukarı doğru kullandım 450 km boyunca. Normal depomda rezervemde bitmiş oldu.
-
12 Nisan 2017, 17:11
#299
muhtemelen yanlis yone donuktur depo isareti zaten rezervede gidiyosundur.ben 65 km civari yol yaptim rezervede bitmemisti daha.
-
14 Nisan 2017, 07:42
#300
Hunki pulsarla kıyaslayip birde pulsara daha iyi demişler,cidden sesli güldüm şaka değil ciddi ciddi söyleniyorsa dram ama espri olarak güzeldi.
Ekran görüntüsü aldım stresli,gergin olduğum anlarda açıp okur okur gülerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)