Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #241

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    Hunk ile cbf 150 arasında ıkısınınde kendıne gore avantajları var ama sahsı gorusum ıkısınınde artı ve eksılerı dusununce bence hunk daha cazip,sele konforu ıle tasarımı acısındanda olumlu,2.el acısından da cbf tabıkı , fakat 3 yıl cbf 150 ıle kuryelık yapıp yaklasık 8-9 aydır hunk ıle meslege devam eden arkadasım var,ve oldukca memnun ara arada soyler bana hunk söyle guzel böyle güzel diye.

    Tork ve motor gucu olarakta bence tam kaarrında,ne cok yakıp ısraf ettırıyor nede uzun yola cıksan rezil ediyor,on arka dısk ıle satılan versıyonun parasına bakıyorum,gereksız kazık yemeden alınıp bınılecek motor.Dun servıste ıse gıdıyorum yanımızdan hunk suren kız gectı ılk defa sahit oldum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    AnkarA
    motoru aldim bugun icin 15 km kadar kullandim cok bisey anlamadim 2. el 1000 km de aldim.ilk izlenimlerim 7 bin devre kadar titresim pek yok ama 7 bin devir sonrasi bariz titriyo motor.yakit gostergesi cok fazla hareket ediyor henuz benzin almadim depo bos sayilir o sebep oluyormu bilemedim ama bi bakiyorum yarim depoya yakin bi bakiyorum kirmizi cizgide arizada olabilir.suspansiyon cok cok iyi..ilerleyen gunlerde objektif sekilde yakitindan kullanimina herturlu izlenimlerimi yazarim.

  3. #243

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    Alıntı fatiii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru aldim bugun icin 15 km kadar kullandim cok bisey anlamadim 2. el 1000 km de aldim.ilk izlenimlerim 7 bin devre kadar titresim pek yok ama 7 bin devir sonrasi bariz titriyo motor.yakit gostergesi cok fazla hareket ediyor henuz benzin almadim depo bos sayilir o sebep oluyormu bilemedim ama bi bakiyorum yarim depoya yakin bi bakiyorum kirmizi cizgide arizada olabilir.suspansiyon cok cok iyi..ilerleyen gunlerde objektif sekilde yakitindan kullanimina herturlu izlenimlerimi yazarim.
    öncelikle hayırlı olsun.yakıt göstergesi benimkinde de oynak ama ben hep depoyu tam doldurup her 500 km sonra tekrar tam doldurduğum için yakıt göstergesini çok kafama takmıyorum.sadece ne kadar yaktığı ile ilgileniyorum.bu arada merak ettim kaç liraya aldın?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hunk ile cbf 150 arasında ıkısınınde kendıne gore avantajları var ama sahsı gorusum ıkısınınde artı ve eksılerı dusununce bence hunk daha cazip,sele konforu ıle tasarımı acısındanda olumlu,2.el acısından da cbf tabıkı , fakat 3 yıl cbf 150 ıle kuryelık yapıp yaklasık 8-9 aydır hunk ıle meslege devam eden arkadasım var,ve oldukca memnun ara arada soyler bana hunk söyle guzel böyle güzel diye.

    Tork ve motor gucu olarakta bence tam kaarrında,ne cok yakıp ısraf ettırıyor nede uzun yola cıksan rezil ediyor,on arka dısk ıle satılan versıyonun parasına bakıyorum,gereksız kazık yemeden alınıp bınılecek motor.Dun servıste ıse gıdıyorum yanımızdan hunk suren kız gectı ılk defa sahit oldum
    hunk süren kız mı???? ben hunk süren insan göremezken sen süren kız görmüşsün :D :D :D

  4. #244

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    AnkarA
    Alıntı milenko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun.yakıt göstergesi benimkinde de oynak ama ben hep depoyu tam doldurup her 500 km sonra tekrar tam doldurduğum için yakıt göstergesini çok kafama takmıyorum.sadece ne kadar yaktığı ile ilgileniyorum.bu arada merak ettim kaç liraya aldın?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------



    hunk süren kız mı???? ben hunk süren insan göremezken sen süren kız görmüşsün :D :D :D
    4500 tl ye aldim faturasi kesilmemis.yedek anahtarini bulamadilar tek sikinti o bunun anahtarinin bi ozelligi yok kara duzen bi yedek yaptirsak kullaniriz sanirim

  5. #245

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda titreşim var ve kesinlikle CBF 150'nin yerini tutamaz. Bu Hint firmaları artık bu işe bir çözüm bulamazlarsa zamanla satışları düşecektir. Ayrıca dişli değiştirdikçe motorun hızı artamaz çünkü gücü yetmez. Öyle 130-140'lar falan bu güçte bir motorda mümkün değil. Fiyatını da göz önüne alınca bana göre tercih edilecek bir motor değil. T-Sports modeli bundan çok daha rahat ama titreşim onda da vardır. Şu anda Hint motorları içinde titreşimi olmayan model yok. Bir unut ve sesinden anladığım kadarıyla Dominar'ın titreşimi az olabilir.
    Hint firmaları titreşime çözüm bulmamalarına rağmen satışlarını yükseltiyor.Hero satış ve pazarlama müdürünün yaptığı açıklamaya göre hero türkiye, 2016'da bir önceki yıla göre satışlarını yüzde 38,pazar payını da yüzde 40 artırmış.Diğer bir hint firması olan bajaj'ın da henüz resmi bir açıklama yapmasalar da (yapmışlarsa da benim haberim yok) türkiye satışlarını artırdığını forumları takip ederek çok kolay görebiliriz.senin için motosiklette birinci öncelik titreşim olabilir.ve bundan yola çıkarak,diğer tüm olumlu motosiklet özelliklerini göz ardı ederek firmaların satışların düşeceği tahmininde de bulunabilirsin.herkesi kendin gibi düşündüğün için gerçekle ilgisi olmayan yanlış değerlendirmeler yapmaktasın.evet gerçekten herkes senin gibi düşünseydi heronun satışları düşerdi.ancak rakamlar da gösteriyor ki insanların motor alırken öncelikleri kimi zaman performans,kimi zaman fiyat,ya da tasarım veyahut yakıt tüketimi..türkiyede bir motosiklet firmasının satışlarının ne yönde değişeceğini hakkında yorum yaparken tüm bu değişkenleri göz önünde bulundurmak gerekiyor.hint firmaları titreşimi çözer mi çözmez mi bilmiyorum ama çözse de çözmese de türkiyede satış rakamlarını artıracaklardır.allah bize ömür verirse önümüzdeki yıllarda hint firmalarının titreşime rağmen ve hatta daralan ekonomimize rağmen satışlarını sürekli artırdığını sana bu forumda her yıl yazacağım.umarım o günler geldiğinde başka bahanelere sığınmak zorunda kalmazsın..

  6. #246

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı milenko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hint firmaları titreşime çözüm bulmamalarına rağmen satışlarını yükseltiyor.Hero satış ve pazarlama müdürünün yaptığı açıklamaya göre hero türkiye, 2016'da bir önceki yıla göre satışlarını yüzde 38,pazar payını da yüzde 40 artırmış.Diğer bir hint firması olan bajaj'ın da henüz resmi bir açıklama yapmasalar da (yapmışlarsa da benim haberim yok) türkiye satışlarını artırdığını forumları takip ederek çok kolay görebiliriz.senin için motosiklette birinci öncelik titreşim olabilir.ve bundan yola çıkarak,diğer tüm olumlu motosiklet özelliklerini göz ardı ederek firmaların satışların düşeceği tahmininde de bulunabilirsin.herkesi kendin gibi düşündüğün için gerçekle ilgisi olmayan yanlış değerlendirmeler yapmaktasın.evet gerçekten herkes senin gibi düşünseydi heronun satışları düşerdi.ancak rakamlar da gösteriyor ki insanların motor alırken öncelikleri kimi zaman performans,kimi zaman fiyat,ya da tasarım veyahut yakıt tüketimi..türkiyede bir motosiklet firmasının satışlarının ne yönde değişeceğini hakkında yorum yaparken tüm bu değişkenleri göz önünde bulundurmak gerekiyor.hint firmaları titreşimi çözer mi çözmez mi bilmiyorum ama çözse de çözmese de türkiyede satış rakamlarını artıracaklardır.allah bize ömür verirse önümüzdeki yıllarda hint firmalarının titreşime rağmen ve hatta daralan ekonomimize rağmen satışlarını sürekli artırdığını sana bu forumda her yıl yazacağım.umarım o günler geldiğinde başka bahanelere sığınmak zorunda kalmazsın..
    O zaman şöyle açıklayayım, genel satışları artsa da bu artış kurye amaçlı kullanımı için yapılan satışlardan veya scooter modellerinden olacaktır ama özel kullanım için satılan düz viteslilerin adedi düşecektir. Neden düşecektir ? Çünkü Çin motorları da bu işi artık çözmeye başladılar ve kalitelerini arttırıyorlar. Hint motorlarının sağlamlığına falan zaten kimsenin bir sözü yok, sağlam olmasalar bu kadar titreşimle dağılırlardı. İşi biraz daha detaylandırırsam, Hero'nun artık bu eski nesil motosikletleri elden geçirmesi gerekiyor, elden geçirmeyecekse fiyatlarını düşürmesi gerekiyor. Bajaj NS160 bunların çok ilerisinde bir model mesela. Apache RTR200 de keza aynı şekilde... Hero da artık yeni teknolojili, titreşimi az modeller çıkarmalı. Karizma'larla falan bu iş yürümez.

    Tahminlerimle ilgili olarak da bahaneye neden sığınayım ki ? Bana ne Hero'nun satışlarından ? Motoru iyiyse ben de alırım değilse almam. Sanki burada ödüllü tahmin tahmin yarışması yapıyoruz gibi yazmışsın. Ayrıca satış tahminlerimde kolay kolay yanılmam. Zamanında Thriller'ın o fiyatıyla satamayacağını söylemiştim, nitekim daha sokakta beş tane görmedim. Keza Glamour'un da o fiyatıyla tutulmayacağını söylemiştim ve o da tutulmadı. Satışları artıyor denilenler de muhtemelen Dash ve Duet ve Pleasure modelleriydi çünkü gerçekten güzel motorlar. Zaten üç modelin ikisi satmadığı için Hero model yelpazesini genişletti. Yeni gelecek olan Glamour da fiyatı uygun olursa iyi satacaktır. Yapmakta olduğum yanlış değerlendirmeleri bir söyle de ben de bileyim. Apache RTR 180, Royal Enfield modelleri, Ural'lar, Bajaj 150F satmaz dedim bak bakalım kaç tane satmışlar ? TNT25 ve Pulsar da satar dedim, bak sonuç ne çıkmış ? Mesele sadece titreşimi değil. Tamam ben titreşimli motor almak istemem ama fiyatı uygun olursa başkaları alabilir fakat Hero'da fiyatlar da uygun değil ki... Thriller zamanında CBF'ten pahalıydı veya aynı fiyattaydı tam hatırlamıyorum. Bir motor için satmaz diyorsam kafadan sallamıyorum, fiyatına rakiplerine de bakıyorum, bir bildiğim vardır.

  7. #247

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman şöyle açıklayayım, genel satışları artsa da bu artış kurye amaçlı kullanımı için yapılan satışlardan veya scooter modellerinden olacaktır ama özel kullanım için satılan düz viteslilerin adedi düşecektir. Neden düşecektir ? Çünkü Çin motorları da bu işi artık çözmeye başladılar ve kalitelerini arttırıyorlar. Hint motorlarının sağlamlığına falan zaten kimsenin bir sözü yok, sağlam olmasalar bu kadar titreşimle dağılırlardı. İşi biraz daha detaylandırırsam, Hero'nun artık bu eski nesil motosikletleri elden geçirmesi gerekiyor, elden geçirmeyecekse fiyatlarını düşürmesi gerekiyor. Bajaj NS160 bunların çok ilerisinde bir model mesela. Apache RTR200 de keza aynı şekilde... Hero da artık yeni teknolojili, titreşimi az modeller çıkarmalı. Karizma'larla falan bu iş yürümez.

    Tahminlerimle ilgili olarak da bahaneye neden sığınayım ki ? Bana ne Hero'nun satışlarından ? Motoru iyiyse ben de alırım değilse almam. Sanki burada ödüllü tahmin tahmin yarışması yapıyoruz gibi yazmışsın. Ayrıca satış tahminlerimde kolay kolay yanılmam. Zamanında Thriller'ın o fiyatıyla satamayacağını söylemiştim, nitekim daha sokakta beş tane görmedim. Keza Glamour'un da o fiyatıyla tutulmayacağını söylemiştim ve o da tutulmadı. Satışları artıyor denilenler de muhtemelen Dash ve Duet ve Pleasure modelleriydi çünkü gerçekten güzel motorlar. Zaten üç modelin ikisi satmadığı için Hero model yelpazesini genişletti. Yeni gelecek olan Glamour da fiyatı uygun olursa iyi satacaktır. Yapmakta olduğum yanlış değerlendirmeleri bir söyle de ben de bileyim. Apache RTR 180, Royal Enfield modelleri, Ural'lar, Bajaj 150F satmaz dedim bak bakalım kaç tane satmışlar ? TNT25 ve Pulsar da satar dedim, bak sonuç ne çıkmış ? Mesele sadece titreşimi değil. Tamam ben titreşimli motor almak istemem ama fiyatı uygun olursa başkaları alabilir fakat Hero'da fiyatlar da uygun değil ki... Thriller zamanında CBF'ten pahalıydı veya aynı fiyattaydı tam hatırlamıyorum. Bir motor için satmaz diyorsam kafadan sallamıyorum, fiyatına rakiplerine de bakıyorum, bir bildiğim vardır.
    Oncelikle heronun satişlari seni ilgilendirdiği için oyle soylemedim.sadece yanliş tahminde bulunduğunu nedenleriyle anlatmaya calistim.baska motorlarla ilgili tahminlerinin ne kadarinin tutup tutmadiği beni ilgilendirmiyor.şu anda konumuz titreşimli modelleri olan hint motorlarinin satişini artirip artirmayacaği.ben de sana zamaninda şu tahminim tuttu bu tutmadi gibi cumleler soylemem.çunku konumuz bu degil.

    Diğer taraftan yine okuyup hayrete dustuğum yorumlarin mevcut.demişsin ki hero bir iki model getirdi,bakti tutmadi baska modeller de getirdi...uzgunum ama bu son derece yanliş bir tespit.bir firma bir piyasaya tum modellerini sokarak girmez zaten.once bir iki modelle deneme yapar.satiş rakamlarini ve kullanici yorumlarini takip eder.sonunda satişlari artiracagini duşunurse diger modellerini de piyasaya surer.akabinde satislar devam ederse kendi servis ağini kurar ve hatta eğitim merkezi de kurarak piyasanin 1 numarasi olmak icin cabalar.honda ve yamahanin yaptigi gibi..bu japon firmalari turkiyeye bir anda 20 modelle girmediler.bir iki modelle girip satis rakamlari artinca zamanla tum modellerini getirdi.tam tersi bir ornek vermem gerekirse megelli piyasalara 3 modeliyle girdi.kullanicilar tarafindan sevilmedigi icin baska model uretip getiremedi bile.hem titreşimli hem fiyati yuksek hem frenleri kotu hem de virajlarda kendini kaybeden motorlardi.belki sadece titreşimi olsa,diger yonleri iyi olsa satislari artardi boş yere zarar etmemek icin piyasalardan cekildi ve sanirim firma kapanmaya doğru gidiyor.

    Çin mali motorlarla ilgili de yine malesef gercek disi tespitlerine sahit oldum.çin malu motorlar kalitelerini artiriyor demişsin.peki sence kaliteleri artmasina ragmen ve fiyati ucuz olmasina ragmen son uç yilda turkiyedeki satişlari neden hizla azaliyor?eski kalitesiz motorlar daha cok satiyordu.tuik in verilerine bakarsan en once gelen cin mali motor firmalarinin(kanuni,mondial) satis rakamlari hizlanan bir ivmeyle azaliyor.bunun tek sebebi cin mali motor kullanicilarinin artik hint mali motorlara kaymasidir.eskiden hint motorlari olmadigi icin(bajaj ve heroyu kastediyorum) insanlar japon motorlarina parasi yetmediginden oturu cin malina yuruyorlardi.simdi hint motorlarinin fiyatlari cin ile japon motorlarinin arasina yerlesti.(her modeli kastetmiyorum.genel bakiyorum)ve insanlar az para verip kalitesiz cin alacagima biraz daha para koyup kaliteli hint mali alirim daha iyi demeye basladilar.ve bir cin mali motor alip bir sonraki sene motor arizali hale gelince mecburen yeniden cin mali aliyorlardi.artik hint mallarini alinca surekli motor degistirmek zorunda kalmadilar. turkiyede motor satislarinin her sene yaklasik yuzde 10 azalmasina ragmen hint firmalarinin satis rakamlarini yuksek yuzde ile artirmalarinin tek sebebi budur.

    Son olarak hint mallarinin titresime ragmen daralan ekonomiye ragmen ve hatta kronik sorunlarina ragmen satislarini artiracaktir.kurye motoru ya da scooter dan dolayi artti digerleri artmadi gibi bahaneler bunu degistiremeyecektir.senin kaliteli dedigin cin mallarinin satislari ise dalga dalga dusmeye devam edecektir.biraz uzun yazdim.okuyanlar kusuruma bakmasin

  8. #248
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı milenko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle heronun satişlari seni ilgilendirdiği için oyle soylemedim.sadece yanliş tahminde bulunduğunu nedenleriyle anlatmaya calistim.baska motorlarla ilgili tahminlerinin ne kadarinin tutup tutmadiği beni ilgilendirmiyor.şu anda konumuz titreşimli modelleri olan hint motorlarinin satişini artirip artirmayacaği.ben de sana zamaninda şu tahminim tuttu bu tutmadi gibi cumleler soylemem.çunku konumuz bu degil.

    Diğer taraftan yine okuyup hayrete dustuğum yorumlarin mevcut.demişsin ki hero bir iki model getirdi,bakti tutmadi baska modeller de getirdi...uzgunum ama bu son derece yanliş bir tespit.bir firma bir piyasaya tum modellerini sokarak girmez zaten.once bir iki modelle deneme yapar.satiş rakamlarini ve kullanici yorumlarini takip eder.sonunda satişlari artiracagini duşunurse diger modellerini de piyasaya surer.akabinde satislar devam ederse kendi servis ağini kurar ve hatta eğitim merkezi de kurarak piyasanin 1 numarasi olmak icin cabalar.honda ve yamahanin yaptigi gibi..bu japon firmalari turkiyeye bir anda 20 modelle girmediler.bir iki modelle girip satis rakamlari artinca zamanla tum modellerini getirdi.tam tersi bir ornek vermem gerekirse megelli piyasalara 3 modeliyle girdi.kullanicilar tarafindan sevilmedigi icin baska model uretip getiremedi bile.hem titreşimli hem fiyati yuksek hem frenleri kotu hem de virajlarda kendini kaybeden motorlardi.belki sadece titreşimi olsa,diger yonleri iyi olsa satislari artardi boş yere zarar etmemek icin piyasalardan cekildi ve sanirim firma kapanmaya doğru gidiyor.

    Çin mali motorlarla ilgili de yine malesef gercek disi tespitlerine sahit oldum.çin malu motorlar kalitelerini artiriyor demişsin.peki sence kaliteleri artmasina ragmen ve fiyati ucuz olmasina ragmen son uç yilda turkiyedeki satişlari neden hizla azaliyor?eski kalitesiz motorlar daha cok satiyordu.tuik in verilerine bakarsan en once gelen cin mali motor firmalarinin(kanuni,mondial) satis rakamlari hizlanan bir ivmeyle azaliyor.bunun tek sebebi cin mali motor kullanicilarinin artik hint mali motorlara kaymasidir.eskiden hint motorlari olmadigi icin(bajaj ve heroyu kastediyorum) insanlar japon motorlarina parasi yetmediginden oturu cin malina yuruyorlardi.simdi hint motorlarinin fiyatlari cin ile japon motorlarinin arasina yerlesti.(her modeli kastetmiyorum.genel bakiyorum)ve insanlar az para verip kalitesiz cin alacagima biraz daha para koyup kaliteli hint mali alirim daha iyi demeye basladilar.ve bir cin mali motor alip bir sonraki sene motor arizali hale gelince mecburen yeniden cin mali aliyorlardi.artik hint mallarini alinca surekli motor degistirmek zorunda kalmadilar. turkiyede motor satislarinin her sene yaklasik yuzde 10 azalmasina ragmen hint firmalarinin satis rakamlarini yuksek yuzde ile artirmalarinin tek sebebi budur.

    Son olarak hint mallarinin titresime ragmen daralan ekonomiye ragmen ve hatta kronik sorunlarina ragmen satislarini artiracaktir.kurye motoru ya da scooter dan dolayi artti digerleri artmadi gibi bahaneler bunu degistiremeyecektir.senin kaliteli dedigin cin mallarinin satislari ise dalga dalga dusmeye devam edecektir.biraz uzun yazdim.okuyanlar kusuruma bakmasin
    bence insanlarin gorusune saygi duymalisin ve seko ya surekli bahaneler uyduruyorsun bahanelerinin arkasina saklaniyorsun gibi ithamlardan uzak durmalisin adam gorusunu dile getiriyor bana gorede sen bahaneler ve birseylere soyleyecek soz buluyorsun hero hunk geldiginde motor gucu zayifti yeni sistemde ehliyet icin motor gucunu arttirdilar fiyatida bu yuzden yuksek bu motor 100 luk cinliden gecenleri sevindirir fakat farkli bir motor kullananlar begenmeye bilirir cbf ile ayni para ve konfor kalite olarak yarisamaz guc bakimindan iyi durumda sahsen ben parasini haketmesigini dusunuyorum surucu kursu egitim motoru olarak iyi ama gunluk kullanim motoru yada uzun yol yapacak olsam asla tercih edebilecegim bir motor degildir fiyati biraz daha asagilarda olabirse ozaman farkli dusunebiliriz
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  9. #249

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ben Çin malının kalitelisi derken CFMoto ve Bucaneer kalitesindeki modelleri kastediyorum. Bunun yanında RKS'nin Titanic 150-S'i ve üç dört model daha (mesela Zontes) bu kapsamdadır. Bunların fiyatları da çok ucuz değil tabi. Milletin yıllarca aldığı çöp modellerden değil bu motorlar. Diğer motorlar satıyorlardı çünkü ucuzdular ama aynı zamanda kalitesizdiler. İnsanların sorunlu olan eski tip Çin motorlarını bırakıp Hint motoruna geçmeleri şu an için normaldir fakat Çin motorları kalite olarak yerlerinde saymıyorlar. Tabi ki titreşimli bir Çin motoru yerine Hint motorunu tercih etmek çok daha doğru bir tercih ama titreşimsiz ve kaliteli bir Çin motoru yerine tercih etmek doğru mudur tartışılır. Aslında bu konuşmayı Hint motorlarını genelleyerek yapmamak lazım. Ben özellikle de Hero'yu baz alarak konuşuyorum. Bajaj teknoloji olarak Hero'dan çok daha ilerde şu anda. TVS zaten RTR150 ile yıllardır yerinde sayıyor. RTR200 inşallah gelirse bir adım ileriye gideceklerdir. Hero'nun da sürekli fuarlarda gördüğümüz güzel modelleri artık çıkarması lazım.

  10. #250

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    Evet ben tvs adına açıkçası hep üzülmüşümdür.apache gibi sağlam ve gerektiğinde iyi gidebilen bir motorla piyasayi alt ust ettiler ama yillardir uzerine hicbir sey koymadan hicbir yeni model getirmeden yerlerinde saydilar.evet apache deki titreşim hicbir motorda yok ama buna ragmen kullanicilari da cok memnun.bence bu yil tvs nin son şansi.bu fuarda da yeni model getirmezlerse koltuğu diger iki hint firmasina tamamen devretmiş olurlar.kendileri bilir...

  11. #251
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı özgürgenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görüşleriniz için teşekkür ederim Bu gün bayi e gittim ilk gözüme çarpan titreşim oldu galiba en iyisi cbf almak olacak

    Hala şu cbf yi alanlara şaşıyorum üstelik o kadar hintli model piyasaya girmişken.Biri de demiyor ki cbf gitmiyor,mum gibi yanan farı var ,az da yakmıyor ,üstünde honda yazan çin motosikleti ,üstelik de o kadar da sorunsuz değil diye
    Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...

  12. #252

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    AnkarA
    evet arkadaslar 250 km civari yol yaptim kendi dusuncelerimi aktariyim.benzini su an hesapliyamadim ama basmassaniz az yakiyor gibi tam detayi biraz daha kullaninca veririm..5. vites 50 60 giderken 4 bin devir civari hafif yokusa geldiginizde bu motor 16 hp hafif gaz acar bu yokusu cikarim diye bisey yok illaki vites dusurmek gerekiyor belki benim kilomdandir 94 kiloyum.rolantide devirde oynama mevcut 1000 ile 1500 devir arasinda inip cikiyor servis notor daha 1000 km de biraz bin subaplar alissin vs gibi seyler dedi bilmiyorum bakicaz ilerki donemlerde.


    lastikler kuruda iyi ama islakta les oglu les islakta hic bir etkisi yok sanki buzun ustundeymissiniz gibi.

    titresim yok diyen buyuk yalan soyler 7 bin devir ustu inanilmaz titresim var ama 4 5 bin civari yitresim yok.uzunda 90 100 le giderken keske 6. vites olsa diyosunuz aliyim 100 le uzun yola surekli gidiyim derseniz uzulursunuz.ilerde disli degistircem bide goruslerimi o zaman yazarim.

    bide motorun 5 6 bin devre kadar olan bolumleri cok ölü gazi sonuna kadar acinca 6 bin devre kadar gitmekle gitmemek arasinda cebellesiyo herkezde bu aynimi?belki bi sorun vardir bu sebeple yokuslarda toplamiyodur.

  13. #253
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı fatiii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaslar 250 km civari yol yaptim kendi dusuncelerimi aktariyim.benzini su an hesapliyamadim ama basmassaniz az yakiyor gibi tam detayi biraz daha kullaninca veririm..5. vites 50 60 giderken 4 bin devir civari hafif yokusa geldiginizde bu motor 16 hp hafif gaz acar bu yokusu cikarim diye bisey yok illaki vites dusurmek gerekiyor belki benim kilomdandir 94 kiloyum.rolantide devirde oynama mevcut 1000 ile 1500 devir arasinda inip cikiyor servis notor daha 1000 km de biraz bin subaplar alissin vs gibi seyler dedi bilmiyorum bakicaz ilerki donemlerde.


    lastikler kuruda iyi ama islakta les oglu les islakta hic bir etkisi yok sanki buzun ustundeymissiniz gibi.

    titresim yok diyen buyuk yalan soyler 7 bin devir ustu inanilmaz titresim var ama 4 5 bin civari yitresim yok.uzunda 90 100 le giderken keske 6. vites olsa diyosunuz aliyim 100 le uzun yola surekli gidiyim derseniz uzulursunuz.ilerde disli degistircem bide goruslerimi o zaman yazarim.

    bide motorun 5 6 bin devre kadar olan bolumleri cok ölü gazi sonuna kadar acinca 6 bin devre kadar gitmekle gitmemek arasinda cebellesiyo herkezde bu aynimi?belki bi sorun vardir bu sebeple yokuslarda toplamiyodur.
    Bizim motor 1 den 2 ye çekince bayılıyor ama diğer viteslerde 4-5-6 binde baya devirli aslında senin motor daha çok yeni ondan kaynaklanıyor olabilir birde motoru ısıtmadan yola çıktıysan ondan olabilir birde jigleye dikkat et farkında olmadan elinle falan açtıysan ondan dolayıda bogulma yapıyor olabılır titreşim var motorda yok diyen yalan söyler şeöyleki motor sogukta jiglesiz çalışmıyor öyle jigleyi yarım açsam yeterlı olur olayıda yok sonuna kadar açıcan yoksa stop ediyor sonuna kadar açınca 4-5 bin devir arası çeviriyor bu motora zararlı ama mecburiyetten oluyor hatta motor yan ayaklıkta yada orta sehpada olsun motor titreşimden yürüyor resmen halada titreşim yok diyene video çeker atarım
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  14. #254

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    AnkarA
    benim calistirma problemim yok jigleyi hafif aciyorum 2 bin devir civari isiniyo.

  15. #255

    Üyelik
    19 Şubat 2017
    Ben de artık bir Hero sahibiyim, nasip olursa 3 güne siparisim gelecek. Aylarca, hemen her markanin muadillerini incedim. Eleye eleye CBF ve HUNK arasinda kaldim. Bu iki model arasinda cok gelip gittim. Yazilanlara gore Ikisinin de artilari, eksileri var. Bulundugum ilcede her 5 motordan birinin Cbf olmasi, tasariminin artik eskimesi ve bence Hunk'un Cbf'e gore cok cok daha yakisikli olmasi, Hunk'ta bulunan elektronik hiz gosterge paneli, arka disk fren beni Hunk almaya itti. Sadece rengi konusunda tereddutte kaldim, en sonunda kirmizi renk siparisi verdim ama keske baska bir renk mi alsaydim diye hala dusunuyorum. Motoru teslim aldiktan sonra detayli incelerim ve insallah renk konusunda pisman olmam. Ayrica ilk motorum olacak kendisi. Herhangi bir sorun yasamadan binmeyi umuyorum. Takildigim, sorun yasadigim birseyler olursa sizlere danisirim. Herkesin gonlune gore olsun hersey.

  16. #256

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Motosikleti
    honda fizy,honda pcx150,hero hunk
    Alıntı fatiii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaslar 250 km civari yol yaptim kendi dusuncelerimi aktariyim.benzini su an hesapliyamadim ama basmassaniz az yakiyor gibi tam detayi biraz daha kullaninca veririm..5. vites 50 60 giderken 4 bin devir civari hafif yokusa geldiginizde bu motor 16 hp hafif gaz acar bu yokusu cikarim diye bisey yok illaki vites dusurmek gerekiyor belki benim kilomdandir 94 kiloyum.rolantide devirde oynama mevcut 1000 ile 1500 devir arasinda inip cikiyor servis notor daha 1000 km de biraz bin subaplar alissin vs gibi seyler dedi bilmiyorum bakicaz ilerki donemlerde.


    lastikler kuruda iyi ama islakta les oglu les islakta hic bir etkisi yok sanki buzun ustundeymissiniz gibi.

    titresim yok diyen buyuk yalan soyler 7 bin devir ustu inanilmaz titresim var ama 4 5 bin civari yitresim yok.uzunda 90 100 le giderken keske 6. vites olsa diyosunuz aliyim 100 le uzun yola surekli gidiyim derseniz uzulursunuz.ilerde disli degistircem bide goruslerimi o zaman yazarim.

    bide motorun 5 6 bin devre kadar olan bolumleri cok ölü gazi sonuna kadar acinca 6 bin devre kadar gitmekle gitmemek arasinda cebellesiyo herkezde bu aynimi?belki bi sorun vardir bu sebeple yokuslarda toplamiyodur.
    hocam öyle bir şey olmaması lazım.benim motordan 6 bin deviri bırak 8 bin devire kadar çok seri çıkıyor.acaba benzin pompasında bir arıza mı var?benzin depodan karburatöre ilk giderken oradaki pompa sorunluysa dediğin gibi geç devirlenme oluşur.bildiğin iyi bir ustaya götür bence.beşinci viteste yokuş çıkmıyor evet.nihayetinde 150 cc motor.harikalar yaratmasını beklememek lazım.ama 4. viteste dediğin şeyi yapabilirsin.ben de kiloluyum ben de çıkamıyorum beşinci viteste.ama cbf kullanırken 2.vitese kadar inmek zorunda kaldığım günleri hatırlıyorum ve bir daha asla o günlere dönmek istemem lastik konusuna gelince ben motoru alır almaz hemen değiştirip michelin pilot street taktırdım.ve yağmurlu günlerde çok şükür hiç kayma yaşamadım.mevcut lastikleri değiştirmen şart malesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

    Alıntı DursunBey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de artık bir Hero sahibiyim, nasip olursa 3 güne siparisim gelecek. Aylarca, hemen her markanin muadillerini incedim. Eleye eleye CBF ve HUNK arasinda kaldim. Bu iki model arasinda cok gelip gittim. Yazilanlara gore Ikisinin de artilari, eksileri var. Bulundugum ilcede her 5 motordan birinin Cbf olmasi, tasariminin artik eskimesi ve bence Hunk'un Cbf'e gore cok cok daha yakisikli olmasi, Hunk'ta bulunan elektronik hiz gosterge paneli, arka disk fren beni Hunk almaya itti. Sadece rengi konusunda tereddutte kaldim, en sonunda kirmizi renk siparisi verdim ama keske baska bir renk mi alsaydim diye hala dusunuyorum. Motoru teslim aldiktan sonra detayli incelerim ve insallah renk konusunda pisman olmam. Ayrica ilk motorum olacak kendisi. Herhangi bir sorun yasamadan binmeyi umuyorum. Takildigim, sorun yasadigim birseyler olursa sizlere danisirim. Herkesin gonlune gore olsun hersey.
    ben de kırmızısından aldım.gayet güzel görünüyor.çevredekilerden de güzel yorumlar alınca rahatladım.bu arada motoru alır almaz kenarlarda ve gövdelerindeki beyaz renkli yapışkanları çıkar.ben çıkardım müthiş oldu.üşenmezsem resim çekip buraya koyacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

    Alıntı kaan898 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Hala şu cbf yi alanlara şaşıyorum üstelik o kadar hintli model piyasaya girmişken.Biri de demiyor ki cbf gitmiyor,mum gibi yanan farı var ,az da yakmıyor ,üstünde honda yazan çin motosikleti ,üstelik de o kadar da sorunsuz değil diye
    hocam ben diyorum da millet bildiğinden şaşmıyor.önceki sayfalardaki mesajlarımda tasarım berbat dedim.torksuz motor dedim.çok yakıyo dedim.ama bizde gereksiz bir cbf takıntısı var.hatta bu hero hunk sayfasında bile cbf sevdalıları var. boşver kim canı ne istiyosa onu alsın.varsın bizim motor cbf kadar yaygın olmasın.daha ayrıcalıklı hissederiz ne güzel.bir tanıdığım bir gün cbf ile iş görüşmesine gitmiş bir plazaya.girişteki adam kurye almıyoruz içeri demiş :D :D :D
    kaan898 bunu beğendi.

  17. #257
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı DursunBey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de artık bir Hero sahibiyim, nasip olursa 3 güne siparisim gelecek. Aylarca, hemen her markanin muadillerini incedim. Eleye eleye CBF ve HUNK arasinda kaldim. Bu iki model arasinda cok gelip gittim. Yazilanlara gore Ikisinin de artilari, eksileri var. Bulundugum ilcede her 5 motordan birinin Cbf olmasi, tasariminin artik eskimesi ve bence Hunk'un Cbf'e gore cok cok daha yakisikli olmasi, Hunk'ta bulunan elektronik hiz gosterge paneli, arka disk fren beni Hunk almaya itti. Sadece rengi konusunda tereddutte kaldim, en sonunda kirmizi renk siparisi verdim ama keske baska bir renk mi alsaydim diye hala dusunuyorum. Motoru teslim aldiktan sonra detayli incelerim ve insallah renk konusunda pisman olmam. Ayrica ilk motorum olacak kendisi. Herhangi bir sorun yasamadan binmeyi umuyorum. Takildigim, sorun yasadigim birseyler olursa sizlere danisirim. Herkesin gonlune gore olsun hersey.
    Hayirli olsun oncelikle kazasiz belasiz surmek nasip olsun renk konusuna gelince icinden ne geliyorsa biz yesil rengini aldik o hosumuza gitmisti ama sticker lari sokunce cok daha guzel oluyor stickerlari sokerken ya fön makinasiyla iyice isit yada en guzeli kaynar su döke döke cikartman olacaktir aksi halde depo kenarlarindakiler yapiskan iz birakacaktir

  18. #258

    Üyelik
    19 Şubat 2017
    Bekliyoruz o zaman fotografini

  19. #259

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    AnkarA
    evet arkadaslar ilk benzin testimi yaptim 100 km 2.2 l sonucu cikti 1500 km deki bir motor icin bence gayet iyi,sehir ici tuketimdir.ama az yaksin diye ugrastigim bi veri 2 3 kere disinda 8 9 bin devri gormedi.

    nogayali ve kaan898 bunu beğendiler.

  20. #260
    nogayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Kinetic+Hero xpulse
    Alıntı fatiii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaslar ilk benzin testimi yaptim 100 km 2.2 l sonucu cikti 1500 km deki bir motor icin bence gayet iyi,sehir ici tuketimdir.ama az yaksin diye ugrastigim bi veri 2 3 kere disinda 8 9 bin devri gormedi.

    http://i.hizliresim.com/JaE4vY.jpg
    hayırlı uğurlu olsun


13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)