Hero Hunk Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Şubat 2017, 08:05
#221
hero hunk almayı düşünen arkadaşlar bu motor kimlere hitap eder öncelikle ben bu motorla işe gidip gelicem hafta sonları da arkadaşlarla takılıp gezmeye gidecem motorum sağlam olsun bana abuk subuk arızalar yaşatıpta beni motordan soğutmasın diyenler için motorumda şekil şemal olsun iri ve kaslı görünsün ben rahatıma düşkünüm oturuş pozisyonu rahat ve selesi yumuşak olsun diyenler için maddi imkanlarım kısıtlı benzinciye devamlı gitmeyim ben normal sakin kullanırım 7000 devri fazla geçmem böylece yakıtı ekonomik 100 km de 2.5 litreyi geçmesin diyenler için son hızı 105 110 muş ama zaten bende uzun yolda 80 90 la ferah ferah gidiyim diyenler için titreşimi çok olup da beni çileden çıkarmasın dikkatimi de dağıtmasın diyenler için
Reklamlar
-
07 Şubat 2017, 09:18
#222
@actros1
Ybr 125 kullandım. Şehiriçi için güzel motor. Ancak yokuş performansı, sıcakta performans düşüklüğü, çekiş, tork ve ara hızlanmalarda Hunk, Ybr den bariz bir biçimde daha iyi. Yakıt olarak ise ybr den az yakabilir ama asla çok yakamaz. Zaten atft teknolojisi geliştirmişler verimli yanma için. Sen de bir denersen hocam, göreceksin aradaki farkı. Hunk' a binip 8-10 km kullanmadan yorum yapılmasın lütfen. Yanlış yönlendirme oluyor.
@fatii
Kullanma kılavuzunda "Motor yağını her 6.000 km. de değiştirniz, her 3000 kmde kontrol gerekli ise tamamlayınız." Yazıyor. 2000 km yi söyleyen arkadaş biraz aralığı kafasına göre kısa tutmuş. 6 bin yapmasanda 5 binde 4 binde yapabilirsin ama 2 bin çok iddalı. Yağı da ben serviste 40 liraya aldım. işçilik falan verdim ama 90 lira da tutmadı.
-
13 Şubat 2017, 18:36
#223
canta demirini nerden bulabilirim?
-
13 Şubat 2017, 19:52
#224
Bende şöyle özetleyeyim şahsen parasını haketmeyen bir motor cbf al yoluna devam et derim neden yakıtı çok övdüler dağlar kadar yol yapar kokluyo hiçde öyle değil 90 ve üzeri içiyor hep 30 40 la gidecek değiliz iyi devirlenirse 135 e kadar çıkıyor ama bunu yapmak için 3 üncü vitesten itibaren hızlandırman devri yedirmen lazım yoksa 110 117 de kalıyor ayrıca motorun 1 vites ile 2 arasında saçmalık var 1 de kalktın hemen 2 yi istiyor ama ikide yemiyor bayılıyor yokuşlarda hele 2 kişiysen 1 e çekiyorsun yandım anam vites büyült diyor 2 ye alıyorsun gitmiyor kafasına göre düz yolda bütün viteslerde devirleniyor alet gitmem etmem demiyor parça konusuna gelince çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum zira sıfır aldığımızda çok sessiz çalışan motor 2400 km de gayet sesli çalışmakta ayrıca sinyallerde sorun var bazen yanmıyor ara gazı atınca yanıyor falan servise sordum sinyal rolesine su girmiştir 20 liraya değişiriz dedi tamam da 20 lira neden 5 yıl garantin nerede ayrıca nasıl su giriyor bu motor hiç yağmur yemeyecekmi selesi çokta rahat değil bütün gün üstünde durursan yamuk yürütür adamı uzun yolda üzer titreşim var motorda ayaklar depo ve eller hissediyor bariz bir şekilde en çok ayakta var parça kalitesiz gidon koruma topuzunu bile plastikten yapmış adamlar adayım motoru tutamayıp yan yatırmasıyla koptu gitti neye göre cbf daha mutlu eder adamı az yakıt konfor kalite hunk da yokuşlardaki bayılma dışında gidiş iyi kullanımı kıvrak ama o parayı haketmiyor bence üstelik servisleride çok iyi değil soğuk havada jiglesiz çalışmıyor jigleyi sonuna kadar açmazsan stop ediyor sonundada 4 bin devir çeviriyor buda motora zararlı aynaları sorunlu ne kadar sıksamda ikili somundan sanırım titreşimin etkisiyle aynalar kendini salıyor çok lez geldi başıma ve arkamı göremeden sürüş yapmak zorunda kaldım
-
13 Şubat 2017, 21:06
#225
ayzek adlı üyeden alıntı
Bende şöyle özetleyeyim şahsen parasını haketmeyen bir motor cbf al yoluna devam et derim neden yakıtı çok övdüler dağlar kadar yol yapar kokluyo hiçde öyle değil 90 ve üzeri içiyor hep 30 40 la gidecek değiliz iyi devirlenirse 135 e kadar çıkıyor ama bunu yapmak için 3 üncü vitesten itibaren hızlandırman devri yedirmen lazım yoksa 110 117 de kalıyor ayrıca motorun 1 vites ile 2 arasında saçmalık var 1 de kalktın hemen 2 yi istiyor ama ikide yemiyor bayılıyor yokuşlarda hele 2 kişiysen 1 e çekiyorsun yandım anam vites büyült diyor 2 ye alıyorsun gitmiyor kafasına göre düz yolda bütün viteslerde devirleniyor alet gitmem etmem demiyor parça konusuna gelince çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum zira sıfır aldığımızda çok sessiz çalışan motor 2400 km de gayet sesli çalışmakta ayrıca sinyallerde sorun var bazen yanmıyor ara gazı atınca yanıyor falan servise sordum sinyal rolesine su girmiştir 20 liraya değişiriz dedi tamam da 20 lira neden 5 yıl garantin nerede ayrıca nasıl su giriyor bu motor hiç yağmur yemeyecekmi selesi çokta rahat değil bütün gün üstünde durursan yamuk yürütür adamı uzun yolda üzer titreşim var motorda ayaklar depo ve eller hissediyor bariz bir şekilde en çok ayakta var parça kalitesiz gidon koruma topuzunu bile plastikten yapmış adamlar adayım motoru tutamayıp yan yatırmasıyla koptu gitti neye göre cbf daha mutlu eder adamı az yakıt konfor kalite hunk da yokuşlardaki bayılma dışında gidiş iyi kullanımı kıvrak ama o parayı haketmiyor bence üstelik servisleride çok iyi değil soğuk havada jiglesiz çalışmıyor jigleyi sonuna kadar açmazsan stop ediyor sonundada 4 bin devir çeviriyor buda motora zararlı aynaları sorunlu ne kadar sıksamda ikili somundan sanırım titreşimin etkisiyle aynalar kendini salıyor çok lez geldi başıma ve arkamı göremeden sürüş yapmak zorunda kaldım
Sırf o ''hilti'' gibi titreşiminden dolayı alınmaz.
-
13 Şubat 2017, 21:54
#226
birine sorsaniz titresim yok birine sorsaniz hilti bende bu isi anlamadim gitti.yukardaki mesajdan sonra sogudum resmen motordan
-
13 Şubat 2017, 22:42
#227
ayzek adlı üyeden alıntı
Bende şöyle özetleyeyim şahsen parasını haketmeyen bir motor cbf al yoluna devam et derim neden yakıtı çok övdüler dağlar kadar yol yapar kokluyo hiçde öyle değil 90 ve üzeri içiyor hep 30 40 la gidecek değiliz iyi devirlenirse 135 e kadar çıkıyor ama bunu yapmak için 3 üncü vitesten itibaren hızlandırman devri yedirmen lazım yoksa 110 117 de kalıyor ayrıca motorun 1 vites ile 2 arasında saçmalık var 1 de kalktın hemen 2 yi istiyor ama ikide yemiyor bayılıyor yokuşlarda hele 2 kişiysen 1 e çekiyorsun yandım anam vites büyült diyor 2 ye alıyorsun gitmiyor kafasına göre düz yolda bütün viteslerde devirleniyor alet gitmem etmem demiyor parça konusuna gelince çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum zira sıfır aldığımızda çok sessiz çalışan motor 2400 km de gayet sesli çalışmakta ayrıca sinyallerde sorun var bazen yanmıyor ara gazı atınca yanıyor falan servise sordum sinyal rolesine su girmiştir 20 liraya değişiriz dedi tamam da 20 lira neden 5 yıl garantin nerede ayrıca nasıl su giriyor bu motor hiç yağmur yemeyecekmi selesi çokta rahat değil bütün gün üstünde durursan yamuk yürütür adamı uzun yolda üzer titreşim var motorda ayaklar depo ve eller hissediyor bariz bir şekilde en çok ayakta var parça kalitesiz gidon koruma topuzunu bile plastikten yapmış adamlar adayım motoru tutamayıp yan yatırmasıyla koptu gitti neye göre cbf daha mutlu eder adamı az yakıt konfor kalite hunk da yokuşlardaki bayılma dışında gidiş iyi kullanımı kıvrak ama o parayı haketmiyor bence üstelik servisleride çok iyi değil soğuk havada jiglesiz çalışmıyor jigleyi sonuna kadar açmazsan stop ediyor sonundada 4 bin devir çeviriyor buda motora zararlı aynaları sorunlu ne kadar sıksamda ikili somundan sanırım titreşimin etkisiyle aynalar kendini salıyor çok lez geldi başıma ve arkamı göremeden sürüş yapmak zorunda kaldım
Yakıtı geçen hafta ölçtüm 2,5 lt şehir içi yoğun dur-kalkta yaktı. 1. vites dedğiniz gibi çok kısa. Ama ikinci viteste bugüne kadar hiç yığılma yaşamadım. Artçımla beraber çok dik bir yokuşu gayet rahat üçüncü vitesle çıktım.90 km/s hıza zorlanmadan çıkıyor, daha fazlasını denemedim. Yarım saat kadar antalya nın sağanağında kaldım, sinyal rölesine su kaçma olayı da yaşamadım. Motoru yıkarken tazikli su tuttuysanız ondan dolayı olmuş olabilir.Malzeme kalitesini motoru yere düşürüp denemedim ama sele rahatsız diyen başka birini duymadım.Sanırım sürücü kursunda kullanılan bir motor sizinkisi, çok fazla acemi sürücü adayı motoru hırpalamış olabilir, yazdığınız bir çok olumsuzluğu ben hiç yaşamadım.(bu arada 1600 km dir kullanıyorum.)
-
13 Şubat 2017, 23:39
#228
fatiii adlı üyeden alıntı
birine sorsaniz titresim yok birine sorsaniz hilti bende bu isi anlamadim gitti.yukardaki mesajdan sonra sogudum resmen motordan
En iyisi bir bayiide test sürüşü yapmanız, ben yaptım memnun kalmadım.
-
14 Şubat 2017, 00:36
#229
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
En iyisi bir bayiide test sürüşü yapmanız, ben yaptım memnun kalmadım.
ankarada bayide motor yok ne yazikki :/
-
14 Şubat 2017, 00:47
#230
nogayali adlı üyeden alıntı
Yakıtı geçen hafta ölçtüm 2,5 lt şehir içi yoğun dur-kalkta yaktı. 1. vites dedğiniz gibi çok kısa. Ama ikinci viteste bugüne kadar hiç yığılma yaşamadım. Artçımla beraber çok dik bir yokuşu gayet rahat üçüncü vitesle çıktım.90 km/s hıza zorlanmadan çıkıyor, daha fazlasını denemedim. Yarım saat kadar antalya nın sağanağında kaldım, sinyal rölesine su kaçma olayı da yaşamadım. Motoru yıkarken tazikli su tuttuysanız ondan dolayı olmuş olabilir.Malzeme kalitesini motoru yere düşürüp denemedim
ama sele rahatsız diyen başka birini duymadım.Sanırım sürücü kursunda kullanılan bir motor sizinkisi, çok fazla acemi sürücü adayı motoru hırpalamış olabilir, yazdığınız bir çok olumsuzluğu ben hiç yaşamadım.(bu arada 1600 km dir kullanıyorum.)
hiçte hırpalanmadı motor sinyal sorununu daha motoru yıkamadan yaşadık servisin yalancısıyım malzeme kalitesini anlamak için yatırmaya gerek yok gidon topuzun varya işte topuz plastik pet şişe kapağı az biraz elinle zorlasan gelir eline 3 ve 4 lede rampa çıktığım oldu ama demek istediğim başka 1 den 2 ye geçince bayılıyor motor yarım debriyaj ve biraz gaz ile yedirince yıgılma kalkıyor sonrada gidiyor bahsettiğim durum bilmiyorum 2 vites dişlisindede sorun olabilir ama selesi çok rahat değil kısa mesafeleri bilemem uzun yolda adamı bitirir 100 km bile totoda agrı uyuşma için yeterli olabilir titreşim açıkcası üzdü kimse kusura kalmasın iyiye iyi kötüye kötü derim pulsar 150 ns çok daha iyi yakıt gidiş vs hunk neye göre iyi gidon turu geniş ani manevra ve dar dönüşlerde daha dengeli torkdan dolayı kalkışları daha iyi acemilerin hatalarını debriyajı erken bırakma gibi çoğu hatayı tolere ediyor bana sorsan sürücü kursu için pulsarmı hunk mu hunk derim kullanımı daha kolay ama bunu eğitim için derim ama asla hunk alıpda şahsi kullanım motoru yapmam parasına göre daha iyileri var son fiyat artışları ile ne oldu bilmiyorum gerçi ama tercih sebebim olmaz yakıttan tasarruf sağlamak 5 vites ile 40 50 ile gitmek olur vites araları çok kısa ve alet hemen devirleniyor yüksek devir fazla yakıt demek yakıtı üç aşağı beş yukarı diğer motorlar ile aynı sayılabilir sadece çok az yakıyor denmesine ben rastlamadım anca 400 450 km arası yapar 400 yaptığını bilirim ama satan bayinin servisin ve bazı kullanıcıların bi depo ile 700 800 rahat yapar demesine anlam veremiyorum
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
14 Şubat 2017, 09:17
#231
ankara dışkapıda bayi var
-
14 Şubat 2017, 13:36
#232
Ben Ybr 125 ve Bajaj Boxer kullandım. Hunk titreşimi diğer 2 motordan daha az. Üstelik diğerlerinde selede de titreşim oluyordu, bunda yok. 1. vites oranı kısalığı bana sorun yaratmadı. Çok dik yokuşlarda da dur-kalk yaptım.
Ben ikinci el 5.000 liraya aldım. Parasını sonuna kadar hakediyor çünkü çok az bir paraya alınıyor. Yukarıda yazan arkadaş ta Bajaj kullandım demiş ama farklı bir modeli. Benim görüşlerim de bunlar. Kişisel tercihlerde de ayrılık olabilir.
Belirtildiği gibi en iyisi test etmek.
-
18 Şubat 2017, 01:07
#233
Sayın forum üyeleri bir sorum olacak 150cc lik motorsiklet almak istiyorum aklımdaki modeller cbf ve hunk hunk ülkemizde yeni olduğu için pek güvenemiyorum neredeyse cbf le aynı fiyat aklım karıştı sonuç da 7000 lira bana göre az değil sizin görüşlerinizi almak istiyorum
-
18 Şubat 2017, 12:18
#234
-
18 Şubat 2017, 14:12
#235
fatiii adlı üyeden alıntı
birine sorsaniz titresim yok birine sorsaniz hilti bende bu isi anlamadim gitti.yukardaki mesajdan sonra sogudum resmen motordan
Hocam bir mesajla soğuyacak kadar insan savunmasız olmamalı veya aksine bir mesaja bakarak bayiden gidip motoru alacak kadar...
Niye kendini yoruyorsun git bayiye test et,bi dostumda var kullandım,arkadaş abartmış kusura bakmasın...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------
ayzek adlı üyeden alıntı
Bende şöyle özetleyeyim şahsen parasını haketmeyen bir motor cbf al yoluna devam et derim neden yakıtı çok övdüler dağlar kadar yol yapar kokluyo hiçde öyle değil 90 ve üzeri içiyor hep 30 40 la gidecek değiliz iyi devirlenirse 135 e kadar çıkıyor ama bunu yapmak için 3 üncü vitesten itibaren hızlandırman devri yedirmen lazım yoksa 110 117 de kalıyor ayrıca motorun 1 vites ile 2 arasında saçmalık var 1 de kalktın hemen 2 yi istiyor ama ikide yemiyor bayılıyor yokuşlarda hele 2 kişiysen 1 e çekiyorsun yandım anam vites büyült diyor 2 ye alıyorsun gitmiyor kafasına göre düz yolda bütün viteslerde devirleniyor alet gitmem etmem demiyor parça konusuna gelince çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum zira sıfır aldığımızda çok sessiz çalışan motor 2400 km de gayet sesli çalışmakta ayrıca sinyallerde sorun var bazen yanmıyor ara gazı atınca yanıyor falan servise sordum sinyal rolesine su girmiştir 20 liraya değişiriz dedi tamam da 20 lira neden 5 yıl garantin nerede ayrıca nasıl su giriyor bu motor hiç yağmur yemeyecekmi selesi çokta rahat değil bütün gün üstünde durursan yamuk yürütür adamı uzun yolda üzer titreşim var motorda ayaklar depo ve eller hissediyor bariz bir şekilde en çok ayakta var parça kalitesiz gidon koruma topuzunu bile plastikten yapmış adamlar adayım motoru tutamayıp yan yatırmasıyla koptu gitti neye göre cbf daha mutlu eder adamı az yakıt konfor kalite hunk da yokuşlardaki bayılma dışında gidiş iyi kullanımı kıvrak ama o parayı haketmiyor bence üstelik servisleride çok iyi değil soğuk havada jiglesiz çalışmıyor jigleyi sonuna kadar açmazsan stop ediyor sonundada 4 bin devir çeviriyor buda motora zararlı aynaları sorunlu ne kadar sıksamda ikili somundan sanırım titreşimin etkisiyle aynalar kendini salıyor çok lez geldi başıma ve arkamı göremeden sürüş yapmak zorunda kaldım
negatif yorumla başlamışsın ,negatifle bitirmişsin,hiç mi artı yönü yok bu motorun,kullananlar (ben dahil)yalan mı söylüyoruz illa ki doğruların var ama yazdıklarının abartı olduğu gayet açık...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
En iyisi bir bayiide test sürüşü yapmanız, ben yaptım memnun kalmadım.
budur abi gider bakarsın hoşuna gider alırsın,hoşuna gitmez kalsın dersin,onun mesajıyla soğudum bunun mesajıyla ısındımla olmaz bu işler...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
-
18 Şubat 2017, 19:17
#236
kaan898 adlı üyeden alıntı
Hocam bir mesajla soğuyacak kadar insan savunmasız olmamalı veya aksine bir mesaja bakarak bayiden gidip motoru alacak kadar...
Niye kendini yoruyorsun git bayiye test et,bi dostumda var kullandım,arkadaş abartmış kusura bakmasın...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------
negatif yorumla başlamışsın ,negatifle bitirmişsin,hiç mi artı yönü yok bu motorun,kullananlar (ben dahil)yalan mı söylüyoruz illa ki doğruların var ama yazdıklarının abartı olduğu gayet açık...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
budur abi gider bakarsın hoşuna gider alırsın,hoşuna gitmez kalsın dersin,onun mesajıyla soğudum bunun mesajıyla ısındımla olmaz bu işler...
Ben görmüş olduğum ve yaşadığım sorunları dile getirdim artısı vardır ama neye göre çin malı motorun bile artısı oluyor yeri gelince açıkcası ben hiç beğenmedim
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
18 Şubat 2017, 22:44
#237
Motorda titreşim var ve kesinlikle CBF 150'nin yerini tutamaz. Bu Hint firmaları artık bu işe bir çözüm bulamazlarsa zamanla satışları düşecektir. Ayrıca dişli değiştirdikçe motorun hızı artamaz çünkü gücü yetmez. Öyle 130-140'lar falan bu güçte bir motorda mümkün değil. Fiyatını da göz önüne alınca bana göre tercih edilecek bir motor değil. T-Sports modeli bundan çok daha rahat ama titreşim onda da vardır. Şu anda Hint motorları içinde titreşimi olmayan model yok. Bir unut ve sesinden anladığım kadarıyla Dominar'ın titreşimi az olabilir.
-
19 Şubat 2017, 02:45
#238
Görüşleriniz için teşekkür ederim Bu gün bayi e gittim ilk gözüme çarpan titreşim oldu galiba en iyisi cbf almak olacak
-
19 Şubat 2017, 11:33
#239
Seko adlı üyeden alıntı
Motorda titreşim var ve kesinlikle CBF 150'nin yerini tutamaz. Bu Hint firmaları artık bu işe bir çözüm bulamazlarsa zamanla satışları düşecektir. Ayrıca dişli değiştirdikçe motorun hızı artamaz çünkü gücü yetmez. Öyle 130-140'lar falan bu güçte bir motorda mümkün değil. Fiyatını da göz önüne alınca bana göre tercih edilecek bir motor değil. T-Sports modeli bundan çok daha rahat ama titreşim onda da vardır. Şu anda Hint motorları içinde titreşimi olmayan model yok. Bir unut ve sesinden anladığım kadarıyla Dominar'ın titreşimi az olabilir.
Hocam titreşim el ayak uyuşturacak kadar yok. Eldivensiz kullanımda bile rahatsız etmiyor. Motor ayaklıktayken gaz açınca ciddi bir titreşim hissi veriyor fakat yolda o titreşimi hissetmiyorsunuz. Yakıt, fren, güç, tasarım olarak cbf den daha iyi diyebilirim. Dişli değişimi konusunda bir deneyimim yok ama cbf de dişli değiştirerek 140 km/s görülebiliyorsa, daha torklu ve daha güçlü bir motorda neden olmasın?
-
19 Şubat 2017, 12:28
#240
Bu titreşim konusu enteresan bir konudur aslında. Sadece motosikletten motosiklete göre değil, insandan insana göre de değişir. TVS RTR150'den daha fazla titreyen bir motor kullandım 3 yıl boyunca(Kymco CK125) başkalarını çok rahatsız eden titreşimi beni hiç rahatsız etmedi. Çünkü, her insanın titreşime hassasiyeti aynı değil. Kymco CK125'ten Honda CBF150'ye geçtim. Doğrudur titreşimsiz ve konforlu. Fakat hiç sevmedim bu motoru ve 1 yıl içinde sattım. Motor satın almadan önce sadece motoru değil, kendinizi de bir test etmenizde fayda var. Şu anda kullandığım motorun selesine oturduğumda Tofaş Şahin'den inip Mersedes'e binmiş gibi hissetmiştim. Fakat, bu seleyi bile çok rahatsız bulanlar var. Motosikletler farklı farklı. İnsanlar da öyle...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)