Arkadaşlar cuma nasipse alicam motoru ama yakit konusunu Bir türlü anlamadim kimisi 2.5-3.5 diyor kimisi 4ila 5 diyor beni bir aydinlatirmisiniz
90 km sabit hızda yakıt tüketimi 15 -42 cbf zincir takımı ile: 11 litre benzin ile 350 km düz yol yapıyor
Stok 12-40 dişli ile 11 litre ile 300-310 km gibiydi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------
En fazla yakıt tüketimi 11 litre ile 260-270km
Merhabalar arkadaslar motorumu iki hafta once aldim mugladan 2 haftada 2200 km yaptim ve tik demedi mugla antalya konya ankara ve en son memleket Karabük genel konulara geleyim forum da bazilari cok bos yapmis alinca onu fark ettim ilk gittigimde motorda 5 bin devirden sonra acayip titreme vardi bende forum da zaten titriyor dendiği icin onemsemedim Karabük'te dogan motor faruk usta vardir bilen bilir 9 bin bakimi icin götürdüm bindi sen bırak ben buni elden gecireyim dedi bıraktım tüm vidaları sikmis her yerine bakmis kafa grenaji harici ve motor su anda neredeyse titreşimsiz kafada ufak bi titresim harici yok gibi yakita gelecek olursak motoru alinca tabi zorladim biraz ve orjinal dişli takimi ile 23 24 kuruşu gecemedim 24 bile değil normal kullanimda 21 kuruş civari idi ben sadece hindistanda fabrika cikisi on 13t olduğu icin onu13 yaptim 800 devir gibi bir kârim oldu buda 100 km gibi hızlarda motorun 7bin devir alti kalmasini sağladi yakitta 20 kuruş basarsan 22 23 kurus civarina geriledi dişli de i kadar performans kaybi yasamadim neredeyse fark edilmez bir kayip idi bence sadece on 13t olmasi yeterli on disli honda xl200 tam uyuyor herkese iyi forumlar
Uğur Başol Faruk Usta iyi ustadır. Hala hero servisi olduğunu duymak beni şaşırtmadı. O bölgede alternatifi yok. Heronun zamanında çok işini çözmüştü.
merhaba arkadaşlar bende yeni üye oldum siz değerli ustalardan fikir almak istiyorum hero karizma almak istiyorum tavsiye edermisiniz daha önce hiç motosiklet kullanmadım sadece bisiklet kullandım hız tutkunu değilim 150 180 km arası hız bana yeterli motoru da uzun süre kullanmak istiyorum aklımda birde mondial 180 z one s biraz kararsız kaldım, bildiğim arada fiyat farkı tip farkı tork farkı cc farkı var bunlar önemli değil hangisi son hız 180km ye yakın hangisinin tipi daha iyi hangisi daha sağlam gibi sorularım var
bu karizma zmr versiyonu sanırım üretilmiyor onun yerine şimdiki R versiyonunu çıkartmışlar ama bence bu daha ağır bir duruşu var daha tok ciddi duruyor makina tamamen güzel bir sport touring tarzında
bu R kasadada bu rengi güzel olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
şimdi fark ettim bunlar ön yüzü benelli tornadoya benzetmişler bire bir aynısı.. 2003 model benelli tornado resimlerine bakın ön yüzü aynıdır.. bende diyorum bu ön yüz bana nerden tanıdık geliyor.
Hayır 520 olarak ,yani fabrika 520 zincire dişli kullanmış bende zincir ve dişlileri 520 olarak kullandim
MERHABA ARKADAŞLAR.. 2016 MODEL 7 BİN KM DE HERO KARİZMA ALARAK GRUBA KATILDIM.
ÖNCESİNDE 100-150 CC ARASINDA MONDIAL SENTOR 150 DEN - KUBA 150 KT - MONDIAL 125 CLASİC - MONDIAL DRİFT DEN TUTUNDA CBF 150 YE KADAR 30 ÇEŞİT MOTORSİKLET KULLANDIM. KİMİSİ İLE İZMİR ANTALYA ARASI YOLCULUĞUMDA OLDU. FAKAT CC YÜKSELTİP 250 CC YE GEÇMEK İSTEDİĞİMDE GENELDE ANTALYA İÇİ KULLANDIĞIM İÇİN TERCİHİM KÜÇÜK MOTORLAR OLMUŞTU. ANCAK UZUN YOLCULUKLARA BASŞLICAK OLMAM SEBEBİ İLE VE KÜÇÜK CC MOTORLAR NERDEYSE BU ZAMLARA 250 CC MOTORLARLA AYNI YAKITI YAKTIĞI İÇİN YOLUM HERO KARİZMA İLE KESİŞTİ. EVET TASARIM OLARAK 10 NUMARA OLMAMASINA RAĞMEN YUMUŞAKLIK RAHTLIK HIZ VE FİYAT KONUSUNA BAKTIĞIMIZDA GAYET MAKUL VE BU FİYATA MOTOR YOK. BENZİN 7 LİRA OLDUĞUNU HESAPLAR İSEK GEÇEN HAFTA YEDEK DEPOYA DÜŞTÜKTEN HEMEN BENZİNLİĞE GİRİP DULLEDİM TAM 16 LİTRE YAKIT ALDI 100 LİRALIK YAKIT ALDIM. ANTALYADA YAŞIYORUM VARSAKTAN LARAYA HERGÜN İŞE GİDİP GELİYRZUM AKABİNDE KÜLTÜR MARK ANTALYA KONYAALTI GÜZERGAHI ŞEKLİNDE DOLAŞTIM. 547 KM GÖRDÜĞÜMDE MOTOR YEDEK DEPOYA DÜŞTÜ. YANİ 100 TL /547 KM : 0,182 KURUŞA TEKABUL EDİYOR. BİNEVİ ALMIŞ OLDUĞUM 16 LİTRE YAKITLA 547 KM. YOL YAPTIM. 1 LİTRE YAKITLA 34 KİLOMETRE YOL YAPAR. BU YAKIT BENİ ÇOCUKLAR GİBİ SEVİNDİRDİ HATTA 450-500 KM Yİ DEVİRDİKTEN SORA 20 KURUŞ ORTALAMAYI YAKALADIKÇA KALKIŞLARIMDA İYİCE ASILDIM. AMA MOTORUMU HER VİTESTE REDLİNE GETİRMİYORUM. ÇÜNKÜ MOTORSIKLET 5 BİN DEVİRDEN SONRA MÜTHİŞ BİR TEPKİ VE PERFORMANS SERGİLİYOR. BU DA YETERLİ OLUYOR. YANI FİYAT PERFORMANS OLARAK BAKTIĞIMIZDA İNANIN BELKİ SEGMENTİNDE EN İYİ OLAN CBF 150 ,LE KIYASLANACAK BİR MOTOR DEĞİL. MOTOR DEVRİ ALIP YÜKÜ KALDIRDIKTAN SONRA 85 - 90 KM HIZI ÇOK SEVİYOR ÇITI ÇIKMIYOR BU HIZLARDAN SONRA GAZ TEPKİSİ ÇOK ÇABUK VE 100-120 ARASINA HIZLA İLERLİYOR. ALDIĞIM KİŞİ 150 KM GÖRMÜŞ ANCAK BEN 1,2,3,4,5 YAPIP YÜKLENDİĞİMDE 130 GÖRDÜM ANCAK HEM TAM GAZ DEĞİLDİ VE DEVRİM SONA GELMEMİŞTİ.
Arkadaşlar karizmanın rölanti ayarını bilen varmı
10 üzerinden 8.5 performansında bir motosiklet tır , benim diyen çin linin hatta japon nin üzerinden atlar. malesef bekledigim den 1 yıl sonra geldiği ve param in çarçur olmasından korktuğum için sabır edemeyip şimdi kullandığım motosiklet ti almıştım.
Ama hayat uzun umarım bir gün rast gelir alır kullanırım.
Hatta İzmir den bir arkadaş varsa söyle bir tur atıp gelsem çok iyi olur .kullanmak istediğim çok özel ve mütevazi bir motosiklet tır.
İzmir 1Cİ sanayide sanayi dişlisi bulup freze de işlettim
karizma için ön koruma demiri aldım bayi benden 250 tl aldı çınar motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
al bendende okadar ön lastik acayip kayıyor 20 ile giderken düştüm hafif yağmurda şimki korkuyorum kulanmaya otobanda 100 ile giderken bana birisi sağdan dokundu motor 20 metre ben on metre sürüklendim korkmadım lastik kayınca korktum 40 geçemiyom korkudan acil ön lastik değiştirmem lazım orj,inali 80 100 18 47 p yazıyor 47 p ne anlama geliyor 48 p alsak olmazmıki
p lastiğin hız grubunu gösterir yani maksimum lastiğin kaldırabiliceği hızı gösterir misal p ise maksimum 150km hız yapabilir o lastik..
47 de lastiğin kaldırabiliceği daha doğrusu taşıyabiliceği ağırlıkdır yani yük endeksidir.. 47 de sanırım 175kg falan tekabül ediyor. yani o lastik maksimum 175kg ağırlığı taşır
80 Lastik taban genişliği
100 Lastiğin kesit yüksekliğinin,kesit genişliğine % olarak oranı
18 Jantın ölçüsü
Lastik alırken bu değerleri baz alıp lastik seçimi yapabilirsiniz.
Bu değerlere göre lastik bulamıyorsanız farklı ebatlardaki lastiklerin uyup uymayacağını servise sorun.
Mesela yakın ölçülerde şu lastik varmış.
https://www.kalyoncumotor.com/100-90...SABEgJ05fD_BwE
Olup olmayacağını tam bilmiyorum ama fikir vermesi açısından servisinize ya da motosiklet lastiği satan bi yere sorabilirsiniz.
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)