Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
45. sayfa BirinciBirinci ... 35434445464755 ... SonuncuSonuncu

Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #881

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Cunku Onlar at gozlugu ile bakiyolar honda yamaha isme para veriyolar bu sekmentteki honda en az 10.000 - 15.000 arasi denemeden karar veriyolar ben eski cbf kullanan biri olarak karizma ondan cok ustun haz veriyo kulaktan dolma duyduklariyla karar veriyolar hata bulmak isteyen bulur ustune binseler bile onyargili olduklari icin motoru anlamiyolar tsport - thiller - hunk - karizma yi gec cbf anca glamour (125 lik olmasina ragmen) ile kiyaslanir bence simdi cbf te arkana bir kisi al sen 90 arkandakide 90 kg olsun yokusa vur goreyim neler oluyo ama ben 92 artcim sa ustamdi maasaallah 110 kg di ve ikimizin arasinda posette et vardi 35 kg arka cantadada pazar alis verisi yaptik yesillik sebze 20 kg kadar yemin olsun iggg demedi bastinmi gitti yokusta arac solluyodum hemde ne yokusta usta bagiriyodu gavur ne gidiyo basma artik die

    Simdi ben her iki motorada bindim cbf ve ybr icin istesem 40 tane kusur bulurum ama ne gerek var ne kazandirir veya ne kaybettirir bana uzattim biraz

    Kisaca bence fiyatina gucune gore kaliteli saglam bir motor... isteyen alsin istemeyen bos konusup karalamasin bence


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #882
    mkitis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    hero karizma r 2016 model
    Explorer değiştirerek hero ya gir google Chrome olabilir Firefox olabilir

  3. #883
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Türkiye gerçekleri. Bu motor eski kasası ile satılsaymış şimdi sattığının 5-10 katı satarmış. O zaman 6000-6500 e satıldığında titriyor ama gidiyor denirdi. Şimdi sadece tipsiz deniyor



    Bu motorun oturuşu daha güzel, artçı sürücü bütün selesi etli birleşik, lastikler 90-120 yerine 100-130.

    Ben mesela boşta gaz verip kafa zırıltısını görünce kaçmıştım, dişli, kafa zırıltısı falan çözülmeyen şeyler değilde benzin 5.50 olmuşken yakıt 125-150cc sevenler için biraz sıkıntılı şuan.

    Bu motoru pazara sokmak için bajajı beklersen sona kalan dona kalır. eski kasayı 2010 da getireceklerdi Kurye ve uzun yol yapan düşük bütçeli adamlar motoru fenomen yapacaktı



    Neyse şimdi tipsiz diyenler fuardan sonra 300-350 tl ye iki karenaj gelip takınca biraz sesleri kesilir


    crxforever ve gfkfoto bunu beğendiler.

  4. #884
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    @GP500-1st
    Karizma R'nin eski kasası gerçekten daha güzelmiş. Merak ettim şimdi. Yeni kasanın tasarımını farklı bir yerde mi yaptırdılar acaba?

  5. #885

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Daha oturakli gibi duruyo eski kasasi zaten tekerlerde daha kalin mis ama grenaj gelince dadindan yenmez valla bi geleydi

  6. #886

    Üyelik
    19 Haziran 2016









    Arkadaşlar Karizma Gidon yükseltme aparatımız hazır sayılır ufak bi işlemi kaldı ve sonra kullanıma hazır olucak aparat Bu arkadaşım saolsun uğraştı yaptı gidonun çükünün deliği üzerinde ayarlanıp sağa sola değmiycek şekilde dişi yuva açılıp kullanıma hazır olacak inşallah takıncada resimleri atıcam.

  7. #887

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Bu aparatlari yapmasi ne kadar surer aslinda ticarete dokse ben siparis veririm sahsen

  8. #888

    Üyelik
    19 Haziran 2016
    Özel şirkette işci olarak çalışıyor fırsat buldukça yapabildi sipariş yapamaz

  9. #889

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Byfuat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özel şirkette işci olarak çalışıyor fırsat buldukça yapabildi sipariş yapamaz
    Siz bi deneyin bklm olursa bende artik burdan birini bulup yaptirmaya calisayim bi tanidikla denk gelip konusmustuk tornaci yapabilirim falan diodu belki oda yapar hayirlisi olsun

  10. #890
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Karenajlı gelmiş

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...92598798/detay

    Üstunde ZMR yazdığına bakmayın, ZMR de enjeksiyon ve dijital kadran var yazılımdan dolayıda 1 küsür beygir fazla




  11. #891

    Üyelik
    19 Haziran 2016
    Bu Zmr deyil hocam türkiyede üretilen karenajı takmış fiyatada 900 koymuş satıyor
    GP500-1st bunu beğendi.

  12. #892
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı Byfuat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Zmr deyil hocam türkiyede üretilen karenajı takmış fiyatada 900 koymuş satıyor
    ZMR Türkiye‘ye gelmediyse "Çınar Motor" yanıltıcı ilan vermiş. Rengi tam tutturamamışlar. Çakma ZMR hayırlı olsun...

  13. #893

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Valla o giydirmeler zırıltıyı arttırmasın da. Eski kasası resmen CBF 150'nin 223 cc versiyonu gibiydi. Tabi titreşim ve zırıltı ne durumdadır orası bilinmez. Şu Hero'da biraz kafa olsa o motoru alıp T-Sports'a veya Hunk'a takıp zırıltı olayını bitirir.

    CBF150 ile kıyaslamasına gelince, bu motorların performansları dışında CBF'e göre hiçbir artıları yok. CBF'in o pürüzsüz gidişi ve rahatlığını gördükten sonra ben ne Hunk'a ne de Karizma'ya bakarım, varsın iki kişiyle yokuşta çıkmasın. Karizma çıktığında CBF'i satıp alacağımı düşünüyordum ama üzerine binince öyle olmadı. Hunk'u denedim, Karizma'yı sadece bayide çalıştırdım. Bana göre CBF'in yerini hiçbirisi tutamaz. Kuryeleri ayrı tutuyorum, onlar keyif için sürmüyorlar.

  14. #894

    Üyelik
    19 Haziran 2016
    Hocam zırıltı demişsin o iş çözüldü cbf sessizliğinde motor gel benim motorla turla konfora gidişe bir bak bakalım cbf e binermisin daha.

  15. #895
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    CBF 150 aldım kullandım. Beğenmedim 1 yıl dolmadan sattım. Düşük kalite motoru ve eğilmeye yatkın jantları sayılmazsa güzel motor. Bu tarz bir motosiklet almak isteseydim bakılacaklar listemde CBF150'ye yer olmazdı. Hero modelleri listede birinci sırada olurdu. Aşagıdaki motoru getirseler yakın takibe alırdım.

  16. #896
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    @acemi60

    evet karenajların rengi tutmamış ton farkı var

    @seko

    CBF in o rahatlığı ve titreşimsizliği, dinginliği çok fena

  17. #897

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    HX250 bu yıl gelecek diye dedikodular var bayiler tarafından soylendı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

    ustelık ben kafa zırıltısını kesmek için pvc fitilı kullandım ayrıca arka ayak pedlerın baglantı yerlelrıne lastık taktık.dişli meselesi muammma 14 buldum ama içi uymadı iç diş tornada yaptırcaz

  18. #898

    Üyelik
    19 Haziran 2016
    Arkadaşlar dişli işine ben şöyle çözüm buldum ön ve arka cbf in aynı sı ben cbf in 16 ön 44 arka takıcam zincirde cbf zinciri bana kalırsa gidişide mükemmel olucak

  19. #899

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    karizmadaki dişli oranı 40/12=3,33333 senin oranın 44/16=2,75 çok fazla zorlamaz mi motoru

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:36 ----------

    fiziğim pek iyi değil ama sanki çok fazla değisim söz konosu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:37 ----------

    bide enjeksiyon işinş bilen var mı karburatorlü motorlar cevrilebiliyomuş diye okudum doğru mu

  20. #900

    Üyelik
    19 Haziran 2016
    Hesabını anlamadım ben çark ebatına bakıyorum üst üst e koyduğunda 16 ile 12 karşılıyor arkadada 44 cbf nerdeyse 40 ayarına yakın tam kıvamına gelicek hatta istenirse bile arkadan dişli ucalta imkanında olcucak ben deniycez takımlar bitsin bi


45. sayfa BirinciBirinci ... 35434445464755 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)