hero'dan servislere heyet gelmiş kafa grenaj sesi için
hero'dan servislere heyet gelmiş kafa grenaj sesi için
Bu bilgiyi nerden duydunuz. Bi çözüm bulabilmişler mi peki ?
İlk depo yakıtı bugün itibariyle bitirdim daha önce dediğim gibi depo 17 litre yakıt aldı bunun 15 litresi ana depo 2 litresi yedek.
Bir dolu depoyla rodaj döneminde 520 km yol gittim bunun kimi şehir içinde kimi çevre yolunda farklı vites aralıklarında gerçekleşti ,tam ölçüm yapmak için 400 km den itibaren sırt çantamla 1.5 lt benzinle dolaştım ;)
Rezerv ışığı yanıp sönmeye başladıktan sonra motor baya bir yol yaptı sonra durdu , benzin açma kapama kolundan yedek depoyu seçtim ve bu şekilde 40 km daha gidebildim , toplamda 520 km yol yaptı , petrolde depoyu yine fulledim içinde döktüğün benzin haricinde 16.7 lt benzinle aldı böylece deponun bir daha 17 litre yakıt aldığını teyit etmiş oldum. Rodaj bitince bir depoyla daha uzun menzil yapacağını dusunuyorum.
Rodaj bitti 3 gün sonra ilk bakımını yaptıracağım sonra hızlanma stabil hız titresim olaylarına bakacagim ;)
Hocam merhaba.
Hangi devirde kaç km hız yaptığına dikkat edebildinmi. Ben 6000 devirde 85 km gördüm. Bu da beni son hız olarak hayal kırıklığına uğratacak gibi duruyor. Acaba disli değişimi ile bu arttırılabilirmi malum motorun torku bunun için yeterli diye düşünüyorum. Hatta geçen gün farketmeden 2. Viteste kalktım ve sanki 1. Viteste kalkiyormus gibiydi. Belki disli değişiminin titresime de olumlu etkisi olabilir.
Merhabalar genelde 80 km\h da kullandım 5000-6000 devir arasiydi 7500 devirde 110 km\h gordum(öyle hatırlıyorum )
Düşük devirlerde hızlanma güzel geldi bana yani dusuk viteslerde canlı bir hali var rodaj bittikce titresim azaldı 80-90 km\h da aynalarda ve koltukta titresim hissetmedim 100 e yyaklaşınca ayak peglerimde hissettim
İllaki teknik verilere gore 120 km \h rahat görecektir. Benim icin öncelikli olan ekonomik olması .
Dişli değişimi konusunda evet dusuk devirlerdeki hız arttırılabilir fakat 5 yıllık ggarantiyi de yakmak istemem
bu motorun lastik ebadında pilot street varmı acaba. cbf in arka yanlış hatırlamıyorsam 18 jant 90 genişlik bunun 18 jant 120 genişlik.
pilot streetle cbf 150 baya fark ettiriyor. 300 tl ye iş bitiyor uygunda. bu ebatta ülkede lastik yoktur bence bu bi dezavantaj olur
Evet 8500 dev/dak sınırında tam 120'yi görür ama burada anormal titreşim olacağından bu şekilde yolculuk edilmez. Dişli ile oynamak olumlu sonuç verecektir. Kabaca CBF'in 110 yaptığını düşünürsek bu da dişli değişikliğiyle bir ihtimal 130 yapabilir. Hesabı da şöyle; şimdi bunun maksimum gücü 7500 devirde geliyor ama motor 8500 devire kadar çıkıyor. Yani 8500 devirde güç tepe noktasından aşağı inmiş oluyor. Bunu tepe noktasına kadar çekmek hızı garanti arttıracaktır. Bu durumda 8500/7500 = 1,13 oranında dişlilerle oynanabilir. Yani arkada kaç diş varsa bunu kabaca %10'a kadar azaltabiliriz. Atıyorım 44 diş ise 40 yapılabilir mesela. Son hız da teoride %10 artıp 132 km/saat olacaktır. Yine de denemeden tam olarak bilemeyiz çünkü bunların hepsi teorik ama olur gibi de duruyor.
kullanan arkadaşlar,km göstergesi navigasyonla aynımı yoksa çoğunluk gibi %10 fazla mı gösteriyor?bu önemli bir ayrıntı bence.
Bugün hero nun tanıtım tırı geldi . Ses sorununu onlara da anlattım fabrikadan birilerini aradı çözüm bulmuşlar aldığım bayiyi arayacaklarını söylediler ararlarsa. Çözülmeyecek bişey değil dediler herkes kafa sesinden şikayetciymiş.
Arkadaslar bilginiz var veya yok bilmem ama HERO nun ING Bank ile anlasmasi var 9 taksit az geliyo aylik odemeniz cok oluyosa HERO motorlara HER HANGI BI BANKANIN K.karti ile tek cekim yapip ING Banktan bunu 36 ay a kadar boldurebiliyosunuz ama bunun icin once ING banktan onay kodu aliniyo sonra gidip tek cekim yapiyosunuz o pos tan cikan odeme kagidini bankaya goturup aylara bolduruyosunuz <br>
k.karti ile cekim yapip sonrasinda bankaya gitmeyin husrana ugramayin ...<br>
<br>
Maksat herkez istedigi motorunu alabilsin...
peşin fiyatına mı?yarısı paşin ödediğimizde ne oluyor?
Arkadaşlar İstanbul Güngören'den bi arkadaş Karizma'sını satıyor. Daha 100 km'deki motora 5000 lira yazmış. O arkadaş burada mı acaba? Neden bu kadar çabuk vazgeçmiş?
Bugün karizmayı denedim karenajlarda pek sıkıntı yoktu ama motorda çok hafif bir titreme vardı sanki! Gücü falan yerindeydi gaz tepkisi güzeldi.Amortisörler gayet rahattı yaylı yatak gibi konforluydu.120 Kilo olmama rağmen kalkışta falan seriydi. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar!
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
120 km hızla giderken gps kaç gösteriyor acaba? Deneyen var mı?
İlk bakımı yaptırdım servis castrol 20-40 yağ koydu,zincir yagmala , rölanti ayarı ve diğer ayarlar yapıldı tüm vidalar ve bağlantı noktaları kontrol edildi ve en önemlisi kafa zırıltısı olayı tamamen ortadan kalktı ( detayları vereceğim) toplamda 50 lira para verdim tum bilgiler bilgisayar sistemine işlendi.
Kafa zırıltısı icin Hero motora mail atmistim Aydın fabrikadan bir yetkili arayarak benle detaylı bir şekilde konuştu beni servise yönlendirdi servise durumu izah etti tüm servislere bir bildiri yayınlayarak PDF formatında fotoğraflı ve açıklamalı bir mail attılar fakat ben ve oradaki usta buna baktığımızda bunun olaya tamamen çözüm getirmeyeceği konusunda hem fikir olduk.
Ustam bana motosikleti oraya bırakmamı ve biraz sure vvermemi bu sesi kesecegini söyledi motosikletim 2 gün servisde kaldı ustam gerçekten dediği gibi kendi gayret ve çabasıyla zirildamayi tamamen kesti hatta motosikletteki titresim bile azaldı .
Bilgisayardan giriş yaptığım bir zaman fotoğraflari paylaşmayı dusunuyorum.
Grenajin depoya dokunduğu noktalara saydam yumuşak bir fitili silikon yardımıyla doldurmuş , lambanin etrafını yine aynı madde ile kaplamış, yan granejlarin içinde bulunan plastik parçaları alt taraftan 2 ser vida yardımıyla sabitlesmis, konsolu sökerek isıtarak biraz genlestirmis ve tam olarak oturtmuş , alttan esnememesi için vida atmış , gostergenin ust tarafını yumuşak bir malzemeyle şerit şeklinde kaplamış , on cami sökerek elektrik banti gibi bir malzemeyle boşlukları alarak tekrar cami takmis.
Bunların hepsini büyük bir özenle ve bu sesi kesecegini diye kafaya takarak yapmis ve çözüm bulmuş , sağolsun hiç bir yerde bir deformasyon ve göze batacak bir kusur yapmamis.
Servisim Nevşehir Avanosdan Fatih Güven ustadır kendisine ulaşarak detaylı bilgi alabirsiniz. Kendisine bu ses olayına çözüm buldugu için tesekkur ederim şuan granajm tam şekilde oturmuş durumda ve sesin yanında titresimde bariz şekilde azaldı.
Şuan 800 km deyim motosiklet isindiktan sonra rolantide ayaklikdayken dahil aynalarin titremedigini farkettim , ilk aldığım günlere rolantide çalışırken aynalar titriyirdu şimdi bu durum ortadan kalktı.
Son hız olarak kısa mesafede fazla zorlamamakla beraber 125km\h gordum 7500 devirde 110 km\h la bir sure gittim rahatsızlık duymadım , ama en tatlı şekilde 90 km aralığında gittiğini farkettim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)