Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #361

    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Alıntı Red_Whiskers adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün servisler genel muduru Serhat Beye bir mail atarak bu garanaj montaj olayını fotoğrafli ve videolu şekilde anlattım,

    Yabancı forumları incelediğimde böyle bir durumdan bahsedilmemiş demekki montajdan kaynaklanan bir durum.

    Yaşadığım şehirdeki servise giderek durumu anlattım güzel bir şekilde ingileniler incelediler ve montaj sirasinda dişlerin tam oturmadığını belirttiler , musait bir zamanda motosikletimi birakmami istediler , fırsat buldugum zaman servise gidip bu konuyu halledeceğiz.

    Servis görevlisi küçük bir gaz ayarı yaptı motosikletin boş viteste deviri bariz şekilde düzeldi ve sadece ayak peglerinde hissettiğim titresim tamamen ortadan kalktı
    Küçük bir dokunuşla rölanti ayarı yapıldı ve motosiklet sesi stabil bir tınıya kavuştu ;)

    Yani kafamda soru işaretleriyle gittiğim servisten kafandaki sorulara cevap ve çözüm bularak mutlulukla ayrıldım ;)

    Motorun sürüşü gayet keyifli 5 günde 450 km yi tamamladım fırsat buldukça rodaj surusleri yapıyorum , düşük devirlerde ivmelenmesi gayet güzel , en sevdiğim yanıda yakıt ekonomisi rodajda olmama rağmen hale ilk doldurduğum depoyla gidiyorum ;)

    5 yıl garanti ve parça desteği olayından dolayı da yol yaparken kafam çok rahat ;)

    Görünüm olarak arkadaşlar resimlere aldanmasin motosiklet resimlerinden daha güzel ve büyük baya da ilgi görüyor diyebilirim , yan çanta , tur cami , koruma demiri , top case gibi aksesuarlarla daha da güzel oolacaktır.

    Halı hazırda bir motosikletim daha olmasından dolayı alırken terettudlerim vardı ama şimdi motoru ver paranı al deseler kabul etmem illaki artıları ve eksileri var ama bu segmentte bir alternatif olduğunu düşünüyorum.

    Rodaj bitince uzun yol performansını merak ediyorum
    bende çok takıyorum bu kafa kısmındaki titreşim konusunu bayiye gittiğimdede servisten ekip gelicek falan dedi ama cevabınızla rahatlattınız beni düzeltirler inşallah suan şehir dışına çıkmak zorunda kaldım motor evde yatıyor 1 hafta sonra geri döndüğümde ilk işim tekrar servise götürmek.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362

    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Ben de 2 gün önce form doldurdum ama bana bi dönüş sağlanmadı. Bi de Serhat bey in mailini bulsak bizde yazsak ordan . Çünkü baya canımı sıkmaya başladı artık.

  3. #363

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Alıntı fleast adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende çok takıyorum bu kafa kısmındaki titreşim konusunu bayiye gittiğimdede servisten ekip gelicek falan dedi ama cevabınızla rahatlattınız beni düzeltirler inşallah suan şehir dışına çıkmak zorunda kaldım motor evde yatıyor 1 hafta sonra geri döndüğümde ilk işim tekrar servise götürmek.
    serhat.kurakbelli@hero motosiklet.com
    Yada info@hero motosiklet.com adreslerine mail atabilirsin
    Geçen gün bahcelievler deki servise gittim kafa grenajini söküp bantlı bi sünger taktı biraz daha düzeldi ses. Birde boşu bulmak biraz zor oluyordu debriyaj ayarı yaptı ve vitesten daha kolay geçiyor. Boşu da çok kolay bulabiliyorum. Tabi kafa grenajina daha köklü bir çözüm gerekiyor bantla falan olucak iş değil bu.

    Servis de çalışan kişi rodaj süresi sonunda bakim sonrası titreşimin azalacağını motorun şimdi çok sıkı olduğunu söyledi bana çok mantıklı gelmedi. Ayrıca bakımda sübap ayarı da yaparız daha da azalır titreşim dedi bu hiç mantıklı gelmedi.
    Açıkçası çok bir bilgim yok ama sübap ayağının titreşimle ilgili olduğunu düşünmüyorum. Sizin bir bilginiz varmı olabilirmi böyle birşey.
    Hatta bildiğim kadarıyla sübap ayarı hassas bir ayar ve çokta kurcalanmamasi gereken bir ayar.

  4. #364
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    Alıntı omerongur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    serhat.kurakbelli@hero motosiklet.com
    Yada info@hero motosiklet.com adreslerine mail atabilirsin
    Geçen gün bahcelievler deki servise gittim kafa grenajini söküp bantlı bi sünger taktı biraz daha düzeldi ses. Birde boşu bulmak biraz zor oluyordu debriyaj ayarı yaptı ve vitesten daha kolay geçiyor. Boşu da çok kolay bulabiliyorum. Tabi kafa grenajina daha köklü bir çözüm gerekiyor bantla falan olucak iş değil bu.

    Servis de çalışan kişi rodaj süresi sonunda bakim sonrası titreşimin azalacağını motorun şimdi çok sıkı olduğunu söyledi bana çok mantıklı gelmedi. Ayrıca bakımda sübap ayarı da yaparız daha da azalır titreşim dedi bu hiç mantıklı gelmedi.
    Açıkçası çok bir bilgim yok ama sübap ayağının titreşimle ilgili olduğunu düşünmüyorum. Sizin bir bilginiz varmı olabilirmi böyle birşey.
    Hatta bildiğim kadarıyla sübap ayarı hassas bir ayar ve çokta kurcalanmamasi gereken bir ayar.
    motor nasıl gidişi v.s. kaç hız yaptınız hangi devirde söyleyebilirmisiniz

  5. #365

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor nasıl gidişi v.s. kaç hız yaptınız hangi devirde söyleyebilirmisiniz
    Merhaba.
    Bugün özellikle dikkat ettim 6000 devirde 85 km ile gidiyordum basın ekspres yolunda, yokuş gibi bi durumda yoktu. Motor 8200 gibi redline a giriyor ve max 10000 devir. Burdan benim anladığım max 130 km gider.
    Onun dışında motor yola iyi oturuyor hissi uyandırdı bende. Arka lastigi bi süre sonra 130 ile degistirmeyi düşünüyorum. Geçen gün cağaloğlu da dik bir yokuşta 15 km hızla yukarı çıkıyordum 2. Viteste ve gaz verdiğim anda kendini öne atıyordu. Yani özellikle düşük devirlerde yüksek Viteste olsa dahi iyi bir ivmelenme var. Yalnızca son hızlarda daha yüksek beklentiye sahiptim. Şu an 210 km deyim daha sonra ne olur bilmiyorum.

    İşin profesyonelı değilim fakat sormak istediklerinizi anladığım kadarıyla cevaplayabilirim.
    Red_Whiskers bunu beğendi.

  6. #366
    Red_Whiskers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Motosikleti
    Harley Davidson Road King Classic
    Bugün Facebook platformunda bir kullanıcı ilk bakımını yaptırdığını ve 35 lira ödediğini yazmiş

    Benim makina 500 km oldu haftaya ilk bakımını yaptıracağım yol izlenimlerim çok olumlu şimdiye kadar ekonomik, rahat, kendince bir şekli var sollamalarda hızlanması güzel çabuk tepki veriyor.

  7. #367

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    CBF 150 7000 devirde 90 km/saat hızla gidiyor. Karizma kırmızı bölgeye 8200'de giriyorsa en fazla 116 km/saat sürat yapar. Kırmızı bölgeyi saymıyorum çünkü oraya asla girmem. Bu durumda CBF'e göre tork ve hızlanma dışında bir artısı olmayacak. Oysa ben zorlanmadan 6000 devirle falan 100 yapmasını beklerdim. Olmadı şimdi bu...

  8. #368

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Denedim biraz surdum ardslarin biri karizma biri hunk almis ikiside cok rahat

    karizma iy gidiyo buyuk motor edasi var ama ses geliyo zarildiyo titriyo 130- 140 rahat gider gercekten gidiyo
    Hunk guclu kalipli titreme cokkkk az yok gibi gercekten sehir icinde ideal 120 rahat gider

  9. #369
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 150 7000 devirde 90 km/saat hızla gidiyor. Karizma kırmızı bölgeye 8200'de giriyorsa en fazla 116 km/saat sürat yapar. Kırmızı bölgeyi saymıyorum çünkü oraya asla girmem. Bu durumda CBF'e göre tork ve hızlanma dışında bir artısı olmayacak. Oysa ben zorlanmadan 6000 devirle falan 100 yapmasını beklerdim. Olmadı şimdi bu...
    Bende düşük devirde yüksek hızda gitse güzel olurdu diye düşünüyordum hacim olarak 1.5 katı 150cc lik cbf150 nin. dediğin gibi cbf 7500 devirde 100 le gidiyorsa bu 6000 devirde de gidebilir dedim ama unutulan bişey var sadece gidebilir yani cbf 150 gibi gider. ve 6000 devirde gazı çevirdiğinde cbf 150 gibi tepki verir.

    Vites oranlarını ne kadar uzatırsan tekerleğe giden torku o kadar düşürürsün. Böyle olursada 223cc lik karizmanın gazını çeviren adam ya bu cbf ten pekde seri değilmiş der.

    bundan daha güçlü ve torklu olan cbr250 bile 6500 devirde 100 le gidiyor. Bu araç ise 6900 devirde gidiyor yani güç ve vites oranı gücü dahilinde cbr250 gibi optimum ayarlı. Tüm vitesler hem performans hem ekonomi dengesi gözetilerek ayarlanmış.

    Ama motorda eksik olan şey cbr125 ve pulsar 200 gibi 6. vites. pulsarda 6 viteste 110 la yokuş çıkmaz ama düzde ekonomi yapabilir

  10. #370
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    Yorumlar harika beyler teknikleri konuşturun böyle devam

  11. #371
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende düşük devirde yüksek hızda gitse güzel olurdu diye düşünüyordum hacim olarak 1.5 katı 150cc lik cbf150 nin. dediğin gibi cbf 7500 devirde 100 le gidiyorsa bu 6000 devirde de gidebilir dedim ama unutulan bişey var sadece gidebilir yani cbf 150 gibi gider. ve 6000 devirde gazı çevirdiğinde cbf 150 gibi tepki verir.

    Vites oranlarını ne kadar uzatırsan tekerleğe giden torku o kadar düşürürsün. Böyle olursada 223cc lik karizmanın gazını çeviren adam ya bu cbf ten pekde seri değilmiş der.

    bundan daha güçlü ve torklu olan cbr250 bile 6500 devirde 100 le gidiyor. Bu araç ise 6900 devirde gidiyor yani güç ve vites oranı gücü dahilinde cbr250 gibi optimum ayarlı. Tüm vitesler hem performans hem ekonomi dengesi gözetilerek ayarlanmış.

    Ama motorda eksik olan şey cbr125 ve pulsar 200 gibi 6. vites. pulsarda 6 viteste 110 la yokuş çıkmaz ama düzde ekonomi yapabilir
    GP500-1st kardeşim abes olacak ama bu karizma 100 kiloluk iki kişiyi dik yokuşta cbf 150 gibi çeker mi yada cbf 150 100 kiloluk iki kişiyi yokuşta çeker mi çekerse kaçıncı viteste çeker ? Karizma mı daha rahat yokuş çıkar cbf mi? Mesela karizmada çift amortisör olması yük taşımada bir avantaj mı cbf'e göre? Şimdiden cevap için teşekkürler! Herkese hayırlı kandiller

  12. #372

    Üyelik
    31 Ocak 2016
    forumda motosiklet başlığı olarak sl200 kullanıcılari, mondialin yeni endurosu rx3i sanirim ve bu başlığı okumayı çok seviyorum çünkü yazan kişiler birbirlerine yardim etmeye çalışıyorlar ve iyi niyetli insanlar kendi motorum hyogt250r olmasina ragmen 1 kez bile girmedim basligina

  13. #373
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 150 7000 devirde 90 km/saat hızla gidiyor. Karizma kırmızı bölgeye 8200'de giriyorsa en fazla 116 km/saat sürat yapar. Kırmızı bölgeyi saymıyorum çünkü oraya asla girmem. Bu durumda CBF'e göre tork ve hızlanma dışında bir artısı olmayacak. Oysa ben zorlanmadan 6000 devirle falan 100 yapmasını beklerdim. Olmadı şimdi bu...
    Serkan abi ne diyorsun şimdi karizma olmamış mı?
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  14. #374

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bugün bayide inceleyip çalıştırdım ama sürmedim. Bir kere kafalığın montajında kesinlikle bir sıkıntı var. Sol tarafta açıkta duran bir tırnak görülüyordu ve depo ile giydirmenin sivri ucu arasında temas vardı. Sağ tarafta ise depoyla arada 1 - 2 mm kadar boşluk görülüyordu. Yani boşluklar sol ve sağda simetrik değil, bir sorun var. Ben olsam alır almaz hepsini söker ve yeniden toplardım. Motor rölantide bile zangır zangır titriyor ama motor sesi ve çalışmasında Hunk'a nazaran daha büyük motor havası var. 5 bin devirdeki titreşim boştayken oldukça fazlaydı, yolda nasıldır bilmiyorum. Motor Hunk'a kıyasla daha düşük kalitede. Açıkçası durduğu yerde benim içime sinmedi, belki sürünce fikrim değişir.

  15. #375
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar ns200
    sonunda hero carizmayı test ettim! ilgi ve alakalarından dolayı alibeyköy bebek motora çok teşekkür ederim .müşteri ilişkileri takdire şayan .
    Gelelim carizmaya kötü özelliğini baştan yazayım! titriyor düşük devirlerde duruken apachi rtr den daha çok titreşim var gazı açtığınızda titreşim azalıyor ve rtr seviyesine iniyor hızlanması fırenleri yeterli ama benim görüşüm cbf gibi 80kmh da titreşimsiz bir yolculuk yapamazsınız .bu motor ybr cbf değilde tvs müşterisini çeker eğerki titreşim önceliğiniz değilse .ybr cbf tvs üçlüsü ne altarnatif olarak rahatlıkla tercih edilir .malzeme kalitesi de yeterli hiçbir tarafından zırıltı gelmiyor 6600tl bu motor için değer 6180tl ybr ye verilmez ikisinin arasında titreşim dışında ayrı bir sınıfın motoru gibi duruyor carizma bence sınıfının yeni yıldızı carizma f/p açık ara önde yahu bu tvs de nası bir ruh halindeler 180lik 7300tl
    ve resimler.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  16. #376
    Red_Whiskers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Motosikleti
    Harley Davidson Road King Classic
    Arkadaşlar ben 80 km hızda titresim hissetmiyordum , diğer motosiklerim Hyosung gt250r aynı gün içinde kullanıyorum çift silindir V motor titresim yok , ardından Hergun Karizmaya da biniyorum titresim hissetmedim 80 km hız için söylüyorum acaba bende mi sorun var uzun yıllar regal raptor spyder (balonsorsuz) kullandım demekki eşik değeri çok aşmışım

    Bugün gaza hafif dokundum 7000-7500 devir arasında 110 u gordum motor öyle cokda zorlanmiyordu ;)

  17. #377
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı A.Volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GP500-1st kardeşim abes olacak ama bu karizma 100 kiloluk iki kişiyi dik yokuşta cbf 150 gibi çeker mi yada cbf 150 100 kiloluk iki kişiyi yokuşta çeker mi çekerse kaçıncı viteste çeker ? Karizma mı daha rahat yokuş çıkar cbf mi? Mesela karizmada çift amortisör olması yük taşımada bir avantaj mı cbf'e göre? Şimdiden cevap için teşekkürler! Herkese hayırlı kandiller
    Yokuş çıkmadan kasıtı tam anlamadım. kalkıp gidermi rahat diyorsan cbf150 ye iki tane 95 kg civarı adam barbaros bulvarı yokuşunda rahat kalkıp 3. viteste 55-60 km civarına çıkıyor. 4. viteste bayılıyor anca hızı sabitliyorsun. CBF150 listede yazan 12.5 tork karizma 19.5 tork yazıyor. Karizma bariz çekiş gücü fark eder bence. 100+100 kilo karizma daha doğru tercih sanki

    Hint testinde süspansiyonlar yumuşak konforlu diyor cbf150 gibi. 200 kg civarı yükle çukurlardan sert geçersen dibe vurur amortusörler ikisindede çok zorlamak lazım

    Nokiaxxx bence doğru yorumlamış. motor TVS apache müşterisini 12 den vuruyor. Benzer fiyata 75cc +6 beygir. TVS 180 nin fiyat ölmüş.

  18. #378
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    arkadaşlar ilk motorumu alacam açıkçası bajaj ns 150 ile hero arasında kaldım iki motoruda inceledim açıkçası bajaj görüntü olarak daha güzel hero da teknik olarak biraz daha iyi gibi ikisinin fiyatıda aynı yardımcı olursanız sevinirim

  19. #379
    Red_Whiskers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Motosikleti
    Harley Davidson Road King Classic
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ilk motorumu alacam açıkçası bajaj ns 150 ile hero arasında kaldım iki motoruda inceledim açıkçası bajaj görüntü olarak daha güzel hero da teknik olarak biraz daha iyi gibi ikisinin fiyatıda aynı yardımcı olursanız sevinirim
    Öncelikle simdiden hayırlı olsun diyelim , fırsatın varsa ikini de dene sürme imkânın varsa suruş yap yoksa ikisininde üzerine bin hangisi seni heyecanlandırıyorsa onu al.

    Bajajinda bir çok artı yönü var bajaj bölümünde bulabilirsin benim şahsım adına Hero'yu tercih sebebim 5 yıl ve 50.000 km garanti 72 saatte parça temini ,223 cc 19kusur beygiri oldu.

    Bajaj pusar 220 as i getirseydi fiyatına gore tercih sebebim olurdu. Şahsi kanımca ebat ve gorunum olarak karizma as150 ile benzeşiyor .

    Hero karizma şuan arkadaşlarından belirttiği gibi fiyat / performans ürünüdür.
    Alpbatur bunu beğendi.

  20. #380

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ilk motorumu alacam açıkçası bajaj ns 150 ile hero arasında kaldım iki motoruda inceledim açıkçası bajaj görüntü olarak daha güzel hero da teknik olarak biraz daha iyi gibi ikisinin fiyatıda aynı yardımcı olursanız sevinirim
    Merhaba.

    150 ns kullanmadim ama eğer bütçen yetiyorsa bajaj 200 ns almanı tavsiye ederim karizmaya göre çok fazla artışı var bana göre.

    200 ns için titreşim muhabbetleri dönüyordu bajaj Türkiye'ye geldiğinde karizmanin yanında bajaj in titreşimi sinek vızıltısı diyebilirim.


19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)