Bu gün bir bayiye Karizma test aracı varsa sürmek için gittim bana 24 tane Karizma sattığını sattığını
elinde 1 tek siyah kaldığını söyledi. Israr etti siyahla bir tur at diye müşteriye satılacak motor olduğu için ben istmedim. 3 gün sonra test motoru gelicek dedi.
Orta ayakta motoru çalıştırıp 3 bin devir 5 bin devir yaptım. Benim için sonuç biraz korkutucuydu. 3 bin devirde aynalar dans etmeye başlarken(belkide sıkılı değildi iyi bilmiyorum ama) 5 bin devirde uzun stroktan dolayı motorum kafası sağa sola sallanmaya başladı.
Baya gözüm korktu giderken durum nasıl bilmiyorum ben şoka girdim
Dedim karizmayı kullanamadık bajaja uğrayım as150 nin 17 beygirine bir bakıyım gerçekmi diye
test aracı satılmış. Pulsar 200 ns vardı. dedim geçen yıldan zaman geçti bide burda kullanıyım. Gayet tahammul edilebilir bir titreşim var ve performans iyi bunlarda sorun yok ama motor konfor olarak Honda cbr125 ve cbr250 ye göre kütük gibi rahatsız ve konforsuz bir motor. debriyaj taş gibi dar dönüşler odun gibi. süspansiyon Hondanın yanından geçmiyor. devir sayacı tiril tiril titriyor. aynalar göstermiyor ufak olması bir yana fulu görüntü bükülüyor. inip benim honda cbr a bindim oh dünya varmış diye allah japondan şaşırtmasın diye. Hintliye giremiyeceğimi anladım. Ve sıkıntı oranı istatisliği çok yüksek bir motor. Anlatmıyım 1 saatte arızalı motra doydum görmediğim dinlemediğim sıkıntı kalmadı. Herkezin başka biyerden motoru pörlemiş. Kime ne çıkacağı belli değil. sayısal gibi.
Bu arada TNT 25 sürmeyede gittim. Test motorunda sıkıntı çıkmış
Beni kimse yanlış anlamasın ama çinlisi hintlisi daha çok fırın ekmek yemesi lazım. Fiyat performansmotoru diye alıp türlü türlü dertle uğraşmak bana göre değil
Karizma süreken idare ederse benim hissettiğim gibi zangır zangır sallanmıyorsa performansına göre fiyatı çok cazip alanlar güle güle kullansın ama ben amaç ulaşım sorunsızluk ve konforsa 75cc fazla için CBF ten vazgeçilirmi geçilmez dedim. Herşey motor hacmi değil. Servis, 2. el, sorunsuzluk , konfor bunlar önemli...