Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Kağıt üzerindeki bilgilere bakılırsa piyasada yer edinecek bir model. Fakat kesin bir fikir edinmek için kullananlardan somut bilgiler gelmesi gerekir. Gücü gayet iyi Pulsar 200NS den daha az güç vermekle birlikte kullanımda önemli bir farkı olmaz. Aynı segmentin alıcılarına hitap eder. Tipine alışmak için herhalde biraz zamana ihtiyacımız olacak. Tipi daha iyi olabilirdi. Hava sogutmalı olması bir eksi değil bence. Fakat far ampullerinin 35w olması kötü. Gece şehir içi idare etse bile şehirler arası yolda kesin can sıkar. Fiyatı makul. Ekonominin geleceği pek parlak görünmezken uygun fiyat önemli bir avantajı olacak. Piyasada nasıl bir yer elde edeceğini ben de merak ediyorum. Bekleyip göreceğiz...
Reklamlar
-
Tekrar yazıyorum. Bence bu motorun en büyük artısı 5 yıl ve 50000 km garanti kapsamında tutulması. Asya motor oldukça iddialı gözüküyor.
-
Sizce bu motora hangi renk gider.
-
Sarı ve Siyah iyi duruyor. Birde facebook fan sayfasında gördüğüm hazırlanmış bir çalışma hoşuma gitti sizinle paylaşayım.
-
Gazete basımı gibi bir fotoğraf güzelmiş.
-
Bu motordan beklentinizi yuksek tutmayin. Honda yamahanin kalitesi isciligi yok. yil 2016 enjeksiyon bile yok.
pulsar kadar gitmez onlada kiyaslamyin. 5 beygir az 25 kilo fazla. 0-120 de pulsar rahat gecer bunu
Son surat cbr 125 ile ayni. ıkınarak 130-135 yapiyor.
Eee nedir o zaman? bence fiyati gayet iyi. commuterde apache rtr150 nin bi tik ilerisi. biri 6200 biri 6600 ikiside hintli.
motoru bu beklentiyle aliyorsaniz bence mutlu eder. F/p olarak ybr, apache, ve cbf ten iyi, performans daha stabil
-
Peki bu motorda balansör olma ihtimali nedir sizce? Cc/hp orantısından veya motor blok şeklinden anlayabilir miyiz?
-
burak burk adlı üyeden alıntı
benim bahsettiğim 223 cc dışında hiç bir albenisi yok.'fiyat hacim cc' olayı dışında bir espirisi yok diyorum.6000 7000 arası veriyorum basınca gitsin diyen arkadaşa göre.
Allah aşkına 'fiyat hacim cc' olayı dışında daha ne olacak racing istiyorsan üst sınıflara bakacaksın. Performansta Pulsarı tokatlayan motor her şey görüntü değil.
Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.
-
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Peki bu motorda balansör olma ihtimali nedir sizce? Cc/hp orantısından veya motor blok şeklinden anlayabilir miyiz?
Balansör vardır tabi ama yetersizdir. Diğer Hero modelleri kadar titreşim olacaktır fakat bu diğerlerinden güçlü olduğundan daha yüksek süratlerdeyken olacaktır. Bir Apache gibi titremiyordur diye düşünüyorum. Performansı Apache'den de CBF'ten de CBR125'ten de kat be kat iyidir. Pulsar'dan güçsüz olmasına rağmen torku daha yüksek olduğundan ve bu torku da daha alt devirlerde verdiğinden 6000 devire kadar olan bölgede Pulsar'dan çok daha güçlüymüş gibi gelecektir. Bir kere de bir motoru fuardan önce getirip test ettirseler olmaz sanki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
Çeşitli sitelerde biraz araştırma yaptım, ilk mesajlarımdan birinde yazdığım gibi 80 km/saat hızdan itibaren titreşim başlıyormuş. Hintliler çok rahat, çok konforlu falan diye yazıp duruyorlar ama çoğu 60 km/saat hızın üzerine çıkmıyor. Genel yorumlarda ya hiç titreşimden bahsedilmiyor ya da olumsuzluk olarak titreşim var deniyor.
Bakalım, göreceğiz.
-
Kendim denedim Test için açılan motoru, asıldım. Öyle farkedilir bir titreme görmedim. Devrinde ve Uygun viteste yolculuk yaparsanız sıkıntı yok.
-
cdcleaner adlı üyeden alıntı
Allah aşkına 'fiyat hacim cc' olayı dışında daha ne olacak racing istiyorsan üst sınıflara bakacaksın. Performansta Pulsarı tokatlayan motor her şey görüntü değil.
Bunun pulsari tokatladiga ben pek inanmiyorum videolarda yapilan hileler yada motordaki degisiklik ornegin pulsar vs cbr 250 diye arattiginda cbr gecen pulsar cbr vs pulsar diye arattiginda pulsar gecen cbr gorursun ona bakarsan kalkista kawasaki z250sl,cbr250 ilk 4 vites yaklasamiyorlar bile pulsara 5 de cbr yanimda bitio 6 da zaten geciyo kalkista gecemedigim tek motor r25 bunlar kendi denemelerimiz ayrica bu motorun 0 100 u orjinali 12-13 sn iken pulsarin 0-100 u 8-9 sabiye yani o motorun 100 km ye ulastiginda benim hizim 124 civari olucak ve o motor 130 son hizina ciktiginda ben daha hizlaniyor olucam zor yani tokatlamasi
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
Sıfırdan hızlanırken pulsar'ın enjeksiyonu 90 km hızdan sonra biraz bekleme süresine ihtiyaç duyuyo gibi geliyo bana. Tekrar benzin pompalanana kadar hızlanması azalıyo 1-2 saniye. O zaman kaybında bu karizma öne geçebilir.
-
Pulsar 200 ns ile karizmanin hindistandaki fiyat farki (karburator ve enjeksiyonlu olarak) acaba nasil
-
seljan38 adlı üyeden alıntı
Pulsar 200 ns ile karizmanin hindistandaki fiyat farki (karburator ve enjeksiyonlu olarak) acaba nasil
Pulsar 200 ns 94000 rupi - Karizma R 83000 rupi
-
cdcleaner adlı üyeden alıntı
Allah aşkına 'fiyat hacim cc' olayı dışında daha ne olacak racing istiyorsan üst sınıflara bakacaksın. Performansta Pulsarı tokatlayan motor her şey görüntü değil.
PERFORMANSTA PULSARI TOKATLAYAN MOTOR !! söylenecek lafım yok sana.senin varsa çok konuşma al gel hero karizanı nı kapışalım.yazıkk
-
Motorun özelliklerine bakılırsa daha çok hız değilde Konfor ve Az yakması düşünülmüş.Karizma R özellikle artçı varken, yokuş çıkarken diğer alternatiflere göre çok daha rahat olacaktır.
Yüksek tur camı, arkaya güzel bir topcase, koruma demiri birkaç aksesuar ile çok şık duracaktır.Bence tutar bu Motosiklet.
-
Erdost adlı üyeden alıntı
Motorun özelliklerine bakılırsa daha çok hız değilde Konfor ve Az yakması düşünülmüş.Karizma R özellikle artçı varken, yokuş çıkarken diğer alternatiflere göre çok daha rahat olacaktır.
Yüksek tur camı, arkaya güzel bir topcase, koruma demiri birkaç aksesuar ile çok şık duracaktır.Bence tutar bu Motosiklet.
Tutsun kardesim piyasada boyle seyleri gormek beni mutlu ediyo alternatif olsun herkez nede olsa segmentte bu mecbur alinacak diye kafalarina gore fiyat belirlemezler enazindan bende guclu motor olsun isterim ama bi tane videoya bakip pulsarinda hakkini yememek lazim rampa yukari 2 kisiyle 4 vitese attigim oluyor 4 vitese kadar ne guc ne tork hepsi var 4 ten sonra biraz cani gidio kiyaslama cok mantiksiz dilerim guzel motor olur 2 viteste yokus cekmeyen motorlar var
-
Performans münakaşası yapan arkadaşlar, Pulsar 9000 devirde son gücüne ulaşıyor. Karizma sadece 7000 devirde, sen Pulsarınla sadece 10 dk. Tam güç git bakalım. Motorunu sırtına yükler servisin yolunu tutarsın. Sonra uğraş garanti ile. Elde ettikleri güçler kaç devirde yapıyorlar? Araştırın biraz daha...
-
jrscout adlı üyeden alıntı
Performans münakaşası yapan arkadaşlar, Pulsar 9000 devirde son gücüne ulaşıyor. Karizma sadece 7000 devirde, sen Pulsarınla sadece 10 dk. Tam güç git bakalım. Motorunu sırtına yükler servisin yolunu tutarsın. Sonra uğraş garanti ile. Elde ettikleri güçler kaç devirde yapıyorlar? Araştırın biraz daha...
230 km 9000 devir de tapa gaz geldik 2 pulsar ile mola falan yok banamısın demedi ne şişme nede başka birşey fakat full depo çıktığımız yolda 230 km sonra yakıt çizgilerimiz tamamen kayboldu 10.6 lt benzini tükettik yakıtlarda bile oynama olmadı iki motor arasında fan bile açmadı motorlar bilip bilmeden konuşmasak diyorum
-
Komik şeyler yazmayın şurya. Pulsarın canını çıkar banamısın demez. Full 9500 devirde kullan bir tek normalden erken benzinciye götürür Pulsar başkada bişi olmaz. Allah esirgesin daha başımı ağrıtmadı benim.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)