Benimde görünüşü hoşuma gitti. Özellikler fiyat performans oranında iyi.
Yanlis gormediysem 225 cc diye biliyorum 19,5 hp pulsarin 150 ns i 17 hp 225 de biraz cansiz gelebilir 90 uzeri hizlarda öyle 200 falanda basacak gibi degil bu motor
Arkadaşlar internet sitelerinde fiyatlar yayınlanmış.
Hunk...5.456 TL ( arka kampana olan) sanırım arka disk olan 100-150 TL pahalıdır.
T-Sport....5.626 TL ( arka kampana olan) yine arka disk olan 100-150 TL pahalıdır.
Karizma R....6.590 TL
Evet ama torku Pulsar NS 200'den de fazla ve torkunu çok daha aşağıda veriyor. Bu da yüksek devirlere çıkmadan ve vitesle fazla oynamadan rahat bir sürüş sağlayacaktır. Son hızda Pulsar'la yarışamaz, en fazla 130 falan yapıyor.
Siteye göre Karizma'da arka fren disk seçeneği yokmuş.
Performansı çokta kötü değil. Hızlar Akıl mantık çerçevesinde.
Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.
bu video karızma r ın değil ayrıca adammı basamıyor yoksa motormu gitmiyor hızlanması yavaş geldi bana pulsar 200 ns çok daha seri ve çok daha kısa sürede o hızlara ulaşıyor belki fabrikasyon verilerde tork yüksek yazıyor olabilir yada dediğim gibi adam basamıyordur yolun durumunu göremiyoruz bir diğer konu titresim barız belli ufak gaza dokunmasıyla grenajlar zırıldadı videonun başında bi gelsin bakalım kullanan arkadaşlar yorumlarını daha net bir şekilde yapabilirler piyasade çeşitlilik önemli
Bu motorun maksimum güç devri çok daha düşük, tork eğrisi çok daha lineer. Şehiriçi kullanımda çok daha seri hissettireceğine garanti verebilirim. Pulsar 8 bin devirden sonra devir kesiciye kadar patlama yapıyor. Bu ise her devirde makul bir çekişe sahip. Fazla hızlı gitmez ama her devirde güçlü hissettirir.
Asıl hızlanma videosu burada :
https://www.youtube.com/watch?v=AIAMCoZ2-t8
Bu motorda telefon şarzı var mı acaba?
''Ya olduğun gibi görün,
Ya göründüğün gibi ol''
Pulsar 200 Maksimum Tork 18,3 Nm - 8000 d/d yakalarken,
Karizma R Max. Tork 6000 rpm @ 19.35 Nm
Daha düşük devirde daha yüksek Tork yakalıyor.
O nasıl iğrenç bir motor bloğu görüntüsü öyle, yana iki parça yarım granaj olaymış keşke. Binmem binene mani olmam
Güzel bir inceleme videosu da var. Hero Karizma - Pulsar rekabetinde Karizmanın üstünlüğü belgelenmiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:40 ----------
Hava soğutmalı motorda blok "ızgaralı" genelde açık olur. Grenajla aksesuar yapacağım diye hava akımınımı kesecekler ? Standart blok.
Aslında titreşim mutlaka vardır falan diyoruz da bu motorda Pulsar gibi çok yüksek devirlere çıkmak gerekmeyeceğinden aslında titreşim de çok rahatsız edici olmayabilir. Beklendiği üzere düşük devirdeki yüksek torkla kopup gidiyor. Ondan sonra yakalayamazsın zaten.
Motorun garanti kapsamı 5 yıl olacakmış. Asya motorda bu kapsamı kabul ettiğine göre hintliler baya iddialı bu konuda.
KARİZMA R
Karizma
Hero markasının amiral gemisi olan Karizma R modeli sınıfında global pazarlarda en çok bilinen modellerden biri. 225 cc ve 19,2 HP gücü ile hem şehir içi hem de uzun yol gidecekler için konforu ile öne çıkıyor. Karizma R modeli kategorisinde Türkiye’de satılan başka bir model yok. Hero’nun Türkiye’de başlangıcından bu yana en çok sorulan ve talep edilen modellerinden biri. 5 vites ve 213 cm uzunluğundaki boyutu ile iri motosikleti sevenlerin ilgisini çekiyor. Led stopları, tubles lastikleri, çift ön farı, 15 LT yakıt deposu, döküm jantları, entegre fren sistemi ile kategorisinde özellikleri tek başına fanları ile Nisan ayında buluşmaya başlayacak.
Karizma R fiyatı ile 150 ve 250 cc arasındaki tüm sürücülere göz kırpıyor. Fiyat ; 6.590 TL
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Motordelisi.Com dan alıntıdır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)