Merhabalar dostlar. Karizmaya elcik takımı alacağım lakin kaç mm almam gerektiğini bilmiyorum. Yardımcı olabilecek var mıdır?
Merhabalar dostlar. Karizmaya elcik takımı alacağım lakin kaç mm almam gerektiğini bilmiyorum. Yardımcı olabilecek var mıdır?
Arkadaşlar motorun sağ grenajdan çok ses geliyor titreşim oluyor. Nasıl cözerim sorunu?
Merhabalar karizma almayı düşünüyorum fakat aklımda sorular var. Parça sıkıntısı cekermiyim parça fiyatları yüksek mi ve sorun çıkaran bir motormudur kronik arızası varmıdır?
Yedek parça fiyatlari malesef kallavi. Uzun süreli kullanicisi olarak tavsiye etmiyorum motorda net giderilmeyen problemler 5 bin km surmussun bu saatten sonraki hatalar garanti kapsamına girmez diyen " yetkili servislerle uğraşmalar, 2 ay yedek parça beklemeler, istediğin lastiği jant çapı yüzünden bulamamalar ardı arkası gelmeyen eziyetler malerden peşin sırası kesilmiyor...
Ha dersen ikna olmadım ben, ön jant, ön far ve speedometre nin fiyatlarına bak derim ... Nacizane tavsiyem alma
Sanayi dişlisi bu ,herhangi bir motosikletin değil
Rtr 180 arka disk frenli
Karizma kampana
Yakit tuketimi rtr de daha duşuk
Rtr çift mod ateşleme,mikuni ucal bs karburatorlu.
Karizma standart karburatorlu
Rtr cift beşik şasili
Karizma diamond standart şasili
Karizma yarim SS
Rtr naked
Ekran rtr de dijital,sadece devir saati analog
Karizmada analog
Rtr de yag filtresi var
Karizmada yok
En sagliklisi,iki modelide yakindan incelemen.ona gore kararini ver.
çok farklı tarzda motorlar biri şehir içi naked tarzı güzel bir motor diğeri uzunyolada gelicek touring yapısına sahip bir motor.. carizmada honda crf230 motoru olduğunuda unutmamak lazım .. millet 50-60 bin km leri sorunsuz yapıyor çok rahat..
Türkiyedeki karizmalar 2016 model . 0 alsan bile 3 sene yatmış olacak. Buna ek olarak Hindistanda üretimi yok. Zmr üretiliyor o da hiç satılmıyor gibi birşey. Hindistan da servis te 90.000 de olanını bile gördüm dayanıklı. Ama burası Türkiye ve distribütörü Asya M.
ben 65 bin de olanını gördüm türkiyede çocuk tıkır tıkır kullanıyordu.. bence o açıdan parasını fazlasıyla karşılığını veren bir makine.. cg fiyatına güzel ytouring bir motor alıyorsun. kaç tane çin malı 65 bin km leri görmüş.. çoğuna 5 binde bir bazıları 5 bini bile görmeden zaten bir motor masrafı daha harcanıyor.
2015 de gördüğüm Hero Hondaydı. Bilmem kaç yıllık motosikletti. Hindistanda toplu ulaşım tam bir felaket. Metro, otobüs, shared-auto dedikleri bizdeki dolmuş gibi şeylere binince ciğerini kolunu araçta bırakabiliyorsun. Özellikle kadınlar için çok zor. İnsanlar için motosiklet çok önemli. titreşim onları çok mutsuz etmiyordu. Götürsün,getirsin,az yaksın, dayanıklı olsun. bunlar daha ön sıralardaydı.
2013 yılında Hero üretim tesislerinde sevkiyata hazır yüzlerce karizma r görmüştüm. 2015 te fabrika da hiç görmedim. ve 2016 da üretimi neredeyse durdu. Sorulduğunda üretim durması gibi bir şeyin olmadığını söylüyorlerdı. Ama dostluklar sayesinde Hindistan çapında karizma r satışlarının en iyimser olarak yüzlü adetlere düştüğünü ( Hero servisi arkadaşımdan daha da kötü 30-35 adetli rakamları da duymuştum) öğrenmiştik. Yıllık 5-6 milyon satış içinde çok düşük rakamlardı.
Fuarlarda sergiledikleri konsept motorlarla bayii, uluslararası distribütör ve kullanıcıların gazını almaya çalıştılar ama kimse aynı kandırmacayı 3-4 yıl üst üste yemedi. Teknolojisi nispeten eski, görünüm yıllarca çok değişmedi. Müşteri sadakati de bir yere kadar. yakında zmr de kalkar üretimden, kuyruğu dik tutmak için inat ediyorlar. Türkiyeden hiç bahsetmiyorum. Getirecek model olmazsa onların yapacak bir şeyi kalmıyor. Zaten kötüler daha kötü yapmıyor HeroTR yi.
hero bilmemde hindistanın ekonomik politikasını biliyorum kendi iştirakçi üreticilerine full destek veriyorlar.. hero batma noktasına gelse hindistan hükümeti batırtmaz bir yardım teşvik bir şeyler yapar atağa geçirir firmayı..
Hero Hindistan batmaz, başındaki Pawal Munjal' ın ilişkileri, bağlantıları çok sağlam. Hondanın elindeki hisseleri 400 milyon usd ye alıp, Heroyu halka açarak bu parayı yerine koymuştu. Ülkede satışta 1. olmasının nedeni bayii ağının çok kuvvetli ve geniş olması. Her 5 motosikletten 3 tanesi Hero ya da Hero Hondaydı ben oradayken. Ama yeni modeller satmalı, genç hintlilere Honda ve Bajaj daha cazip geliyor.
Bende 13 40 disli takili top speed 8 9 bin devirde 140
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
Arka disliyi 38 taksam diyorum nasil olur acaba
Kategorisine göre fiyatı düşük bu motorun, takas önerisi geldi bana da yardımcı olabilir misiniz
uzun yol / artçı durumu
titreşimi
Yedek parça durumu
hakkında bilgi verebilir misiniz?
Düşünme, kaçarak uzaklaş. Aşırı problemli bir motor olduğunu duydum, okudum.
Yanlış duymuşsunuz.
Ben çoook memnundum
Sattığım kişi 1.90 boy, 130 kg, eşi de aynı ebatlarda, ve kız çocuğu ve çantalarla beraber adanadan nevşehir'e gezerek gidip gelmiş. Bir motor bu yükte bayılmaz mı abi, hayret ettim demişti.
Tek kusuru direksiyonu biraz engin. Bunu da aparatla gideriyorlar
Hatta 18 jant olması da çok uygun lastik masrafı olarak karşımıza çıkıyor. 17 jabtların tanesi 500tl civarı biliyorsunuzdur.
Ayrıca, honda twister ve cbf250 parçaları uyumlu.
Çook ekonımik ve güçlü.
Yeniden almaya niyetim var.
Fiyatının bu kadar düşük olmasına anlam veremedim ben.
6 bin liraya tertemizini bulabiliyorsunuz. tam emin değilim ama hondanın eski motor üreticilerindenmiş, hatta crf ile benzer motor bloguna sahipmiş.
Ama internette grenaj vs. hiçbir yedek parçası yok aletin, yana yatırsam kafası çatlasa nolacak merak ettim.
dipnot: abi önü cok cirkin motorun, nasıl bir tasarımdır yav.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)