Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454 ... SonuncuSonuncu

Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar 200ns 2015
    öncelikle kaç bin devir çevirdikleride kıyaslanmalı motorların canını çıkarır vsden öte karizmanın devir saati 10 bin devirde sınırlı ve motorun 8500 devirde kesiciye girceği kaanaatindeyim o nedenle şahsi fikrim pulsarda buda maksimumunu verdikden sonra 1500 devir çevire bilecek...Ayriyetten sıkıştırma oranları arasındada bariz fark var pulsarın 11.1.1 mi iyi heronun 9.0.1 mi?Bu nedenle bir videoyla erken yorumlamamak lazım internetten izlediğimiz videoların yarısıda gerçeği yansıtmamaktadır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Malesef göz gördüğüne inanıyor. Gerisi konfiçyus felsefesi.
    Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.

  3. #63

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu sıkıştırma oranı mevzusundan nasıl bir sonuç çıkarılıyor onu pek anlamadım ? Benim bildiğim hatta emin olduğum tek bir şey vardır o da sıkıştırma oranının yüksek olmasının yanma verimini olumlu etkilemesidir. Onun dışında motorlar hakkında bakılacak tek yer teknik özellikler tablosudur. Gücüne, torkuna, bu gücü ve torku hangi devirlerde verdiğine, kilosuna bakıp karşılaştırırsınız. Pulsar üst devirleri seven bir motor ve asıl performansını üst devirlerde veriyor. Karizma ise daha aşağı devirlerde veriyor ve torku da Pulsar'dan 1 Nm daha fazla (223 cc olduğu için). Bu tork da 6000 devirde geldiğinden (Pulsar'da 8000), kalkışta rahatlıkla kendisinden 3 kg hafif olan Pulsar'dan önce kalkacaktır. Kalkamaz diyen arkadaşlar neye göre söylüyorlar merak ettim ? Pulsar daha güçlü olduğundan sonradan mutlaka kapatır. Hatırlanırsa R25 çıkacağı zaman şöyle gidecek böyle gidecek deniyordu, bir baktılar CBR 250 ile kalkış yaptığında arada pek fark yok. Benzer bir durum bunda da yaşanacaktır ama asıl mevzu bu değil. Motoru yırtmadan sakin sürüş tercih edenler, yokuşları iki kişiyle yırtınmadan çıkmak isteyenler Karizma ile daha rahat edeceklerdir. Yüksek devirle motor kullananlar da Pulsar'ı tercih edecekler. Bu motorları herkes keyif için alıyor, kimsenin yarış için motor aldığını zannetmiyorum. İki sene önce Hero ilk geldiğinde fuara bir tane eski kasa Karizma ZMR getirmişti, ben de üzerine oturmuştum tabi. Motor Pulsar'dan daha kalıplı ve rahat bir motor ama görüntüsü daha çirkin. Bu iki motor arasındaki 1700 TL fark da yabana atılacak gibi değil.

  4. #64
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Detaylandırkça fiyat yukarıya çıkıyor. Karizma 200-250 segmentine kaliteli alternatif. 1-2 beygir güç , 3- 5 kilometre hız, 2-3 kg ağırlık gibi detaylara takılınca kafalar karışıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

    İlk hızlanmalarda Pulsar 3.1 de 0-60 km çıkıyor. Karizma ise 3.7 de 0-60 km çıkıyor. 0.6 saniyenin çok önemli olduğu kanısında değilim. Dünya Motosiklet şampiyonasında Kenan Sofuoğlu için önemli süre olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

    Barans bunu beğendi.

  5. #65
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    İyide tork lada olacak degil o is bagimsiz olarak test videolari mevcut karizmanin 0-100 km ye cikmasi 12-13 saniyeyi buluyor pulsar 8-9 saniye simdi bu durumda hangi mantik derki pulsardan hizli gider kakkista öne atar hem dusuk cc hem daha hizli o kismi kurcalamak lazim tamam 6000 de guzel tork var ama sonuc ortada oynanmis pulsarlardan bahsetmiyorum onlarin 0 100 u çok daha kısa

  6. #66
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Karizmanın biyel kolları daha kısa olabileceğini düşünüyorum, performans farkı bundan kaynaklanıyor olabilir ;) tabiiki varsayım ....
    Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.

  7. #67
    Barans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2016
    Şehir
    Adana/Ankara/İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K7 - Kawasaki GTR 1400
    Alıntı cdcleaner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karizmanın biyel kolları daha kısa olabileceğini düşünüyorum, performans farkı bundan kaynaklanıyor olabilir ;) tabiiki varsayım ....
    Otomobillerde kullanılıyor neden motosiklette uygulanmasın ! Mantıklı.

  8. #68
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Hero Karizma ZMR, Yamaha R15, Bajaj Pulsar 200RS nin detaylı değerlendirmesi yapılmış. Bu değerlendirme Hero Karizma R için de fikir verebilecek unsurlar içeriyor. Değerlendirme kriterleri arasında sadece konfor ve oturuş pozisyonu-rahatlığı konusunda her ikisinden de iyi bulunmuş. Karizma R ekonomik ve rahat bir motor olarak piyasada yer tutabilir. Bu nedenle fiyat konusunda biraz daha revizyona ihtiyacı var. Hero Thriller kullandım. İvmelenmesi gayet güzeldi. Hero Karizma R, Bajaj Pulsar 200NS kadar hızlı olmasa da bu konuda gayet yeterli olacaktır. Pulsar 200NS den hızlı olduğu iddialarını ise ciddiye almamakta fayda var. Servis yaygınlığı-kalitesi ve müşteri memnuniyetini de başarırsa iş yapar.
    http://www.yukleresim.com/image/VCv
    gezgin48 bunu beğendi.

  9. #69
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı cdcleaner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karizmanın biyel kolları daha kısa olabileceğini düşünüyorum, performans farkı bundan kaynaklanıyor olabilir ;) tabiiki varsayım ....
    Karizmanın piston stroku 60mm civarı Pulsar'ın ise 49.5mm. Uzun strok yüksek tork verir, kısa strok ise yüksek devirde yüksek beygir gücü.

  10. #70
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Hero akıllanmış karizmanın fiyatı iyi cbf tvs yerine alınabilir vede bu fiyattanda çok satacaktır.

  11. #71
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    cbf yerine güzel bir alternatif....bi getirsinler yakından bir görelim.. bu aralar içimde karşı koyamadığım bi motosiklet değiştirme isteği var.. Beğenirsem alırım...
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  12. #72
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Fiyat Performans oranı mükemmel. Bu segmentte iyi alternatif olacak.
    YZFR25R6 bunu beğendi.
    Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.

  13. #73
    acemi27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2015
    Alıntı cdcleaner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyat Performans oranı mükemmel. Bu segmentte iyi alternatif olacak.
    Sele yüksekliği ne kadar acaba? Boydan kaybetme ihtimali var...
    ''Ya olduğun gibi görün,
    Ya göründüğün gibi ol''

  14. #74
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar ns200
    cbf 150 kullandınızmı ? kullandıysanız ona göre bir kıyaslama yapma imkanınız olurmu.

  15. #75

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Biraz inceleme okurken tesadüfen karşılaştığım Aralık 2015 tarihli haberlere göre Karizma ZMR ve Karizma R modellerinin üretimi düşük satış rakamlarından ötürü durdurulmuş. Bu modellerde revizyona gidilip 2016 Auto Expo'da (5-9 Şubat 2016) sergilenecekmiş.

    http://www.motorbeam.com/2015/12/bik...etely-stopped/


    http://www.drivespark.com/two-wheele...ed-013093.html
    Salih_T bunu beğendi.

  16. #76
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz inceleme okurken tesadüfen karşılaştığım Aralık 2015 tarihli haberlere göre Karizma ZMR ve Karizma R modellerinin üretimi düşük satış rakamlarından ötürü durdurulmuş. Bu modellerde revizyona gidilip 2016 Auto Expo'da (5-9 Şubat 2016) sergilenecekmiş.

    http://www.motorbeam.com/2015/12/bik...etely-stopped/


    http://www.drivespark.com/two-wheele...ed-013093.html
    Seko seni takipteyim.. hero bu motosikletini sana beğendiremediği sürece bende almam..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  17. #77

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Motor iptal olmuş diyorlar , beğensek de faydası yok. Titreşim rahatsız etmesin ben beğenirim, çok beklentim yok. Bizimkiler piyasaya elde kalan motorlarla girmesinler sakın ? Aklıma geldi de... Hindistan'daki bayiler stokları sıfırlamak için çok uygun fiyattan satıyorlarmış. Bu söylenti veya haber doğruysa da yeni motoru nasıl Şubattaki fuarda tanıtacaklar anlamadım ? Böyle bir şey olursa motor sadece makyaj görecek demektir çünkü fazlası için zaman yok. Şöyle yağ gibi çalışan titreşimsiz veya Pulsar kadar titreşimi olan bir motor çıkarsalar ne iyi olurdu.
    Salih_T bunu beğendi.

  18. #78
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Arkadaşlar bu haberler Asparagas. Bel altından vurmaya çalışan haber. Yandaş medya her ülkede var. Üretimi biten motor Türkiye'ye getirilip satılırmı ? Karizma Hindistan piyasasına hitap etmiyor olabilir. Her motor her ülkede satış rekoru kıracak diye birşey yok. Benim Hindistan da satışa yapan arkadaşım G.S. Automobil sahibi Mimo Singha Roy ile görüştüm. Pazarda ağırlıklı olarak Glamour ve Thriller "Hindistan adı Extreme" in satışının olduğunu belirtti. Hindistan kaynakları ekonomik kullanan bir ülke. 250 cc segmentinde Haberin taraflı olduğu "Karizma ve Karizma ZMR ortak 223cc, tek silindirli, hava soğutmalı motor" diye lanse edilmesinden kasıt olduğu belli.ZMR yağ soğutmalı bir motordur. Bunlar medyadan cımbızla çekilmiş haberler.

    Salih_T bunu beğendi.

  19. #79
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    cdcleaner@
    inşallah dediğin gibi asparagas haberdir.. Motosiklet fiyatları uçuşta.. Bütçeme uygun sadece bu motosiklet var..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  20. #80

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ben onu forumlarda da okudum, asparagas olduğunu sanmıyorum. Birçok kaynakta yazıyor.
    Salih_T bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)