Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233343543 ... SonuncuSonuncu

Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #641

    Üyelik
    20 Mart 2016
    Alıntı Uður adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çekim kamera açýsýndan dolayý istediðim gibi olmadý ama top speedi merak edenler için buyrun video.

    1.03'den sonra 140 km hýzý görebilirsiniz.

    130'la giderken gps ölçümüde 126 çýktý.

    Bugün artçýmda yaklaþýk 10 km rampa çýktýk. Babamla olduðum için temkinli sürdüm ama gaza tepki nefis.

    Yine otoyolda 90'la girdiðim dik rampadan sadece 2-3 km hýz kaybý ile çýktýk sabit gazla,artçým ile. Zorlasam 110-120'de çýkardý ama sadece gerektiði an gazý açýyorum.

    Sadece aynalar ve 1'den 2'ye geçiþte ara ara takýlmalar þu an için sýkýntýlý gördüðüm þeyler.

    Velhasýl alet güzel.
    bende ölçmüştüm 70 80 km hızda gps 2 km düşüktü gps de 1-2km geç algılar. sizin makina kaç km de acaba 140 çıkmışsınız


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #642

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Maasaallahi var canim ruzgar rampa artcili sorun deil hizlanmasi cekisi guzel
    Bende servise gittigimde 1 den 2 ye vites takilito ve aynalari soylucektim demekki sorun hepsinde ayni....

  3. #643

    Üyelik
    20 Mart 2016
    Alıntı Ahmet135 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maasaallahi var canim ruzgar rampa artcili sorun deil hizlanmasi cekisi guzel
    Bende servise gittigimde 1 den 2 ye vites takilito ve aynalari soylucektim demekki sorun hepsinde ayni....
    fites pedalını yağlayınız gres yağıyla çok yumuşayacaktır tıkır tıkır hiç takılma olmaz

  4. #644

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Mustafak44 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fites pedalını yağlayınız gres yağıyla çok yumuşayacaktır tıkır tıkır hiç takılma olmaz
    Tesekkur ederim bi deneyelim bklm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

    Alıntı Ahmet135 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ederim bi deneyelim bklm
    Nasil surcez vites pedalinin arka tarafi ayakliga gelen yere ve on cark gibi olan yere surdum ama bura beraber hareket ediyo zatem ice dogru giden yere nasil surcem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

    Alıntı Ahmet135 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ederim bi deneyelim bklm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------



    Nasil surcez vites pedalinin arka tarafi ayakliga gelen yere ve on cark gibi olan yere surdum ama bura beraber hareket ediyo zatem ice dogru giden yere nasil surcem
    Ben cozdum vites olayini debraj ayariyla simdi cok guzel bosada geciyo 2 ye gecerkende hicc takilmiyo

  5. #645
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Mustafak44 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende ölçmüştüm 70 80 km hızda gps 2 km düşüktü gps de 1-2km geç algılar. sizin makina kaç km de acaba 140 çıkmışsınız
    Bugün 5000'i geçti

    Yakıtı da detaylı ölçtüm bugün;

    Apaçi modunda bol trafikli,uzun yol,ara ara sıkışık trafikte 110 km/h'ın altına düşmeden 100 km'de 3,7 litre yaktı. Seyir hızım 110-135 arası hızlardı. Düzlükte 120'den aşağı hiç düşmedim.

    Daha sonra sakin sürüşte,uzun yol,şehir içi karışık 100 km'de 2,6 litre tüketim oldu.

    Üstelik bende yakıtı ciddi etkileyen performans egzozu olmasına rağmen değerler bu.

    223 cc karbüratörlü,hava soğutmalı,performans egzozlu bir motosiklete göre değerleri beğendim.

    Özellikle apaçi modundaki sürüşte bu 4'ü geçer dedim ama geçmedi

  6. #646

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün 5000'i geçti

    Yakıtı da detaylı ölçtüm bugün;

    Apaçi modunda bol trafikli,uzun yol,ara ara sıkışık trafikte 110 km/h'ın altına düşmeden 100 km'de 3,7 litre yaktı. Seyir hızım 110-135 arası hızlardı. Düzlükte 120'den aşağı hiç düşmedim.

    Daha sonra sakin sürüşte,uzun yol,şehir içi karışık 100 km'de 2,6 litre tüketim oldu.

    Üstelik bende yakıtı ciddi etkileyen performans egzozu olmasına rağmen değerler bu.

    223 cc karbüratörlü,hava soğutmalı,performans egzozlu bir motosiklete göre değerleri beğendim.

    Özellikle apaçi modundaki sürüşte bu 4'ü geçer dedim ama geçmedi
    Allah alla bizmi yanlis hesapliyoz acaba bu degerler cok iy

  7. #647

    Üyelik
    19 Haziran 2016
    Yakıttan ve devirden tasarruf etmek.isteyen arkadaşlar dişli değerlerini bilmiyorum örnek.olarak vericem motorun torku gayet iyi diyosunuz ön diş sanırım 14 buda motorun hızıni iyi yönde etkiler ama top speet i de engeller vazı arkadaşlar önde dışli büyütmeye pay yok diyorlar doğrudur ben bilmiyorum o halde arka dişli ile oynamak kalıyo üzerinde dişli sayısının 4 diş küçüğünü bulun hızı 160 a çıkartır torkdan düşer ama yakıttan tasarruf eder vites araları uzar cbf de önde orjinal 15 diş dir ben 16 kullanıyorum tam 1000 devir kar ve 40-50 km benzin fark ediyor 1 depoda buda hemen hemen 1 Lt yi geçiyor bu motordada dişli oynaması yaparsan ki bu motor torklu rahat kaldırır tadından yenmez üzerinde durun deneyin vibrasyondada hissedilir derece düşüş yapar emin olun allah kaza bela vermesin

  8. #648
    Red_Whiskers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Motosikleti
    Harley Davidson Road King Classic
    450 km lik uzun yol denememi tamamladım , çıkışta depoyu tamamen doldurmuştum (17 lt) suan yedek depoya geçmek üzere tahminim bir dolu depoyla 500 km yapacak.

    uzun yolda 110-115 arası hızla mesafe aldım 100km de bir 5-10 dk dinlenme molası verdim 3 saatte yaklaşık 200-220 km yol aldım yolculuk sonlarında kendimi yorgun hissetmedim .

    120 km ve üzeri hızlarda kendimi ve motosikleti yıpratacağımı bildiğim için zorlama yapmadım sadece sollamalarda bu hızlara çıktım.

    artıları ve eksileri var tabiki ama 3.200 km de olan kanım parasına göre bu motosiklet fazlasıyla iyi.

    Dün fabrikayı arayarak servis hizmetleriyle konuştum . sorduğum iki şey vardı;

    1) arka çanta demiri en son 1 ay önce üretim aşamasında demiştiniz şuan durum nedir ? cevap: üretim aşaması devam ediyor

    2) 1 ay önce kullanım kılavuzu ve garanti , servis kayıt evrakları basılma aşamasında demiştiniz şuan durum nedir ? cevap: basım aşaması devam ediyor.

    ben motosikleti alalı 2 ayı geçti eşyamı taşımak için çanta demiri lazım ve ya motosikleti satacağım garanti ve servis evrakları lazım olduğunu düşünelim bu olaya da artık bir çözüm gelmedilir.

    Biz aksesuar beklerler kullanım kılavuzuna ulaşamadık .

  9. #649
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Garanti ve servis evrakları olmadan nasıl sattılar bu motoru?

  10. #650

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Dun birsey farkettim belli hizlarda gidonu serbest birakinca yalpalama yapiyor. Bugun tekrar baktim 50 km civari hizla giderken oluyor yalpalama. Daha yuksek hizla giderken deneyemedim. Sizce bu normalmi. Sizin motordada oluyormu.

    Yaklasik 1600 km de depoyu fulledim simdilik 170 km yaptim benzin gostergesinden iki dis gitti. Yakinda tekrar fulleyip tuketim degerlerini paylasirim. Daha objektif bir sonuca ulasmak icin bunu birkac kez deneyecegim

  11. #651

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı omerongur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dun birsey farkettim belli hizlarda gidonu serbest birakinca yalpalama yapiyor. Bugun tekrar baktim 50 km civari hizla giderken oluyor yalpalama. Daha yuksek hizla giderken deneyemedim. Sizce bu normalmi. Sizin motordada oluyormu.

    Yaklasik 1600 km de depoyu fulledim simdilik 170 km yaptim benzin gostergesinden iki dis gitti. Yakinda tekrar fulleyip tuketim degerlerini paylasirim. Daha objektif bir sonuca ulasmak icin bunu birkac kez deneyecegim
    Evet gidonu biraktiginizda teker patlakmis gibi yalpalama yapiyo ilk yaptiginda saga cektim tekeri kont. Etmistim ama cok geldi basima genelde yigildiginda yapiyo ornegin yokus assa inerken hizim 40 - 50 km vites 3 teyse yapiyo 5 teysr yapmiyo denedim

  12. #652
    Subra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2015
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    TVS Apache rtr 150 edge
    Bende yoktu yalpalama.çanta taktıktan sonra oldu.

  13. #653

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Lastik bakiyorum olculeride yaziyorum ama baktigim sitelerde hep yan yana 2 lastik var biri ince biri kalin anlam veremedim

  14. #654

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı Ahmet135 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet gidonu biraktiginizda teker patlakmis gibi yalpalama yapiyo ilk yaptiginda saga cektim tekeri kont. Etmistim ama cok geldi basima genelde yigildiginda yapiyo ornegin yokus assa inerken hizim 40 - 50 km vites 3 teyse yapiyo 5 teysr yapmiyo denedim
    Aynı sıkıntıyı ben Pulsarımda yaşadım. Geçenlerde çok güneş varken motorumu dışarda bıraktım.
    Ondan dolayı sıkıntı oldu sanırım. İki kere hava vurmama rağmen düzelmedi. Birini sabah diğerini akşam vurdum.
    İlginç olan akşam az da osla teker inmişti.
    Servise gittiğimde usta lastik köpüğü sıktı biraz ancak öyle düzeldi.

  15. #655
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı omerongur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dun birsey farkettim belli hizlarda gidonu serbest birakinca yalpalama yapiyor. Bugun tekrar baktim 50 km civari hizla giderken oluyor yalpalama. Daha yuksek hizla giderken deneyemedim. Sizce bu normalmi. Sizin motordada oluyormu.

    Yaklasik 1600 km de depoyu fulledim simdilik 170 km yaptim benzin gostergesinden iki dis gitti. Yakinda tekrar fulleyip tuketim degerlerini paylasirim. Daha objektif bir sonuca ulasmak icin bunu birkac kez deneyecegim
    Topcase var mı ?

    Ben 125'ten sonra rüzgar etkisiyle savrulma yasıyorum,onun dısında sıkıntı yok.

    Lastik hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

    Alıntı Red_Whiskers adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    450 km lik uzun yol denememi tamamladım , çıkışta depoyu tamamen doldurmuştum (17 lt) suan yedek depoya geçmek üzere tahminim bir dolu depoyla 500 km yapacak.

    uzun yolda 110-115 arası hızla mesafe aldım 100km de bir 5-10 dk dinlenme molası verdim 3 saatte yaklaşık 200-220 km yol aldım yolculuk sonlarında kendimi yorgun hissetmedim .

    120 km ve üzeri hızlarda kendimi ve motosikleti yıpratacağımı bildiğim için zorlama yapmadım sadece sollamalarda bu hızlara çıktım.

    artıları ve eksileri var tabiki ama 3.200 km de olan kanım parasına göre bu motosiklet fazlasıyla iyi.

    Dün fabrikayı arayarak servis hizmetleriyle konuştum . sorduğum iki şey vardı;

    1) arka çanta demiri en son 1 ay önce üretim aşamasında demiştiniz şuan durum nedir ? cevap: üretim aşaması devam ediyor

    2) 1 ay önce kullanım kılavuzu ve garanti , servis kayıt evrakları basılma aşamasında demiştiniz şuan durum nedir ? cevap: basım aşaması devam ediyor.

    ben motosikleti alalı 2 ayı geçti eşyamı taşımak için çanta demiri lazım ve ya motosikleti satacağım garanti ve servis evrakları lazım olduğunu düşünelim bu olaya da artık bir çözüm gelmedilir.

    Biz aksesuar beklerler kullanım kılavuzuna ulaşamadık .
    Bende günlük 200 km'ye yakın yaptım,yormuyor motosiklet. Öndeki karenaj tasarımını beğenmeyenler bu motorun naked halde adamı pert edeceğini iyi dusunsunler bence.

    Üstelik yakıt tüketimi,basit mekanik yapısı vs sorun çıkarmaya meyilli olmayan bir duruşu var motosikletin.

    Sadece ıslak zeminde lastikler biraz dikkat istiyor,ani gazda yanlıyor hemen.

  16. #656

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topcase var mı ?

    Ben 125'ten sonra rüzgar etkisiyle savrulma yasıyorum,onun dısında sıkıntı yok.

    Lastik hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------



    Bende günlük 200 km'ye yakın yaptım,yormuyor motosiklet. Öndeki karenaj tasarımını beğenmeyenler bu motorun naked halde adamı pert edeceğini iyi dusunsunler bence.

    Üstelik yakıt tüketimi,basit mekanik yapısı vs sorun çıkarmaya meyilli olmayan bir duruşu var motosikletin.

    Sadece ıslak zeminde lastikler biraz dikkat istiyor,ani gazda yanlıyor hemen.
    Evet bu yuzden lastik degistirmek gerekiyo ama internette bakiyorum olcuyude yaziyorum arka lastik icin ama 2 lastik cikiyo hep takimmi tekmi anlam veremiyorum

  17. #657

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Evet top case var. Ve sanirim top case taktiktan sonra olmaya basladi. Şase nin uzunlugununda etkisi var. Uzun şaseye bide top case baglayinca denge şaşti.
    Lastik konusuna katiliyorum islak zeminde cok kolay kayma egilimi gosteriyor dikkat etmek gerekiyor ozellikle lastik isinmadan daha dikkatli olmaliyiz.

  18. #658

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    arkadaşlar bu lastik havalarını kaç basmak gerekiyor bu motorda ona göre bende benzincide basayım biraz indi gibi hissediyorum da

  19. #659

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı DBGstudios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu lastik havalarını kaç basmak gerekiyor bu motorda ona göre bende benzincide basayım biraz indi gibi hissediyorum da
    Ben servise sordum on 30 arka 32 dedi

  20. #660

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Alıntı Ahmet135 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben servise sordum on 30 arka 32 dedi
    bilgi için teşekkürler tamam bende öyle yaparım


    REKLAM ALANI
33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233343543 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)