Üstadım motosikleti alalı su ana dek 200 km oldu. İstanbul Kocaeli yolunda rampalarda bayılmadan gaz aca aca gittiğimde ivmelenme devam etti.
Açıkcası bir commuterda yasadıgımız acaba sollamaya cıksam mı,sagda mahkum olma hissiyatı yok..
Titreşim tvs apacheden biraz daha az ama var. Yok diyemeyiz. Beni rahatsız etmiyor. Çünkü cc'ye göre ivmelenmesi çok güzel.
Stabil 100-110 cok guzel gidiyor Gazı biraz acınca 130'lara cok güzel cıkıyor.
Disli modifikasyonu ile 150 km hızlara cıkarılabilir ama su an bence gereksiz bir islem olur.
Görünümü ilgi ve dikkat çekici. Frenajlar güzel. Yarın dik bir yokuslu rotam var orada bakalım nasıl gidecek
200 km'lik izlenimler simdilik bunlar.
Bu arada benzin gostergesinde R noktasında ısıgın yanıp sonmesi esnasında motor daha ne kadar gider,kılavuzu bulamadım. Merak ediyorum.
Yakıt olarakta bendeki test motosikletinde performans egzoz olmasına ve zaman zaman devirli kullanıma rağmen 3 litre civarlarında bir tüketim dusunuyorum ama net olcemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Gidon M gidon diye tabir edilenlerden. Cbf,ybr gibi duz bir oturus pozisyonu yok. Biraz racing kullanıyor havası veriyor.
Şehir içi gerçekten kıvrak,güzel gidiyor. Otoyollarda ise cbf ile arasında neredeyse 2 kat performans farkını zaten kullanınca goreceksiniz.