Aslında bu motor bir donem gelen jinlun / ramzey / pionner ve mondial mct 250(bunun depo ve tel jant gibi farkliliklari vardi) ayni kasa aslında yani bildiğimiz ve oldukca saglam olan modeller sadece motor kısmını farklı yapmışlar
Aslında bu motor bir donem gelen jinlun / ramzey / pionner ve mondial mct 250(bunun depo ve tel jant gibi farkliliklari vardi) ayni kasa aslında yani bildiğimiz ve oldukca saglam olan modeller sadece motor kısmını farklı yapmışlar
Başka bu motoru alan, kullanan yok mu??
Arkadaşlar benimde aklım karışmış durumda.Rks yi sildim çünkü çok pahalı. Kuba sl200 de karar kılmıştım ama 7150 diyorlar. En son falcon freedom 250 sordum 5750 dediler.Sizce Kubaya yaklaşık 1500 fazla verip almak mantıklımı.Yoksa ikisi de aynı kalitede fazla para vermeye gerek yok falcon mu al dersiniz. Karar veremedim .Falcon freedom daha yeni motor oldugu için nette çok fazla bir bilgide yok. Lütfen falcon freedom kullanıcıları biraz yorum yapıp bizleri bilgilendirirlerse çok iyi olur.
Arkadaşlar Kuba kullanmadım hakkında birşey söyleyemem. Falcon başlangıç için süper bir motosiklet. Arıza vermedi. Başıma gelenleri foruma yazdım. Ayrıca forumda diğer Falcon Freedom sahibi kardeşim Orhun'unda başına başka bir sorun gelmedi.
selam dostm biz 2 arkadaş olarak freedom 250 almaya karar verdik,yettiği kadar araştırdık soruşturduk bayilerde motoru yakından inceledik ve kesinlikle bu motoru alıcaz kafaya koyduk.
sana bir kaç sorum olucak bu hususda eğer müsade edersen.
motorun montaj sırasında olabılecek bır takım hatalar yaşamışsınız,sizce motorları alır almaz direk kontrol ettirip tekrar üzerinden ustalara baktırmalımıyız ? ( vidalar olsun,bahsettiğiniz zincir problemi olsun depo göstergesi yada gevsek aksam montajları )
Üzerinde gelen lastiklerin durumu nedir idare edermi yoksa direk değiştirmek şartmı
son olarakda şuan aktif olarak motoru kullandığınız için bugüne kadarki son izlenimlerinizi duymak isterim artıları ve eksilerini
şimdiden çok teşşekkür ederim kazasız belasız sürersin inş. tekerin düz bassın
Falcon Freedom 250 alma arifesindeyim, PCX'ten geçicem. Ama ne çevremde kullanan var ne de çok fazla gördüm. Kullananlardan son bir durum güncellemesi alabilir miyim mümkünse nedir ne değildir çok sorun çıkardı mı? Rodajdan sonra yakıt ne durumda son hız nasıl falan filan?
Adamlar geziyorlar demek ki foruma seyrek girdiklerine göre motorlarda sorun yok
"Edeple gelen lütufla gider"
Tekerlerin değişmesi gerekiyor. Hiç güven vermiyor. Islak ve kumlu zeminde yere düşmemek için dua ediyorum. Biraz abartmakla birlikte değiştirilmesi şart. Diğer sorun ise depo üstü grenajı. Durduk yere vida bölümünden çatlıyor. İlkini garantiden değiştirdiler. İkincisi için fabrikadaki aynı göreviyle iletişime geçtim depo üstü grenaji gönder yenisini anca öyle ücretsiz gönderebiliriz dedi. Mantıksız geldi depo üstü grenaj benzin göstergesini tutuyor o olmazsa nereye sabitleyeceğim? Kullanamaz mısın grenajsız diye soruyor birde...
Benzin göstergesi hep full gösteriyor. Benzinin bitmesine yakın yari depo gösteriyor anliyorum ki benzin azalmış. Birde sıfır Freedom 250'de de olmuş sebebi bilinmiyor benzin göstergesinin camı çatlıyor. Benimki de çatlak. Şamandıra depo full olunca depoya değiyor sürekli. Depoda şamandıranın bağlı olduğu yere sızdırmaması için bir şeyler sürmüştü usta ondan sonra böyle oldu. Düzelmeyecek şey değil.
Km saatim çalışıyor. Ancak ayarlanabilir km göstergesinde bir problem var pek dert etmedim.
Sık sık temizlemenizi tavsiye ediyorum. Çamurlar güneşte kuruyunca plastik grenajlarda leke yapıyor.
Koltuktaki parlak raptiye tarzı süslerde düşüyor değdikçe.
Sorun sorun dediniz buyrun size sorunlar. Ufak sorunlar ama fazlalar.
Anılcan kardeş haklı. Ufak tefek sorunlar insanı motordan soğutuyor. Şu motoru yapmaktan aciziz ama bir Türk dünyaya bedeldir diye kendimizi kandırıyoruz.
Bunların hiçbiri aslında tahmin edilemeyen şeyler değil Bir de dediğin gibi ufak şeyler, örneğin lastik konusu zaten alındığı gibi tüm motorlarda değişmeli bence buna Honda'da dahil. Peki yakıt tüketimi ve son hız ivmelenme konusu nasıl?
İvmelenmesinden memnunum açıkçası. Yakıt tüketimide 270 280 km'ye 7 litreye denk geliyor.
motorun kullanıcısı olan arkadaşlara sesleniyorum..lütfen bir kaç dakikanızı ayırarak bizlere bir kaç günde bir birazcıkda olsa kendi deneyimlerinizi,resim veya videolarınızı paylaşın.
motor hakkında kullanıcı videoları yok,ve motoru çok merak ediyoruz
ayrıca birde bu modele ait bir başlık açarsanız çok güzel olur diye düşünüyorum
Arkadaşlar merhaba 4 aydır Falcon Freedom 250 sürücüsüyüm sezonun açılması nedeniyle gezmekten forumlara katılım yapmakta zorlanıyoruz anlaşılan.Hemen deneyimlerimi paylaşayım öncelikle chopper/cruiser tarzında motora başlayacak kişiler için Freedom ı kesinlikle öneririm deneyim kazandıracak bir motor.tecrübelerime gelince motor siz ne verirseniz onun karşılığını vermeye çalışıyor.Görüntüsü kusursuz her ne kadar plastik ağırlıklı parçaları fazla olsada elinizi dokunmadıkça bunlar sırıtmıyor.Benim sadece zincir koruyucu plastik parçam Kırıldı daha önce yorumlarda yazılmış çok basit ve gereksiz bir Parça zaten çıkarsanız daha güzel olur.Sıfır bir motorda gözlenebilir diğer bir kusur ise vites geçişleri biraz sert yani bazen vitese vurmanız gerekiyor ama bu Bakım ve motoru kullandıkça açılacak bir durum.Ama özellikle hem topuk hem ayak ucu vites topuzu olması Kullanıcı için vites kullanımı kolaylaştırıyor.Performansı fena değil iki kişi kesintisiz yokuş çıkabiliyorsunuz tatmin edici düzeyde.yakıt tüketimi tam bir depo ile yaklaşık 600 km ye yakın gidebiliyorsunuz bu ilk 200-300 de azalıyor ancak 400 km den sonra Kısmen yakıt tüketiminde bariz Düşüşü Görüyorsunuz.yorumlarda depo göstergesinden bahsedilmiş yeni alındığında az bir yakıt doldurduysanız şamandıra tam oturmuyor.depoyu en az 2 kez tam doldurup boşaltığınız da şamandıra Kısmen oturuyor Gösterge öyle bariz Hatalı göstermiyor sadece dediğim gibi Başlarda empty görüyorsunuz ama daha 100-150 km gidecek yakıt duruyor depo kapağını açıp depoyu sallarsanız zaten keşfetmiş olursunuz bu öyle abartılacak bi durum değil.Plastik parçaları hassas arkadaşlar öyle duvara Çivi Çakar gibi yada son güç vidalarını sıkmaya kalkarsanız çatlamalar gözlemleyebilirsiniz ama hafif bir işle gayet yerindeyken öyle sallanıp duran çıkan kopan bi parçası falan da yok.en çok gözlenen ikili egzosun altını sürtmek piyasada çok güzel ucuz sprey mat siyah boyalar var kesinlikle iş görüyorlar sürtme,çizik vb.bunları hiç dert etmeyin yani bi Harley 883 ü sürtseniz içiniz kopar ama falcon içinizi rahatlatıyor.Maliyeti düşük bir motor.Motorumu nereye park etsem hemen yanına gelip abi bu ne yaa diyorlar bu sizi gerçekten rahatlatıyor 6000 tl için ideal bir motor ama dediğim gibi herşey birazdan kullanmanıza alakalı sorusu olan varsa yardımcı olmaya çalışayım.
Enexius un sorusuna cevap verecek olursam.195 boy için çok sıkıntı olmaz ancak chopperların sele ayak uzunluğu biraz daha kısa oluyor bir enduro ya göre biraz geriye yakın oturursan daha rahat ayak açın olur o kadar.bide sanırım boy nedeniyle kilo da vardır bu konudaki tek tavsiyem yükünü azaltmak olsun yada kilolu bir Arkadaşı arkana alma.motor 120-130 u rahat Görüyor kadran 120 olsada ancak 100 km den sonra bariz bir titreşim var hissedilen bilgin olsun.
Rodaj a gelince benim uyguladığım ve bildiğim şey şuydu motoru çok zorlamadım ilk 300 km de.7000 devre çıkmadım ama düşük viteslerde 5000-6000 devirde sık sık tuttum.motoru aynı devirde uzun tutmadım yani 5. Vites hep 5000 devir uzun yol vb.gibi yanii lastikler için ani manevralar yapmamak gerekiyor motoru sık dinlendirdim çok sıcak tutmamak Lazım bu süreçte.bide kesinlikle ilk 1000 km motor Yağı değişecek geciktirmemk lazım.
teşekkürler dostm verdigin bilgiler için.
Bu arada hala kullanıcılardan biri başlık açmadımı ? bir konu açında kendi resim ve videolarınızı atın yav fazla merakda bırakmayın bizi :D
bende falcon freedom 250 kullanıcısıyım arkadaslar yaklasık 2 aydır. cok fazla gezme fırsatım olmadı alet hala 400 km civarında ama başlangıç için ideal olduğunu duşunuyorum. Benim ilk motorum olduğu ve başka motorada binme şansım olmadığı için herşeyi normal gelio bana benimkinin de zincir muhafazası kırıldı depo camı catlak onun hariçinde bi sıkıntısı yok. Agustos sonuna doğru yaklaşık 2000 km lik bir gezi planlıyorum bakalım asıl deneyimleri o zaman kazanacağız sanırım.
güzel motor tabi bizim gibi amatörler için değil :(
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)