Hocam geç kaldın... Artık benim de bir freedom'um var
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------
Burada paylaşılmamış ve benim için önemli olan detayları paylaşmak isterim...
- Dörtlü flaşörü var
- Dörtlü açıkken sinyal verebiliyoruz ve sinyali kapatınca tekrar dörtlü flaşör devreye giriyor.
- Dörtlü açıkken sinyal ikaz lambası çalışmıyor!
- Farın yanında duran iki adet sis farı görünümlü zımbırtılar park lambası sadece ama dolgun yanıyor.
- Jigle var! Ve sol kumanda panelinde! Soğuk çalıştırmada inanılmaz işe yarıyor.
- Yan sehpa açıkken buji ateşlemesini kesiyor.
- Orta sehpa yok!
- Frenleme şahane!
- Uzun far ikaz lambası var, km sayacının içinde!
- Vites çift çatallı, topukla vites yükseltebiliyoruz!
- Benim motorumu boşa almak imkansız gibi bişey!
- Vites geçişleri sorunsuz!
- Cüsse fazla büyük ve dolgun! İnce bi motor değil! Bildiğin chopper bu yahu!
- Sele ve kullanım şekli şahhanülazam!
- Tork inanılmaz! Ama çok da seri değil! Alt devirleri fena verimli! Ama rampa aşşağı olmadan 130u görmüyor! Düzde 110-115 son diyebilirim!
- Akü göstergesi gayet nizami!
- Egzoz sesi gayet başarılı ötesi!
- Korna beş para etmez uyarı için gaz ver ortalığı inlet!
- Vitesteyken marşa basabiliyoruz, emniyet müşürü yok! Viteste çalıştırırken debriyaja basmayınca zıplıyo normal olarak
- Direksiyon kilidi yanda falan değil direk kontakta!
- Direksyon kilidine aldıktan sonra, parkları açık bırakabiliyoruz! Keza dörtlüleri de bu konumda kullanabiliyoruz! Hatta istersen parklar ile birlikte far hatta uzunları bile açık bırakabiliyoruz amman aküye dikkat!
- Ayna açısı şahane! Dirsek omuz falan değil direk arkayı görüyoruz ben hala bu güzelliğe alışamadım kafamı çeviriyorum! İnanılmaz bi güzellik bu benim için!
- Ayak marşı da var!
- Vites göstergesi çok şahane olmasa da başarılı!
- Boştayken boş lambası yanıyor! Vites göstergesi de "0" gösteriyor ;)
- Gırtlağına kadar doldursak da depoyu Full göstermiyor benimki en azından öyle!
- Yedek depo var mı bilmiyorum, bilen bana söylesin! Bakmayı unuttum 60TL benzin aldı!
- NET SÖYLÜYORUM! TİTREŞİM YOK!
- Devir sayacı 8.000 üzerini göstermiyor!
Şimdilik dikkatimi çekenler bu! Ha bu arada felaket dikkat çekici bi motor! Aman nazar'a dikkat!
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------
Unutmadan!
Selektör düğmesi yok! Yani far kapalıysa sellektör atamıyoruz, kısalarımız açıkken uzun kısa yaparak anca sellektör atabiliyoruz ki bu bence kötü olmuş :(
hayırlı olsun dostm. kazasız günlerde kullan. senin açından 1-2 şeyide ben cevaplayım yardımcı olurum umarım.
-Dörtlüler açıkken sinyal ikaz lambası yanıyor dostm ona bi baktır istersen ama cokda onemli degıl yani sinyallerin yanıyorsa skıntı yok
-Yan sehpa açıkkende motoru çalıştırmak istersen ayaklığın hemen dibinde müşür soketi var,onu sök ve ayaklıgın oraya biyere bağla sallanmasın. çünkü sürekli motorun üstündeyken motoru ısıtmak biraz can sıkabiliyor
-Motoru boşa alma işinide bi süre sonra alışıcaksın tak diye alabileceksin yağını kaliteli seç ve boşa alırken biraz ileri geri yap motoru
-Yedek depo var motorda. motorun sol tarafında deponun hemen altında gri renkli bir musluk var,o benzin muslugu. Muslugun 2 tane ucu var birisi uzun olan diğeri kısa olan,kısa olanın ustunde ok işareti var yani referans alman gereken taraf kısa olan taraf. kısa olan üstte çevirirsen normal depoyu kullanırsın bitene kadar gidersin. bittikten sonra aşagıya cevırırsende yedek depodan benzın almaya baslar aşağı yukarı 30km kadar gidersin. muslugu yedek depo tarafında unutma yolda kalırsın sonra :D Musluğu yan konumda bıraktıgın zamanda depoyu kapatmıs olursun.. karbüratördeki benzin bitene kadar çalışır sonra benzin almayı keser
-Selektör düğmesi var dostm sadece ayrı bir düğme değil, kısa farın acıkken uzun-kısa uzun-kısa yapmak yerıne far dugmesını kısa far olan tarafa yani dahada aşağı doğru bas ve selektör tuşunu buldun :D
Umarım açıklayıcı ve yardımcı olabilmişimdir.
Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın Bu arada servise sordum elektrik tesisatı garanti dışıymıs ve motordan gelen zırıltıyıda çözdüm sağ taraftaki kapak depoya deyiyo o titriyo onuda hallettim.
Merhaba herkese, uzun zamandır forumu takip ediyorum aslında fakat üye olup bu mesajı atayım dedim
Çevremdeki herkes Çinli olduğu için almamamı söylüyor, dünde yetkili servisi dedikleri yere gittim oradaki çalışanlar ve dükkanın sahibi olan kişi bana demir yığını alma başın ağrır dediler. Fakat görüntüsünü beğendiğim ve ilk motorum olacağı için bunu almayı düşünüyorum. Gevşeyen civata, somunu kendim sıkıp sökebilirim. Benim merak ettiğim konu şu, ben bu motor ile uzun yola da gitmek istiyorum. Civatayı somunu sıkarımda diğer aksamların parça kalitesi nasıl? Sizler kullanıcısınız sonuçta sizin yorumlarınız tamirciden benim için daha önemli.
ADAMSIN!
Selektör olayını çözdüm sen söylemesen kırk sene bulamazdım far kapalıylen de selektör atıyo ayrıca
Dediğim gibi dörtlüde ikazı yakmıyo, çok da problem değil
Bugün yağını değiştirdim 1.2 lt motul yağ koydum... Biraz farklılık var şuan boşa atışta!
Depo olayını da sayende buldum ben gidip yedek ana ne varda bi dolduruyum şimdi
Sehpadayken çalışmama durumunu seviyorum ben... Öyle kalsın şimdilik
Bilgilendirme için teşekkür ederim. Bilgi... Paylaştıkça güzel!
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
Şöyle ki,
Kontak kapalıylen, anahtara bastırarak saatin tersi yönüne çeviriyosun! Direksiyon kilitleniyor... Bi kademe daha çevirirsen park lambalarını yakıyor! Böylece anahtarı çıkartıp başka bi yere takma ihtiyacı hissetmiyoruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
Şimdi... Öncelikle Hoşgeldin!
Çin var, çin var...
Alırsan bi kanuni seyhan mesela titreye titreye gidersin! 70-80le giderken darbeli matkap hissi yaratır iki elinde iki ayağında!
Ben daha bu motorda yeniyim! Ama...!
Vibrasyon YOK! Yok arkadaş vallaha yok billaha yok!
Dolayısıyla zırt bırt gevşeyip düşen somon vida civata çivi falan fıstık da yok!
Ayrıca... Babalar gibi de uzun yol YAPAR! Soluksuz 400 gider diye düşünüyorum!
Malzeme tok! Sabit! Stabil!
Tek zayıf yanı, grenaj biraz kalitesiz hissi yaratıyor. Ama özenli bakarsan inan uzuuunca zaman kullanabilirsin!
Ben o kadar çin gördüm ki bu alet onların yanında inan japon!
Tavsiye! Korkma! Al paşa paşa bin! Heybet görsün alem!
Orcunkayman, hoşbuldum teşekkürler bilgilendirme için. Peki bu bazı kronik sıkıntılar hepsinde mi geçerli yoksa belirli bir üretimden sonrasında acaba bunlar düzeltildi mi?
Yedek ve ana depo diye ayrılmıyor dostm iki iş cıkarma kendıne yedek deponun mantıgı benzını ceken delık deponun bıraz asagısında oraya kadar alıyor ve sevıye dusunce daha alamıyor dogal olarak. Ama yedege cevırınce deponun dahada dıbınde bı delık var ordan akmaya devam edıor. yanı depo 1 tane var sen muslugunu normal depo tarafında tut ,biterse çevirirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
Forumdan bir arkadas bu motoru alır almaz tura çıktı 13bin km yaptı sürekli geze geze,yol üzerinde banada uğradı hatta Yani sen bakımlarını aksatmadıkca motor tık demıyor rahat olabilirsin o konuda.
Hmm... Minicik bi açıklama yapıyım!
O kadar ince detaylardan bahsediyoruz ki kronik sıkıntı olarak; bunu her motorda yaşarsın!
Elin tornavida tutmuyosa harleyde alsan goldwingde alsan bu iş olmaz!
Kronik bi sorun yok diyebilirim mesela herkes benzin göstergesi camı çatlıyo demiş benimki sağlam! Kırılacak mı diye vurdum denedim tık demiyo valla beton gibi
Beyler bide ben arka lastiğe hava basamadım benzincideki hava şeyi girmiyor arka lastiğe janttan dolayı. Bide kaç atm hava basıyorsunuz?
Herkese iyi aksamlar resimde gorunen boruyu cozemedim daha yeni farkertim acaba nedir bilen varmi?
http://pictub.club/image/0eYT7
O hortuma benzer bisey varmiydi peki nerden cikmis olabilir sabah ise gidicem yolda kalmiyim bide
Sarkan bi hortum var ama o senin oradaki hortumun orda bağlantılı hortumlar var ağzı açık hortum yok
Sende zahmet ettin saolasin hocam ben sabah iyice bi kurcalayip cozmeye calisayim
Lastik basınçları kitapçıkda ön 28 arka 30 şeklinde yazıyor. fakat ben ön 30 arka 32 basıyorum bu şekilde daha iyi bana göre.
o resimdeki siyah borununda ne oldugunu şimdi tam hatırlayamadım ama onun ucu bosta duracak zaten dostm,hatta sen kapakları sök o borunun ağzını direk yere doğru ver. ne olduğunu unuttum ama birşey fazla gelince bi an,ordan dısarı atıyor yani yere doğru rahat bi şekilde salıverebilirsin
ama sen yinede iyice bi bak,benim dediğim hortum olmayadabilir o,sonra sana bi sıkıntı olmasın işe yarar bişeyde cıkabilir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)