aynen oyle çin malı motorların parca kalıtesı haylı dusuk bunu bılıyoruz halıyle km sayacıda yanlıs 4 km yı 5 km dıye olcuyor,kalıbrasyon dedıgımız bır olay var onun ayarının ıyı yapılmamasından dolayı doguyor .sayactakı bu hata yuzunden kımılerımız motorunun az yaktıgını dusunuyor ;)gercı suda bır gercek asıl degerlerde yaktıgı tutarda hıcte fena degıl mesela ben her calıstırdıgımda once motoru ısıtırım bu sekılde ,ayrıca genellıkle ıkı kısı bınerım asagı yukarı 120 bin yakıyor km ye.
kayıs konusunda aydınlattıgın ıcın sagol bu arada bende o 10000 km lere ulascam sanırım o konuda ,servıse ne zmn gıtsem baya temız bakıyorsun dıyor cunku,bıde etraftakı ınsanların nazarı degmese motor hıc sorun cıkarmıycak sankı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------
cok haklısın rıske atmaya degmez ama ıste ılk gunku gbı motorun kayısı (abarttım tabı bıraz )
bırde bu gazıantepte cın malı olmayan bıseyler bulmak cok zor motor ıcın bı sehır dısına cıkabılsem degıstırcem bazı parcalarını ozellıklede far kutusunu ıcı cok cakma dagıtıyor ampulun ısıgını