Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6381

    Üyelik
    07 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    ewet malesef torpio gözü yok ve bagaj hacmi biraz sıkıntılı.. ancak emin ol bu bagaj konusunu pek fazla umursamıcaksın motoru aldıktan sonra... ;)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6382

    Üyelik
    26 Ağustos 2009

  3. #6383

    Üyelik
    07 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı fedlite adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazasız belasız inş şöyle bi hafta sonu gezisi yapsak 8-10 zen bir araya gelip çok keyıflı olurdu bence! mavi - sarı - kırmızı - siyah - beyaz falan

  4. #6384

    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Şehir
    ümitköy
    Motosikleti
    kırmızı 125zn
    resim gözükmüyo

  5. #6385

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    Suadiye
    Motosikleti
    " AK "
    herkese selam...alper huu ne alemdesin...tabi dier qörünmeyen kahramanlarda...

    hasan
    akın
    serdar
    burak
    ziya...
    ::offtp::___________[B] " POSETCHI "[/B]__________::offtp::

    [B]Her Türlü Baskılı Poşet Yapılır...Fabrika Olunca... :P[/B]

  6. #6386

    Üyelik
    16 Eylül 2008
    Şehir
    şimdilik ankara
    Motosikleti
    mondial 125zn gitti tiger250 geldi.
    zeytinimi sattım ama hem ben hemde kız arkadaşım o kadar üzüldük ki! arkadaşlar bu motorda bir hurby havası var sanki.can yoldaşınız oluyor biyerden sonra sizinle.o yüzden motorunuza iyi bakın.
    2 teker tek ruh tek yol.

  7. #6387

    Üyelik
    24 Mayıs 2008
    Arkadaslar cogu sayfaya goz attım ama gozume carpmadı su hava fıltresını nasıl temızlerız.!

  8. #6388

    Üyelik
    26 Ağustos 2009
    hava filtresini temizlemek çok faydalı birşey değil. çok küçük partiküller tıkandığı için verimi etkiler. yenisini takmanızı öneririm. illede ben temizleyeceğim derseniz hava giriş yönünün tersine basınçlı hava tutarsanız temizlemiş olursunuz. ancak büyük maddeler çıkcaktır. mikro olanlar kalacaktır.

    bu arada resim görünüyor haberiniz olsun
    [IMG=http://img35.imageshack.us/img35/8/31082009001r.jpg][/IMG]

  9. #6389

    Üyelik
    24 Mayıs 2008
    fedline tesekkur ederım su anda 1300 km de deıstırmem gerekırmı?

  10. #6390

    Üyelik
    26 Ağustos 2009
    aslında km den çok kullanım şekli önemli uzun yolda yapılmış 1300km ile köy yolunda toz içinde yapılmış 1300km en ekstrem örnekler. filtreyi söktüğünüzde gözle kontrol edersiniz. kirlenme bariz ise değiştirin. filte muhafazasındaki hava giriş yolundaki toz birikmesi size fikir verecektir.
    ben filtremi 4000 km de değiştirdim. ancak bu kullanıma bağlı olduğu için örnek olamaz.

  11. #6391

    Üyelik
    07 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Selamlar herkese arkadaşlar bi kaç sorum olacak!! benım motorun adı hurby bende 1 ay once aldım motorumu.. 2 gun oncesıne kadar cok memnundum fakat gecenlerde bir gun motoru hiç kullanmadım ertesı gun calıstırdıgım gıbı stop ettı... oncesınde boyle bı sorun yoktu ılk marşta rölanti saat gıbı çalışıyodu.. fakat o 1 gunluk aradan sonra stop etmeye basladı.. soğuktur dedim ondanda deıl 1 saat kullandım yıne stop ettı.. servıs zamanı gelmıstı servıse goturdum dun bu stop etme sorununu da sordum rölantısı yukseltıldı bıraz ama hala stop edıyor... bazen yapmıyor ama mesela bı yerden donerken yavaslıyorum motor kavramadan cıkıp rölantıye geldıgı anda pat dıe stop edıyor.. bu sorunu yasayan arkadaslar yardımcı olursa cok sevınırım.. motor henuz 800 km de rodajı bıtırdım sayılır. hee birde ara sıra egzostan pat dıe ses gelmeye basladı.. onun dısında bı sorunum yok yardımcı olursanız sevınırım!!!

  12. #6392

    Üyelik
    19 Ağustos 2009
    Şehir
    ümitköy
    Motosikleti
    kırmızı 125zn
    bence benzin aldığın yeri değiştir, pis benzin dediğin şeyleri yapar.

  13. #6393

    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    honca cbr 125 2010

    800 km de biraz anormal!

    slm dostum bende aynı sorunu yaşıorum fakat bende 800 km de böle bişi yoktu 1500 km den sonra olmaya başladı.
    akşam motoru garaja çekiorum sabah 3-4 kere stop edio ondan sonra rölantisi normale dönüo ama motor sıcakken bu olmuo.eğer çalştırdıktan 1 saat sonra bile bu sıkıntın devam ediosa servise git ve yine olmuosa başka bi servise git çünkü bu durum normal bi durum deil kardeşim

    saygılar!

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 PM ----------

    Alıntı tuqay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fedline tesekkur ederım su anda 1300 km de deıstırmem gerekırmı?
    kardeşim eğer zaten sen bakımlarını düzenli bi şekilde yaptırıosan servis onu gerektiğinde değiştirir. ama normalde her 2-3 bin km de bi değişmesi gerekio verimi en iyi şekilde alman için!

    saygılar
    [B][COLOR="DarkRed"]TEK FARKIMIZ TÜRK OLMAMIZ. YA TAM SUSTURURUZ.YADA KAN KUSTURURUZ![/COLOR][/B]

  14. #6394
    omeruby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    125 ZNU
    125 zn nin egsozunu krom kaplatsak nasıl görünür acaba fikri olan var mı?

  15. #6395

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mobilet :)
    bence yakışmaz çünkü bu motorun asaletini sağlayan şey egzos değil.diğer scooter larda egzsoz önemli ama bu motorda görüntü için bence arkaya deri bi çanta bide püsküllü deri elcikler görünüşü daha sağlam kılar

  16. #6396

    Üyelik
    07 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    [QUOTE=kazukki;1771556]slm dostum bende aynı sorunu yaşıorum fakat bende 800 km de böle bişi yoktu 1500 km den sonra olmaya başladı.
    akşam motoru garaja çekiorum sabah 3-4 kere stop edio ondan sonra rölantisi normale dönüo ama motor sıcakken bu olmuo.eğer çalştırdıktan 1 saat sonra bile bu sıkıntın devam ediosa servise git ve yine olmuosa başka bi servise git çünkü bu durum normal bi durum deil kardeşim

    saygılar![COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 PM ----------


    Ya hocam sorma cnım cok sıkkın bu konuda.. 1 gun kullanmadım motoru 2. gun marşa bastıgımda bu sorunla karsılastım.. oncelerı calıstırdıgım zaman motor devrnı kendı kendıne bı sure arttırıyodu sonra normale ınıp saat gıbı çalışıyodu.. sımdı calıstırmalarımda devrı falan arttırmıyo , gazı bıraktıgım gıbı stop edıyo... ısındıktan sonra ıse rölanti rezalet.. eski badford kamyonetler vardı devrı bı yukselıp bı alcalarak calısan. onun gıbı calısıyo. bazende tık dıe stop edıyo.. servıse gıttım de rolantısını actı bıraz fakat sorun gecmedı.. bu motoru calıstırdıgımda motora bı sure kendılıgınden devır vern şey oto. jikle sanırım.. o tepkıyı almıyorum artık motordan jikle takılı kaldıgı ıcın olabılırmı acaba?
    birde servıslerın cogu 5 para etmez , eğitimsiz , 3 kuruşluk adamlardan oluşuyo çoğu servısten daha ıyı anlarım motordan ama adamların işine saygıdan ustadan caymam hiç.. fakat ne olur bana harbiden işi bilen karekterı duzgun bı usta tavsıye edermısın ?

  17. #6397
    omeruby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    125 ZNU
    motorun karbüratörünü sokün benzinle temizleyin baştan takın herşeyini sorun kalacagını sanmam

  18. #6398

    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    honca cbr 125 2010
    Ya hocam sorma cnım cok sıkkın bu konuda.. 1 gun kullanmadım motoru 2. gun marşa bastıgımda bu sorunla karsılastım.. oncelerı calıstırdıgım zaman motor devrnı kendı kendıne bı sure arttırıyodu sonra normale ınıp saat gıbı çalışıyodu.. sımdı calıstırmalarımda devrı falan arttırmıyo , gazı bıraktıgım gıbı stop edıyo... ısındıktan sonra ıse rölanti rezalet.. eski badford kamyonetler vardı devrı bı yukselıp bı alcalarak calısan. onun gıbı calısıyo. bazende tık dıe stop edıyo.. servıse gıttım de rolantısını actı bıraz fakat sorun gecmedı.. bu motoru calıstırdıgımda motora bı sure kendılıgınden devır vern şey oto. jikle sanırım.. o tepkıyı almıyorum artık motordan jikle takılı kaldıgı ıcın olabılırmı acaba?
    birde servıslerın cogu 5 para etmez , eğitimsiz , 3 kuruşluk adamlardan oluşuyo çoğu servısten daha ıyı anlarım motordan ama adamların işine saygıdan ustadan caymam hiç.. fakat ne olur bana harbiden işi bilen karekterı duzgun bı usta tavsıye edermısın ?[/QUOTE]

    kardeşim valla motordan anlayan mondial servsisi çok az bende aynı durumdan şikayetçiyim geçende mondial servisine gittim motorun önünü açtırcam,adam bi önünü açamadı açamamasının sebebide vida yerlerini bulamamış.Motor mondial servis mondial daha adamlar servislerini yaptıkları motoru tanımıo.ne biçin servis anlamadım .
    [B][COLOR="DarkRed"]TEK FARKIMIZ TÜRK OLMAMIZ. YA TAM SUSTURURUZ.YADA KAN KUSTURURUZ![/COLOR][/B]

  19. #6399
    TheFantasy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    [QUOTE=Svenx;1772749]
    Alıntı kazukki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm dostum bende aynı sorunu yaşıorum fakat bende 800 km de böle bişi yoktu 1500 km den sonra olmaya başladı.
    akşam motoru garaja çekiorum sabah 3-4 kere stop edio ondan sonra rölantisi normale dönüo ama motor sıcakken bu olmuo.eğer çalştırdıktan 1 saat sonra bile bu sıkıntın devam ediosa servise git ve yine olmuosa başka bi servise git çünkü bu durum normal bi durum deil kardeşim

    saygılar![COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 PM ----------


    Ya hocam sorma cnım cok sıkkın bu konuda.. 1 gun kullanmadım motoru 2. gun marşa bastıgımda bu sorunla karsılastım.. oncelerı calıstırdıgım zaman motor devrnı kendı kendıne bı sure arttırıyodu sonra normale ınıp saat gıbı çalışıyodu.. sımdı calıstırmalarımda devrı falan arttırmıyo , gazı bıraktıgım gıbı stop edıyo... ısındıktan sonra ıse rölanti rezalet.. eski badford kamyonetler vardı devrı bı yukselıp bı alcalarak calısan. onun gıbı calısıyo. bazende tık dıe stop edıyo.. servıse gıttım de rolantısını actı bıraz fakat sorun gecmedı.. bu motoru calıstırdıgımda motora bı sure kendılıgınden devır vern şey oto. jikle sanırım.. o tepkıyı almıyorum artık motordan jikle takılı kaldıgı ıcın olabılırmı acaba?
    birde servıslerın cogu 5 para etmez , eğitimsiz , 3 kuruşluk adamlardan oluşuyo çoğu servısten daha ıyı anlarım motordan ama adamların işine saygıdan ustadan caymam hiç.. fakat ne olur bana harbiden işi bilen karekterı duzgun bı usta tavsıye edermısın ?
    merhaba ,
    Çok detaylı okuyamadım ama sorunun kaynağı Jikle olabilir ,eğer jiklen bozulmuşsa ,motorun ilk çalıştırmada rahat çalışmaz ,soğuk havalarda çok zor çalışır .Bizim Zn 'lerin jiklesi ; Motor çalıştığında arka teker bir süre hafif hafif döner motor ısınınca durur şekilde ,benim motorumun jiklesini söken usta takmadan motoru topladığı için ,jiklenin ucundaki parçalar düşmüş ,orjinal olmayan bir jikle taktık .Motor ilk çalıştırmada çok rahat çalışıyor ,arka teker dönmüyor ama motorun çalışmasından jiklenin devrede olduğunu anlıyabiliyorum .Senin jiklen bozulmuş olabilir bu sadece benim fikrim Ama bence senin sorunun %99 Jikleden !!!! Jikle incelediğim kadarıyla eleoktronik bir parça ,ve seninkisi bozulmuş .. Tabiyki en doğru bilgiyi servis verir ben yine Jikle diyorum ,kolay gelsin ...

  20. #6400

    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul / Ulus
    Motosikleti
    125 ZN
    Arkadaşlar Merhaba;
    Bende yaklaşık bir hafta önce gri 125 ZN lerden aldım.Henüz hergün kullanabilme fırsatım olmadı.Malum havalar yağışlı...Rodaj döneminde sadece akşamları hava kuru olduğunda yarım saat / bir saat kadar binebildim.Rodajda 60 km nin üstüne çıkmıyorum.Akşamları sürme fırsatım olduğu için far ın yetersiz olduğu bir gerçek.Bu konuda 2 li satılan küçük farlar ile destek yapmayı planlıyorum.Onun haricinde fren telleri ve bujilerin değişmesi konusunda forum üzerinde yorumlar okudum.Bunların haricinde extra tavsiyeniz var mı?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler