Arkadaşlar 19 mayıs'ın fotolarını gördünüzmü ?
Ankara'ya selam ve sevgilerimi gönderiyorum
http://www.zenscooclub.com/album_gos...geziler&gID=42
ii gunner.
SYM Wolf 125 Classic
Arkadaşlar lastik hava basınçlarını kaç yapıoduk???şimdiden teşekkürler
@darkfrom
Teşekkürler ;Ankara da selamlarını gönderio
Can YERLİ
06 YC 502
klavuzunda ön lastik için 225-250 kPa (33-36 PSI) ve arka lastik için 250-320 kPa (36-47 PSI) yazıyor. ben bu değerlere göre yapıyorum..
Arkadaşlar debriyaj balatası değiştiren varmı aranızda?fiyat olarak ne kadar tutuyor bir de değiştiren arkadaşlar değiştirdiği zamandaki zen'inin km sini yazabilirmi
mondial sitesinde ebriyaj komple 30 ytl civarında olması lazım
debriyajı değiştirirken varyatör masura bilyelerine de baktır
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
kaç km oldu ki sen bunları değiştiriyorsun
bir iki tane servise telefon aç aşağı yukarı fiyat fikrin olur
sonra redline mehmeti ara tam fikrin olur
ben 16 000 km devirdim çinli scooterimde bir kaç kez başka motorlarıda çektim yokuş yukarı sadece debriyaj kavramasında çok dik yokuşlarda durup kalkınca ses yapıyor. pizzacı gibi kullanılmıyorsa debriyajın baskısının 20 000 gibi ömrü olacağını düşünüyorum
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Hay maşşallah , yürü bee
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
debriyajda birşey yok sadece merak ettim ne kadar ömrü olduğunu normal bir kullanımda..
20bin çok dedin yahu. çok temiz kullanman lazım bu motoru 20bin görmesi için
34 BF 773
vınn vııınnn
ark lar bunu alsam bana sıkıntı yaratırmı ? motor almayı düşünüyorum da kanuni rokko yada başka bişey hangi motorları tavsiye edebilirsiniz ?
çok temiz kullandığım söylenemez. motorumu aldığım gün sağ yana düşürüp 3 m kadar asvaltta süründüm. yokuş yukarı 40 ile çıkarken yola dökülen yağlı peynir suyu nedeni ile düştüm. toplam yan düşüşüm 8 kadar çoğu acemilik nedeni ile ön frene birden yüklenip kilitlenmesine bağlı denge bozukluğu. şu an motorun takometreden okunan değer 16130 km dir. motorum mondial 125 zn olmamasına karşın çin malı olanlar içinde bakımlı olduğu için bu kadar km yapmış olduğumu düşünüyorum. dün motorun kayışını ön varyatör kasnağından çıkarma becerisini gösterdim. ön varyatör bilyeleri eskidiği ve görevini yapamadığı için kasnağı fazla sıkıştırıp yerinden çıkarmış. 16 000 de 3. kayışı takmış oldum. hazır sökülmüşken debriyaj kavrama ve kampanasını kontrol ettim balata üzerinde daha 4 mm kadar kavrama malzemesi kalmış. 20 000 km olunca ön arka varyatörü komple değiştirmeyi ve değişmesi gereken rulmanları kaliteli olanlar ile değiştirmeyi düşünüyorum. temiz kullanma adına kalkışlarda sadece yavaş gazlayarak kavrama noktasında tutmadan hareket etmeye özen gösteriyorum. genelde 40 - 60 arasında gidiyorum zaman zaman 80 km ye çıkıyorum. kişisel düşüncem başlangıç için çin malları japon markalardan daha iyidir. yedek parça fiyatları şeffaflaşıp müşterilerin hangi parçanın ne kadar olduğunu öğrenmeye başladıkları şu zamanda servisler ile daha sıkı pazarlık yapılıp insan gibi servis ücretleri ve insan gibi hizmet alınabileceğini düşünüyorum
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
merhaba arkadaş.125 ZN modeli motorumu 15 gün önce aldım.bir haftadır da bu modelin forumdaki tüm yazılarını takip etmeye çalışıyorum.25 sayfayı soluksuz okudum, sayenizde bi çok bilgiye ulaşımış oldum. siyahus, 125 Zn yi hala kullanıyormusunuz? (forumdan takip ettiğim kadarıyla yaklaşık 1 sene olacak bu modeli alalı... nedir durum onu merak ediyorum)
@ TuğrulÖzberk
valla ellerine sağlık. birebir düşündüklerimi yazmışsın. Sana aynen katılmaktan öteye gidemiyorum.
@ akinerk & Only4Friends
Siyahus malesef motoru geçenlerde 1000 km civarlarında sattı. Kendisi de kesin yazar ama ben söyleyeyim, gayet memnundu. Kendi adıma ben az önce 7000 km'yi devirdim. Halen ilk günkü gibi tıkır tıkır diyebilirim. Kullanım olarak aynen TuğrulÖzberk'in dediği gibi kullanıyorum. kalışta çok zorlamıyorum. Genelde 40-60 aası seyrediyorum. Sürat gerektiren yerlerde 80-90 civarı gidiyorum. gazı uzun müddet kapalı kullanmamaya özen gösteriyorum. Zamanı geldiğinde; motor ve difransiyel yağlarını, kayışı, bujiyi ve filtreyi aksatmadan değiştirdim. Kış boyunca da kullandım. 5-10 kez kadar yamur yedi. Sanırımki ayda bir 1 dakikalık bir antipas uygulaması yaptığım için nikelaj kısımlarda herhangi bir paslanma yok. Yağmur yesemde özellikle nikelaj kısımlarda asla su bırakmamaya gayret ettim. Eve gelip kitlediğimde bir bez ile 1-2 dakika nikelaj kısımları kuruladım. Fakat antipas uygulamayan arkadaşlarda ufak tefek paslanmalar görüyorum. Boyayı merak eden varsa, oda ilk günkü gibi parlıyor. Özet: Bugün itibariyle kilometrem tam 7000. Zeytin tam 367 gündür yolda. Motor ve oynar da çok ufak tefek şeyler hariç herhangi bir problemim yok, çok memnunum ve hala ilk günkü gibi keyif alarak biniyorum. Fazla değil, az biraz özenli kullanım ve biraz bakım ile herkezin memnun kalabileceği şeker gibi, çinli bir scooter olduğunu düşünüyorum. Aklıma şimdilik bu kadar geldi
Selamlar,
ii gunner.
SYM Wolf 125 Classic
Benim düldülüm birkaç dakika sonra bir yaşına basıcak Şu an 10600 km.de. Bu bir yıl içersinde hergün kullandım diyebilirim Acı tatlı günlerimiz oldu çok kereler yatırdım acemiliğimi onunla attım. Çok cefamı çekti kısacası bu bir yıllık sürede beni hiç üzmedi yalnızca bir sefer... Yaklaşık 15 cm lik bir çukura 70 km/h hızla girince birden stop etti ve 5 saat onu ben taşıdım sonrada ben tamir ettim. Yalnızca 6000. kilometrede servise kayışını değiştirmek için uğradım okadar. Bir de benim vurdumduymazlığımdan kaynaklı olarak on sefer benzini bitirip yolda kaldım
Ama pek özenli bakmadım üşengeç bir yapım olduğundan Darkform'un aksine pek üzerine düşmedim. ayda bir yıkadım, çizilen yerlerine ojeyle rötuş yaptım okadar. Yine de motorun nikelajlı aksamları ilk günkü halinde( kapalı garajda durmasının etkisinin olduğu yadsınamaz). Kaportasına pek bakmadığım halde bütün oynar yerlerini civatalarını haftada bir yüzyılın icadı olan WD40 ile yağladım olsaı gıcırtaların paslanmaların önüne geçtim. Yağını bujisini hava filtresini kendim değiştirdim.
Sonuç olarak geçen bir senede bir sorunla karşılaşmadım. Her binişimde kendi kendime "iyi ki almışım dedim". Değiştirmeyi düşünüyorum ama gittiği yere kadar düldülüm benimle olucak onu satmıyacağım
( biraz duygusal bir yazı oldu galiba)
@umutpoy ilkler hiç bir zaman unutulmaz. nice 10 000 km lere
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
darkform&umutpoy verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum açık söylemem gerekirse motorun rodaj zamanında yapılmaması gereken bir çok yanlışı istemeden de olsa yapıyorum 80 km hızın üstünde sürata çıkmak..genelde 2 kişi olarak gezmek..bazen ani frenleme..bu gibi yanlışları istemenden yapmak zorunda oluyorsun istanbul trafiğinde.henüz 520 km deyim önümüzdeki hafta ilk bakıma götürmeyi düşünüyorum..motorumu bayinin önünden aldığım günden bu yana müthiş bi haz duyuyorum yani şu anda bana yetiyor..ama etrafımdaki bi çok arkadaşım bu sana yetmez en fazla 1 sene sonra kesin satarsın diyorlar.. Hatta bi arkadaşım; motosiklet müzik seti gibidir hep...Şimdilik 125 ZN den çok çok memnunum ve uzun bi süre bu motoru kullanmayı düşünüyorum... 125 ZN yi bir yıldan fazla kullanan diğer arkadaşlarında değerli bilgilerini paylaşırlarsa çok sevinirim teşekkürler.
@Akinerk, Hayırlı olsun motorun ve hoş geldin
Motorumu 15 gün önce 1650 km de iken sattım, ama ben diğer arkadaşların dedikleri ufak problemleri bile yaşamadım, bitek bizim montajcılar benzin hortumunu araya sıkıştırmışlar , onu kurtardık . Bende motoru hep artçı ile kullandım , rodajdada sonrasındada hatta rodajda 90-100 bile gittim ama bu çok kısa süreli oldu , ve aslında tavsiye etmem ,mecbur kalınabiliyor bazen. Sadece aynı hızda uzun süre gitme ve yüksek hıza çıkarsanda fazla o hızda kalma . Benimkinin motoru canavar gibiydi . Benim 2 motor koyabilecek yerim yoktu . Ve bakımlarına ayırabilecek fazla zamanımda yok. Ama tabi onu hiç unutmicam
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
Siyahus teşekkür ediyorum.Seninde motorun hayırlı olsun.verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum.diğer siteden de edinmiş olduğunuz tecrübeleri yakında takip eidyorum. (zenscooclup) Sitenin hazırlanmasında emeği geçen tüm arkadaşlara çok minnetarım.gerçekten çok etkilendim.motorumun ilk bakımından sonra grup gezilerine katılmayı çok istiyorum. aranızda olmaktan büyük keyif duyarım..herkese kazasız belasız keyifli sürüşler
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)