Honda Forza Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Aralık 2020, 21:01
#181
nickkel adlı üyeden alıntı
Merhabalar, İstanbul Şişlideyim. Forza 250 ile aranıza katıldım. Forumda yeniyim, umarım doğru yere yazıyorumdur. Kazasız sürüşler dilerim
Hayırlı olsun, güvenli ve keyifli sürüşler.
Reklamlar
-
04 Aralık 2020, 21:16
#182
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun hocam. Güle güle kullanın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
AhmKse adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese merhabalar,
X max kazası sonrası uzun bir aradan sonra 2020 Forza almış bulunuyorum. herkese keyifli sürüşler dilerim. benim kafama takılan bir şey var. kronik sorunlar için de olduğunu öğrendiğim depo kapağına çözüm üretebilen oldu mu? ne kadar depo tuşuna bassam da kapak kalkmıyor. takılıyor. her benzinlikte bununla uğraşmaktan biraz gına geldi. yaklaşık 1 aydır bu böyle. nasıl çözebiliriz.
Güle güle kullanın. Benzer sıkıntıyı sele ile yaşadım. Çözüm için dış kılıf ile tel arasına gress sürmek gerekiyor. Böylece tel kılıfın içinde rahatça çalışıyor. Tabi kışın telin soğuktan büzüşmesi de bir etken. Hondanın bu işi iki tane selenoid motorla çözmesi lazım artık. Tel nedir allasen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
nickkel adlı üyeden alıntı
Merhabalar, İstanbul Şişlideyim. Forza 250 ile aranıza katıldım. Forumda yeniyim, umarım doğru yere yazıyorumdur. Kazasız sürüşler dilerim
Güle güle kullanın, ekipmansız binmeyin sakın.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Benim dana, Vexo el kılıfı ve Tex diz örtüsü ile kışın binmek daha keyifli, tavsiye ederim
-
24 Aralık 2020, 14:44
#183
Bugun bir onceki Forza 250'mi sattigim arkadas aradi, aracin anahtarsiz calistirma sisteminin bozuldugunu ve garantiden degistirilecegini soyledi. Beni niye aradi derseniz; sele altini acmak icin kullanilan mekanik anahtarlardan 2 tane olmasi gerekiyordu, satis sirasinda 1 tanesini verebilmistim arkadas 2. 'yi soruyor. Anahtarin eksik olmasi konusunda Honda sorun cikarabiliyor dedi, kendisi de bir Honda servisi calisani olmasina ragmen. Velhasim kelam, kaybetmeyiniz o mekanik anahtarlari, basiniz agriyabilir. Uzun yola cikarsaniz yaniniza 1 tanesini almayi da unutmayin.
-
27 Aralık 2020, 19:50
#184
Selam arkadaşlar 11 Aralık itibarı ile 2018 model Honda forza 250 sahibiyim. Honda ps 150i vardı 10 yıl kadar bindim Aralık başında sattim. Aklımda pcx 2020 modelleri vardı son anda vazgeçip xmax ve forza arasında kaldim ve Honda forza 250 almaya karar verdim. Kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah.ilk izlenim motor çok konforlu rahat geldi hızlanma gayet yeterli kalite hissi yüksek bir motor, teknolojisi ve görüntü olarak mükemmel seviyede. Titreme sorunu yaşamadım.lastikleri eskiydi Continental contiscoot la değiştirdim yol tutuş ve konforu daha çok arttı tavsiye ederim. Kazasız sürüşler ��
-
27 Aralık 2020, 19:55
#185
halazula adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar 11 Aralık itibarı ile 2018 model Honda forza 250 sahibiyim. Honda ps 150i vardı 10 yıl kadar bindim Aralık başında sattim. Aklımda pcx 2020 modelleri vardı son anda vazgeçip xmax ve forza arasında kaldim ve Honda forza 250 almaya karar verdim. Kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah.ilk izlenim motor çok konforlu rahat geldi hızlanma gayet yeterli kalite hissi yüksek bir motor, teknolojisi ve görüntü olarak mükemmel seviyede. Titreme sorunu yaşamadım.lastikleri eskiydi Continental contiscoot la değiştirdim yol tutuş ve konforu daha çok arttı tavsiye ederim. Kazasız sürüşler ��
Hayirli olsun.
Rahat oldugu kesin ancak ben uzun yolda sirt agrisi yasiyorum, belki ben yanlis bir sekilde oturuyorum rahat edebilmek icin. Titreme sorunu ile cogunlukla 2018 modellerinde karsilasilmis, cozumu icin genelde lastik degistiriliyor, muhtemelen lastik iz yapisinin uyumsuzlugu deniliyor. Continental'in motosiklet lastigi urettigini bilmiyordum, ben uzerinde gelen Pirelli Diablo Scooter'lari kullaniyorum.
Keyifli ve guvenli surusler.
-
27 Aralık 2020, 20:04
#186
Teşekkürler hepimize hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum. Bende Michelin City grip taktiracaktim bu lastik yeni sırt modeli ve daha iyi yol tutuş sağladığı lastikcim tarafından onerilince taktırdım. Fiyat olarak da aynı. Daha önce 2 kere Michelin sıfır lastik eskittigim için bu sefer de Continental contiscoot taktırmaya karar verdim tavsiye ederim. Valla daha önce Honda ps 150i kullandığım için bu çok rahat geldi bel ağrısı çekmedim ama en fazla 40 dakka kadar sürdüm motosikleti. Uzun kullanımda belli olur. Bir de herhangi dikkat etmem gereken bir durum varmı?
-
27 Aralık 2020, 20:11
#187
halazula adlı üyeden alıntı
Teşekkürler hepimize hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum. Bende Michelin City grip taktiracaktim bu lastik yeni sırt modeli ve daha iyi yol tutuş sağladığı lastikcim tarafından onerilince taktırdım. Fiyat olarak da aynı. Daha önce 2 kere Michelin sıfır lastik eskittigim için bu sefer de Continental contiscoot taktırmaya karar verdim tavsiye ederim. Valla daha önce Honda ps 150i kullandığım için bu çok rahat geldi bel ağrısı çekmedim ama en fazla 40 dakka kadar sürdüm motosikleti. Uzun kullanımda belli olur. Bir de herhangi dikkat etmem gereken bir durum varmı?
Yaklasik 11.000km oldu Forza 250 kullanali, herhangi bir problem yasamadim, bakimini duzgun ellerde yaptirdiginiz surece de sorun yasayacaginizi sanmiyorum. Aynalardan sikayetci olan kisiler cok, genelde kor nokta aynasi takiyorlar, ben alisamadim. Bir de her Forza 25 kullanicisi gibi Honda'ya sele alti bagaja, tasarimiyla/malzemesiyle, en fazla 5TL masraf olacak isik koymadigi icin kufrediyoruz, olmazsa olmazimiz.
-
27 Aralık 2020, 20:17
#188
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Yaklasik 11.000km oldu Forza 250 kullanali, herhangi bir problem yasamadim, bakimini duzgun ellerde yaptirdiginiz surece de sorun yasayacaginizi sanmiyorum. Aynalardan sikayetci olan kisiler cok, genelde kor nokta aynasi takiyorlar, ben alisamadim. Bir de her Forza 25 kullanicisi gibi Honda'ya sele alti bagaja, tasarimiyla/malzemesiyle, en fazla 5TL masraf olacak isik koymadigi icin kufrediyoruz, olmazsa olmazimiz.
Evet o sele altı ışık yok harici başka da bir eksik yok gibi motosiklette. Ama o kadar da sorun yapılacak bir durum değil benim için. Bende yaklaşık bin km kullanabildim şunu belirtmek isterim daha uzun kullanmak istiyorum sürdükçe çok keyifli bir motor. Malum pandemi nedeniyle hafta sonları çıkamıyoruz. Hafta içi anca iş ev, ev iş şimdilik. Arabayı yağmur harici kullanmıyorum o derece yani
-
28 Aralık 2020, 01:36
#189
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Bugun bir onceki Forza 250'mi sattigim arkadas aradi, aracin anahtarsiz calistirma sisteminin bozuldugunu ve garantiden degistirilecegini soyledi. Beni niye aradi derseniz; sele altini acmak icin kullanilan mekanik anahtarlardan 2 tane olmasi gerekiyordu, satis sirasinda 1 tanesini verebilmistim arkadas 2. 'yi soruyor. Anahtarin eksik olmasi konusunda Honda sorun cikarabiliyor dedi, kendisi de bir Honda servisi calisani olmasina ragmen. Velhasim kelam, kaybetmeyiniz o mekanik anahtarlari, basiniz agriyabilir. Uzun yola cikarsaniz yaniniza 1 tanesini almayi da unutmayin.
Hocam o mekanik anahtar dediğin nasıl birşey ? Foto ekleyebilir misin ? Tabi bir de nasıl kullanılıyor?
SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250
-
28 Aralık 2020, 05:59
#190
MimTolga adlı üyeden alıntı
Hocam o mekanik anahtar dediğin nasıl birşey ? Foto ekleyebilir misin ? Tabi bir de nasıl kullanılıyor?
Fotografta siyah, ucu altıgen şeklinde mıknatıslı olan parça. (Normal anahtar olan topcase anahtarı, yanlışlık olmasın diye yazıyorum.)
Kullanimi soyle, gidonun sag alt tarafindaki kucuk grenaji sokuyorsunuz, araba kontagi gibi bir yer var, bu aleti oraya takiyorsunuz ve ceviriyorsunuz. Sele alti aciliyor mekanik olarak. Sele altini actiktan sonra ise akunun oldugu kisima erisebilirsiniz artik.
Bir de kucuk avadanlik cantasi var ya, onun icinde bir parca var kablo gibi onu da kaybetmeyin O da yine bu fotograftaki anahtarsiz calistirma kodunu (beyaz plastik kart uzerinde yazili) girmeye yariyor. Anahtarsiz, kod ile calistirma videosunun linkini de ekledim.
https://www.youtube.com/watch?v=2VaIA4LXXLY
-
Selam arkadaşlar hayırlı seneler dilerim herkese.. geçenlerde bı arkadaş bana motor buji enjeksiyon vs korozyona karşı liqui moly marka bı ürün verdi ve bunu kullanmamı tavsiye etti. Bu ve buna benzer bir ürün kullanan var mı? Faydası olur diye düşünüyorum ama gerek varmı sizce? Full depoya koyup hem performans artışı hem de yakıt tasarrufu sağladığı yazıyor nette çok detaylı bilgi yok
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Fotografta siyah, ucu altıgen şeklinde mıknatıslı olan parça. (Normal anahtar olan topcase anahtarı, yanlışlık olmasın diye yazıyorum.)
Kullanimi soyle, gidonun sag alt tarafindaki kucuk grenaji sokuyorsunuz, araba kontagi gibi bir yer var, bu aleti oraya takiyorsunuz ve ceviriyorsunuz. Sele alti aciliyor mekanik olarak. Sele altini actiktan sonra ise akunun oldugu kisima erisebilirsiniz artik.
Bir de kucuk avadanlik cantasi var ya, onun icinde bir parca var kablo gibi onu da kaybetmeyin
O da yine bu fotograftaki anahtarsiz calistirma kodunu (beyaz plastik kart uzerinde yazili) girmeye yariyor. Anahtarsiz, kod ile calistirma videosunun linkini de ekledim.
https://www.youtube.com/watch?v=2VaIA4LXXLY
https://i.hizliresim.com/YxaC27.jpg
Teşekkürler hocam, üşenmeden yazmış, video eklemişsin.
Ben de bugün 12bin bakım için Esengül e gittim. Klasik bakım + buji değişimi + varyatör temizliği = 585 tl tereyağlı yoğurtlu
20 km/saat hızdaki silkeleme geçti. Demekki varyatör tozlanınca başlıyor silkelemeye.
SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250
-
MimTolga adlı üyeden alıntı
Teşekkürler hocam, üşenmeden yazmış, video eklemişsin.
Ben de bugün 12bin bakım için Esengül e gittim. Klasik bakım + buji değişimi + varyatör temizliği = 585 tl tereyağlı yoğurtlu
20 km/saat hızdaki silkeleme geçti. Demekki varyatör tozlanınca başlıyor silkelemeye.
Geçmiş olsun
Fiyat çok kötü gelmedi bana, hangi serviste yaptırdınız?
Varyator sesi ve titreşimi tüm scooterlarin sorunu maalesef.
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun
Fiyat çok kötü gelmedi bana, hangi serviste yaptırdınız?
Varyator sesi ve titreşimi tüm scooterlarin sorunu maalesef.
Esengül e gittim. Burgman 650 de titreşimin t si yok bu arada
SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250
-
MimTolga adlı üyeden alıntı
Teşekkürler hocam, üşenmeden yazmış, video eklemişsin.
Ben de bugün 12bin bakım için Esengül e gittim. Klasik bakım + buji değişimi + varyatör temizliği = 585 tl tereyağlı yoğurtlu
20 km/saat hızdaki silkeleme geçti. Demekki varyatör tozlanınca başlıyor silkelemeye.
aaa sizdede varmı titreşim bizim xmax e özel sanıyodum
çok şükür somun sıkma tabancası aldımda 10 binde bir açıp temizliyorum sizede tavsiye ederim
-
MimTolga adlı üyeden alıntı
Esengül e gittim. Burgman 650 de titreşimin t si yok bu arada
Mercedes S350 ile Renault Clio karşılaştırması hocam yaptığın )
Burgman'in şanzımanı farklı diye biliyorum.
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Mercedes S350 ile Renault Clio karşılaştırması hocam yaptığın
)
Burgman'in şanzımanı farklı diye biliyorum.
Aynen hocam, burgman daki cvt dişliler ile desteklenmiş değişik bir şey
SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250
-
19 Şubat 2021, 16:57
#198
2021 model forza 350 Türkiye de satılacak mı acaba bilgisi olan var mı ?
-
19 Şubat 2021, 17:43
#199
baypal adlı üyeden alıntı
2021 model forza 350 Türkiye de satılacak mı acaba bilgisi olan var mı ?
Muhtemelen gelmez, gelirse de 70.000TL civarinda bir fiyati olur. Rakiplerinde 300-350cc var genelde. Kymco Downtown 350, Yamaha Xmax 300-400, Suzuki Burgman 400 ilk aklima gelenler.
Acikcasi gelse alir miyim dusunmeden edemiyorum, 250cc yetiyor yetmesine. 350cc agirlik olarak fazla olacak, yakit tuketimi de artacak. Uzun yolda daha rahat olacagi kesin ama sehir icinde etkisi ne olur bilemiyorum.
-
20 Şubat 2021, 00:35
#200
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Muhtemelen gelmez, gelirse de 70.000TL civarinda bir fiyati olur. Rakiplerinde 300-350cc var genelde. Kymco Downtown 350, Yamaha Xmax 300-400, Suzuki Burgman 400 ilk aklima gelenler.
Acikcasi gelse alir miyim dusunmeden edemiyorum, 250cc yetiyor yetmesine. 350cc agirlik olarak fazla olacak, yakit tuketimi de artacak. Uzun yolda daha rahat olacagi kesin ama sehir icinde etkisi ne olur bilemiyorum.
3 sebepten ötürü hondayı seçiyorum.
1-butonla otomatik inip çıkan cam. trafik ve otobanda inanılmaz rahatlatıyor.
2-topcase anahtar yanınızdaysa buton ile açılıyor.
3-ikametgahımıza çok yakın yetkili servisi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler